abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123387024
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123387053
Zover ik kon zien was er nog geen next gen Xbox topic.

De laatste geruchten ( die trouwens al een hele tijd rond gaan ) voorspellen helaas niet veel goeds

http://www.vgleaks.com/ru(...)ames-and-new-kinect/
pi_123387158
http://www.vgleaks.com/durango-gpu-2/

Een artikel over de GPU van de Next Gen Xbox
  dinsdag 26 februari 2013 @ 22:03:25 #4
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_123387478
Hoe zeker is 26 april?
pi_123396235
Xbox O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_123398824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox O+
Het is de vraag of O+ er nog wel achter moet dadelijk!
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:43:13 #7
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_123403877
Zolang ze de controller maar niet verkrachten!
En ik hoop op iets met giant lasers
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_123412224
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 08:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik blijf wel bij Xbox. Dus, Xbox O+.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Zover ik kon zien was er nog geen next gen Xbox topic.

De laatste geruchten ( die trouwens al een hele tijd rond gaan ) voorspellen helaas niet veel goeds

http://www.vgleaks.com/ru(...)ames-and-new-kinect/

Aan de ene kant boeit het me geen reet, want ik heb een fatsoenlijke internet verbinding, en ik koop nauwelijks tweedehands games.

Aan de andere kant kan je ook een hoop vraagtekens bij dat soort praktijken zetten.

Tweedehands games blokkeren? Dan jaag je meteen een deel van je gebruikers weg, de groep die veel games koopt en verkoopt, mensen met een beperkt budget, en dergelijke. Dit gaat, zoals ik het zie, alleen maar werken als de prijs van nieuwe games ook flink omlaag gaat, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Daarnaast draai je ook een "industrie" op zich deels de nek om. Wanneer ik een GameStop om de hoek binnenloop zie ik daar grotendeels tweedehands spul staan. Dan kunnen die winkels ook wel de deuren sluiten (of in ieder geval een heel stuk minder worden, qua aantal).
En hoe gaat het in z'n werk voor verhuurdiensten als GameFly en OnePlays en dergelijke? Krijgen die speciale discs?
En wat als ik een game van iemand anders wil lenen, of aan iemand anders wil uitlenen. Wordt dat ook meteen geblokkeerd?

Daarnaast vind ik het ook een tamelijk idioot argument op zich, het idee dat een developer / publisher geld mis zou lopen door verkoop van tweedehands games.
Even als vergelijking (die wellicht niet helemaal op gaat, maar goed); als ik mijn auto verkoop, dan verdient de maker van die auto er ook niks meer aan. Ook niet als ik 'em bij een andere dealer verkoop. Waarom zou dat voor games anders moeten zijn? Of moeten autofabrikanten ook maar de verkoop van tweedehands auto's tegen gaan, en iedereen die carpoolt in een eigen auto dwingen?

Permanente internet verbinding? Ik vind het een aparte vereiste.
Wat als AT&T hier een storing heeft? Of er is een mast omgewaaid? Of, zoals bij ons oude appartement wel eens het geval was, er iets scheef zit in het verdeelkastje buiten? Wat als het enorm slecht weer is en m'n verbinding wegvalt vanwege sneeuw of onweer? Of wat voor andere reden dan ook waar ik zelf niks aan kan doen? TV kijken kan niet, want m'n signaal is weg, maar door zo'n rare regel zou ik ook niet kunnen gamen. Beetje apart.
En wat als er een storing bij Xbox Live is en daarom niet kan verbinden?

Daarnaast zal ook een ander deel van je gebruikers dan mogelijk overstappen. Niet alle gehuchten in de middle of nowhere hier in de VS hebben fatsoenlijke internetverbindingen, en het is daarom niet vreemd als het beste wat men daar heeft een inbelverbinding is. Je weet wel, de goeie oude tijd van 28k8 en 56k rommel.

Daarom denk, en hoop, ik dat het allemaal wel enigszins mee zal vallen. En anders blijkt Microsoft er geen probleem mee te hebben hun gebruikers naar een ander platform te sturen. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:38:09 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_123470055
Voor m'n gevoel staat Microsoft nu al voor tov Sony. MS is door zijn achtergrond veel beter met netwerken (Xbox Live) en de interface van de X360. Daarnaast vind ik de Xbox 360 controller zoveel beter dan die van de PS3.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_123472897
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor m'n gevoel staat Microsoft nu al voor tov Sony. MS is door zijn achtergrond veel beter met netwerken (Xbox Live) en de interface van de X360. Daarnaast vind ik de Xbox 360 controller zoveel beter dan die van de PS3.
Ik voel dat ook wel opzich. Sowieso neig ik nu voor 99% naar de nieuwe Xbox. Alleen toch even afwachten wat de specs bijvoorbeeld worden en of je 2de hands spellen kunt spelen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ms dat verbied als Sony het niet doet.

Denken jullie trouwens dat we dan ook eindelijk netflix enz ook hier krijgen.

Als je op je Xbox gewoon alle films, series, muziek (en het liefste nog ook games) kunt kijken met een soort van Xbox live gold plus dat zou ik echt zo graag willen dan koop ik hem op day 1 en voor zo'n service ben ik ook bereid om aardig wat te betalen per maand.
pi_123474610
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Denken jullie trouwens dat we dan ook eindelijk netflix enz ook hier krijgen.

Ik denk dat dit weinig te maken zal hebben met een nieuwe Xbox, maar eerder met allerlei licenties, contracten en dat soort dingen wat betreft de content op een Europese versie van Netflix, en de bijbehorende DVD verzendservice (wat wellicht alweer lastiger is in Europa, met verschillende regels en wetten per land en zo).
Dezelfde soort redenen waarom het zo allemachtig lang duurde voordat het mogelijk werd om op Xbox Live van regio naar regio te switchen (want, verschillende games, verschillende regios, verschillende wetten, regels, uitgevers, etc.).

Denk er dan wel aan dat je extra betaald bovenop je Xbox Live Gold. Ik heb nu een streaming plan bij Netflix wat me $7.99 per maand kost (en het momenteel nog wel waard is), ik gok niet dat dit voorlopig in een "Xbox Live Gold Plus" zal verschijnen, aangezien een Netflix contract per maand is op te zeggen, en Netflix als dienst op verschillende andere platformen ook beschikbaar is.

Tenzij Microsoft hun Xbox Live dienst opnieuw gaat inrichten en hier een plaats voor heeft. Pre-paid kaarten met Netflix optie? Maar wat dan voor Hulu Plus? En andere diensten waar je voor moet betalen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_123480719
Ik wil het liefst van microsoft zelf iets want ze hebben nu al wel films te huur en muziek enzulks maar ik wil meer en sneller en niet per stuk betalen maar een abo.

Games huur ik nu ook vaak via onplays maar dat is idd nog fysiek maar ook dat zou ik liever via een psn+ achtig iets hebben. Met wellicht verschillende abo's en prijzen.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:30:58 #13
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123490718
Specificaties cpu van nieuwe Xbox gelekt

Wat de CPU betreft hoeven we geen vuurwerk te verwachten,. dan ga ik er ook vanuit dat de geruchten van de GPU kloppen en dan zou die iets onder de PS4 komen te liggen.
pi_123494795
ik hoef m niet als ie geen 2e hands games kan afspelen, niet dat ik er zoveel koop maar het hele idee is echt te gierig voor woorden. ze maken nu toch ook gewoon winst?
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:45:30 #15
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_123495985
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Microsoft 2e hands spellen gaat blokkeren nu Sony heeft aangegeven dat niet te zullen doen.
Volgens mij gaan er dan een hoop Xbox gebruikers overstappen naar de PS4.
Had Sony hier ook niet een of ander patent op?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:42:23 #16
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123517578
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:45 schreef L3viathan het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Microsoft 2e hands spellen gaat blokkeren nu Sony heeft aangegeven dat niet te zullen doen.

Dat denk ik ook idd.
  maandag 4 maart 2013 @ 16:19:57 #17
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123621090
pi_123768155
quote:
Nee, was voor interne mensen only, dezelfde mensen die tot nu ook nog niets over de software e.d. hebben zitten lekken!

Ik ben echt heel benieuwd wat ze gaan doen, wat mij betreft kunnen ze het met lagere specs alleen nog maar winnen door verdomd geile software te gaan bouwen, ben benieuwd hoe ver ze gaan met Windows 8 integratie! Als het eigenlijk een Windows 8 PC is met een Xbox ingebouwd dan komt ie hier wel in huis!
Is het een zwakke console dan ga ik misschien overstappen naar de overkant :)
(maar misschien ook niet want ik vind de Microsoft franchises bestwel tof, Sony's 1st party heeft toch een ander sfeertje hangen, zit toch een ander gevoel bij de machines oid)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_123769285
We zullen zien 26 april, toch denk ik niet dat ik deze ga aanschaffen, de vorige stond ook teveel stof te happen!
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:41:49 #20
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123769927
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
We zullen zien 26 april, toch denk ik niet dat ik deze ga aanschaffen, de vorige stond ook teveel stof te happen!
............
pi_123770004
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:41 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

............
3 xboxen dood gegaan AQ! Ze haten mij ;(
pi_123770656
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Zit hier aan mijn 5e xbox (vier keer RROD). Intusseen PS3 geprobeerd maar binnen een maand verkocht en een xbox gekocht. *O*
pi_123770788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef emokid het volgende:

[..]

Zit hier aan mijn 5e xbox (vier keer RROD). Intusseen PS3 geprobeerd maar binnen een maand verkocht en een xbox gekocht. *O*
That's the spirit *O*
pi_123770950
mijn eerste en enige 360 doet t nog prima O+ 1 keer rooie ringen gehad maar toen hoefde ik alleen de voeding te vervangen.
Wie dit leest is hek.
pi_123772632
Net mijn xbox afgestoft en kinect 2ehands voor 65 euro gekocht met 2 basic games. Erg grappig dingetje!

Iemand een aanrader voor een kintect game? Wat is de beste tot nu toe? (Ben geen hardcore gamer oid)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:22:36 #26
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123778083
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik zit ook al aan m'n 4de of 5de maar die heb ik al wel 3 jaar nu ofzo dus vooral in het begin was het slecht.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:23:49 #27
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123778099
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Apekoek het volgende:
Net mijn xbox afgestoft en kinect 2ehands voor 65 euro gekocht met 2 basic games. Erg grappig dingetje!

Iemand een aanrader voor een kintect game? Wat is de beste tot nu toe? (Ben geen hardcore gamer oid)
Je hebt Kinect Starwars en Fable The Journey die zijn opzich niet goed maar voor een Kinect gaat het wel weer en het zijn in elk geval min of meer echte spellen. En verder heb je nog een hoop van die fitness games of mini-games.

Hier is trouwens het Xbox360 topic GAM / [Xbox 360 #531] Gamen
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:26:19 #28
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123778130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

That's the spirit *O*
Spank wat ga jij waarschijnlijk doen want heb jou nog niet gehoord? Ga je ze beide halen of neig je nu al meer naar een Xbox of Ps4? Of maak je een keuze na de MS conferentie.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:48:00 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_123778447
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Spank wat ga jij waarschijnlijk doen want heb jou nog niet gehoord? Ga je ze beide halen of neig je nu al meer naar een Xbox of Ps4? Of maak je een keuze na de MS conferentie.
En AQuila wil het NU weten Spank!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:56:05 #30
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_123778613
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En AQuila wil het NU weten Spank!
In dat geval: het hangt voor mij heel erg van de software af. Graphics enzo boeien wat minder want daarvoor haal ik uiteindelijk toch weer een mooie PC, de games zullen ondanks lagere specs nog steeds leuk zijn, dus het ligt er enorm aan wat ze gaan doen met Xbox Live, Windows 8 integratie en zulks :)
Dus ja, ik laat het van de briefing afhangen
pi_123778726
Het zou best kunnen dat ik ze ook allebei haal trouwens :')

Magoed, eerste xbox echt jaren plezier van gehad, maar de 360 bleef maar kapot gaan :Y Ik speelde toch meer op de ps3 dus na 3 xboxen geen nieuwe meer gekocht.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe :)
pi_123779100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[..]

Ik zit ook al aan m'n 4de of 5de maar die heb ik al wel 3 jaar nu ofzo dus vooral in het begin was het slecht.
Verbaast me niets ;(

Console failure rate
Xbox 360 – 54.2%
Playstation 3 – 10.6%
Wii – 6.8%

Meen ooit een artikel te hebben gelezen over de oorzaak. Zal eens zoeken...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:20:29 #33
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_123779184
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:15 schreef Aether het volgende:

[..]

Verbaast me niets ;(

Console failure rate
Xbox 360 – 54.2%
Playstation 3 – 10.6%
Wii – 6.8%

Meen ooit een artikel te hebben gelezen over de oorzaak. Zal eens zoeken...
Oorzaak was slecht soldeer onder de chips, het moederbord wordt warm en daardoor wat buigbaarder en omdat het soldeer slecht was kon het dus voorkomen dat de GPU zijn connecties met het moederbord verloor. Daarom werkte de oplossing van de handdoek ook, daarmee maakte je je 360 ZO warm dat het soldeer weer smolt, ging vloeien en weer contact ging maken
pi_123779285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Oorzaak was slecht soldeer onder de chips, het moederbord wordt warm en daardoor wat buigbaarder en omdat het soldeer slecht was kon het dus voorkomen dat de GPU zijn connecties met het moederbord verloor. Daarom werkte de oplossing van de handdoek ook, daarmee maakte je je 360 ZO warm dat het soldeer weer smolt, ging vloeien en weer contact ging maken
Ik meen dat het ontwerp zo was dat de warmte slecht weg kon -- ondanks argumenten van diverse chip/hardwareontwerpers. Met de Falcon-chip en later het nieuwe ontwerp was dit (grotendeels) verleden tijd.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:25:33 #35
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_123779315
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik meen dat het ontwerp zo was dat de warmte slecht weg kon -- ondanks argumenten van diverse chip/hardwareontwerpers. Met de Falcon-chip en later het nieuwe ontwerp was dit (grotendeels) verleden tijd.
Ja, hij werd warm, maar warmte opzich zorgt nog niet voor een RROD, daar heb je ook de slechte soldeer voor nodig :)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:45:10 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123779815
Maar was dat wegens hier en daar wat bezuinigen op de Hardware of gewoon domweg pech?

Met de next gen zal dat wel niet gebeuren denk ik.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:46:02 #37
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123779832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja, hij werd warm, maar warmte opzich zorgt nog niet voor een RROD, daar heb je ook de slechte soldeer voor nodig :)
De next-gen wordt daarom ook van plaatstaal. Dan kunnen ze alle contacten vastlassen ipv solderen en hij wordt zo zwaar dat niemand hem gaat verplaatsen. ^O^

Trust me, I'm an engineer :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_123780158
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De next-gen wordt daarom ook van plaatstaal. Dan kunnen ze alle contacten vastlassen ipv solderen en hij wordt zo zwaar dat niemand hem gaat verplaatsen. ^O^

Trust me, I'm an engineer :D
_O-
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:47:23 #39
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123796373
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Het zou best kunnen dat ik ze ook allebei haal trouwens :')

Ben wel benieuwd naar de nieuwe :)
_O_
pi_123805388
Volgensmij wordt het qua hardware niet veel speciaals, maar alsnog... Xbox. _O_
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:16:12 #41
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123807508
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Volgensmij wordt het qua hardware niet veel speciaals, maar alsnog... Xbox. _O_
Ergens wel jammer want MS had daar wel ff dik op kunnen scoren. Als het ongeveer allemaal gelijkwaardig is zowel specs en games en de rest dan wint de PS toch nog wel altijd denk ik.
pi_123807613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ergens wel jammer want MS had daar wel ff dik op kunnen scoren. Als het ongeveer allemaal gelijkwaardig is zowel specs en games en de rest dan wint de PS toch nog wel altijd denk ik.
Eerst gewoon maar wachten op wat Microsoft te melden heeft, lijkt me. Komt vast nog wel iets interessants uit. :)
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_123882460
Bij deze ben ik ook een toekomstige xbox720 gamer :P
  zondag 10 maart 2013 @ 22:35:47 #44
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123890351
quote:
99s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:34 schreef shaderon het volgende:
Bij deze ben ik ook een toekomstige xbox720 gamer :P
Baas!
  maandag 11 maart 2013 @ 13:27:29 #45
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123908298
http://www.pu.nl/artikele(...)winnaar-console-war/

Onze vrind Pachter heeft weer een uitspraak gedaan.
  maandag 11 maart 2013 @ 13:33:00 #46
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_123908538
Die man is een eindbaas _O_
  maandag 11 maart 2013 @ 13:37:39 #47
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123908732
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:33 schreef L3viathan het volgende:
Correct!
pi_123916906
Die comments op dat artikel :')
vreselijk volk
pi_123918663
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:33 schreef L3viathan het volgende:
En dit ook
pi_123918790
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef shaderon het volgende:
Die comments op dat artikel :')
vreselijk volk
:D inderdaad
  maandag 11 maart 2013 @ 18:43:27 #51
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123922100
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:29 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:D inderdaad
:{
pi_124058599
laten we nog even extra over enthousiast doen voordat de specs komen eind april en we misschien wel facking hard balen oid
pi_124058609
XBOX720 *O* *O*
pi_124058802
WOOOOW COLE TRAIN AIN'T STOPPIN' FOR NO STINKIN' GAYSTATION!!!!!

Molyneux gaat AL z'n beloftes inlossen! STEVE BALMER GAAT HET HEBBEN OVER GAMEDEVELOPER GAMEDEVELOPERS GAMEDEVELOPERS GAMEDEVELOPERS!!!

YES EEN NIEUW BETAALSYSTEEM MET NIEUWE PUNTEN!!! Is handig want dan kan je makkelijk internationaal prijzen vergelijken!! *O*

FUCK JA MULTITASKING!!!! Lekker m'n facebook checken terwijl ik de 0-day updates download en m'n aankoop verifieer en aan m'n account bind O+

MOOI EINDELIJK SERVER MAINTENANCE!!! Dan kan ik lekker rustig aan m'n offline achievements... ohnee wacht....
pi_124058944
Die tvtuner in de xbox lijkt me wel fucking chill want dan hoef ik geen aparte tv meer te kopen maar kan ik gewoon op mijn bazen pc scherm tv kijken én gamen
pi_124059843
quote:
99s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:23 schreef shaderon het volgende:
Die tvtuner in de xbox lijkt me wel fucking chill want dan hoef ik geen aparte tv meer te kopen maar kan ik gewoon op mijn bazen pc scherm tv kijken én gamen
True, en beter werkt die overlay met meer dan alleen tv-meuk en kan je ook gewoon je PC of je 360 erop aansluiten en tegelijkertijd... I dunno, multitasken met de 720 ofzo?
pi_124060092
Ondersteuning voor xbmc zou wel netjes zijn :P
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_124060228
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef Waffle het volgende:
Ondersteuning voor xbmc zou wel netjes zijn :P
Zou niet eens HEEL vreemd opkijken als het een halve/hele Windows 8-PC is, met ondersetuning voor alle apps in de store en zulks :)
pi_124060292
Ze zeggen idd dat het het centrum van je woongamer gaat worden ipv alleen een game console. Dus daar zal wel het een of andere aan verbonden zijn als windows 8, media center etc
pi_124060460
Some say the xbox720 will beat the crap out of the ps4.

-Jeremy Clarkson
pi_124060631

_O_
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:16:41 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_124061376
quote:
99s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:02 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:13:22 #63
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124064561
Jongens ik denk dat het vet wordt maar ik weet nog niet of het helemaal de kant uit gaat wat ik wil.

Wil ik een gameconsole met allerlei extra's of wil ik een ding waarvan gamen een van de functies is? ik weet het niet.

Tenminste ik dacht ik wil een pure gameconsole maar nu denk ik ook weer van ik wil 1 kastje en dat is de Xbox 720 en daarop wil ik alles hebben zowel films, series, muziek en gamen dus zoiets lijkt me wel zeer tof. En dan een Xbox Platinum abo waarmee je al die shit ook kunt checken.

Maar denk dat het iets in het midden wordt met toffe shit die alleen in Amerika beschikbaar is.
pi_124065675
quote:
6s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_124065690
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, maar denk ook iedere keer dat een Steambox of iig een kleine PC natuurlijk nog veeeel beter is als alles-in-een box. Maar blijf dus benieuwd wat ze gaan doen!
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:36:29 #66
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124065786
Ik wil geld aan MS geven.
pi_124066299
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil geld aan MS geven.
Koop je Windows 8 en games in de Store, komt goed!
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:48:58 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_124066435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik denk dat het vet wordt maar ik weet nog niet of het helemaal de kant uit gaat wat ik wil.

Wil ik een gameconsole met allerlei extra's of wil ik een ding waarvan gamen een van de functies is? ik weet het niet.

Tenminste ik dacht ik wil een pure gameconsole maar nu denk ik ook weer van ik wil 1 kastje en dat is de Xbox 720 en daarop wil ik alles hebben zowel films, series, muziek en gamen dus zoiets lijkt me wel zeer tof. En dan een Xbox Platinum abo waarmee je al die shit ook kunt checken.

Maar denk dat het iets in het midden wordt met toffe shit die alleen in Amerika beschikbaar is.
Jeetje AQ, wat een wijze post.
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:10:44 #69
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124067693
quote:
19s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Jeetje AQ, wat een wijze post.
Ik heb er ook hoofdpijn van gekregen.
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:11:50 #70
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_124067768
Deze unit gaat heerschen jongens neem dat van mij aan. Zelfs Pachter zegt het!
pi_124109515
Of het gaat natuurlijk helemaal niet xbox 720 heten maar xbox infinity :P

En dat dat oneindig teken gekanteld de 8 van windows 8 is :P
pi_124109575
of xbox 8. die domein namen zijn ook al gekocht door microsoft
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:35:30 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_124109672
Maar men werkt alweer aan Windows (Phone) 9, dan is Xbox 8 niet slim. Dat ding moet 7 jaar meegaan ofzo. Het zou me niets verbazen als hij gewoon Xbox gaat heten.
pi_124124944
'The New Xbox' :P
  zondag 17 maart 2013 @ 20:19:59 #75
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124177633
http://www.pu.nl/artikele(...)ntwikkeld-door-rare/

RARE weer aan de top met de 720 zou mooi zijn, betere maken ze ook weer een goeie platformer
  zondag 17 maart 2013 @ 20:20:25 #76
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124177658
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:37 schreef shaderon het volgende:
'The New Xbox' :P
Zoiets denk ik ook ja en dat heet dan gewoon in de volksmond de xbox na 3 maanden.
  maandag 18 maart 2013 @ 18:10:09 #78
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124214790
quote:
Toffe game denk ik, deel 2 was in elk geval ook geel vet!
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:17:13 #79
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_124285559
pi_124285655
quote:
3s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter info: Always on, always connected is iets anders dan dat je per se online moet zijn om te kunnen gamen. Zie het als Steam: die is standaard ook online en connected, maar als je connectie eruit ligt kan je alsnog prima gamen. Of als de 360 eigenlijk, die is ook altijd online als hij het kan, maar kan ook prima offline games spelen
pi_124285786
quote:
3s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt wel redelijk.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:24:58 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_124285878
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Even ter info: Always on, always connected is iets anders dan dat je per se online moet zijn om te kunnen gamen. Zie het als Steam: die is standaard ook online en connected, maar als je connectie eruit ligt kan je alsnog prima gamen. Of als de 360 eigenlijk, die is ook altijd online als hij het kan, maar kan ook prima offline games spelen
Het zou wel een manier kunnen zijn om ombouwers een lastigere tijd te bezorgen natuurlijk, als je met Xbox Live verbonden dient te blijven.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:26:03 #83
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124285919
Alles is geoorloofd in die strijd.
pi_124286061
quote:
3s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het zou wel een manier kunnen zijn om ombouwers een lastigere tijd te bezorgen natuurlijk, als je met Xbox Live verbonden dient te blijven.
Truer, maar vergeet niet dat breedband in de VS (en eigenlijk overal niet-west europa) nog bijzonder is, op veel plekken iig.
pi_124286216
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Truer, maar vergeet niet dat breedband in de VS (en eigenlijk overal niet-west europa) nog bijzonder is, op veel plekken iig.
Er is een wet in de VS dat iedereen er recht op heeft en dat de internet leveranciers dit moeten aanleggen naar ieder huis voor het zelfde tarief als bij alle andere mensen, had ik ergens gelezen :P Dus ook al woont diegene 2000km in the middle of nowhere
pi_124300288
ARE WE READY FOR THE CONSOLE REVOLUTION OF WAT NIGGAS

*O* *O* *O* *O* *O*
pi_124711049
Today we present another Durango GPU custom feature shown in our first exclusive article: the display planes.

The Durango GPU supports three independent display planes, which are conceptually similar to three separate front buffers. The display planes have an implied order. The bottom plane is combined with the middle plane using the middle plane’s alpha channel as an interpolation factor. The result of this operation is combined with the top plane using the top plane’s alpha channel as an interpolation factor. Blending occurs at 10-bit fixed-point precision. The following diagram illustrates the sequence of operations.

The three display planes are independent in the following ways, among others:

They can have different resolutions.
They can have different precisions (bits per channel) and formats (float or fixed).
They can have different color spaces (RGB or YCbCr, linear or sRGB).

Each display plane can consist of up to four image rectangles, covering different parts of the screen. The use of multiple screen rectangles can reduce memory and bandwidth consumption when a layer contains blank or occluded areas.

The display hardware contains three different instances of various image processing components, one per display plane, including:

A hardware scaler.
A color space converter.
A border cropper.
A data type converter.

Using these components, the GPU converts all three display planes to a common output profile before combining them.

The bottom and middle display planes are reserved for the running title. A typical use of these two planes is to render the game world at a fixed title-specified resolution, while rendering the UI at the native resolution of the connected display, as communicated over HDMI. In this way, the title keeps the benefits of high-quality hardware rescaling, without losing the pixel-accuracy and sharpness of the interface. The GPU does not require that all three display planes be updated at the same frequency. For instance, the title might decide to render the world at 60 Hz and the UI at 30 Hz, or vice-versa. The hardware also does not require the display planes to be the same size from one frame to the next.

The system reserves the top display plane for itself, which effectively decouples system rendering from title rendering. This decoupling removes certain output constraints that exist on the Xbox 360. For example, on Durango the system can update at a steady frame rate even when the title does not. The system can also render at a lower or higher resolution than the title, or with different color settings.

Bron: http://www.vgleaks.com/durango-display-planes/
  zondag 31 maart 2013 @ 08:15:09 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_124711081
En wat kun je ermee in een game? :@
pi_124711097
Het zijn drie aparte schermbuffers met scalers.

Op plane 0 kan bijvoorbeeld het (3D) spel staan in 800p en op plane 1 de HUD in 1080p.
De hardware schaalt plane 0 tot 1080p en combineert alle planes tot één.
Zo kun je bijvoorbeeld in een lagere resolutie renderen terwijl een HUD (die op een andere plane staat) scherp blijft.
  zondag 31 maart 2013 @ 09:55:55 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_124711527
Ah, dat maakt het al wat duidelijker. Thnx :)
pi_124725272
Ik wil mijn vriendenlijst opschonen :P
Alleen nu weet ik niet wie wie is van fok op xbox :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 18:13:50 ]
pi_124725472
bijna april, bijna het moment
pi_124725530
quote:
99s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:58 schreef shaderon het volgende:
bijna april, bijna het moment
welk moment?
pi_124726086
quote:
99s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:00 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

welk moment?
de announcement
pi_124726439
quote:
99s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:18 schreef shaderon het volgende:

[..]

de announcement
Is nooit door Microsoft bevestigd.
pi_124726547
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:28 schreef Aether het volgende:

[..]

Is nooit door Microsoft bevestigd.
we zullen zien 26 april :P
  zondag 31 maart 2013 @ 20:23:31 #97
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_124730409
quote:
99s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:32 schreef shaderon het volgende:

[..]

we zullen zien 26 april :P
quote:
That April Xbox announce? Pushed back a month.
Bron: Twitter van Paul Thurrot
  zondag 31 maart 2013 @ 22:31:02 #98
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124737003
quote:
99s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:00 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

welk moment?
Je zit hier niet in het 360 topic hè :P
pi_124737702
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je zit hier niet in het 360 topic hè :P
Ow _O-
  zondag 31 maart 2013 @ 22:48:20 #100
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124738075
quote:
99s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ow _O-
Next gen Angel! Met waarschijnlijk een dikke nieuwe game van Epic!
  zondag 31 maart 2013 @ 22:49:23 #101
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124738149
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 08:22 schreef Aether het volgende:
Het zijn drie aparte schermbuffers met scalers.

Op plane 0 kan bijvoorbeeld het (3D) spel staan in 800p en op plane 1 de HUD in 1080p.
De hardware schaalt plane 0 tot 1080p en combineert alle planes tot één.
Zo kun je bijvoorbeeld in een lagere resolutie renderen terwijl een HUD (die op een andere plane staat) scherp blijft.
Maar wordt het daardoor mooier of loopt het beter of wat is precies het voordeel?
  zondag 31 maart 2013 @ 23:02:57 #102
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_124739063
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar wordt het daardoor mooier of loopt het beter of wat is precies het voordeel?
Voordeel is dus dat je HUD scherp kan blijven terwijl de game zelf lekker onscherp kan zijn O+

En het is ook handig ivm de HDMI-in die naar verluidt op het apparaat zit, sluit je kabelbox op je 720 aan, kijk TV maar heb tegelijkertijd toegang tot de features van de 720, dus bv chatten of stomme dingen op vleesboek zetten
  maandag 1 april 2013 @ 10:08:09 #103
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124750014
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:02 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Voordeel is dus dat je HUD scherp kan blijven terwijl de game zelf lekker onscherp kan zijn O+

En het is ook handig ivm de HDMI-in die naar verluidt op het apparaat zit, sluit je kabelbox op je 720 aan, kijk TV maar heb tegelijkertijd toegang tot de features van de 720, dus bv chatten of stomme dingen op vleesboek zetten
XBOX 720 It Only Does Everything (maar dan nu echt)
  donderdag 4 april 2013 @ 20:19:40 #104
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124889284
http://www.pu.nl/artikele(...)jkbaar-zijn-met-ps4/

quote:
Vervolgens schopt Mallat nog een open deur in door te zeggen dat het natuurlijk logisch is dat het eerste wat op gaat vallen aan de next-gens de graphics zijn. Maar wat de volgende generatie echt zal definiëren, zullen de sociale aspecten zijn. Wat denken jullie van al dat sociale geneuzel?
Ik zie dit totaal niet? Kan iemand mij misschien wel vertellen wat er dan zo tof aan gaat zijn?
pi_124889751
Wat zijn die "sociale aspecten" precies? Misschien dat ik me er dan iets bij kan bedenken en er een mening over kan vormen.
pi_124889967
Ik zie dat ook totaal niet. Heb liever een apparaat met een goed os wat snel en soepel werkt. Voldoende feature, maar dat facebook gebeuren en dergelijke hoeft voor mij niet. Ik ga toch niet mijn prestaties of filmpjes uploaden :') Sowieso hoeven niet mijn vrienden te weten wat ik op een game console doe. En andersom wil ik mensen met wie ik wel eens een game speel niet op mijn facebook.
pi_124892749
'Xbox Social, waar al je archievements op facebook en twitter worden gedumpt'
pi_124893689
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef shaderon het volgende:
'Xbox Social, waar al je archievements op facebook en twitter worden gedumpt'
Ik zou het voor de lol aan zetten, al is het maar om de feeds van al m'n Facebook "friends" te vervuilen. Ik kijk er toch al bijna nooit. En dan Twitter erbij, om het dubbel zo irritant te maken.
pi_124893732
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik zou het voor de lol aan zetten, al is het maar om de feeds van al m'n Facebook "friends" te vervuilen. Ik kijk er toch al bijna nooit. En dan Twitter erbij, om het dubbel zo irritant te maken.
_O-
pi_124893802
:D
  donderdag 4 april 2013 @ 21:44:24 #111
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124893863
Net als die share knop bij ps4 ik kan me daar niets tofs bij voorstellen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 08:45:58 #112
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124905261
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:06:16 #113
123411 LinQ
Met een Q
pi_124905568
quote:
Kan mij niet voorstellen dat Microsoft zo stom is om dat te doen. Mocht het toch zo zijn, dan ga in ieder geval ik voor een PS4. Aangezien de meeste games die ik speel SP games zijn die ik ook gewoon wil kunnen spelen als mijn internet eruit ligt. Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een console :r
Laten we lekker linQ gaan doen!
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:10:40 #114
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124905644
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:06 schreef LinQ het volgende:

[..]

Kan mij niet voorstellen dat Microsoft zo stom is om dat te doen. Mocht het toch zo zijn, dan ga in ieder geval ik voor een PS4. Aangezien de meeste games die ik speel SP games zijn die ik ook gewoon wil kunnen spelen als mijn internet eruit ligt. Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een console :r
Ik had idd ook al de volgende reactie daar gepost

quote:
Ik denk dat ze het ook in eerste instantie wel van plan waren maar nu Sony het niet gaat doen zal MS het ook wel niet doen?

Mij maakt het zelf opzich niet veel uit, eventueel blokken van 2de hands games des te meer maar dat is ook nog niet zeker.
Denk dat ze beide het wel van plan waren maar het is wel beide wel of beide niet lijkt me.
  vrijdag 5 april 2013 @ 20:23:05 #115
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124927809
Verkeerde topiec!
pi_124927927
Aan de ene kant kan ik me vinden in de negatieve reacties als het op "always online" aankomt. Maar tegelijkertijd heb ik persoonlijk geen last van. Ik heb een fatsoenlijke internetverbinding, en het maakt me daarom weinig uit of het een vereiste is of niet.
Wat betreft mensen op het platteland, ja, dat vind ik kut voor ze, dat ze een nieuwe Xbox niet zouden kunnen gebruiken, omdat het beste wat er te krijgen is, een dial up verbinding is.

Maar voor mij persoonlijk is het geen reden om de nieuwe Xbox niet te kopen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:06 schreef LinQ het volgende:

[..]

Zoals gezegd, ergens ben ik het er wel mee eens, maar de zin "Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een console" vind ik wat apart. Waarom bij "bepaalde games" wel, maar als console niet? Sim City of all games heeft die suffe "always on" vereiste, wat wel de laatste game is waarbij ik het zou verwachten (want ik zou dat soort spul puur single player spelen). Ergens is Microsoft dan wel consistent door het meteen over het hele platform als vereiste te stellen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 21:41:24 #117
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124932129
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:25 schreef OMG het volgende:
Aan de ene kant kan ik me vinden in de negatieve reacties als het op "always online" aankomt. Maar tegelijkertijd heb ik persoonlijk geen last van. Ik heb een fatsoenlijke internetverbinding, en het maakt me daarom weinig uit of het een vereiste is of niet.
Wat betreft mensen op het platteland, ja, dat vind ik kut voor ze, dat ze een nieuwe Xbox niet zouden kunnen gebruiken, omdat het beste wat er te krijgen is, een dial up verbinding is.

Maar voor mij persoonlijk is het geen reden om de nieuwe Xbox niet te kopen.

[..]

Zoals gezegd, ergens ben ik het er wel mee eens, maar de zin "Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een console" vind ik wat apart. Waarom bij "bepaalde games" wel, maar als console niet? Sim City of all games heeft die suffe "always on" vereiste, wat wel de laatste game is waarbij ik het zou verwachten (want ik zou dat soort spul puur single player spelen). Ergens is Microsoft dan wel consistent door het meteen over het hele platform als vereiste te stellen.
Iemand ga wel een goed voorbeeld en dat was dat die pas was verhuisd en het nog 2 weken ofzo duurde voordat die internet had dan is het te gek dat je gewoon je hele xbox niet kunt gebruiken.

Ook al komt dat ook niet voor maar kan me voorstellen dat je dan wel ff wilt xboxen omdat de rest het sowieso nog niet echt doet enzo.

Maar als MS always online gaat dan stappen er veel over naar PS lijkt me? Ik wil echt bij Xbox blijven maar always on en erger nog geen 2de hands games bijvoorbeeld dan weet ik het niet.
pi_124932589
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 21:41 schreef AQuila360 het volgende:

Maar als MS always online gaat dan stappen er veel over naar PS lijkt me? Ik wil echt bij Xbox blijven maar always on en erger nog geen 2de hands games bijvoorbeeld dan weet ik het niet.
Ik niet, blijf voorlopig bij Xbox. Ook haal ik er voorlopig niet uit dat "always on" wordt gebruikt om 2e hands games te blocken, meer om je Xbox up to date te houden als 'ie "uit" staat.

Ja, ik zou het ook rot vinden als ik m'n Xbox niet zou kunnen gebruiken als ik verhuisd ben, alleen was bij onze verhuizing de verbinding diezelfde dag nog overgegaan. Geen idee hoe dat in NL gaat, maar hier verhuisden we van een appartement naar ons eigen huis, bij AT&T opgegeven dat we op dag X verhuizen van adres A (waar het toen is opgeheven) naar adres B (waar die dag een kerel de TV en internetverbinding heeft aangesloten), patsboem, klaar.

En ja, met een sneeuwbui die alle signalen verstoort niet kunnen gamen zou best vervelend zijn, maar we zullen zien wat het wordt. Tot nu toe zijn het alleen nog maar geruchten en dergelijke, dus totdat Microsoft officieel dingen bevestigd laat ik het maar geruchten zijn. :P.
  maandag 8 april 2013 @ 08:40:22 #119
123411 LinQ
Met een Q
pi_125020181
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:25 schreef OMG het volgende:
Zoals gezegd, ergens ben ik het er wel mee eens, maar de zin "Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een console" vind ik wat apart. Waarom bij "bepaalde games" wel, maar als console niet?
Ik kan mij voorstellen dat uitgevers/gamedevelopers graag "always on" willen gebruiken als authenticatie, om er voor te zorgen dat mensen hun game kopen. Ik zeg niet dat ik er een voorstander van ben, ben ook slachtoffer van het hele diablo 3/simcity debacle, ik zeg alleen dat ik het me kan voorstellen.

Bij een console vind ik het vreemd omdat microsoft z'n geld al binnen heeft op het moment dat iemand hun console koopt. Daarnaast hebben ze nog wel andere manieren om geld aan je te verdienen natuurlijk. Maar bijv. een xbox live gold abonnement heb je niks aan als je je console mod, want dan wordt je toch gebanned als je er gebruik van maakt. Dus wat voegt "always on" toe als console fabrikant?
  maandag 8 april 2013 @ 08:45:56 #120
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125020230
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:40 schreef LinQ het volgende:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat uitgevers/gamedevelopers graag "always on" willen gebruiken als authenticatie, om er voor te zorgen dat mensen hun game kopen. Ik zeg niet dat ik er een voorstander van ben, ben ook slachtoffer van het hele diablo 3/simcity debacle, ik zeg alleen dat ik het me kan voorstellen.

Bij een console vind ik het vreemd omdat microsoft z'n geld al binnen heeft op het moment dat iemand hun console koopt. Daarnaast hebben ze nog wel andere manieren om geld aan je te verdienen natuurlijk. Maar bijv. een xbox live gold abonnement heb je niks aan als je je console mod, want dan wordt je toch gebanned als je er gebruik van maakt. Dus wat voegt "always on" toe als console fabrikant?
Over het algemeen maken ze wel verlies op elke verkochte console zeker in het begin. Dus dan is het begrijpelijk dan ze niet willen dat je illegale games speelt. Always on zou dan wel goed zijn omdat je dan die games moet kopen. Maar als alleen Xbox het doet dan stapt een grote meerderheid over naar Sony.
  maandag 8 april 2013 @ 08:56:14 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125020364
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:40 schreef LinQ het volgende:

[..]

Nou nee.. consoles worden verkocht onder kostprijs. Elke console die gekocht wordt KOST microsoft dus geld. Nu op het einde van de levenscyclus wellicht niet meer, maar de eerste 5 jaar zeker wel.

Microsoft verdient vooral geld op patenten en rechten die uitgevers betalen om games om hun platform te mogen uitgeven. De kale hardware is een investering.
  maandag 8 april 2013 @ 09:31:15 #122
123411 LinQ
Met een Q
pi_125020968
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 08:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nou nee.. consoles worden verkocht onder kostprijs. Elke console die gekocht wordt KOST microsoft dus geld. Nu op het einde van de levenscyclus wellicht niet meer, maar de eerste 5 jaar zeker wel.

Microsoft verdient vooral geld op patenten en rechten die uitgevers betalen om games om hun platform te mogen uitgeven. De kale hardware is een investering.
Oke, duidelijk. Is dan inderdaad te begrijpen. Dus typisch gevalletje: "Een paar maken het kapot voor de rest". Maar goed "always on" lost piraterij niet op, maakt het natuurlijk wel een stuk moeilijker. Daarnaast moet Microsoft serieus gaan afwegen of "always on" niet teveel mensen afschrikt, al denk ik dat het gros van de mensen er maling aan heeft.

Daarnaast ga ik er nog steeds van uit dat het niet gaat gebeuren ;) Ik ben nu in het bezit van een PS3 en 360 en vind de 360 toch fijner qua UI, online services en controller. PS3 is qua exclusives, naar mijn mening, op dit moment beter. Ik zou toch eerder geneigd zijn om een 720 te halen, maar "always on" zou mij toch afschrikken.
  maandag 8 april 2013 @ 09:39:11 #123
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125021141
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:31 schreef LinQ het volgende:

[..]

Oke, duidelijk. Is dan inderdaad te begrijpen. Dus typisch gevalletje: "Een paar maken het kapot voor de rest". Maar goed "always on" lost piraterij niet op, maakt het natuurlijk wel een stuk moeilijker. Daarnaast moet Microsoft serieus gaan afwegen of "always on" niet teveel mensen afschrikt, al denk ik dat het gros van de mensen er maling aan heeft.

Daarnaast ga ik er nog steeds van uit dat het niet gaat gebeuren ;) Ik ben nu in het bezit van een PS3 en 360 en vind de 360 toch fijner qua UI, online services en controller. PS3 is qua exclusives, naar mijn mening, op dit moment beter. Ik zou toch eerder geneigd zijn om een 720 te halen, maar "always on" zou mij toch afschrikken.
Het zal piraterij inderdaad niet oplossen. Mensen zullen ongetwijfeld de .iso's kunnen patchen om die check er uit te slopen. Dan hou je hetzelfde over als nu. Mensen kunnen wel illegaal gamen, maar niet online zonder risico om gebanned te worden. Het is mijns inziens alleen een last voor de legale gebruikers ipv een oplossing tegen illegale gebruikers.

Maar ach, er is nog hé-le-maal niets officieel bekend over de nieuwe Xbox. Microsoft heeft nog niet eens officieel bevestigd dat hij bestaat, dus wie weet waar ze straks daadwerkelijk mee komen :)
  maandag 8 april 2013 @ 11:27:57 #124
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125023694
  maandag 8 april 2013 @ 12:10:46 #125
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_125025036
quote:
Mensen die al helemaal flippen vanwege een gerucht :')
  maandag 8 april 2013 @ 12:32:29 #126
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125025763
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:10 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Mensen die al helemaal flippen vanwege een gerucht :')
Ik snap alleen niet waarom hij zijn 360 met een bijl bewerkt! Dat punt mis ik.
  maandag 8 april 2013 @ 12:41:13 #127
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_125025987

Nieuwe geruchten over de 720, van Paul Thurrott van de Winsupersite (grote site, hij staat ook bekend om z'n Microsoft bronnen).

- Reveal op 21 mei
- $500 voor de console, $300 met een Xbox Live sub erbij
- Nieuwe 360 voor $99
- Geen backwards comp

Alle details staan in de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 april 2013 @ 12:43:43 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125026043
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 12:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe geruchten over de 720, van Paul Thurrott van de Winsupersite (grote site, hij staat ook bekend om z'n Microsoft bronnen).

- Reveal op 21 mei
- $500 voor de console, $300 met een Xbox Live sub erbij
- Nieuwe 360 voor $99
- Geen backwards comp

Alle details staan in de spoiler:
SPOILER
Haha toffe post spank!

Ik wil wel een Xbox360 + abo voor onbeperkt games, films, series en muziek en daar wil ik dan ook nog wel veel voor betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door AQuila360 op 08-04-2013 12:48:44 ]
  maandag 8 april 2013 @ 13:04:26 #129
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_125026633
Always online zou voor mij persoonlijk ook niet zo'n heel groot probleem zijn aangezien ik nu ook praktisch altijd online ben als ik game. Ik wil natuurlijk wel gelijk online patsen met mijn achievements 8-)
pi_125027127
$300 voor de subscription?!
  maandag 8 april 2013 @ 13:32:45 #131
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_125027676
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:18 schreef OMG het volgende:
$300 voor de subscription?!
Beetje onduidelijk van mijn kant, console kost $300 als je hem neemt met een Xbox Live Sub, zoals je nu al in de VS je 360 "gratis" kan krijgen als je je vastlegt aan een 2-jarig XBL sub. Die sub is uiteraard duurder dan wat je zelf kunt vinden online, maar het haalt de directe aankoopprijs naar beneden en veel mensen stinken er dus in :)
  maandag 8 april 2013 @ 13:39:36 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125027916
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Beetje onduidelijk van mijn kant, console kost $300 als je hem neemt met een Xbox Live Sub, zoals je nu al in de VS je 360 "gratis" kan krijgen als je je vastlegt aan een 2-jarig XBL sub. Die sub is uiteraard duurder dan wat je zelf kunt vinden online, maar het haalt de directe aankoopprijs naar beneden en veel mensen stinken er dus in :)
Het is geen kwestie van ''er in stinken'' spank soms komt dat beter uit.
pi_125029808
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Oh, dat. Ik las het in eerste instantie als "$500 voor de console en dan ook nog eens $300 aan subscription kosten", maar ik was nog niet helemaal wakker, gok ik. :P.

Aan de ene kant zou ik zomaar voor die $300 met 2 jarig XBL lidmaatschap optie kunnen gaan, want minder kosten vooraf. Aan de andere kant wil ik dat ding meteen hebben, en niet nog meer abonnementen te hebben. :P.
  maandag 8 april 2013 @ 22:01:18 #134
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_125050782
XBOX 720 gaat het niet worden dus voor mij.

Sowieso ben ik met m'n 360 nooit online en doe dus ook niks met online features. Ik gebruik hem puur voor offline gameplay.

Knettergek idee van MS ook. Je koopt een duur product, dan mag je toch verwachten dat je het kunt gebruiken; waar, wanneer en hoe ik dat wil. Op vakantie heb je vaak geen internet verbinding en kun je dus niet eens even gamen. :{
  maandag 8 april 2013 @ 22:05:05 #135
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_125051033
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef peleetje het volgende:
XBOX 720 gaat het niet worden dus voor mij.

Sowieso ben ik met m'n 360 nooit online en doe dus ook niks met online features. Ik gebruik hem puur voor offline gameplay.

Knettergek idee van MS ook. Je koopt een duur product, dan mag je toch verwachten dat je het kunt gebruiken; waar, wanneer en hoe ik dat wil. Op vakantie heb je vaak geen internet verbinding en kun je dus niet eens even gamen. :{
neem jij je xbox mee op vakantie? :')
Wie dit leest is hek.
pi_125051046
Ik neem nooit m'n console mee op vakantie, dus dat probleem heb ik niet.
  maandag 8 april 2013 @ 22:11:35 #137
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_125051391
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

neem jij je xbox mee op vakantie? :')
Ik niet... maar kan me voorstellen dat als je naar camping gaat (en te oordelen naar de hoeveelheid sleurhutten/campers op de snelwegen in de zomer zijn dat veel mensen) dat je dan je gameconsole meeneemt voor als het een keer slecht weer is.

Er worden zelfs carry bags gemaakt voor gameconsoles.
pi_125052404
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ik niet... maar kan me voorstellen dat als je naar camping gaat (en te oordelen naar de hoeveelheid sleurhutten/campers op de snelwegen in de zomer zijn dat veel mensen) dat je dan je gameconsole meeneemt voor als het een keer slecht weer is.

Er worden zelfs carry bags gemaakt voor gameconsoles.
Beetje slecht voorbeeld, want ik gok dat dit nou niet echt een grote groep gebruikers is. Als je nou had gezegd "Ik woon in the middle of nowhere, en de beste verbinding die we hier hebben zijn 2 blikjes met een touwtje er tussen" dan had ik je punt nog wel kunnen begrijpen.
  maandag 8 april 2013 @ 22:40:20 #139
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_125053161
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef OMG het volgende:

[..]

Beetje slecht voorbeeld, want ik gok dat dit nou niet echt een grote groep gebruikers is. Als je nou had gezegd "Ik woon in the middle of nowhere, en de beste verbinding die we hier hebben zijn 2 blikjes met een touwtje er tussen" dan had ik je punt nog wel kunnen begrijpen.
Dat mag je vinden. Ik denk dat de gebruikersgroep die hun gameconsole mee op sleeptouw neemt best groot is.

Voor mij is het een principe kwestie. MS bepaalt voor mij waar, hoe en wanneer ik een product kan gebruiken waar ik zelf veel geld voor heb neergelegd.

Daarnaast ben je totaal overgeleverd aan de grillen van MS. Als zij na 1jaar of na 10jaar besluiten de live service voor de 720 te stoppen heb je niets meer aan je xbox.
pi_125053683
Ben ik de enige die dat always online wel een goed idee vind? Als het tenminste net zo werkt als steam, zou ik het juist erg fijn vinden. Vooral het continu wisselen van discs vind ik uitermate irritant van consoles. Gewoon je spellen op de hdd installeren en werken met een key die online gecontrolleerd wordt lijkt me ideaal. Dan kan je makkelijk switchen tussen games en kan je na het installeren de disc mooi wegstoppen in een doos.

Games verkopen en tweedehands games kopen doe ik toch vrijwel nooit. Daarnaast heb ik toch altijd internet.
  maandag 8 april 2013 @ 22:55:31 #141
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_125053910
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:51 schreef Waffle het volgende:
Ben ik de enige die dat always online wel een goed idee vind? Als het tenminste net zo werkt als steam, zou ik het juist erg fijn vinden. Vooral het continu wisselen van discs vind ik uitermate irritant van consoles. Gewoon je spellen op de hdd installeren en werken met een key die online gecontrolleerd wordt lijkt me ideaal. Dan kan je makkelijk switchen tussen games en kan je na het installeren de disc mooi wegstoppen in een doos.

Games verkopen en tweedehands games kopen doe ik toch vrijwel nooit. Daarnaast heb ik toch altijd internet.
Jij wel altijd internet!

Maar een heleboel mensen niet.

http://www.internetworldstats.com/stats.htm

En daar zitten vast een heleboel mensen tussen die gamen op de XBOX die MS (als de geruchten waar zijn) allemaal opzij schuift.
pi_125053939
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef peleetje het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Ik denk dat de gebruikersgroep die hun gameconsole mee op sleeptouw neemt best groot is.
Ik denk dat de groep gebruikers met slechte / trage internetverbindingen groter is, waar je wel een punt mee zou hebben en waar ik het mee eens ben. Niet kunnen Xboxen op de camping, tja, er zijn ook nog boeken, tablets, telefoons, laptops, de meer draagbare gadgets waarvan ik denk dat die vaker worden meegenomen dan een console. Maar goed, daar verschillen we van mening.

Even een testje; wie neemt hier een console mee op vakantie, en wie neemt er een tablet of ander draagbaar vermaak mee?

quote:
Voor mij is het een principe kwestie. MS bepaalt voor mij waar, hoe en wanneer ik een product kan gebruiken waar ik zelf veel geld voor heb neergelegd.
Tot op zekere hoogte ben ik het er mee eens, maar als er vooraf bekend is dat je een internetverbinding nodig hebt, dan weet je dat. Net zoals dat ik geen suiker in m'n benzine auto kan mikken, want "ik bepaal waar, hoe en wanneer ik m'n auto gebruik".

quote:
Daarnaast ben je totaal overgeleverd aan de grillen van MS. Als zij na 1jaar of na 10jaar besluiten de live service voor de 720 te stoppen heb je niets meer aan je xbox.
Wat een doem scenario weer. Als Sony een week na het lanceren van de PS4 failliet gaat, dan heb je ook maar een handje vol games en vrij weinig aan die console zodra je daar mee klaar bent.
pi_125054249
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef peleetje het volgende:

[..]

Jij wel altijd internet!

Maar een heleboel mensen niet.

http://www.internetworldstats.com/stats.htm

En daar zitten vast een heleboel mensen tussen die gamen op de XBOX die MS (als de geruchten waar zijn) allemaal opzij schuift.
Dat die mensen geen internet hebben dat is toch niet ons probleem. Als wij de beschikking hebben over altijd internet, mag dat ook goed gebruikt worden. Vind ik persoonlijk. Er zijn ook nog genoeg mensen die geen hdtv hebben, dan hoeft ms van mij niet scart nog steeds te ondersteunen als dat de andere techniek remt.
  maandag 8 april 2013 @ 23:05:22 #144
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_125054373
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 22:56 schreef OMG het volgende:

[..]

Wat een doem scenario weer. Als Sony een week na het lanceren van de PS4 failliet gaat, dan heb je ook maar een handje vol games en vrij weinig aan die console zodra je daar mee klaar bent.
Maar dan kun je de console en de games die er zijn tot in lengte van jaren spelen.

En zo'n doem scenario is het niet. Hetzelfde geld voor EA. Gaan zij de Simcity servers tot in lengte van jaren online houden en beheren? lijkt me niet.
  maandag 8 april 2013 @ 23:09:31 #145
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_125054556
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:02 schreef Waffle het volgende:

[..]

Dat die mensen geen internet hebben dat is toch niet ons probleem. Als wij de beschikking hebben over altijd internet, mag dat ook goed gebruikt worden. Vind ik persoonlijk. Er zijn ook nog genoeg mensen die geen hdtv hebben, dan hoeft ms van mij niet scart nog steeds te ondersteunen als dat de andere techniek remt.
Dat is niet ons probleem maar wel iets waar MS rekening mee moet houden. Ik vind het ronduit arrogant als zij dat niet doen.

Er zijn genoeg mensen die nog geen HDtv hebben maar als hun CRT buis kapot gaat hebben ze geen andere keuze dan het kopen van een HDtv. Gelukkig heeft MS voor die mensen de scart aansluiting vrij lang ook op de X360 gehad.
pi_125055690
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:05 schreef peleetje het volgende:

[..]

Maar dan kun je de console en de games die er zijn tot in lengte van jaren spelen.

En zo'n doem scenario is het niet. Hetzelfde geld voor EA. Gaan zij de Simcity servers tot in lengte van jaren online houden en beheren? lijkt me niet.
Die 2 zijn niet echt te vergelijken, vind ik. Ik heb een aantal games waarvan ik weet dat online functionaliteit niet meet ondersteund wordt. Create (geloof ik van EA) en The Saboteur onder andere. En da's jammer, maar helaas, want als het maar een handje vol gamers is die het spelen, dan is het uiteindelijk ook niet rendabel meer voor de studio.

En dan heb je de makkelijke koe van MS, waar altijd wel geld binnen zal blijven stromen omdat mensen games spelen, apps gebruiken en weet ik het wat. Dat is wel het laatste waarvan ik verwacht dat MS het stopt.
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:42:42 #147
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125059762
Always on internet heeft in elk geval geen voordeel voor diegene die het apparaat kopen. Kun je piracy er wel helemaal mee verkomen? Dat is wel wat waard dan.
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:44:34 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125059795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:42 schreef AQuila360 het volgende:
Always on internet heeft in elk geval geen voordeel voor diegene die het apparaat kopen. Kun je piracy er wel helemaal mee verkomen? Dat is wel wat waard dan.
Natuurlijk niet, ISO's worden gemod zodat die verificatie er uitgesloopt wordt. Het zou dan juist interessanter gaan worden om games te downloaden dan werkelijk te kopen...
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:01:17 #149
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125060071
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, ISO's worden gemod zodat die verificatie er uitgesloopt wordt. Het zou dan juist interessanter gaan worden om games te downloaden dan werkelijk te kopen...
Weet je dat zeker? Want dat zou wel de reden zijn geloof ik?

Wel klote als het pas 21 mei is duurt nog ff :D
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:25:11 #150
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_125060498
Ik hoop in ieder geval dat ze als launch titel een next gen DOA Xtreme uitbrengen. Met superrealistische breast movements! En bikinis met enorm realistische textures.
pi_125060937
Altijd online zal in Japan — waar multi-player en eShops niet veel gebruikt worden — niet werken. Maar misschien slaat Microsoft Japan deze generatie gewoon over gezien de verkopen in het verleden :+
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:50:20 #152
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125062398
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef Aether het volgende:
Altijd online zal in Japan — waar multi-player en eShops niet veel gebruikt worden — niet werken. Maar misschien slaat Microsoft Japan deze generatie gewoon over gezien de verkopen in het verleden :+
Is niet eens een slecht idee :P
pi_125065384
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Is niet eens een slecht idee :P
Zou echt lelijk zijn als dat gebeurt. De Xbox 360 heeft naar mijn smaak al een barslecht aanbod aan games
(shooters :') ), en als de Japanse markt ook verdwijnt kunnen we helemaal gedag zeggen tegen games als Lost Odyssey.
pi_125065508
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 08:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

De vraag moet eigenlijk zijn waarom iemand sowieso O+ erachter moet zetten.

Microsoft is nou niet een bedrijf dat bekend staat om zijn gebruiksvriendelijke
apparaten,klantvriendelijke houding en kwaliteit. Dat men de laatste jaren daarin
wel een inhaalslag heeft gemaakt doet niet aan het feit af dat Microsoft dit imago
nu al jaren heeft.

Daarbij waren de klachten over de XBox360 in het eerste jaar van de release ook niet van de lucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 12:22:09 ]
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:50:23 #155
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_125068139
quote:

[..]

Ik ben bij mijn 4e gelukkig wel allemaal binnen garantie :( maar nu is mijn HD overleden dus ben ik en al mijn savegames kwijt en kan ik pas weer spelen als ik er een nieuwe op zet, maar ik speel er al zo weinig op dat ik maar denk dat ik hem dood ga laten zijn...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_125069250
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:

[..]

De vraag moet eigenlijk zijn waarom iemand sowieso O+ erachter moet zetten.

Microsoft is nou niet een bedrijf dat bekend staat om zijn gebruiksvriendelijke
apparaten,klantvriendelijke houding en kwaliteit. Dat men de laatste jaren daarin
wel een inhaalslag heeft gemaakt doet niet aan het feit af dat Microsoft dit imago
nu al jaren heeft.

Daarbij waren de klachten over de XBox360 in het eerste jaar van de release ook niet van de lucht.
Ah, ja, vandaar dat men nog massaal Windows gebruikt en Xboxen koopt. Omdat het zo ongebruiksvriendelijk is, en Microsoft niet of nauwelijks patches en updates uitbrengt.

Sterker nog, Microsoft heeft een update voor Windows Phone uitgebracht, om zo wat functionaliteit die in Windows Phone 8 zit naar gebruikers te brengen met een wat oudere telefoon (die geen WP8 draait vanwege hardware en zo). Doet Apple zoiets? iPhone 5 features naar de OS die een iPhone 4 draait brengen?
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:26:15 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125071362
Mijn bedoeling was ook om straks alles van MS te gaan halen maar dan moet de Xbox wel tof worden. Dan wil ik ook wel een telefoon met windows en tablet met windows.
pi_125071783
Ik heb al een Windows Phone, en ben er best tevreden mee. Als ik ergens in juni / juli weer een nieuwe telefoon kan krijgen, dan wordt dat weer een Windows Phone. Dit is m'n eerste smartphone, en ik vind alles makkelijk te vinden en te doen.
Als ik eens een iets op een iPhone / iPad / Android apparaat moet doen, dan snap ik er al weinig meer van. :').

Ooit wil ik nog wel een Surface, maar heb daar momenteel het geld niet voor.
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:49:37 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125072120
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:39 schreef OMG het volgende:
Ik heb al een Windows Phone, en ben er best tevreden mee. Als ik ergens in juni / juli weer een nieuwe telefoon kan krijgen, dan wordt dat weer een Windows Phone. Dit is m'n eerste smartphone, en ik vind alles makkelijk te vinden en te doen.
Als ik eens een iets op een iPhone / iPad / Android apparaat moet doen, dan snap ik er al weinig meer van. :').

Ooit wil ik nog wel een Surface, maar heb daar momenteel het geld niet voor.
Heb nu ook Windows Phone ja.
pi_125225072
http://www.vgleaks.com/microsoft-xbox-roadmap-2013/

Microsoft is working hard in its new strategy for the next years. The company wants to expand its Xbox brand with two new Xbox. One would be next-gen, the other one would be a new redesign for Xbox 360. Take in mind the Wii Mini, MS would like to offer something similar to Nintendo. This cheap model would be focused as a set top box product, although you will be able to load games too, but the games should be load directly from the HDD. This Xbox wouldn’t have disc drive.

Xbox Mini
The “Xbox Mini” is not a 360 add-on, it is a stand alone product that contains Xbox 360 functions for gaming, and alone it is meant to compete with Apple TV. Since it is likely it will not have a disc drive, it is being designed with “always online” in mind, and with internet being required for Live functions. Xbox 360 Games can be played on it by purchasing Games on Demand on Xbox Live (for new purchases) or if already purchased, simply download it. This also applies to music and movies. To further clarify, the Durango will also have these (TV) functions, just with next-genration gaming hardware instead of Xbox 360 at a higher price.

When used with Durango, it offers connectivity with it for backwards compatibility with both disc based and On Demand games, and it’s no more different than what Sony will be doing with Gaikai for playing PS3 games on PS4, only with Xbox it will be done locally and not through the cloud. You can control the Xbox Mini under a single interface and not have to worry about switching between devices in a single display input.

These connectivity functions cannot work with existing Xbox 360 units due to the difference in external interface. The Xbox Mini was designed for this along side Durango.

Microsoft expands its Xbox brand
Getting to the point there are going to be two console as part of the redesigned “Xbox Line” of products. A repackaged and reoriented Xbox 360 unit and the new “Durango” gaming console, both designed to compete with more than Sony in gaming, but against Apple as well.

When the Durango (game machine) launches, it will not support backwards compatibility for 360 games out of the box. Instead, this functionality will come from the other unit that will be networked with the Durango to provide this (not unlike the DVD add-on for the original Xbox).

The purpose of the smaller Xbox unit is to compete with Apple TV, but also provides XBLA and 360 game support which will give it an edge over Apple TV. The rumors of “always online required” comes from the smaller Xbox unit which may not have a disc drive and like Apple TV it would require a network connection and internet to provide any real functionality. It may be possible they will design both consoles to be stackable.

Durango itself will also always be online like any other device (correct with rumors), but it will not be a requirement to play local content and it will not prevent playing used games. Putting in an Xbox 360 disc into Durango will prompt the user to attach the supporting device that is sold separately. By separating the two devices and their functions it will ensure price competitiveness for both pieces of hardware. Microsoft’s delay in announcing these products from April goes more inline with not having a physical set of devices to show (among specification updates), which should be ready by May or June when this information is officially released.

The price goal of the smaller Xbox is $149 or lower and it is likely to not have a disc drive and would require a network connection. Durango will be priced competitively according to PS4′s price.
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:09:44 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125226081
Nu is de datum weer 21 mei dat ze iets bekend gaan maken.

Ben er niet gerust op :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:43:49 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125344062
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:08:53 #163
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_125374007
Nieuwe geruchten! Verhaal gaat al een flinke tijd dat er een 2e SoC in de Durango zit (SoC is alles-van-een-computer-in-een, denk aan de shit die in je telefoon zit, dus CPU, GPU, RAM, Northbridge, southbridge, alles in een chip), volgens dit gerucht is dat een volledige 360 die niet alleen zorgt voor volledige backwards compatibility maar ook gebruikt kan worden als extraatje tijdens Durango-games.

Aan de ene kant retevet want backwards compatibility _O_ vet relaxed! Aan de andere kant maakt het de console wel een STUK ingewikkelder dan de PS4, en ingewikkeldheid is nooit goed. PS4 heeft gewoon één groot stuk snel RAM en daar staat alles in, CPU en GPU kunnen het lekker uitlezen en er shit mee doen, mooi, simpel! MS heeft nu twee CPU's, twee GPU's en drie losse stukken RAM: mainmemory (wat naar verwachting stuk trager is dan PS4), eDRAM (32MB aan "retesnel" spul) en dan ook nog 512MB 360 ram! Wat een geklooi allemaal, begint op de PS2 te lijken.

Anyway, lees en huiver: http://pastebin.com/avbwJc17

Edit: Bijna het andere positieve aan dit gerucht vergeten: eigenlijk is het een volledige Windows 8-machine, dus alle apps voor de metro Modern Style omgeving werken ook op de 720 (mits geüpdate voor gamepad besturing). Dit zou natuurlijk ook een dikke dikke DIKKE killerfeature zijn en lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch.
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:12:25 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125374237
Hippe shit
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:19:19 #165
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_125374789
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hippe shit
Dude, SUPERhip!

Alleen die volledige 360 ingebouwd geloof ik echt nog niet, ook al rammen ze alles op één chip (zoals in de 360S) en verkleinen ze die naar 22nm oid (hij zit nu op 45nm uit m'n hoofd), dan nog vreet dat ding tientallen watts aan stroom die ze beter kunnen gebruiken. Heb er helaas een hard hoofd in, maar hoop echt dat er een BC oplossing komt, heb teveel toffe XBLA-games die ik graag nog zou willen kunnen spelen, het liefst met opgepimpte graphics.
pi_125432780
En dus GEEN always-online volgens die bron.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 18 april 2013 @ 13:37:24 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125438230
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:19 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dude, SUPERhip!

Alleen die volledige 360 ingebouwd geloof ik echt nog niet, ook al rammen ze alles op één chip (zoals in de 360S) en verkleinen ze die naar 22nm oid (hij zit nu op 45nm uit m'n hoofd), dan nog vreet dat ding tientallen watts aan stroom die ze beter kunnen gebruiken. Heb er helaas een hard hoofd in, maar hoop echt dat er een BC oplossing komt, heb teveel toffe XBLA-games die ik graag nog zou willen kunnen spelen, het liefst met opgepimpte graphics.
Ik wil ook wel graag nog toegang houden tot XBLA anders krijg je net als Nintendo weer een nieuwe die weer gevuld moet worden wekelijks dat is nix. Disk games maken me minder uit.
pi_125574627

Wel tof :Y

Als t klopt :P

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 21:44:41 ]
  maandag 22 april 2013 @ 08:26:04 #169
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125587695
Volgens mij is dat een concept plaatje van een fan. Ik heb hem lange tijd geleden al eens eerder gezien in ieder geval. Of anders was het een plaatje wat er ontzettend veel op leek ;)
  maandag 22 april 2013 @ 10:06:35 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125589324
http://www.xboxworld.nl/n(...)tijdens-xbox-reveal/

quote:
Call Of Duty wordt onthuld tijdens Xbox reveal?

Als er een plek is waar jaarlijks miljoenen gamers hun geweren laden en hun granaten lossen, dan is dat Call of Duty. Met een jaarlijks release en meer dan 100 miljoen verkochte games is het een van de populairste en best verkochte franchises van de huidige generatie.

Geruchten doen ons denken dat een volgend deel op de next gen tijdens de xbox reveal zou worden onthuld. De Xbox 360 is de laatste jaren hét platform geweest om Call of Duty op te spelen. Mede door de DLC die vaak eerder beschikbaar was voor de Xbox. Het zou kunnen dat Activision de Xbox reveal als mooie plek ziet om het nieuwe deel in de franchise uit de doeken te doen.

Een nieuwe Halo zien we hoogstwaarschijnlijk niet verschijnen in 2013, de grote games die zijn aangekondigd zijn multi platform en Bungie heeft exclusieve Destiny content voor de Playstation in de planning staan. Feit is, Microsoft heeft een killer-app nodig. En een nieuwe Call of Duty in combinatie met een soort gelijke exclusieve deal, zou nog wel eens een kanshebber kunnen zijn.
Zou wel een MEGATON zijn meteen!
  maandag 22 april 2013 @ 10:07:33 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125589356
Dat is geen Megaton Akwibus, dat is een gegeven.
  maandag 22 april 2013 @ 10:10:13 #172
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125589426
quote:
7s.gif Op maandag 22 april 2013 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is geen Megaton Akwibus, dat is een gegeven.
Nouja lijkt me toch niet zeker? Maar wel super tof als ze dan met een toffe next gen CoD komen _O_

Die 360 SoC hoop ik niet dat ze gaan doen trouwens.
  maandag 22 april 2013 @ 10:11:13 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125589454
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:10 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nouja lijkt me toch niet zeker? Maar wel super tof als ze dan met een toffe next gen CoD komen _O_

Die 360 SoC hoop ik niet dat ze gaan doen trouwens.
100% zeker is het nooit in de gamesindustrie. Zelfs een game die 100% klaar is kan nog geannuleerd worden. Maar ik ga er wel van uit.

Die SoC betwijfel ik ook, volgens mij is dat veel te duur. Misschien een premium model?
  maandag 22 april 2013 @ 10:13:26 #174
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125589517
quote:
19s.gif Op maandag 22 april 2013 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die SoC betwijfel ik ook, volgens mij is dat veel te duur. Misschien een premium model?
SUPER premium model!

Xbox360 mini zou ook komen nog toch?
  maandag 22 april 2013 @ 10:14:17 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125589537
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

SUPER premium model!

Xbox360 mini zou ook komen nog toch?
Daar waren ook geruchten over ja. Misschien dat ze gemixt zijn? Dat die mini een SoC wordt en dus heel klein? Kweenie :P
pi_125591751
quote:
19s.gif Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Daar waren ook geruchten over ja. Misschien dat ze gemixt zijn? Dat die mini een SoC wordt en dus heel klein? Kweenie :P
Geruchten zijn dat de huidige 360 de mini wordt en gekoppeld kan worden aan de XBOX3. Mogelijk wordt de video dan doorgestuurd van de mini naar de XBOX3.
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:58:49 #177
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125658845
Ben wel benieuwd wat Yi zegt als er idd zo'n 360 SoC in komt.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:01:06 #178
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_125658972
Al iets bekend over tijden van de presentatie?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_125661549
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Al iets bekend over tijden van de presentatie?
De 26ste ofniet?
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:58:41 #180
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125663246
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

De 26ste ofniet?
Gaat niet door schijnt nu 21 mei te worden.
pi_125663825
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gaat niet door schijnt nu 21 mei te worden.
GTA 5 praktijken :D

Dan wachten we nog even :Y
Ben wel benieuwd naar het uiterlijk
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:11:41 #182
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125664141
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik ook wel ja.

En naar de controller en naar kinect 2,0 en de launchgames wat die worden en of ms bezig is met toffe exclusives.

En of er toffe diensten op komen. Ik wil gewoon zo graag een netflix achtige dienst op de 720.
  woensdag 24 april 2013 @ 11:26:50 #183
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_125673637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Uiterlijk is wel het minste wat me boeit, de software van MS, that's the secret sauce!
pi_125689392
kan iemand de titel veranderen naar 21 mei? dan is het xbox/microsoft event :D

http://kotaku.com/the-nex(...)-on-may-21-479691780

quote:
On Tuesday May 21st, well mark the beginning of a new generation of games, TV and entertainment. On that day, well be holding a special press event on the Xbox campus and we invite you to join us via the live global stream that will be available on Xbox.com, Xbox LIVE and broadcast on Spike TV if you are in the US or Canada.

On that day, well share our vision for Xbox, and give you a real taste of the future. Then, 19-days later at the Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles, well continue the conversation and showcase our full lineup of blockbuster games.

We are thrilled to pull back the curtain and reveal what weve been working on.

A New Generation Revealed
Xbox Campus, Redmond WA
Tuesday, May 21st @ 1p ET/10a PT/17:00 GMT
There are only 151 Pokémon.
pi_125690674
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:17 schreef Eenskijken het volgende:
kan iemand de titel veranderen naar 21 mei? dan is het xbox/microsoft event :D

http://kotaku.com/the-nex(...)-on-may-21-479691780

[..]

Houden ze ook een lakentje over de console :P ?
  woensdag 24 april 2013 @ 20:11:20 #186
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125691894
21 mei dan begint Next Gen pas echt!

Ik heb nu ineens het idee dat ze toch wat tofs gaan doen :P
  donderdag 25 april 2013 @ 00:28:52 #187
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_125706062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
21 mei dan begint Next Gen pas echt!

Ik heb nu ineens het idee dat ze toch wat tofs gaan doen :P
Het zal in ieder geval niet moeilijk zijn om dat PS4 gebeuren te overtreffen :')
  donderdag 25 april 2013 @ 09:08:02 #188
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125708825
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ben wel benieuwd wat Yi zegt als er idd zo'n 360 SoC in komt.
Hij vind wel weer wat anders om op te zeiken

[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 25-04-2013 10:25:15 ]
pi_125709523
Het blijft vermakelijk hoe lieden hier opgewonden geraken van een nieuwe console die heel misschien niet veel zal afwijken van reeds bestaande modellen. :') Dat is hetzelfde als lieden die wanneer ze een iPhone X hebben aangeschaft vervolgens een half jaar later weer in de rij staan voor een S serie.

Vergeten jullie niet dat dit allemaal een marketingstunt is daar de detailhandel weet dat deze maand het vakantiegeld wordt uitgekeerd voor een hoop mensen en er dus extra geld in kas is die naar hen moet worden aangewend? En het wordt helemaal lachwekkend als je weet dat men in december altijd van die aanbiedingen heeft die ver onder de prijs zit, die je nu bij release betaalt. En dan noem ik niet het gegeven dat men bij die 'Kerst' pakketten vaak de nieuwste games als extra bij doet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 09:42:19 ]
  donderdag 25 april 2013 @ 09:42:02 #190
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125709548
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:40 schreef Iwanius het volgende:
Het blijft vermakelijk hoe lieden hier opgewonden geraken van een nieuwe console die heel misschien niet veel zal afwijken van reeds bestaande modellen. :') Dat is hetzelfde als lieden die wanneer ze een iPhone X hebben aangeschaft vervolgens een half jaar later weer in de rij staan voor een S serie.

Vergeten jullie niet dat dit allemaal een marketingstunt is daar de detailhandel weet dat deze maand het vakantiegeld wordt uitgekeerd voor een hoop mensen en er dus extra geld in kas is die naar hen moet worden aangewend? En het wordt helemaal lachwekkend als je weet dat men in december altijd van die aanbiedingen heeft die onder de prijs zit die je nu bij release betaalt, en dat je vaak er games die net uit zijn erbij krijgt als extra.
Het is een aankondiging, de console is nog maanden lang niet op de markt he.

Over het algemeen heb je gelijk, maar hier past je opmerking niet :D
pi_125709551
quote:
Het blijft vermakelijk hoe lieden hier opgewonden geraken van een nieuwe console die heel misschien niet veel zal afwijken van reeds bestaande modellen. :')
Erm...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125709590
quote:
3s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef Rossdale het volgende:

Het is een aankondiging, de console is nog maanden lang niet op de markt he.

Over het algemeen heb je gelijk, maar hier past je opmerking niet :D
Het was ook maar een mening. Ik gun verder een ieder zijn pleziertje hoor, inclusief mijzelf. :D
  donderdag 25 april 2013 @ 09:45:05 #193
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125709646
quote:
Het blijft vermakelijk hoe lieden hier opgewonden geraken van een nieuwe console die heel misschien niet veel zal afwijken van reeds bestaande modellen. :')
Dat hopen we juist :P
pi_125710392
quote:

Vergeten jullie niet dat dit allemaal een marketingstunt is daar de detailhandel weet dat deze maand het vakantiegeld wordt uitgekeerd voor een hoop mensen en er dus extra geld in kas is die naar hen moet worden aangewend? En het wordt helemaal lachwekkend als je weet dat men in december altijd van die aanbiedingen heeft die ver onder de prijs zit, die je nu bij release betaalt. En dan noem ik niet het gegeven dat men bij die 'Kerst' pakketten vaak de nieuwste games als extra bij doet.
"Vermakelijk", "Lachwekkend", je hebt er duidelijk plezier in. :P Laat mensen gewoon liefhebber zijn? Bovendien besef je denk ik niet dat in de videogames industrie hardware al direct na een jaar gedateerd is, dus laat staan een 8 jaar oude console..

En ja het is een marketingstunt. Die heb je trouwens ook voor ik noem maar wat.. tandpasta merken? Ik denk dat niemand zich hier heroïsch gaat voelen door te "verzetten".

quote:
3s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij vind wel weer wat anders op te zeiken
_O-

Yi-Long _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door emokid op 25-04-2013 10:38:17 ]
pi_125718664
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:19 schreef emokid het volgende:

[..]

"Vermakelijk", "Lachwekkend", je hebt er duidelijk plezier in. :P Laat mensen gewoon liefhebber zijn? Bovendien besef je denk ik niet dat in de videogames industrie hardware al direct na een jaar gedateerd is, dus laat staan een 8 jaar oude console..

En ja het is een marketingstunt. Die heb je trouwens ook voor ik noem maar wat.. tandpasta merken? Ik denk dat niemand zich hier heroïsch gaat voelen door te "verzetten".
En daarnaast gaat 'ie er vanuit dat de hele wereld vakantiegeld krijgt en maakt de fout met de aanname dat de nieuwe console al ergens vlak na de aankondiging in de winkels ligt (zoals Rossdale ook al opmerkte), gevolgd door de "En het wordt helemaal lachwekkend als je weet dat men in december altijd van die aanbiedingen heeft die ver onder de prijs zit, die je nu bij release betaalt" en dergelijke.

Die vergelijking met iPhones ook. :').
pi_125725351
quote:
'Nieuwe Xbox komt in november'
Dat meldt de doorgaans zeer betrouwbare Microsoft-kenner Paul Thurrott, die ook het gerucht bracht dat het bedrijf zijn nieuwe console op 21 mei aankondigt.

Thurrott spreekt over twee verschillende modellen, één voor 499 dollar en een lager geprijsde variant voor 299 dollar. De laatste zou geleverd worden met een verplicht tweejarig abonnement op Xbox Live voor ongeveer 10 dollar per maand.

Het apparaat zou verder een blu-ray drive bevatten en altijd in verbinding moeten staan met het internet, zoals eerdere geruchten reeds voorspelden. Verder meldt Thurrott dat het besturingssysteem gebaseerd is op een basisversie van Windows 8. De uitgever zou ook gedacht hebben aan een goedkopere nieuwe Xbox zonder gamingfunctionaliteit, maar de plannen daarvoor staan in de ijskast, aldus Thurrott.

Nieuwe Xbox 360
Hij spreekt ook over een nieuwe versie van Microsofts huidige spelcomputer, de Xbox 360. Deze zou de werknaam 'Stingray' dragen en een stuk goedkoper in de markt gezet worden. Thurrott zegt verder niet te weten of het apparaat nog significant gaat verschillen van eerdere versies. Wel meldt hij dat Microsoft de onthulling van zijn nieuwe Xbox een maand heeft uitgesteld om beter te kunnen anticiperen op Sony's PlayStation 4.

Hij benadrukt tot slot dat hij de nieuwe Xbox nog niet gezien heeft en niet weet hoe het apparaat gaat heten. De nieuwe Xbox wordt, naar alle waarschijnlijkheid, op 21 mei onthuld. Microsoft stuurde woensdag een uitnodiging naar de pers om aanwezig te zijn bij een evenement. Hierop onthult het bedrijf de toekomst van het Xbox-merk.
pi_125725765
Ik ben momenteel een diehard xbox gamer... maar als die mij teleur gaat stellen, dan stap ik over.

Ps4 hoef je niet continu online te zijn toch?
youtube --> iamclanhq :')
  donderdag 25 april 2013 @ 17:52:48 #198
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125725812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:51 schreef deVerdeler het volgende:
Ik ben momenteel een diehard xbox gamer... maar als die mij teleur gaat stellen, dan stap ik over.

Nope maar de verwachting is bij MS dat dat ook niet hoeft.
  donderdag 25 april 2013 @ 17:54:09 #199
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125725866
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:40 schreef Aether het volgende:

[..]

En als je die van 499 neemt en wel gold wil hoe zou dat gaan?
pi_125726129
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:51 schreef deVerdeler het volgende:

Jezus wanneer leren mensen nadenken. :N
Enige wat naar buiten is gekomen dat er mogelijkheden zijn dat de console online blijft, ook als je hem uit hebt gezet. Net als PS4 dus. Standaard zal de console inderdaad online zijn ja, maar dat is de 360 nu ook al standaard dus ook dat betekent niet meteen dat je verplicht online moet wezen.
pi_125726210
Hm, een ~$10 per maand abbo voor 2 jaar? Dan neem ik die $299 versie wel.
  donderdag 25 april 2013 @ 18:12:59 #202
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125726551
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:03 schreef OMG het volgende:
Hm, een ~$10 per maand abbo voor 2 jaar? Dan neem ik die $299 versie wel.
Ik snap idd niet hoe dat zit nu.

499 en dan gratis gold? of zoals nu 5 euro per maand?

en dan

299 met 10 euro gold per maand.
pi_125727516
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik snap idd niet hoe dat zit nu.

499 en dan gratis gold? of zoals nu 5 euro per maand?

en dan

299 met 10 euro gold per maand.
Ik lees het meer als; voor $499 heb je de console en is 'ie van jou, voor $299 kun je hem ook krijgen, maar dan zit er een X bedrag per maand aan vast, net zoals bij je mobiele telefoon.

En bij die $499 moet je dan natuurlijk de normale prijs voor Xbox Live betalen. Wat is de prijs van dat 2 jaar contract nu voor een $99 360? $15 of zo?
pi_125728573
We wachten rustig af :)
pi_125740468
quote:
wat heeft dit met de xbox te maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 22:36:56 ]
pi_125741464
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

wat heeft dit met de xbox te maken?
ik hoop veel :P maar eigenlijk niks :@
Wie dit leest is hek.
pi_125790185
Wel interessant zo'n xbox. Nooit een console gehad. Maar lees ik hier nu dat je altijd online moet zijn en dan ook nog eens elke maand voor internet moet betalen? :')

En komen er nog games voor de oude xbox? Misschien is dat wat.
pi_125790217
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 10:37 schreef maurisioo het volgende:
Wel interessant zo'n xbox. Nooit een console gehad. Maar lees ik hier nu dat je altijd online moet zijn en dan ook nog eens elke maand voor internet moet betalen? :')

En komen er nog games voor de oude xbox? Misschien is dat wat.
Geruchten geruchten.... ;)
pi_125793916
Xbox Campus, Redmond WA

21 mei, 19 uur Nederland
pi_125793997
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:41 schreef Aether het volgende:
Xbox Campus, Redmond WA

21 mei, 19 uur Nederland
Dan ben ik waarschijnlijk vrij van het werk. Kan ik mooi even kijken.

Zoekt die site automatisch waar je woont ofzo, omdat meteen mijn stad juist is?
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:52:52 #212
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125796890
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dan ben ik waarschijnlijk vrij van het werk. Kan ik mooi even kijken.

Zoekt die site automatisch waar je woont ofzo, omdat meteen mijn stad juist is?
Yep.
pi_125800581
quote:
Microsoft secures 'Xbox 8' rights
Could it be the name of the company's next console?

Microsoft has won a dispute over Xbox-related domains including 'Xbox8.us' and 'Xbox8.org', hinting at another possible name for its next-generation console.

Fusible reports that the dispute also included 'XboxPhone.com', 'XboxTablet.com', 'XboxLiveTV.com', 'XboxCompanion.com'.

Microsoft is gearing up for the launch of Windows 8 and Windows Phone 8 later this year, so the idea of introducing the Xbox brand to the '8' family may be just as likely as the new hardware being called Xbox 720 or Durango.

Last month a leaked 56-page document outlined Microsoft's next-generation console masterplan. Well placed sources told CVG that the document is genuine. Read our full examination of it here.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:18:18 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125800916
quote:
Microsoft is gearing up for the launch of Windows 8 and Windows Phone 8 later this year, so the idea of introducing the Xbox brand to the '8' family may be just as likely as the new hardware being called Xbox 720 or Durango
Oud nieuws dus.

W8 en WP8 zijn al maaaaanden op de markt.
pi_125801124
quote:
19s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oud nieuws dus.

W8 en WP8 zijn al maaaaanden op de markt.
Zie dat het uit 2012 is _O-
Kwam in mijn nieuwsoverzicht in 2013 voor :?
pi_125904078
quote:
We've heard from other sources that Microsoft is not where they want to be at this point in the pre-launch development of Durango. A reliable source—one who was not part of our reporting about the Respawn game—tells us that Microsoft is as much as six months behind in producing content for the new console, despite an expected late-2013 launch. Another tells us that Microsoft recently cancelled several internal next-gen projects because they were not coming together as hoped. These sources have told us that, comparatively, Sony is in better shape and further along with hardware and software development for PlayStation 4.

We'd also heard from an industry insider that Microsoft was aggressively trying to sign exclusive games for Durango. Given the lack of internal development at Microsoft—their internal studios, while talented, are outnumbered by those of Sony and Nintendo—and given some of the apparent recent stumbles and slowdowns internally, signing an exclusive Respawn-EA game would suit the Durango quite well.

The Next-Gen Xbox Is Getting a Hell of an Exclusive, Sources Say
  dinsdag 30 april 2013 @ 22:13:21 #217
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125923852
pi_125947140
pi_125969087
Speculation about the name being called “Xbox Fusion” isn’t anything new. But what separates “Xbox Fusion” and only a few other names from the rest of the list, is that not only does Microsoft own the dot-com (WHOIS), it owns a slew of other domains like XboxFusion.info, XboxFusion.biz, XboxFusion.de, XboxFusion.co.uk – the list goes on and on.
Speculation of the next gen console’s name has gone wild, fueled lately by the recent leak on Reddit of what may be the logo.

Names being kicked around include the Xbox 720, Xbox Infinity, Xbox Infinite, Xbox Gold, Xbox 8, Xbox Durango, Xbox Next, and more.

Domain investor Andy Booth – who knows a thing or two about domains with names like samurai.com – dropped me an email out of the blue saying he believes Microsoft will go with “Xbox Fusion” based on the number of names the company has registered and that the “infinity” symbol is also interpreted as “fusion”.

In case you haven’t been keeping a score card of Microsoft’s matching domains, here’s a look:

Xbox720.com (WHOIS) – Microsoft does not own the domain.
XboxInfinity.com (WHOIS) – Microsoft does not own the domain.
Xbox8.com (WHOIS) -Microsoft does not own the domain.
XboxDurango.com (WHOIS) – Microsoft does not own the domain.
XboxInfinite.com (WHOIS) – Microsoft does not own the domain.
XboxFusion.com (WHOIS) – Microsoft owns the domain.
XboxNext.com (WHOIS) – Microsoft owns the domain.
XboxGold.com (WHOIS) – Microsoft owns the domain.

So will Microsoft go with a name it doesn’t currently own? Or with a name already in its portfolio?

We should know in late May.

http://fusible.com/2013/0(...)-names-point-to-yes/
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:48:05 #220
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125974587
pi_126023298
Ik hoop trouwens echt dat er met de nieuwe consoles ook makkelijker mod support is.

Net als die steamworkshop op de pc. Niet dat ik dat gebruik, maar het is wel makkelijk. Even op een mod abonneren met een klik en je mod is geïnstalleerd.

Dat zou nou toch wel mogelijk moeten zijn, aangezien die consoles nu echt op pc's gaan lijken.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:36:00 #222
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126024412
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat er met de nieuwe consoles ook makkelijker mod support is.

Net als die steamworkshop op de pc. Niet dat ik dat gebruik, maar het is wel makkelijk. Even op een mod abonneren met een klik en je mod is geïnstalleerd.

Dat zou nou toch wel mogelijk moeten zijn, aangezien die consoles nu echt op pc's gaan lijken.
Gaat denk ik niet gebeuren.
pi_126024626
Mods op consoles, dan is het afwachten hoe lang het duurt voordat iedere game mods krijgt om supermakkelijk alle achievements te unlocken. Gaat natuurlijk niet gebeuren.

Zo had ik al eens een modded shield gekregen van iemand in Borderlands. Toen was er geen reet meer aan omdat ik niet meer dood kon (maar op die manier wel in m'n eentje Crawmerax zou kunnen verslaan).
pi_126024818
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gaat denk ik niet gebeuren.
Denk het idd ook niet, maar zpu wel leuk zijn.

Ik mod bijvoorbeeld Fallout 3 en New Vegas, en die mods kunnen echt zoveel meer toevoegen aan een game.
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef OMG het volgende:
Mods op consoles, dan is het afwachten hoe lang het duurt voordat iedere game mods krijgt om supermakkelijk alle achievements te unlocken. Gaat natuurlijk niet gebeuren.

Zo had ik al eens een modded shield gekregen van iemand in Borderlands. Toen was er geen reet meer aan omdat ik niet meer dood kon (maar op die manier wel in m'n eentje Crawmerax zou kunnen verslaan).
Natuurlijk niet zulke mods, maar gewoon mods zoals je bij Skyrim hebt op de pc.

Maar helaas zul je zulke praktijken wel gaan krijgen idd. Daarom speel ik ook een aantal spellen nog op de pc, omdat je die echt super kan modden.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:34:29 #225
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126030910
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Denk het idd ook niet, maar zpu wel leuk zijn.

Ik mod bijvoorbeeld Fallout 3 en New Vegas, en die mods kunnen echt zoveel meer toevoegen aan een game.

[..]

Natuurlijk niet zulke mods, maar gewoon mods zoals je bij Skyrim hebt op de pc.

Maar helaas zul je zulke praktijken wel gaan krijgen idd. Daarom speel ik ook een aantal spellen nog op de pc, omdat je die echt super kan modden.
Ik heb eigenlijk nooit Mods gespeeld maar heb altijd het idee dat als ik klaar ben met een game ik geen zin meer heb om het nog eens te spelen met een mod ofzo.
pi_126031262
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit Mods gespeeld maar heb altijd het idee dat als ik klaar ben met een game ik geen zin meer heb om het nog eens te spelen met een mod ofzo.
Ligt er puur aan wat voor game het is. Bij een racegame of een game zoals COD zou ik het ook niet hoeven. Maar bij een game als Fallout of Skyrim voegt het echt wel heel veel toe. Er is ook echt een super grote community voor zulke games qua modden..

Fallout 3 bijvoorbeeld is van 2008, maar mede door de mods speel ik het nog steeds bijna elke dag.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:49:02 #227
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126031388
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ligt er puur aan wat voor game het is. Bij een racegame of een game zoals COD zou ik het ook niet hoeven. Maar bij een game als Fallout of Skyrim voegt het echt wel heel veel toe. Er is ook echt een super grote community voor zulke games qua modden..

Fallout 3 bijvoorbeeld is van 2008, maar mede door de mods speel ik het nog steeds bijna elke dag.
Dan is het zeker tof ja.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:49:47 #228
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126031417
Ik wil nu eigenlijk graag een netflix achtig iets op die nieuwe Xbox.
pi_126031915
Dat heeft weinig met next-gen te maken, want dat soort apps zijn er al. Netflix, Hulu, HBO, alleen niet in alle regios, waar het meer afwachten is wanneer die streaming diensten uitbreiden naar Europa, of wanneer er een Europese / Nederlandse equivalent van verschijnt.

Microsoft heeft nu al die Zune rommel, wat ik nog nooit heb gebruikt, en eigenlijk heb ik liever dat zij zich bezig houden met de console en games, en minder met het uitgeven van films en TV series en dergelijke.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 19:07:37 #230
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126032001
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:04 schreef OMG het volgende:
Dat heeft weinig met next-gen te maken, want dat soort apps zijn er al. Netflix, Hulu, HBO, alleen niet in alle regios, waar het meer afwachten is wanneer die streaming diensten uitbreiden naar Europa, of wanneer er een Europese / Nederlandse equivalent van verschijnt.

Microsoft heeft nu al die Zune rommel, wat ik nog nooit heb gebruikt, en eigenlijk heb ik liever dat zij zich bezig houden met de console en games, en minder met het uitgeven van films en TV series en dergelijke.
Nouja MS wil zich daar wel meer op gaan richten dus wat dat betreft zou dat wel met die next gen samen moeten gaan. Ik wil dat nu wel ja eerst had ik ook zoiets richt je maar op games en verder niets maar nu niet.
pi_126032338
En weet niet hoe Microsoft zou willen concurreren met een Netflix of Hulu en dergelijke. Die diensten zijn er al een tijdje, en op verschillende apparaten te gebruiken. Ook heb ik een Amazon Prime membership, waarmee ik of gratis dingen kan streamen via m'n Xbox, of betaald kan kijken zoals dat via een Zune market place kan.

Ook al zou Microsoft zoiets gaan doen, hoe zou dat dan met Xbox Live memberships moeten gaan? Dan zou je allerlei nieuwe memberships krijgen. Met en zonder streaming en dergelijke.

Ik gok dat het voorlopig alleen bij film "verhuur" blijft, en dat de streaming TV series via Netflix / Hulu / HBO / RedBox / RTL / weet ik het blijven gaan. Dus dat de Xbox meer een streaming box is met apps, zoals een Roku of Boxee of wat dan ook, in plaats van zelf de streaming dienst te zijn.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 19:22:43 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126032503
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:18 schreef OMG het volgende:
En weet niet hoe Microsoft zou willen concurreren met een Netflix of Hulu en dergelijke. Die diensten zijn er al een tijdje, en op verschillende apparaten te gebruiken. Ook heb ik een Amazon Prime membership, waarmee ik of gratis dingen kan streamen via m'n Xbox, of betaald kan kijken zoals dat via een Zune market place kan.

Ook al zou Microsoft zoiets gaan doen, hoe zou dat dan met Xbox Live memberships moeten gaan? Dan zou je allerlei nieuwe memberships krijgen. Met en zonder streaming en dergelijke.

Ik gok dat het voorlopig alleen bij film "verhuur" blijft, en dat de streaming TV series via Netflix / Hulu / HBO / RedBox / RTL / weet ik het blijven gaan. Dus dat de Xbox meer een streaming box is met apps, zoals een Roku of Boxee of wat dan ook, in plaats van zelf de streaming dienst te zijn.
Ik wil eigenlijk dat MS ff met netflix wat fixt om dat nu ook snel op de xbox te krijgen in Europa. Dan zou ik het eerder kopen dan een of andere exclusive game. Maarja is de vraag idd of ze dat kunnen en doen.
pi_126058151
Waarschijnlijk nep: http://pastebin.com/CiKCVeiA

There was also a big change regarding memory architecture: It is no longer a unified memory solution. There are now two memory pools: One with 8 GB DDR3 RAM (34 GB/s, 4 GB available for games), and one with 6 GB GDDR5 RAM (192 GB/s, all available for games). eSRAM is GONE! Technically the devkit has 16 GB DDR3 RAM, but the Xbox will ship with 8GB DDR3 (and 6GB GDDR5).
pi_126058230
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Echt? Elke dag? Wat doe je dan allemaal? Heb dat spel 2x uitgespeeld (fantastische game) maar ben er inmiddels wel klaar mee.
pi_126058274
Dit wordt trouwens wel een instant-buy voor mij als er geen gekke dingen gebeuren.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:36:52 #236
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126063819
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:44 schreef Aether het volgende:
Waarschijnlijk nep: http://pastebin.com/CiKCVeiA

There was also a big change regarding memory architecture: It is no longer a unified memory solution. There are now two memory pools: One with 8 GB DDR3 RAM (34 GB/s, 4 GB available for games), and one with 6 GB GDDR5 RAM (192 GB/s, all available for games). eSRAM is GONE! Technically the devkit has 16 GB DDR3 RAM, but the Xbox will ship with 8GB DDR3 (and 6GB GDDR5).
Ik weet het ook niet nee al lijkt het me logisch om beter dan de ps4 te willen zijn.
pi_126118640
pi_126138049
http://www.nu.nl/games/34(...)zonder-internet.html

quote:
'Nieuwe Xbox werkt ook zonder internet'

De nieuwe Xbox van Microsoft heeft geen internet nodig om toch te kunnen functioneren. Dat blijkt uit een door Ars Technica verkregen interne e-mail van Microsoft aan werknemers die werken aan de volgende Xbox.

Foto: ANP

In de e-mail geeft Microsoft aan dat de nieuwe Xbox ontwikkeld is "om tolerant te zijn met het huidige internet."

"Er zijn een aantal scenario's waarin onze gebruikers verwachten dat het apparaat werkt zonder een internetverbinding, en die zouden 'gewoon moeten werken', ongeacht hun huidige connectiestatus. Dit beslaat, maar beperkt zich niet tot: een Blu-ray disc afspelen, live tv-kijken, en ja een singleplayergame spelen."

De afgelopen tijd zijn er veel geruchten geweest over een verplichte internetverbinding en het wel of niet functioneren van de nieuwe Xbox in een offline modus. Hierbij werd ook gespeculeerd dat de internetverbinding nodig was voor het live televisiekijken, waarbij de nieuwe Xbox als set-top box dienst zou kunnen gaan doen.

Naar verwachting wordt op 21 mei de nieuwe Xbox aangekondigd tijdens een speciaal evenement.
pi_126145152
Goed nieuws dus!
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:54:10 #240
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126228432
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef Rogan het volgende:
Goed nieuws dus!
Yep!
pi_126290724
Wel echt balen. Ik moet net op die ene dag savonds werken. Dus helaas mis ik het live gebeuren. Ach ja kan het na mijn werk wel ff bekijken, maar had het liever ook live willen zien.

Damn kan echt niet wachten. En de E3 schiet ook al op.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:15:29 #242
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_126296439
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 00:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel echt balen. Ik moet net op die ene dag savonds werken. Dus helaas mis ik het live gebeuren. Ach ja kan het na mijn werk wel ff bekijken, maar had het liever ook live willen zien.

Damn kan echt niet wachten. En de E3 schiet ook al op.
Ja ik heb helaas hetzelfde, maar zal mezelf een media blackout geven en het die nacht nog kijken, dan loop ik maar een paar uurtjes achter :)
pi_126392144
Uurtje of 7 is de presentatie ofniet?
pi_126392166
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Uurtje of 7 is de presentatie ofniet?
7 uur exact inderdaad.

Duurt vreemd genoeg maar 1 uur..
pi_126478287
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk dat MS ff met netflix wat fixt om dat nu ook snel op de xbox te krijgen in Europa. Dan zou ik het eerder kopen dan een of andere exclusive game. Maarja is de vraag idd of ze dat kunnen en doen.
Heeft het niet eerder te maken met de licenties dan met netflix zelf?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:18:59 #246
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126494110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Heeft het niet eerder te maken met de licenties dan met netflix zelf?
Volgens mij ook wel ja, schijnt lastiger te zijn omdat het hier per land moet natuurlijk. Maar als MS nu gewoon zegt Netflix we betalen je een zak geld om het te fixen of we helpen je er mee lijkt me dat wel epic.

Stel je voor een Gold abbo met meteen netflix er bij dan ben je toch de baas lijkt me.

Maargoed we gaan het zien maar dat is wel wat me echt tof lijkt de rest kan ik me zo niet echt iets bedenken eerlijk gezegd (als natuurlijk dat de games weer mooier enzulks worden)
pi_126494871
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Volgens mij ook wel ja, schijnt lastiger te zijn omdat het hier per land moet natuurlijk. Maar als MS nu gewoon zegt Netflix we betalen je een zak geld om het te fixen of we helpen je er mee lijkt me dat wel epic.
Je sluit bij Netflix een abonnement af dat je op ieder apparaat - dat Netflix kan afspelen - kunt gebruiken. Hangt dus niet direct van Microsoft af.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:38:33 #248
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126495550
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:30 schreef Aether het volgende:

[..]

Je sluit bij Netflix een abonnement af dat je op ieder apparaat - dat Netflix kan afspelen - kunt gebruiken. Hangt dus niet direct van Microsoft af.
Het hoeft van mij ook niet perse netflix ofzo te zijn maar een netflix achtig iets wil ik op die nieuwe xbox hebben. Ik dacht ook dat dat het idee van MS was? Geen pure gamemachine meer maar een ''multi media box'' :P

Maargoed amerika heeft natuurlijk al die toffe dingen en hier hebben we zip! Maar een kinect 2.0 en een nieuwe Halo (hoe tof ook) doet mij in elk geval nix.
pi_126495744
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het hoeft van mij ook niet perse netflix ofzo te zijn maar een netflix achtig iets wil ik op die nieuwe xbox hebben. Ik dacht ook dat dat het idee van MS was? Geen pure gamemachine meer maar een ''multi media box'' :P

Maargoed amerika heeft natuurlijk al die toffe dingen en hier hebben we zip! Maar een kinect 2.0 en een nieuwe Halo (hoe tof ook) doet mij in elk geval nix.
Je kunt (kon?) al een tijd in Nederland een beperkt aantal films downloaden/streamen.
Bedoel je zoiets?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:47:45 #250
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126496300
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef Aether het volgende:

[..]

Je kunt (kon?) al een tijd in Nederland een beperkt aantal films downloaden/streamen.
Bedoel je zoiets?
Je hebt wel Xbox video idd maar daar staan alleen films en die moet je per stuk betalen. Ik wil gewoon een abo naast gold waarmee je ook onbeperkt films en series kunt kijken of een Xbox Live Ultimate abo waarmee je alles kan.

Maargoed als MS de eerste Xbox in een nieuw jasje zou stoppen en verder nix en hem brengen als next-gen koop ik het ook.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:36:56 #251
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126678901
pi_126737705
Was dit event nu ook op Live te volgen? En heb je hier dan ook gold voor nodig?
  zondag 19 mei 2013 @ 21:15:53 #253
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126738641
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef Rogan het volgende:
Denk het niet, maar sowieso streamen heel veel sites het ook live. Ik ga Gamekings kijken met een toffe voor en nabeschouwing!
pi_126739376
  Redactie Games maandag 20 mei 2013 @ 13:29:18 #255
181272 crew  Noppie2000
pi_126762969
quote:
HYPE HYPE HYPE!!! _O_

Jouw momentje morgen :9
pi_126763410
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef Rogan het volgende:
Ja is op live te volgen met de event streamer. Maar daar heb je dacht ik wel gold voor nodig

IGN heeft trouwens voor en na beschouwing met peter molyneux.
Gametrailers/Spike heeft een nabeschouwing met Don Mattrick en behind the scenes look
  maandag 20 mei 2013 @ 13:43:23 #257
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126763543
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:29 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

HYPE HYPE HYPE!!! _O_

Jouw momentje morgen :9
Ik kan het niet live kijken denk ik... :-(
pi_126763723
Ik ook helaas niet. Dan maar na het werk rustig alles na kijken.
pi_126765284
Binnenkort maar een gedeelte van m'n vakantiegeld aan de kant zetten :+
  maandag 20 mei 2013 @ 14:25:09 #260
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_126765346
Waar gaat voor jullie de keuze tussen de Xbox720 en de PS4 van afhangen? Prijs, games, graphics? Of is de keuze van tevoren al gemaakt?
pi_126765475
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waar gaat voor jullie de keuze tussen de Xbox720 en de PS4 van afhangen? Prijs, games, graphics? Of is de keuze van tevoren al gemaakt?
Games.

Hoop al een tijdje dat je ook een optie heb om te chatten ingame. Niet standaard via je headset, maar zoals de pc via het toetsenbord. Ze moeten eigenlijk dan gewoon een optie inbouwen, als je dan in een game zit met wat mensen. Dat je dan met een knopje een bericht kan typen tijdens je game wat iedereen dan kan zien.

Ik merk echt hoeveel toegevoegde waarde dat heeft op een pc. Je kan echt duidelijk dingen met elkaar afspreken, en lang niet iedereen heeft een headset of wilt een headset gebruiken.
pi_126765539
quote:
Heb nooit een PlayStation gehad, maar wel de eerste Xbox en de 360, dus voor mij is de keuze op die manier al gemaakt.

De laatste keer dat ik een aankoop gebaseerd op games heb gedaan, was toen ik m'n GameCube kocht.

Overigens zou ik het best tof vinden om meerdere consoles te hebben, al weet ik van mezelf al dat er slechts 1 veel gebruikt gaat worden, en dat ik het liefst maar op 1 plek al m'n games en contacten bij wil houden. Nu heb ik alles via Xbox Live, en heb niet zo veel zin om via een ander game platform weer een nieuwe historie en contactenlijst op te bouwen. :P.
pi_126765720
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:28 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Games.

Hoop al een tijdje dat je ook een optie heb om te chatten ingame. Niet standaard via je headset, maar zoals de pc via het toetsenbord. Ze moeten eigenlijk dan gewoon een optie inbouwen, als je dan in een game zit met wat mensen. Dat je dan met een knopje een bericht kan typen tijdens je game wat iedereen dan kan zien.

Ik merk echt hoeveel toegevoegde waarde dat heeft op een pc. Je kan echt duidelijk dingen met elkaar afspreken, en lang niet iedereen heeft een headset of wilt een headset gebruiken.
Alleen heeft niet iedereen een chatpad of wat dan ook, dus dat zou maar half werken. Eigenlijk hoe het nu al werkt als je een potje Gears of War speelt waar de helft van de spelers of niks zegt, of niet eens een headset heeft. Of een derde helft die standaard in een party zit en daarmee geen contact heeft met de rest van het team.
pi_126766525
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OMG het volgende:

[..]

Heb nooit een PlayStation gehad, maar wel de eerste Xbox en de 360, dus voor mij is de keuze op die manier al gemaakt.

De laatste keer dat ik een aankoop gebaseerd op games heb gedaan, was toen ik m'n GameCube kocht.

Overigens zou ik het best tof vinden om meerdere consoles te hebben, al weet ik van mezelf al dat er slechts 1 veel gebruikt gaat worden, en dat ik het liefst maar op 1 plek al m'n games en contacten bij wil houden. Nu heb ik alles via Xbox Live, en heb niet zo veel zin om via een ander game platform weer een nieuwe historie en contactenlijst op te bouwen. :P.
Dit ben ik ook precies :D

Ik wil ook maar 1 console hebben waar ik alles op heb staan. Ik merk het nu al op de pc dat ik het best kut vind. Heb je games op Steam en dan ook nog op Origin. Bijvoorbeeld Mass Effect 1 en 2 op Steam en deel 3 op Origin. Sommige mensen boeit het niets, maar ik vind het zo kut.

Maar ik vind het nog steeds best lastig hoor.

Ik speel eigenlijk alleen nog maar games die juist op de pc tot zijn recht komen. Fallout games, Elder Scrolls games, Mass Effect serie (helaas geen gamepad ondersteuning) en heel soms een andere game er tussen door.

Dus de keuze word voor mij nog best lastig of ik überhaupt meteen een console ga halen.
pi_126781866
Volgens mij is deze site te vroeg online gekomen.

http://www.xboxinfinity.co.uk/2013/05/xbox-reveal.html
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_126781948
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef badboynova het volgende:

Wtf, zo'n lelijke website. Wat denk je zelf. :P
pi_126782000
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef badboynova het volgende:

Wat dan? staat toch een nette countdown timer op?
pi_126782103
Lijkt me trouwens ook geen officiële website van Microsoft :)

About us

Welcome to xboxinfinity.co.uk !
We are an independent website providing you with all the latest news on the next-gen Xbox console. We are always looking at ways to make the site more interactive and will be implementing unique features for the future. Please note we are not officially affiliated with Microsoft in any way.

;)

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2013 20:37:16 ]
  maandag 20 mei 2013 @ 20:38:24 #269
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126782191
quote:
Ik ga 99% zeker voor de volgende xbox omdat ik deze gen de 360 heb gehad, of MS moet het morgen en op de E3 zwaar verkloten maar dat lijkt me niet.

Exclusives doen mij niet zo veel.
pi_126782317
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lijkt me trouwens ook geen officiële website van Microsoft :)

About us

Welcome to xboxinfinity.co.uk !
We are an independent website providing you with all the latest news on the next-gen Xbox console. We are always looking at ways to make the site more interactive and will be implementing unique features for the future. Please note we are not officially affiliated with Microsoft in any way.

;)
Apart, link is afkomstig van 1 van de officiele xbox Twitter accounts
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 20 mei 2013 @ 20:44:34 #271
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126782561
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef badboynova het volgende:

[..]

Apart, link is afkomstig van 1 van de officiele xbox Twitter accounts
Peter B de vries is wat op het spoor jongens!
pi_126783454
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Peter B de vries is wat op het spoor jongens!
Yup, en morgen zal ik al mijn resultaten op een speciale conferentie aan de pers bekend maken.
  maandag 20 mei 2013 @ 21:52:04 #273
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126786704
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef badboynova het volgende:

[..]

Yup, en morgen zal ik al mijn resultaten op een speciale conferentie aan de pers bekend maken.
Ga jij ook wel weer voor de nieuwe Xbox?
pi_126786799
MORGENNNNNNNNNNN :o :o :o
  maandag 20 mei 2013 @ 21:56:12 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_126786991
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Vault-Boy het volgende:
MORGENNNNNNNNNNN :o :o :o
Over 24u is iedereen helemaal teleurgesteld, internet ontploft. Allemaal Kinect 2.0-troep en nieuwe kanalen voor Amerikaanse Xbox-gamers

Of we zijn fucking hyped :P
pi_126787148
quote:
19s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Over 24u is iedereen helemaal teleurgesteld, internet ontploft. Allemaal Kinect 2.0-troep en nieuwe kanalen voor Amerikaanse Xbox-gamers

120504_297797_Treinkaartje.jpg
  maandag 20 mei 2013 @ 22:03:08 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_126787486
quote:
12s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Beste treinkaartje ooit :D
  maandag 20 mei 2013 @ 22:31:22 #278
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126789298
Ik kan me niet voorstellen dat MS het gaat verkloten. Maar ze hebben wel gezegd dat de games pas echt met de E3 komen en nu meer over de visie gaat dus wat games betreft verwacht ik nog niet veel.

Als het idd maar geen kinect 2.0 een uur lang is of het moet echt vet zijn.
pi_126789605
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ga jij ook wel weer voor de nieuwe Xbox?
ik ga gewoon voor beide, dan zie ik wel wat ik het fijnste vind om mee te spelen.
  maandag 20 mei 2013 @ 23:21:07 #280
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_126792233
quote:
12s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
pi_126792719

quote:
In a post on its official Facebook page, car manufacturer McLaren Automotive wrote that tomorrow

“Xbox is revealing something special. We think you might like what they’re announcing...”

McLaren, of course, has had cars in previous Forza installments and could be hinting at an additional appearance from one of its vehicles.
  maandag 20 mei 2013 @ 23:48:07 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_126793587
McLaren is ook bezig. PGR of Forza dus ook aanwezig.

-edit-

Derp.
pi_126794170
quote:
19s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En Jason Derulo of Pitbull die even komt dansen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:46:10 #284
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_126795776
2 uur aan spektakel!

(tweet is alleen wel verwijderd...)

En Battlefield 4 is ook van de partij! PRETTY PLEASE MULTIPLAYER DETAILS!!!

dinsdag 21 mei 2013 @ 00:48:33 #285
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_126795835
7 uur Nederlandse tijd las ik ergens, klopt dat?
pi_126796277
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
7 uur Nederlandse tijd las ik ergens, klopt dat?
Ja. 10 am PDT = 1pm Eastern = 19:00 uur in Nederland.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:19:46 #287
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_126796566
Dank u.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 02:15:21 #288
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_126797211
Ik ben best wel benieuwd wat ze morgen laten zien. Maar ik blijf nog wel een paar jaar op de PS3 gamen.
#YOLO
pi_126797559
Today is big day! :)
Ben echt benieuwd of ze met iets revolutionairs komen of dezelfde meuk :')
  dinsdag 21 mei 2013 @ 07:21:50 #290
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126797947
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:46 schreef SpankmasterC het volgende:
2 uur aan spektakel!

[ afbeelding ]

(tweet is alleen wel verwijderd...)

En Battlefield 4 is ook van de partij! PRETTY PLEASE MULTIPLAYER DETAILS!!!

[ afbeelding ]
Het zou maar een uur duren zeiden ze?

Fuuuuu dat ik niet kan kijken....
pi_126798403
En Microsoft maar zeggen dat ze geen of weinig games tonen..

Nu al meer toppers dan met de PS4 aankondiging.
pi_126798433
Zolang het maar niet een uur lang gezever is over hoe sociaal en hoe revolutionair het is zonder daadwerkelijk wat te laten zien :')

Maar als ik die tweets mag geloven komt dat wel goed
pi_126799281
Happy xboxreval day :D
pi_126801128
Ben benieuwd, ik hoop niet al te veel sportgames, die zijn kut.
pi_126806217
Ik hoop dat ze nu ook meer met de europese markt rekening gaan houden...
pi_126806426
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:57 schreef deVerdeler het volgende:
Sowieso niet, zeker als ze focussen op dingen als Netflix en dergelijke kun je het vergeten dat het voor Europa ook zo zal zijn.
pi_126806685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:05 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Sowieso niet, zeker als ze focussen op dingen als Netflix en dergelijke kun je het vergeten dat het voor Europa ook zo zal zijn.
Precies die dingen... Vind het maar dom. Aan de andere kant... xBox kan vrij weinig NETFLIX aanbieden bijv. als NETFLIX zelf niet zo ver is.
pi_126806992
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Precies die dingen... Vind het maar dom. Aan de andere kant... xBox kan vrij weinig NETFLIX aanbieden bijv. als NETFLIX zelf niet zo ver is.
Heeft ook veel te maken met de rechten van series natuurlijk. Voor alleen Amerika is het makkelijker onderhandelen natuurlijk, in Europa zou je voor elk land aparte deals moeten maken etc.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:31:49 #299
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_126807360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:57 schreef deVerdeler het volgende:
Weet je, ik verwacht het eigenlijk wel. In de US zit Microsoft wel redelijk comfortabel, in Japan is het een gebed zonder eind maar in Europa is het redelijk spannend, met een voorkeur voor Sony. Dus hier valt echt nog wat te winnen, hier kunnen ze met wat aandacht Sony vast ook van de troon stoten, in Japan is het denk ik onbegonnen werk.

Dus ik denk/hoop/verwacht dat ze zeker wel veel aandacht voor Europa zullen hebben, omdat wij nu een markt zijn waar verschil in gemaakt kan worden!
pi_126807577
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Heeft ook veel te maken met de rechten van series natuurlijk. Voor alleen Amerika is het makkelijker onderhandelen natuurlijk, in Europa zou je voor elk land aparte deals moeten maken etc.
Klopt...maar volgens mij is Europa zo'n beetje de enige afzetmarkt waar zij rekening moeten gaan houden om het niet te verliezen aan de Japanners.
pi_126807586
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Weet je, ik verwacht het eigenlijk wel. In de US zit Microsoft wel redelijk comfortabel, in Japan is het een gebed zonder eind maar in Europa is het redelijk spannend, met een voorkeur voor Sony. Dus hier valt echt nog wat te winnen, hier kunnen ze met wat aandacht Sony vast ook van de troon stoten, in Japan is het denk ik onbegonnen werk.

Dus ik denk/hoop/verwacht dat ze zeker wel veel aandacht voor Europa zullen hebben, omdat wij nu een markt zijn waar verschil in gemaakt kan worden!
Zoiets vermoed ik ook....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')