Het is de vraag ofquote:
Ik blijf wel bij Xbox. Dus, Xboxquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is de vraag ofer nog wel achter moet dadelijk!
Aan de ene kant boeit het me geen reet, want ik heb een fatsoenlijke internet verbinding, en ik koop nauwelijks tweedehands games.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Zover ik kon zien was er nog geen next gen Xbox topic.
De laatste geruchten ( die trouwens al een hele tijd rond gaan ) voorspellen helaas niet veel goeds
http://www.vgleaks.com/ru(...)ames-and-new-kinect/
Ik voel dat ook wel opzich. Sowieso neig ik nu voor 99% naar de nieuwe Xbox. Alleen toch even afwachten wat de specs bijvoorbeeld worden en of je 2de hands spellen kunt spelen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ms dat verbied als Sony het niet doet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor m'n gevoel staat Microsoft nu al voor tov Sony. MS is door zijn achtergrond veel beter met netwerken (Xbox Live) en de interface van de X360. Daarnaast vind ik de Xbox 360 controller zoveel beter dan die van de PS3.
Ik denk dat dit weinig te maken zal hebben met een nieuwe Xbox, maar eerder met allerlei licenties, contracten en dat soort dingen wat betreft de content op een Europese versie van Netflix, en de bijbehorende DVD verzendservice (wat wellicht alweer lastiger is in Europa, met verschillende regels en wetten per land en zo).quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denken jullie trouwens dat we dan ook eindelijk netflix enz ook hier krijgen.
Dat denk ik ook idd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:45 schreef L3viathan het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Microsoft 2e hands spellen gaat blokkeren nu Sony heeft aangegeven dat niet te zullen doen.
Nee, was voor interne mensen only, dezelfde mensen die tot nu ook nog niets over de software e.d. hebben zitten lekken!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.mcvuk.com/news(...)ns-this-week/0111783
............quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
We zullen zien 26 april, toch denk ik niet dat ik deze ga aanschaffen, de vorige stond ook teveel stof te happen!
Zit hier aan mijn 5e xbox (vier keer RROD). Intusseen PS3 geprobeerd maar binnen een maand verkocht en een xbox gekocht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
3 xboxen dood gegaan AQ! Ze haten mij
That's the spiritquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef emokid het volgende:
[..]
Zit hier aan mijn 5e xbox (vier keer RROD). Intusseen PS3 geprobeerd maar binnen een maand verkocht en een xbox gekocht.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan m'n 4de of 5de maar die heb ik al wel 3 jaar nu ofzo dus vooral in het begin was het slecht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef emokid het volgende:
[..]
Zit hier aan mijn 5e xbox (vier keer RROD). Intusseen PS3 geprobeerd maar binnen een maand verkocht en een xbox gekocht.
Je hebt Kinect Starwars en Fable The Journey die zijn opzich niet goed maar voor een Kinect gaat het wel weer en het zijn in elk geval min of meer echte spellen. En verder heb je nog een hoop van die fitness games of mini-games.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Apekoek het volgende:
Net mijn xbox afgestoft en kinect 2ehands voor 65 euro gekocht met 2 basic games. Erg grappig dingetje!
Iemand een aanrader voor een kintect game? Wat is de beste tot nu toe? (Ben geen hardcore gamer oid)
Spank wat ga jij waarschijnlijk doen want heb jou nog niet gehoord? Ga je ze beide halen of neig je nu al meer naar een Xbox of Ps4? Of maak je een keuze na de MS conferentie.quote:
En AQuila wil het NU weten Spank!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spank wat ga jij waarschijnlijk doen want heb jou nog niet gehoord? Ga je ze beide halen of neig je nu al meer naar een Xbox of Ps4? Of maak je een keuze na de MS conferentie.
In dat geval: het hangt voor mij heel erg van de software af. Graphics enzo boeien wat minder want daarvoor haal ik uiteindelijk toch weer een mooie PC, de games zullen ondanks lagere specs nog steeds leuk zijn, dus het ligt er enorm aan wat ze gaan doen met Xbox Live, Windows 8 integratie en zulksquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En AQuila wil het NU weten Spank!
Verbaast me nietsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit ook al aan m'n 4de of 5de maar die heb ik al wel 3 jaar nu ofzo dus vooral in het begin was het slecht.
Oorzaak was slecht soldeer onder de chips, het moederbord wordt warm en daardoor wat buigbaarder en omdat het soldeer slecht was kon het dus voorkomen dat de GPU zijn connecties met het moederbord verloor. Daarom werkte de oplossing van de handdoek ook, daarmee maakte je je 360 ZO warm dat het soldeer weer smolt, ging vloeien en weer contact ging makenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Verbaast me niets
Console failure rate
Xbox 360 – 54.2%
Playstation 3 – 10.6%
Wii – 6.8%
Meen ooit een artikel te hebben gelezen over de oorzaak. Zal eens zoeken...
Ik meen dat het ontwerp zo was dat de warmte slecht weg kon -- ondanks argumenten van diverse chip/hardwareontwerpers. Met de Falcon-chip en later het nieuwe ontwerp was dit (grotendeels) verleden tijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oorzaak was slecht soldeer onder de chips, het moederbord wordt warm en daardoor wat buigbaarder en omdat het soldeer slecht was kon het dus voorkomen dat de GPU zijn connecties met het moederbord verloor. Daarom werkte de oplossing van de handdoek ook, daarmee maakte je je 360 ZO warm dat het soldeer weer smolt, ging vloeien en weer contact ging maken
Ja, hij werd warm, maar warmte opzich zorgt nog niet voor een RROD, daar heb je ook de slechte soldeer voor nodigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik meen dat het ontwerp zo was dat de warmte slecht weg kon -- ondanks argumenten van diverse chip/hardwareontwerpers. Met de Falcon-chip en later het nieuwe ontwerp was dit (grotendeels) verleden tijd.
De next-gen wordt daarom ook van plaatstaal. Dan kunnen ze alle contacten vastlassen ipv solderen en hij wordt zo zwaar dat niemand hem gaat verplaatsen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, hij werd warm, maar warmte opzich zorgt nog niet voor een RROD, daar heb je ook de slechte soldeer voor nodig
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De next-gen wordt daarom ook van plaatstaal. Dan kunnen ze alle contacten vastlassen ipv solderen en hij wordt zo zwaar dat niemand hem gaat verplaatsen.
Trust me, I'm an engineer
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Het zou best kunnen dat ik ze ook allebei haal trouwens
Ben wel benieuwd naar de nieuwe
Ergens wel jammer want MS had daar wel ff dik op kunnen scoren. Als het ongeveer allemaal gelijkwaardig is zowel specs en games en de rest dan wint de PS toch nog wel altijd denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Volgensmij wordt het qua hardware niet veel speciaals, maar alsnog... Xbox.
Eerst gewoon maar wachten op wat Microsoft te melden heeft, lijkt me. Komt vast nog wel iets interessants uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ergens wel jammer want MS had daar wel ff dik op kunnen scoren. Als het ongeveer allemaal gelijkwaardig is zowel specs en games en de rest dan wint de PS toch nog wel altijd denk ik.
Baas!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:34 schreef shaderon het volgende:
Bij deze ben ik ook een toekomstige xbox720 gamer
Correct!quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef shaderon het volgende:
Die comments op dat artikel
vreselijk volk
quote:
True, en beter werkt die overlay met meer dan alleen tv-meuk en kan je ook gewoon je PC of je 360 erop aansluiten en tegelijkertijd... I dunno, multitasken met de 720 ofzo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:23 schreef shaderon het volgende:
Die tvtuner in de xbox lijkt me wel fucking chill want dan hoef ik geen aparte tv meer te kopen maar kan ik gewoon op mijn bazen pc scherm tv kijken én gamen
Zou niet eens HEEL vreemd opkijken als het een halve/hele Windows 8-PC is, met ondersetuning voor alle apps in de store en zulksquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef Waffle het volgende:
Ondersteuning voor xbmc zou wel netjes zijn
quote:
Koop je Windows 8 en games in de Store, komt goed!quote:
Jeetje AQ, wat een wijze post.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik denk dat het vet wordt maar ik weet nog niet of het helemaal de kant uit gaat wat ik wil.
Wil ik een gameconsole met allerlei extra's of wil ik een ding waarvan gamen een van de functies is? ik weet het niet.
Tenminste ik dacht ik wil een pure gameconsole maar nu denk ik ook weer van ik wil 1 kastje en dat is de Xbox 720 en daarop wil ik alles hebben zowel films, series, muziek en gamen dus zoiets lijkt me wel zeer tof. En dan een Xbox Platinum abo waarmee je al die shit ook kunt checken.
Maar denk dat het iets in het midden wordt met toffe shit die alleen in Amerika beschikbaar is.
Ik heb er ook hoofdpijn van gekregen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jeetje AQ, wat een wijze post.
Zoiets denk ik ook ja en dat heet dan gewoon in de volksmond de xbox na 3 maanden.quote:
Toffe game denk ik, deel 2 was in elk geval ook geel vet!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:42 schreef shaderon het volgende:
Leuk0n nieuws
http://www.examiner.com/a(...)s-to-world-witcher-3
Even ter info: Always on, always connected is iets anders dan dat je per se online moet zijn om te kunnen gamen. Zie het als Steam: die is standaard ook online en connected, maar als je connectie eruit ligt kan je alsnog prima gamen. Of als de 360 eigenlijk, die is ook altijd online als hij het kan, maar kan ook prima offline games spelenquote:
Het zou wel een manier kunnen zijn om ombouwers een lastigere tijd te bezorgen natuurlijk, als je met Xbox Live verbonden dient te blijven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Even ter info: Always on, always connected is iets anders dan dat je per se online moet zijn om te kunnen gamen. Zie het als Steam: die is standaard ook online en connected, maar als je connectie eruit ligt kan je alsnog prima gamen. Of als de 360 eigenlijk, die is ook altijd online als hij het kan, maar kan ook prima offline games spelen
Truer, maar vergeet niet dat breedband in de VS (en eigenlijk overal niet-west europa) nog bijzonder is, op veel plekken iig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zou wel een manier kunnen zijn om ombouwers een lastigere tijd te bezorgen natuurlijk, als je met Xbox Live verbonden dient te blijven.
Er is een wet in de VS dat iedereen er recht op heeft en dat de internet leveranciers dit moeten aanleggen naar ieder huis voor het zelfde tarief als bij alle andere mensen, had ik ergens gelezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Truer, maar vergeet niet dat breedband in de VS (en eigenlijk overal niet-west europa) nog bijzonder is, op veel plekken iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 18:13:50 ]
Is nooit door Microsoft bevestigd.quote:
Je zit hier niet in het 360 topic hèquote:
Owquote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zit hier niet in het 360 topic hè
Next gen Angel! Met waarschijnlijk een dikke nieuwe game van Epic!quote:
Maar wordt het daardoor mooier of loopt het beter of wat is precies het voordeel?quote:Op zondag 31 maart 2013 08:22 schreef Aether het volgende:
Het zijn drie aparte schermbuffers met scalers.
Op plane 0 kan bijvoorbeeld het (3D) spel staan in 800p en op plane 1 de HUD in 1080p.
De hardware schaalt plane 0 tot 1080p en combineert alle planes tot één.
Zo kun je bijvoorbeeld in een lagere resolutie renderen terwijl een HUD (die op een andere plane staat) scherp blijft.
Voordeel is dus dat je HUD scherp kan blijven terwijl de game zelf lekker onscherp kan zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wordt het daardoor mooier of loopt het beter of wat is precies het voordeel?
XBOX 720 It Only Does Everything (maar dan nu echt)quote:Op zondag 31 maart 2013 23:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voordeel is dus dat je HUD scherp kan blijven terwijl de game zelf lekker onscherp kan zijn
En het is ook handig ivm de HDMI-in die naar verluidt op het apparaat zit, sluit je kabelbox op je 720 aan, kijk TV maar heb tegelijkertijd toegang tot de features van de 720, dus bv chatten of stomme dingen op vleesboek zetten
Ik zie dit totaal niet? Kan iemand mij misschien wel vertellen wat er dan zo tof aan gaat zijn?quote:Vervolgens schopt Mallat nog een open deur in door te zeggen dat het natuurlijk logisch is dat het eerste wat op gaat vallen aan de next-gens de graphics zijn. Maar wat de volgende generatie echt zal definiëren, zullen de sociale aspecten zijn. Wat denken jullie van al dat sociale geneuzel?
Ik zou het voor de lol aan zetten, al is het maar om de feeds van al m'n Facebook "friends" te vervuilen. Ik kijk er toch al bijna nooit. En dan Twitter erbij, om het dubbel zo irritant te maken.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef shaderon het volgende:
'Xbox Social, waar al je archievements op facebook en twitter worden gedumpt'
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik zou het voor de lol aan zetten, al is het maar om de feeds van al m'n Facebook "friends" te vervuilen. Ik kijk er toch al bijna nooit. En dan Twitter erbij, om het dubbel zo irritant te maken.
Kan mij niet voorstellen dat Microsoft zo stom is om dat te doen. Mocht het toch zo zijn, dan ga in ieder geval ik voor een PS4. Aangezien de meeste games die ik speel SP games zijn die ik ook gewoon wil kunnen spelen als mijn internet eruit ligt. Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een consolequote:
Ik had idd ook al de volgende reactie daar gepostquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:06 schreef LinQ het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat Microsoft zo stom is om dat te doen. Mocht het toch zo zijn, dan ga in ieder geval ik voor een PS4. Aangezien de meeste games die ik speel SP games zijn die ik ook gewoon wil kunnen spelen als mijn internet eruit ligt. Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een console
Denk dat ze beide het wel van plan waren maar het is wel beide wel of beide niet lijkt me.quote:Ik denk dat ze het ook in eerste instantie wel van plan waren maar nu Sony het niet gaat doen zal MS het ook wel niet doen?
Mij maakt het zelf opzich niet veel uit, eventueel blokken van 2de hands games des te meer maar dat is ook nog niet zeker.
Zoals gezegd, ergens ben ik het er wel mee eens, maar de zin "Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een console" vind ik wat apart. Waarom bij "bepaalde games" wel, maar als console niet? Sim City of all games heeft die suffe "always on" vereiste, wat wel de laatste game is waarbij ik het zou verwachten (want ik zou dat soort spul puur single player spelen). Ergens is Microsoft dan wel consistent door het meteen over het hele platform als vereiste te stellen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:06 schreef LinQ het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat Microsoft zo stom is om dat te doen. Mocht het toch zo zijn, dan ga in ieder geval ik voor een PS4. Aangezien de meeste games die ik speel SP games zijn die ik ook gewoon wil kunnen spelen als mijn internet eruit ligt. Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een console
Iemand ga wel een goed voorbeeld en dat was dat die pas was verhuisd en het nog 2 weken ofzo duurde voordat die internet had dan is het te gek dat je gewoon je hele xbox niet kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:25 schreef OMG het volgende:
Aan de ene kant kan ik me vinden in de negatieve reacties als het op "always online" aankomt. Maar tegelijkertijd heb ik persoonlijk geen last van. Ik heb een fatsoenlijke internetverbinding, en het maakt me daarom weinig uit of het een vereiste is of niet.
Wat betreft mensen op het platteland, ja, dat vind ik kut voor ze, dat ze een nieuwe Xbox niet zouden kunnen gebruiken, omdat het beste wat er te krijgen is, een dial up verbinding is.
Maar voor mij persoonlijk is het geen reden om de nieuwe Xbox niet te kopen.
[..]
Zoals gezegd, ergens ben ik het er wel mee eens, maar de zin "Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een console" vind ik wat apart. Waarom bij "bepaalde games" wel, maar als console niet? Sim City of all games heeft die suffe "always on" vereiste, wat wel de laatste game is waarbij ik het zou verwachten (want ik zou dat soort spul puur single player spelen). Ergens is Microsoft dan wel consistent door het meteen over het hele platform als vereiste te stellen.
Ik niet, blijf voorlopig bij Xbox. Ook haal ik er voorlopig niet uit dat "always on" wordt gebruikt om 2e hands games te blocken, meer om je Xbox up to date te houden als 'ie "uit" staat.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
Maar als MS always online gaat dan stappen er veel over naar PS lijkt me? Ik wil echt bij Xbox blijven maar always on en erger nog geen 2de hands games bijvoorbeeld dan weet ik het niet.
Ik kan mij voorstellen dat uitgevers/gamedevelopers graag "always on" willen gebruiken als authenticatie, om er voor te zorgen dat mensen hun game kopen. Ik zeg niet dat ik er een voorstander van ben, ben ook slachtoffer van het hele diablo 3/simcity debacle, ik zeg alleen dat ik het me kan voorstellen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:25 schreef OMG het volgende:
Zoals gezegd, ergens ben ik het er wel mee eens, maar de zin "Bij bepaalde games "always on" kan ik me enigszins voorstellen, maar bij een console" vind ik wat apart. Waarom bij "bepaalde games" wel, maar als console niet?
Over het algemeen maken ze wel verlies op elke verkochte console zeker in het begin. Dus dan is het begrijpelijk dan ze niet willen dat je illegale games speelt. Always on zou dan wel goed zijn omdat je dan die games moet kopen. Maar als alleen Xbox het doet dan stapt een grote meerderheid over naar Sony.quote:Op maandag 8 april 2013 08:40 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat uitgevers/gamedevelopers graag "always on" willen gebruiken als authenticatie, om er voor te zorgen dat mensen hun game kopen. Ik zeg niet dat ik er een voorstander van ben, ben ook slachtoffer van het hele diablo 3/simcity debacle, ik zeg alleen dat ik het me kan voorstellen.
Bij een console vind ik het vreemd omdat microsoft z'n geld al binnen heeft op het moment dat iemand hun console koopt. Daarnaast hebben ze nog wel andere manieren om geld aan je te verdienen natuurlijk. Maar bijv. een xbox live gold abonnement heb je niks aan als je je console mod, want dan wordt je toch gebanned als je er gebruik van maakt. Dus wat voegt "always on" toe als console fabrikant?
Nou nee.. consoles worden verkocht onder kostprijs. Elke console die gekocht wordt KOST microsoft dus geld. Nu op het einde van de levenscyclus wellicht niet meer, maar de eerste 5 jaar zeker wel.quote:Op maandag 8 april 2013 08:40 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat uitgevers/gamedevelopers graag "always on" willen gebruiken als authenticatie, om er voor te zorgen dat mensen hun game kopen. Ik zeg niet dat ik er een voorstander van ben, ben ook slachtoffer van het hele diablo 3/simcity debacle, ik zeg alleen dat ik het me kan voorstellen.
Bij een console vind ik het vreemd omdat microsoft z'n geld al binnen heeft op het moment dat iemand hun console koopt. Daarnaast hebben ze nog wel andere manieren om geld aan je te verdienen natuurlijk. Maar bijv. een xbox live gold abonnement heb je niks aan als je je console mod, want dan wordt je toch gebanned als je er gebruik van maakt. Dus wat voegt "always on" toe als console fabrikant?
Oke, duidelijk. Is dan inderdaad te begrijpen. Dus typisch gevalletje: "Een paar maken het kapot voor de rest". Maar goed "always on" lost piraterij niet op, maakt het natuurlijk wel een stuk moeilijker. Daarnaast moet Microsoft serieus gaan afwegen of "always on" niet teveel mensen afschrikt, al denk ik dat het gros van de mensen er maling aan heeft.quote:Op maandag 8 april 2013 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou nee.. consoles worden verkocht onder kostprijs. Elke console die gekocht wordt KOST microsoft dus geld. Nu op het einde van de levenscyclus wellicht niet meer, maar de eerste 5 jaar zeker wel.
Microsoft verdient vooral geld op patenten en rechten die uitgevers betalen om games om hun platform te mogen uitgeven. De kale hardware is een investering.
Het zal piraterij inderdaad niet oplossen. Mensen zullen ongetwijfeld de .iso's kunnen patchen om die check er uit te slopen. Dan hou je hetzelfde over als nu. Mensen kunnen wel illegaal gamen, maar niet online zonder risico om gebanned te worden. Het is mijns inziens alleen een last voor de legale gebruikers ipv een oplossing tegen illegale gebruikers.quote:Op maandag 8 april 2013 09:31 schreef LinQ het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Is dan inderdaad te begrijpen. Dus typisch gevalletje: "Een paar maken het kapot voor de rest". Maar goed "always on" lost piraterij niet op, maakt het natuurlijk wel een stuk moeilijker. Daarnaast moet Microsoft serieus gaan afwegen of "always on" niet teveel mensen afschrikt, al denk ik dat het gros van de mensen er maling aan heeft.
Daarnaast ga ik er nog steeds van uit dat het niet gaat gebeurenIk ben nu in het bezit van een PS3 en 360 en vind de 360 toch fijner qua UI, online services en controller. PS3 is qua exclusives, naar mijn mening, op dit moment beter. Ik zou toch eerder geneigd zijn om een 720 te halen, maar "always on" zou mij toch afschrikken.
Mensen die al helemaal flippen vanwege een geruchtquote:
Ik snap alleen niet waarom hij zijn 360 met een bijl bewerkt! Dat punt mis ik.quote:Op maandag 8 april 2013 12:10 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Mensen die al helemaal flippen vanwege een gerucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe geruchten over de 720, van Paul Thurrott van de Winsupersite (grote site, hij staat ook bekend om z'n Microsoft bronnen).
- Reveal op 21 mei
- $500 voor de console, $300 met een Xbox Live sub erbij
- Nieuwe 360 voor $99
- Geen backwards comp
Alle details staan in de spoiler:Haha toffe post spank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel een Xbox360 + abo voor onbeperkt games, films, series en muziek en daar wil ik dan ook nog wel veel voor betalen.
[ Bericht 1% gewijzigd door AQuila360 op 08-04-2013 12:48:44 ]Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Beetje onduidelijk van mijn kant, console kost $300 als je hem neemt met een Xbox Live Sub, zoals je nu al in de VS je 360 "gratis" kan krijgen als je je vastlegt aan een 2-jarig XBL sub. Die sub is uiteraard duurder dan wat je zelf kunt vinden online, maar het haalt de directe aankoopprijs naar beneden en veel mensen stinken er dus inquote:
Het is geen kwestie van ''er in stinken'' spank soms komt dat beter uit.quote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk van mijn kant, console kost $300 als je hem neemt met een Xbox Live Sub, zoals je nu al in de VS je 360 "gratis" kan krijgen als je je vastlegt aan een 2-jarig XBL sub. Die sub is uiteraard duurder dan wat je zelf kunt vinden online, maar het haalt de directe aankoopprijs naar beneden en veel mensen stinken er dus in
Oh, dat. Ik las het in eerste instantie als "$500 voor de console en dan ook nog eens $300 aan subscription kosten", maar ik was nog niet helemaal wakker, gok ik.quote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk van mijn kant, console kost $300 als je hem neemt met een Xbox Live Sub, zoals je nu al in de VS je 360 "gratis" kan krijgen als je je vastlegt aan een 2-jarig XBL sub. Die sub is uiteraard duurder dan wat je zelf kunt vinden online, maar het haalt de directe aankoopprijs naar beneden en veel mensen stinken er dus in
neem jij je xbox mee op vakantie?quote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef peleetje het volgende:
XBOX 720 gaat het niet worden dus voor mij.
Sowieso ben ik met m'n 360 nooit online en doe dus ook niks met online features. Ik gebruik hem puur voor offline gameplay.
Knettergek idee van MS ook. Je koopt een duur product, dan mag je toch verwachten dat je het kunt gebruiken; waar, wanneer en hoe ik dat wil. Op vakantie heb je vaak geen internet verbinding en kun je dus niet eens even gamen.
Ik niet... maar kan me voorstellen dat als je naar camping gaat (en te oordelen naar de hoeveelheid sleurhutten/campers op de snelwegen in de zomer zijn dat veel mensen) dat je dan je gameconsole meeneemt voor als het een keer slecht weer is.quote:
Beetje slecht voorbeeld, want ik gok dat dit nou niet echt een grote groep gebruikers is. Als je nou had gezegd "Ik woon in the middle of nowhere, en de beste verbinding die we hier hebben zijn 2 blikjes met een touwtje er tussen" dan had ik je punt nog wel kunnen begrijpen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik niet... maar kan me voorstellen dat als je naar camping gaat (en te oordelen naar de hoeveelheid sleurhutten/campers op de snelwegen in de zomer zijn dat veel mensen) dat je dan je gameconsole meeneemt voor als het een keer slecht weer is.
Er worden zelfs carry bags gemaakt voor gameconsoles.
Dat mag je vinden. Ik denk dat de gebruikersgroep die hun gameconsole mee op sleeptouw neemt best groot is.quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef OMG het volgende:
[..]
Beetje slecht voorbeeld, want ik gok dat dit nou niet echt een grote groep gebruikers is. Als je nou had gezegd "Ik woon in the middle of nowhere, en de beste verbinding die we hier hebben zijn 2 blikjes met een touwtje er tussen" dan had ik je punt nog wel kunnen begrijpen.
Jij wel altijd internet!quote:Op maandag 8 april 2013 22:51 schreef Waffle het volgende:
Ben ik de enige die dat always online wel een goed idee vind? Als het tenminste net zo werkt als steam, zou ik het juist erg fijn vinden. Vooral het continu wisselen van discs vind ik uitermate irritant van consoles. Gewoon je spellen op de hdd installeren en werken met een key die online gecontrolleerd wordt lijkt me ideaal. Dan kan je makkelijk switchen tussen games en kan je na het installeren de disc mooi wegstoppen in een doos.
Games verkopen en tweedehands games kopen doe ik toch vrijwel nooit. Daarnaast heb ik toch altijd internet.
Ik denk dat de groep gebruikers met slechte / trage internetverbindingen groter is, waar je wel een punt mee zou hebben en waar ik het mee eens ben. Niet kunnen Xboxen op de camping, tja, er zijn ook nog boeken, tablets, telefoons, laptops, de meer draagbare gadgets waarvan ik denk dat die vaker worden meegenomen dan een console. Maar goed, daar verschillen we van mening.quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik denk dat de gebruikersgroep die hun gameconsole mee op sleeptouw neemt best groot is.
Tot op zekere hoogte ben ik het er mee eens, maar als er vooraf bekend is dat je een internetverbinding nodig hebt, dan weet je dat. Net zoals dat ik geen suiker in m'n benzine auto kan mikken, want "ik bepaal waar, hoe en wanneer ik m'n auto gebruik".quote:Voor mij is het een principe kwestie. MS bepaalt voor mij waar, hoe en wanneer ik een product kan gebruiken waar ik zelf veel geld voor heb neergelegd.
Wat een doem scenario weer. Als Sony een week na het lanceren van de PS4 failliet gaat, dan heb je ook maar een handje vol games en vrij weinig aan die console zodra je daar mee klaar bent.quote:Daarnaast ben je totaal overgeleverd aan de grillen van MS. Als zij na 1jaar of na 10jaar besluiten de live service voor de 720 te stoppen heb je niets meer aan je xbox.
Dat die mensen geen internet hebben dat is toch niet ons probleem. Als wij de beschikking hebben over altijd internet, mag dat ook goed gebruikt worden. Vind ik persoonlijk. Er zijn ook nog genoeg mensen die geen hdtv hebben, dan hoeft ms van mij niet scart nog steeds te ondersteunen als dat de andere techniek remt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef peleetje het volgende:
[..]
Jij wel altijd internet!
Maar een heleboel mensen niet.
http://www.internetworldstats.com/stats.htm
En daar zitten vast een heleboel mensen tussen die gamen op de XBOX die MS (als de geruchten waar zijn) allemaal opzij schuift.
Maar dan kun je de console en de games die er zijn tot in lengte van jaren spelen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:56 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat een doem scenario weer. Als Sony een week na het lanceren van de PS4 failliet gaat, dan heb je ook maar een handje vol games en vrij weinig aan die console zodra je daar mee klaar bent.
Dat is niet ons probleem maar wel iets waar MS rekening mee moet houden. Ik vind het ronduit arrogant als zij dat niet doen.quote:Op maandag 8 april 2013 23:02 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat die mensen geen internet hebben dat is toch niet ons probleem. Als wij de beschikking hebben over altijd internet, mag dat ook goed gebruikt worden. Vind ik persoonlijk. Er zijn ook nog genoeg mensen die geen hdtv hebben, dan hoeft ms van mij niet scart nog steeds te ondersteunen als dat de andere techniek remt.
Die 2 zijn niet echt te vergelijken, vind ik. Ik heb een aantal games waarvan ik weet dat online functionaliteit niet meet ondersteund wordt. Create (geloof ik van EA) en The Saboteur onder andere. En da's jammer, maar helaas, want als het maar een handje vol gamers is die het spelen, dan is het uiteindelijk ook niet rendabel meer voor de studio.quote:Op maandag 8 april 2013 23:05 schreef peleetje het volgende:
[..]
Maar dan kun je de console en de games die er zijn tot in lengte van jaren spelen.
En zo'n doem scenario is het niet. Hetzelfde geld voor EA. Gaan zij de Simcity servers tot in lengte van jaren online houden en beheren? lijkt me niet.
Natuurlijk niet, ISO's worden gemod zodat die verificatie er uitgesloopt wordt. Het zou dan juist interessanter gaan worden om games te downloaden dan werkelijk te kopen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:42 schreef AQuila360 het volgende:
Always on internet heeft in elk geval geen voordeel voor diegene die het apparaat kopen. Kun je piracy er wel helemaal mee verkomen? Dat is wel wat waard dan.
Weet je dat zeker? Want dat zou wel de reden zijn geloof ik?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ISO's worden gemod zodat die verificatie er uitgesloopt wordt. Het zou dan juist interessanter gaan worden om games te downloaden dan werkelijk te kopen...
Is niet eens een slecht ideequote:Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef Aether het volgende:
Altijd online zal in Japan — waar multi-player en eShops niet veel gebruikt worden — niet werken. Maar misschien slaat Microsoft Japan deze generatie gewoon over gezien de verkopen in het verleden
Zou echt lelijk zijn als dat gebeurt. De Xbox 360 heeft naar mijn smaak al een barslecht aanbod aan gamesquote:
De vraag moet eigenlijk zijn waarom iemand sowiesoquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is de vraag ofer nog wel achter moet dadelijk!
Ik ben bij mijn 4e gelukkig wel allemaal binnen garantiequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah, ja, vandaar dat men nog massaal Windows gebruikt en Xboxen koopt. Omdat het zo ongebruiksvriendelijk is, en Microsoft niet of nauwelijks patches en updates uitbrengt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De vraag moet eigenlijk zijn waarom iemand sowiesoerachter moet zetten.
Microsoft is nou niet een bedrijf dat bekend staat om zijn gebruiksvriendelijke
apparaten,klantvriendelijke houding en kwaliteit. Dat men de laatste jaren daarin
wel een inhaalslag heeft gemaakt doet niet aan het feit af dat Microsoft dit imago
nu al jaren heeft.
Daarbij waren de klachten over de XBox360 in het eerste jaar van de release ook niet van de lucht.
Heb nu ook Windows Phone ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:39 schreef OMG het volgende:
Ik heb al een Windows Phone, en ben er best tevreden mee. Als ik ergens in juni / juli weer een nieuwe telefoon kan krijgen, dan wordt dat weer een Windows Phone. Dit is m'n eerste smartphone, en ik vind alles makkelijk te vinden en te doen.
Als ik eens een iets op een iPhone / iPad / Android apparaat moet doen, dan snap ik er al weinig meer van..
Ooit wil ik nog wel een Surface, maar heb daar momenteel het geld niet voor.
Dude, SUPERhip!quote:
Ik wil ook wel graag nog toegang houden tot XBLA anders krijg je net als Nintendo weer een nieuwe die weer gevuld moet worden wekelijks dat is nix. Disk games maken me minder uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, SUPERhip!
Alleen die volledige 360 ingebouwd geloof ik echt nog niet, ook al rammen ze alles op één chip (zoals in de 360S) en verkleinen ze die naar 22nm oid (hij zit nu op 45nm uit m'n hoofd), dan nog vreet dat ding tientallen watts aan stroom die ze beter kunnen gebruiken. Heb er helaas een hard hoofd in, maar hoop echt dat er een BC oplossing komt, heb teveel toffe XBLA-games die ik graag nog zou willen kunnen spelen, het liefst met opgepimpte graphics.
Zou wel een MEGATON zijn meteen!quote:Call Of Duty wordt onthuld tijdens Xbox reveal?
Als er een plek is waar jaarlijks miljoenen gamers hun geweren laden en hun granaten lossen, dan is dat Call of Duty. Met een jaarlijks release en meer dan 100 miljoen verkochte games is het een van de populairste en best verkochte franchises van de huidige generatie.
Geruchten doen ons denken dat een volgend deel op de next gen tijdens de xbox reveal zou worden onthuld. De Xbox 360 is de laatste jaren hét platform geweest om Call of Duty op te spelen. Mede door de DLC die vaak eerder beschikbaar was voor de Xbox. Het zou kunnen dat Activision de Xbox reveal als mooie plek ziet om het nieuwe deel in de franchise uit de doeken te doen.
Een nieuwe Halo zien we hoogstwaarschijnlijk niet verschijnen in 2013, de grote games die zijn aangekondigd zijn multi platform en Bungie heeft exclusieve Destiny content voor de Playstation in de planning staan. Feit is, Microsoft heeft een killer-app nodig. En een nieuwe Call of Duty in combinatie met een soort gelijke exclusieve deal, zou nog wel eens een kanshebber kunnen zijn.
Nouja lijkt me toch niet zeker? Maar wel super tof als ze dan met een toffe next gen CoD komenquote:Op maandag 22 april 2013 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is geen Megaton Akwibus, dat is een gegeven.
100% zeker is het nooit in de gamesindustrie. Zelfs een game die 100% klaar is kan nog geannuleerd worden. Maar ik ga er wel van uit.quote:Op maandag 22 april 2013 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nouja lijkt me toch niet zeker? Maar wel super tof als ze dan met een toffe next gen CoD komen![]()
Die 360 SoC hoop ik niet dat ze gaan doen trouwens.
SUPER premium model!quote:Op maandag 22 april 2013 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die SoC betwijfel ik ook, volgens mij is dat veel te duur. Misschien een premium model?
Daar waren ook geruchten over ja. Misschien dat ze gemixt zijn? Dat die mini een SoC wordt en dus heel klein? Kweeniequote:Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
SUPER premium model!
Xbox360 mini zou ook komen nog toch?
Geruchten zijn dat de huidige 360 de mini wordt en gekoppeld kan worden aan de XBOX3. Mogelijk wordt de video dan doorgestuurd van de mini naar de XBOX3.quote:Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar waren ook geruchten over ja. Misschien dat ze gemixt zijn? Dat die mini een SoC wordt en dus heel klein? Kweenie
De 26ste ofniet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Al iets bekend over tijden van de presentatie?
Gaat niet door schijnt nu 21 mei te worden.quote:
GTA 5 praktijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaat niet door schijnt nu 21 mei te worden.
Ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
GTA 5 praktijken
Dan wachten we nog even
Ben wel benieuwd naar het uiterlijk
Uiterlijk is wel het minste wat me boeit, de software van MS, that's the secret sauce!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
GTA 5 praktijken
Dan wachten we nog even
Ben wel benieuwd naar het uiterlijk
quote:On Tuesday May 21st, well mark the beginning of a new generation of games, TV and entertainment. On that day, well be holding a special press event on the Xbox campus and we invite you to join us via the live global stream that will be available on Xbox.com, Xbox LIVE and broadcast on Spike TV if you are in the US or Canada.
On that day, well share our vision for Xbox, and give you a real taste of the future. Then, 19-days later at the Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles, well continue the conversation and showcase our full lineup of blockbuster games.
We are thrilled to pull back the curtain and reveal what weve been working on.
A New Generation Revealed
Xbox Campus, Redmond WA
Tuesday, May 21st @ 1p ET/10a PT/17:00 GMT
Houden ze ook een lakentje over de consolequote:Op woensdag 24 april 2013 19:17 schreef Eenskijken het volgende:
kan iemand de titel veranderen naar 21 mei? dan is het xbox/microsoft event![]()
http://kotaku.com/the-nex(...)-on-may-21-479691780
[..]
Het zal in ieder geval niet moeilijk zijn om dat PS4 gebeuren te overtreffenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
21 mei dan begint Next Gen pas echt!
Ik heb nu ineens het idee dat ze toch wat tofs gaan doen
Hij vind wel weer wat anders om op te zeikenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ben wel benieuwd wat Yi zegt als er idd zo'n 360 SoC in komt.
Het is een aankondiging, de console is nog maanden lang niet op de markt he.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:40 schreef Iwanius het volgende:
Het blijft vermakelijk hoe lieden hier opgewonden geraken van een nieuwe console die heel misschien niet veel zal afwijken van reeds bestaande modellen.Dat is hetzelfde als lieden die wanneer ze een iPhone X hebben aangeschaft vervolgens een half jaar later weer in de rij staan voor een S serie.
Vergeten jullie niet dat dit allemaal een marketingstunt is daar de detailhandel weet dat deze maand het vakantiegeld wordt uitgekeerd voor een hoop mensen en er dus extra geld in kas is die naar hen moet worden aangewend? En het wordt helemaal lachwekkend als je weet dat men in december altijd van die aanbiedingen heeft die onder de prijs zit die je nu bij release betaalt, en dat je vaak er games die net uit zijn erbij krijgt als extra.
Erm...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:40 schreef Iwanius het volgende:
Het blijft vermakelijk hoe lieden hier opgewonden geraken van een nieuwe console die heel misschien niet veel zal afwijken van reeds bestaande modellen.![]()
Het was ook maar een mening. Ik gun verder een ieder zijn pleziertje hoor, inclusief mijzelf.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Het is een aankondiging, de console is nog maanden lang niet op de markt he.
Over het algemeen heb je gelijk, maar hier past je opmerking niet
Dat hopen we juistquote:Op donderdag 25 april 2013 09:40 schreef Iwanius het volgende:
Het blijft vermakelijk hoe lieden hier opgewonden geraken van een nieuwe console die heel misschien niet veel zal afwijken van reeds bestaande modellen.![]()
"Vermakelijk", "Lachwekkend", je hebt er duidelijk plezier in.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:40 schreef Iwanius het volgende:
Het blijft vermakelijk hoe lieden hier opgewonden geraken van een nieuwe console die heel misschien niet veel zal afwijken van reeds bestaande modellen.Dat is hetzelfde als lieden die wanneer ze een iPhone X hebben aangeschaft vervolgens een half jaar later weer in de rij staan voor een S serie.
Vergeten jullie niet dat dit allemaal een marketingstunt is daar de detailhandel weet dat deze maand het vakantiegeld wordt uitgekeerd voor een hoop mensen en er dus extra geld in kas is die naar hen moet worden aangewend? En het wordt helemaal lachwekkend als je weet dat men in december altijd van die aanbiedingen heeft die ver onder de prijs zit, die je nu bij release betaalt. En dan noem ik niet het gegeven dat men bij die 'Kerst' pakketten vaak de nieuwste games als extra bij doet.
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij vind wel weer wat anders op te zeiken
En daarnaast gaat 'ie er vanuit dat de hele wereld vakantiegeld krijgt en maakt de fout met de aanname dat de nieuwe console al ergens vlak na de aankondiging in de winkels ligt (zoals Rossdale ook al opmerkte), gevolgd door de "En het wordt helemaal lachwekkend als je weet dat men in december altijd van die aanbiedingen heeft die ver onder de prijs zit, die je nu bij release betaalt" en dergelijke.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:19 schreef emokid het volgende:
[..]
"Vermakelijk", "Lachwekkend", je hebt er duidelijk plezier in.Laat mensen gewoon liefhebber zijn? Bovendien besef je denk ik niet dat in de videogames industrie hardware al direct na een jaar gedateerd is, dus laat staan een 8 jaar oude console..
En ja het is een marketingstunt. Die heb je trouwens ook voor ik noem maar wat.. tandpasta merken? Ik denk dat niemand zich hier heroïsch gaat voelen door te "verzetten".
quote:'Nieuwe Xbox komt in november'
Dat meldt de doorgaans zeer betrouwbare Microsoft-kenner Paul Thurrott, die ook het gerucht bracht dat het bedrijf zijn nieuwe console op 21 mei aankondigt.
Thurrott spreekt over twee verschillende modellen, één voor 499 dollar en een lager geprijsde variant voor 299 dollar. De laatste zou geleverd worden met een verplicht tweejarig abonnement op Xbox Live voor ongeveer 10 dollar per maand.
Het apparaat zou verder een blu-ray drive bevatten en altijd in verbinding moeten staan met het internet, zoals eerdere geruchten reeds voorspelden. Verder meldt Thurrott dat het besturingssysteem gebaseerd is op een basisversie van Windows 8. De uitgever zou ook gedacht hebben aan een goedkopere nieuwe Xbox zonder gamingfunctionaliteit, maar de plannen daarvoor staan in de ijskast, aldus Thurrott.
Nieuwe Xbox 360
Hij spreekt ook over een nieuwe versie van Microsofts huidige spelcomputer, de Xbox 360. Deze zou de werknaam 'Stingray' dragen en een stuk goedkoper in de markt gezet worden. Thurrott zegt verder niet te weten of het apparaat nog significant gaat verschillen van eerdere versies. Wel meldt hij dat Microsoft de onthulling van zijn nieuwe Xbox een maand heeft uitgesteld om beter te kunnen anticiperen op Sony's PlayStation 4.
Hij benadrukt tot slot dat hij de nieuwe Xbox nog niet gezien heeft en niet weet hoe het apparaat gaat heten. De nieuwe Xbox wordt, naar alle waarschijnlijkheid, op 21 mei onthuld. Microsoft stuurde woensdag een uitnodiging naar de pers om aanwezig te zijn bij een evenement. Hierop onthult het bedrijf de toekomst van het Xbox-merk.
Nope maar de verwachting is bij MS dat dat ook niet hoeft.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:51 schreef deVerdeler het volgende:
Ik ben momenteel een diehard xbox gamer... maar als die mij teleur gaat stellen, dan stap ik over.
Ps4 hoef je niet continu online te zijn toch?
En als je die van 499 neemt en wel gold wil hoe zou dat gaan?quote:
Jezus wanneer leren mensen nadenken.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:51 schreef deVerdeler het volgende:
Ik ben momenteel een diehard xbox gamer... maar als die mij teleur gaat stellen, dan stap ik over.
Ps4 hoef je niet continu online te zijn toch?
Ik snap idd niet hoe dat zit nu.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:03 schreef OMG het volgende:
Hm, een ~$10 per maand abbo voor 2 jaar? Dan neem ik die $299 versie wel.
Ik lees het meer als; voor $499 heb je de console en is 'ie van jou, voor $299 kun je hem ook krijgen, maar dan zit er een X bedrag per maand aan vast, net zoals bij je mobiele telefoon.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap idd niet hoe dat zit nu.
499 en dan gratis gold? of zoals nu 5 euro per maand?
en dan
299 met 10 euro gold per maand.
wat heeft dit met de xbox te maken?quote:
ik hoop veelquote:Op donderdag 25 april 2013 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat heeft dit met de xbox te maken?
Geruchten geruchten....quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:37 schreef maurisioo het volgende:
Wel interessant zo'n xbox. Nooit een console gehad. Maar lees ik hier nu dat je altijd online moet zijn en dan ook nog eens elke maand voor internet moet betalen?
En komen er nog games voor de oude xbox? Misschien is dat wat.
Dan ben ik waarschijnlijk vrij van het werk. Kan ik mooi even kijken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:41 schreef Aether het volgende:
Xbox Campus, Redmond WA
Tuesday, May 21st @ 1p ET/10a PT/17:00 GMT
21 mei, 19 uur Nederland
Yep.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk vrij van het werk. Kan ik mooi even kijken.
Zoekt die site automatisch waar je woont ofzo, omdat meteen mijn stad juist is?
quote:Microsoft secures 'Xbox 8' rights
Could it be the name of the company's next console?
Microsoft has won a dispute over Xbox-related domains including 'Xbox8.us' and 'Xbox8.org', hinting at another possible name for its next-generation console.
Fusible reports that the dispute also included 'XboxPhone.com', 'XboxTablet.com', 'XboxLiveTV.com', 'XboxCompanion.com'.
Microsoft is gearing up for the launch of Windows 8 and Windows Phone 8 later this year, so the idea of introducing the Xbox brand to the '8' family may be just as likely as the new hardware being called Xbox 720 or Durango.
Last month a leaked 56-page document outlined Microsoft's next-generation console masterplan. Well placed sources told CVG that the document is genuine. Read our full examination of it here.
Oud nieuws dus.quote:Microsoft is gearing up for the launch of Windows 8 and Windows Phone 8 later this year, so the idea of introducing the Xbox brand to the '8' family may be just as likely as the new hardware being called Xbox 720 or Durango
Zie dat het uit 2012 isquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oud nieuws dus.
W8 en WP8 zijn al maaaaanden op de markt.
quote:We've heard from other sources that Microsoft is not where they want to be at this point in the pre-launch development of Durango. A reliable source—one who was not part of our reporting about the Respawn game—tells us that Microsoft is as much as six months behind in producing content for the new console, despite an expected late-2013 launch. Another tells us that Microsoft recently cancelled several internal next-gen projects because they were not coming together as hoped. These sources have told us that, comparatively, Sony is in better shape and further along with hardware and software development for PlayStation 4.
We'd also heard from an industry insider that Microsoft was aggressively trying to sign exclusive games for Durango. Given the lack of internal development at Microsoft—their internal studios, while talented, are outnumbered by those of Sony and Nintendo—and given some of the apparent recent stumbles and slowdowns internally, signing an exclusive Respawn-EA game would suit the Durango quite well.
The Next-Gen Xbox Is Getting a Hell of an Exclusive, Sources Say
Gaat denk ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat er met de nieuwe consoles ook makkelijker mod support is.
Net als die steamworkshop op de pc. Niet dat ik dat gebruik, maar het is wel makkelijk. Even op een mod abonneren met een klik en je mod is geïnstalleerd.
Dat zou nou toch wel mogelijk moeten zijn, aangezien die consoles nu echt op pc's gaan lijken.
Denk het idd ook niet, maar zpu wel leuk zijn.quote:
Natuurlijk niet zulke mods, maar gewoon mods zoals je bij Skyrim hebt op de pc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef OMG het volgende:
Mods op consoles, dan is het afwachten hoe lang het duurt voordat iedere game mods krijgt om supermakkelijk alle achievements te unlocken. Gaat natuurlijk niet gebeuren.
Zo had ik al eens een modded shield gekregen van iemand in Borderlands. Toen was er geen reet meer aan omdat ik niet meer dood kon (maar op die manier wel in m'n eentje Crawmerax zou kunnen verslaan).
Ik heb eigenlijk nooit Mods gespeeld maar heb altijd het idee dat als ik klaar ben met een game ik geen zin meer heb om het nog eens te spelen met een mod ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Denk het idd ook niet, maar zpu wel leuk zijn.
Ik mod bijvoorbeeld Fallout 3 en New Vegas, en die mods kunnen echt zoveel meer toevoegen aan een game.
[..]
Natuurlijk niet zulke mods, maar gewoon mods zoals je bij Skyrim hebt op de pc.
Maar helaas zul je zulke praktijken wel gaan krijgen idd. Daarom speel ik ook een aantal spellen nog op de pc, omdat je die echt super kan modden.
Ligt er puur aan wat voor game het is. Bij een racegame of een game zoals COD zou ik het ook niet hoeven. Maar bij een game als Fallout of Skyrim voegt het echt wel heel veel toe. Er is ook echt een super grote community voor zulke games qua modden..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit Mods gespeeld maar heb altijd het idee dat als ik klaar ben met een game ik geen zin meer heb om het nog eens te spelen met een mod ofzo.
Dan is het zeker tof ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ligt er puur aan wat voor game het is. Bij een racegame of een game zoals COD zou ik het ook niet hoeven. Maar bij een game als Fallout of Skyrim voegt het echt wel heel veel toe. Er is ook echt een super grote community voor zulke games qua modden..
Fallout 3 bijvoorbeeld is van 2008, maar mede door de mods speel ik het nog steeds bijna elke dag.
Nouja MS wil zich daar wel meer op gaan richten dus wat dat betreft zou dat wel met die next gen samen moeten gaan. Ik wil dat nu wel ja eerst had ik ook zoiets richt je maar op games en verder niets maar nu niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:04 schreef OMG het volgende:
Dat heeft weinig met next-gen te maken, want dat soort apps zijn er al. Netflix, Hulu, HBO, alleen niet in alle regios, waar het meer afwachten is wanneer die streaming diensten uitbreiden naar Europa, of wanneer er een Europese / Nederlandse equivalent van verschijnt.
Microsoft heeft nu al die Zune rommel, wat ik nog nooit heb gebruikt, en eigenlijk heb ik liever dat zij zich bezig houden met de console en games, en minder met het uitgeven van films en TV series en dergelijke.
Ik wil eigenlijk dat MS ff met netflix wat fixt om dat nu ook snel op de xbox te krijgen in Europa. Dan zou ik het eerder kopen dan een of andere exclusive game. Maarja is de vraag idd of ze dat kunnen en doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:18 schreef OMG het volgende:
En weet niet hoe Microsoft zou willen concurreren met een Netflix of Hulu en dergelijke. Die diensten zijn er al een tijdje, en op verschillende apparaten te gebruiken. Ook heb ik een Amazon Prime membership, waarmee ik of gratis dingen kan streamen via m'n Xbox, of betaald kan kijken zoals dat via een Zune market place kan.
Ook al zou Microsoft zoiets gaan doen, hoe zou dat dan met Xbox Live memberships moeten gaan? Dan zou je allerlei nieuwe memberships krijgen. Met en zonder streaming en dergelijke.
Ik gok dat het voorlopig alleen bij film "verhuur" blijft, en dat de streaming TV series via Netflix / Hulu / HBO / RedBox / RTL / weet ik het blijven gaan. Dus dat de Xbox meer een streaming box is met apps, zoals een Roku of Boxee of wat dan ook, in plaats van zelf de streaming dienst te zijn.
Echt? Elke dag? Wat doe je dan allemaal? Heb dat spel 2x uitgespeeld (fantastische game) maar ben er inmiddels wel klaar mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ligt er puur aan wat voor game het is. Bij een racegame of een game zoals COD zou ik het ook niet hoeven. Maar bij een game als Fallout of Skyrim voegt het echt wel heel veel toe. Er is ook echt een super grote community voor zulke games qua modden..
Fallout 3 bijvoorbeeld is van 2008, maar mede door de mods speel ik het nog steeds bijna elke dag.
Ik weet het ook niet nee al lijkt het me logisch om beter dan de ps4 te willen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:44 schreef Aether het volgende:
Waarschijnlijk nep: http://pastebin.com/CiKCVeiA
There was also a big change regarding memory architecture: It is no longer a unified memory solution. There are now two memory pools: One with 8 GB DDR3 RAM (34 GB/s, 4 GB available for games), and one with 6 GB GDDR5 RAM (192 GB/s, all available for games). eSRAM is GONE! Technically the devkit has 16 GB DDR3 RAM, but the Xbox will ship with 8GB DDR3 (and 6GB GDDR5).
quote:'Nieuwe Xbox werkt ook zonder internet'
De nieuwe Xbox van Microsoft heeft geen internet nodig om toch te kunnen functioneren. Dat blijkt uit een door Ars Technica verkregen interne e-mail van Microsoft aan werknemers die werken aan de volgende Xbox.
Foto: ANP
In de e-mail geeft Microsoft aan dat de nieuwe Xbox ontwikkeld is "om tolerant te zijn met het huidige internet."
"Er zijn een aantal scenario's waarin onze gebruikers verwachten dat het apparaat werkt zonder een internetverbinding, en die zouden 'gewoon moeten werken', ongeacht hun huidige connectiestatus. Dit beslaat, maar beperkt zich niet tot: een Blu-ray disc afspelen, live tv-kijken, en ja een singleplayergame spelen."
De afgelopen tijd zijn er veel geruchten geweest over een verplichte internetverbinding en het wel of niet functioneren van de nieuwe Xbox in een offline modus. Hierbij werd ook gespeculeerd dat de internetverbinding nodig was voor het live televisiekijken, waarbij de nieuwe Xbox als set-top box dienst zou kunnen gaan doen.
Naar verwachting wordt op 21 mei de nieuwe Xbox aangekondigd tijdens een speciaal evenement.
Yep!quote:
Ja ik heb helaas hetzelfde, maar zal mezelf een media blackout geven en het die nacht nog kijken, dan loop ik maar een paar uurtjes achterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel echt balen. Ik moet net op die ene dag savonds werken. Dus helaas mis ik het live gebeuren. Ach ja kan het na mijn werk wel ff bekijken, maar had het liever ook live willen zien.
Damn kan echt niet wachten. En de E3 schiet ook al op.
Heeft het niet eerder te maken met de licenties dan met netflix zelf?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk dat MS ff met netflix wat fixt om dat nu ook snel op de xbox te krijgen in Europa. Dan zou ik het eerder kopen dan een of andere exclusive game. Maarja is de vraag idd of ze dat kunnen en doen.
Volgens mij ook wel ja, schijnt lastiger te zijn omdat het hier per land moet natuurlijk. Maar als MS nu gewoon zegt Netflix we betalen je een zak geld om het te fixen of we helpen je er mee lijkt me dat wel epic.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heeft het niet eerder te maken met de licenties dan met netflix zelf?
Je sluit bij Netflix een abonnement af dat je op ieder apparaat - dat Netflix kan afspelen - kunt gebruiken. Hangt dus niet direct van Microsoft af.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel ja, schijnt lastiger te zijn omdat het hier per land moet natuurlijk. Maar als MS nu gewoon zegt Netflix we betalen je een zak geld om het te fixen of we helpen je er mee lijkt me dat wel epic.
Het hoeft van mij ook niet perse netflix ofzo te zijn maar een netflix achtig iets wil ik op die nieuwe xbox hebben. Ik dacht ook dat dat het idee van MS was? Geen pure gamemachine meer maar een ''multi media box''quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Je sluit bij Netflix een abonnement af dat je op ieder apparaat - dat Netflix kan afspelen - kunt gebruiken. Hangt dus niet direct van Microsoft af.
Je kunt (kon?) al een tijd in Nederland een beperkt aantal films downloaden/streamen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het hoeft van mij ook niet perse netflix ofzo te zijn maar een netflix achtig iets wil ik op die nieuwe xbox hebben. Ik dacht ook dat dat het idee van MS was? Geen pure gamemachine meer maar een ''multi media box''![]()
Maargoed amerika heeft natuurlijk al die toffe dingen en hier hebben we zip! Maar een kinect 2.0 en een nieuwe Halo (hoe tof ook) doet mij in elk geval nix.
Je hebt wel Xbox video idd maar daar staan alleen films en die moet je per stuk betalen. Ik wil gewoon een abo naast gold waarmee je ook onbeperkt films en series kunt kijken of een Xbox Live Ultimate abo waarmee je alles kan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt (kon?) al een tijd in Nederland een beperkt aantal films downloaden/streamen.
Bedoel je zoiets?
Denk het niet, maar sowieso streamen heel veel sites het ook live. Ik ga Gamekings kijken met een toffe voor en nabeschouwing!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef Rogan het volgende:
Was dit event nu ook op Live te volgen? En heb je hier dan ook gold voor nodig?
HYPE HYPE HYPE!!!quote:
Ja is op live te volgen met de event streamer. Maar daar heb je dacht ik wel gold voor nodigquote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef Rogan het volgende:
Was dit event nu ook op Live te volgen? En heb je hier dan ook gold voor nodig?
Ik kan het niet live kijken denk ik... :-(quote:Op maandag 20 mei 2013 13:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
HYPE HYPE HYPE!!!
Jouw momentje morgen
Games.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waar gaat voor jullie de keuze tussen de Xbox720 en de PS4 van afhangen? Prijs, games, graphics? Of is de keuze van tevoren al gemaakt?
Heb nooit een PlayStation gehad, maar wel de eerste Xbox en de 360, dus voor mij is de keuze op die manier al gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waar gaat voor jullie de keuze tussen de Xbox720 en de PS4 van afhangen? Prijs, games, graphics? Of is de keuze van tevoren al gemaakt?
Alleen heeft niet iedereen een chatpad of wat dan ook, dus dat zou maar half werken. Eigenlijk hoe het nu al werkt als je een potje Gears of War speelt waar de helft van de spelers of niks zegt, of niet eens een headset heeft. Of een derde helft die standaard in een party zit en daarmee geen contact heeft met de rest van het team.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Games.
Hoop al een tijdje dat je ook een optie heb om te chatten ingame. Niet standaard via je headset, maar zoals de pc via het toetsenbord. Ze moeten eigenlijk dan gewoon een optie inbouwen, als je dan in een game zit met wat mensen. Dat je dan met een knopje een bericht kan typen tijdens je game wat iedereen dan kan zien.
Ik merk echt hoeveel toegevoegde waarde dat heeft op een pc. Je kan echt duidelijk dingen met elkaar afspreken, en lang niet iedereen heeft een headset of wilt een headset gebruiken.
Dit ben ik ook preciesquote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Heb nooit een PlayStation gehad, maar wel de eerste Xbox en de 360, dus voor mij is de keuze op die manier al gemaakt.
De laatste keer dat ik een aankoop gebaseerd op games heb gedaan, was toen ik m'n GameCube kocht.
Overigens zou ik het best tof vinden om meerdere consoles te hebben, al weet ik van mezelf al dat er slechts 1 veel gebruikt gaat worden, en dat ik het liefst maar op 1 plek al m'n games en contacten bij wil houden. Nu heb ik alles via Xbox Live, en heb niet zo veel zin om via een ander game platform weer een nieuwe historie en contactenlijst op te bouwen..
Wtf, zo'n lelijke website. Wat denk je zelf.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef badboynova het volgende:
Volgens mij is deze site te vroeg online gekomen.
http://www.xboxinfinity.co.uk/2013/05/xbox-reveal.html
Wat dan? staat toch een nette countdown timer op?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef badboynova het volgende:
Volgens mij is deze site te vroeg online gekomen.
http://www.xboxinfinity.co.uk/2013/05/xbox-reveal.html
Ik ga 99% zeker voor de volgende xbox omdat ik deze gen de 360 heb gehad, of MS moet het morgen en op de E3 zwaar verkloten maar dat lijkt me niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Apart, link is afkomstig van 1 van de officiele xbox Twitter accountsquote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lijkt me trouwens ook geen officiële website van Microsoft
About us
Welcome to xboxinfinity.co.uk !
We are an independent website providing you with all the latest news on the next-gen Xbox console. We are always looking at ways to make the site more interactive and will be implementing unique features for the future. Please note we are not officially affiliated with Microsoft in any way.
Peter B de vries is wat op het spoor jongens!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Apart, link is afkomstig van 1 van de officiele xbox Twitter accounts
Yup, en morgen zal ik al mijn resultaten op een speciale conferentie aan de pers bekend maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Peter B de vries is wat op het spoor jongens!
Ga jij ook wel weer voor de nieuwe Xbox?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Yup, en morgen zal ik al mijn resultaten op een speciale conferentie aan de pers bekend maken.
Over 24u is iedereen helemaal teleurgesteld, internet ontploft. Allemaal Kinect 2.0-troep en nieuwe kanalen voor Amerikaanse Xbox-gamersquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over 24u is iedereen helemaal teleurgesteld, internet ontploft. Allemaal Kinect 2.0-troep en nieuwe kanalen voor Amerikaanse Xbox-gamers
Of we zijn fucking hyped
Beste treinkaartje ooitquote:
ik ga gewoon voor beide, dan zie ik wel wat ik het fijnste vind om mee te spelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga jij ook wel weer voor de nieuwe Xbox?
quote:
quote:In a post on its official Facebook page, car manufacturer McLaren Automotive wrote that tomorrow
“Xbox is revealing something special. We think you might like what they’re announcing...”
McLaren, of course, has had cars in previous Forza installments and could be hinting at an additional appearance from one of its vehicles.
En Jason Derulo of Pitbull die even komt dansen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over 24u is iedereen helemaal teleurgesteld, internet ontploft. Allemaal Kinect 2.0-troep en nieuwe kanalen voor Amerikaanse Xbox-gamers
Of we zijn fucking hyped
Ja. 10 am PDT = 1pm Eastern = 19:00 uur in Nederland.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
7 uur Nederlandse tijd las ik ergens, klopt dat?
Het zou maar een uur duren zeiden ze?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:46 schreef SpankmasterC het volgende:
2 uur aan spektakel!
[ afbeelding ]
(tweet is alleen wel verwijderd...)
En Battlefield 4 is ook van de partij! PRETTY PLEASE MULTIPLAYER DETAILS!!!
[ afbeelding ]
Sowieso niet, zeker als ze focussen op dingen als Netflix en dergelijke kun je het vergeten dat het voor Europa ook zo zal zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:57 schreef deVerdeler het volgende:
Ik hoop dat ze nu ook meer met de europese markt rekening gaan houden...
Precies die dingen... Vind het maar dom. Aan de andere kant... xBox kan vrij weinig NETFLIX aanbieden bijv. als NETFLIX zelf niet zo ver is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sowieso niet, zeker als ze focussen op dingen als Netflix en dergelijke kun je het vergeten dat het voor Europa ook zo zal zijn.
Heeft ook veel te maken met de rechten van series natuurlijk. Voor alleen Amerika is het makkelijker onderhandelen natuurlijk, in Europa zou je voor elk land aparte deals moeten maken etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Precies die dingen... Vind het maar dom. Aan de andere kant... xBox kan vrij weinig NETFLIX aanbieden bijv. als NETFLIX zelf niet zo ver is.
Weet je, ik verwacht het eigenlijk wel. In de US zit Microsoft wel redelijk comfortabel, in Japan is het een gebed zonder eind maar in Europa is het redelijk spannend, met een voorkeur voor Sony. Dus hier valt echt nog wat te winnen, hier kunnen ze met wat aandacht Sony vast ook van de troon stoten, in Japan is het denk ik onbegonnen werk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:57 schreef deVerdeler het volgende:
Ik hoop dat ze nu ook meer met de europese markt rekening gaan houden...
Klopt...maar volgens mij is Europa zo'n beetje de enige afzetmarkt waar zij rekening moeten gaan houden om het niet te verliezen aan de Japanners.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heeft ook veel te maken met de rechten van series natuurlijk. Voor alleen Amerika is het makkelijker onderhandelen natuurlijk, in Europa zou je voor elk land aparte deals moeten maken etc.
Zoiets vermoed ik ook....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Weet je, ik verwacht het eigenlijk wel. In de US zit Microsoft wel redelijk comfortabel, in Japan is het een gebed zonder eind maar in Europa is het redelijk spannend, met een voorkeur voor Sony. Dus hier valt echt nog wat te winnen, hier kunnen ze met wat aandacht Sony vast ook van de troon stoten, in Japan is het denk ik onbegonnen werk.
Dus ik denk/hoop/verwacht dat ze zeker wel veel aandacht voor Europa zullen hebben, omdat wij nu een markt zijn waar verschil in gemaakt kan worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |