quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Success met hunten trouwens, ben er vandoor
Prullaria een moeilijk woord vindenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Moeilijke woorden gebruiken.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Mensen met rijbewijs die Spongebob ijs kopen?
Uit de hoogte doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prullaria een moeilijk woord vinden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Success met hunten trouwens, ben er vandoor
Jij begonquote:
Ja, ja... Jij begon met de moeilijke woorden!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij begon
(En ik vind prullaria echt geen moeilijk woord)
En toen lachte jij me uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja, ja... Jij begon met de moeilijke woorden!
Ik zou je nooit uitlachen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toen lachte jij me uit
(en het is geen moeilijk woord!)
Precies.. die zeggen snuisterijtjes enzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Uit de mond van simpele mensen.
Nee die zeggen gewoon prullen. Of rotzooi.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Precies.. die zeggen snuisterijtjes enzo
Misschien is dat hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou je nooit uitlachen!![]()
MAAR!!! Het is een moeilijk woord... Ik heb het nog nooit gehoord... Uit de mond van simpele mensen.
Ik doe toch echt m'n bestquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
we beginnen het te verliezen, langzaam gaan de posts omlaag....
Of rotzooi.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee die zeggen gewoon prullen.
troepquote:
Ja mijn edit kwam wat te laat.quote:
Ja jij bent gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is dat hetIk ben hartstikke moeilijk
[..]
Ik doe toch echt m'n best
Sorry dat ik zo moeilijk benquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja mijn edit kwam wat te laat.
[..]
Ja jij bent gewoon moeilijk.![]()
Brr het woord troep geeft mij rillingen... Typisch Hollands woord, maja wat wil je, als Limburger raak je daar gewoon helemaal van de kaart van. brrrquote:
Doorposten danquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
we beginnen het te verliezen, langzaam gaan de posts omlaag....
Jeweetzquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Doe ik, doe ik toch mie mattie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |