Jeweetzellufquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Doe ik, doe ik toch mie mattie.
Dat kan echt niet hoor...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
we beginnen het te verliezen, langzaam gaan de posts omlaag....
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
Gewoon random.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
Maar ik weet niet meer wat ik moet posteN!
Heb je dubbel zoveel zin nu?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Fok!
Creatief zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
Maar ik weet niet meer wat ik moet posteN!
Ja die melding krijg ik best vaak...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Fok!
posten is als het knippen van bonsai boompjes.quote:
Daarb en ik ook al meerdere keren tegenaan gelopen ja..quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Fok!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarb en ik ook al meerdere keren tegenaan gelopen ja..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |