Dat er soesjes in kunnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:00 schreef Speedo-drager het volgende:
Wat zijn de nieuwe doos tips eigenlijk?
Het ligt in de binnenstad van Utrechtquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:00 schreef Speedo-drager het volgende:
Wat zijn de nieuwe doos tips eigenlijk?
Ik date niet tijdens de hunt, vraag maar aan Jimbo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Ik beloof je dat ik rustig aan zal doen.
Dan daten we als de hunt af is na twaalf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik date niet tijdens de hunt, vraag maar aan Jimbo.
O nee, wacht...
Die wishjar vond ik wel gaaf, als die weer komt koop ik hem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef S95Sedan het volgende:
Met formaat groeikristal is dat niet nodig toch
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik date niet tijdens de hunt, vraag maar aan Jimbo.
O nee, wacht...
Dat hele ge-edit van prijzen en productvolgorde heeft de hunt een beetje afgedaan voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zijn ze een keer eerlijk over de adviesprijs, gaan we zeuren.
Ga je dan op mij hunten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dan daten we als de hunt af is na twaalf.
Heb je gefaald?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef essnhills het volgende:
Ik zie trouwens dat er in de Iboodreeks topic #34 niet bestaat
Ja net zoals vannacht met dat vragen op producten op 1dkquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hele ge-edit van prijzen en productvolgorde heeft de hunt een beetje afgedaan voor mij
Vast nog wel een paar keerquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die wishjar vond ik wel gaaf, als die weer komt koop ik hem.
Neuj! Dat was ik niet!quote:
ik mag hopen dat dat meervoud is...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef robdriessen het volgende:
Niets zo lekker als het gevoel van een zware bal in je handen
Roep karina even.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef essnhills het volgende:
Ik zie trouwens dat er in de Iboodreeks topic #34 niet bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |