abonnement Unibet Coolblue
pi_123387024
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123387053
Zover ik kon zien was er nog geen next gen Xbox topic.

De laatste geruchten ( die trouwens al een hele tijd rond gaan ) voorspellen helaas niet veel goeds

http://www.vgleaks.com/ru(...)ames-and-new-kinect/
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123387158
http://www.vgleaks.com/durango-gpu-2/

Een artikel over de GPU van de Next Gen Xbox
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 22:03:25 #4
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_123387478
Hoe zeker is 26 april?
pi_123396235
Xbox O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_123398824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox O+
Het is de vraag of O+ er nog wel achter moet dadelijk!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:43:13 #7
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_123403877
Zolang ze de controller maar niet verkrachten!
En ik hoop op iets met giant lasers
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_123412224
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 08:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het is de vraag of O+ er nog wel achter moet dadelijk!
Ik blijf wel bij Xbox. Dus, Xbox O+.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Zover ik kon zien was er nog geen next gen Xbox topic.

De laatste geruchten ( die trouwens al een hele tijd rond gaan ) voorspellen helaas niet veel goeds

http://www.vgleaks.com/ru(...)ames-and-new-kinect/

Aan de ene kant boeit het me geen reet, want ik heb een fatsoenlijke internet verbinding, en ik koop nauwelijks tweedehands games.

Aan de andere kant kan je ook een hoop vraagtekens bij dat soort praktijken zetten.

Tweedehands games blokkeren? Dan jaag je meteen een deel van je gebruikers weg, de groep die veel games koopt en verkoopt, mensen met een beperkt budget, en dergelijke. Dit gaat, zoals ik het zie, alleen maar werken als de prijs van nieuwe games ook flink omlaag gaat, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Daarnaast draai je ook een "industrie" op zich deels de nek om. Wanneer ik een GameStop om de hoek binnenloop zie ik daar grotendeels tweedehands spul staan. Dan kunnen die winkels ook wel de deuren sluiten (of in ieder geval een heel stuk minder worden, qua aantal).
En hoe gaat het in z'n werk voor verhuurdiensten als GameFly en OnePlays en dergelijke? Krijgen die speciale discs?
En wat als ik een game van iemand anders wil lenen, of aan iemand anders wil uitlenen. Wordt dat ook meteen geblokkeerd?

Daarnaast vind ik het ook een tamelijk idioot argument op zich, het idee dat een developer / publisher geld mis zou lopen door verkoop van tweedehands games.
Even als vergelijking (die wellicht niet helemaal op gaat, maar goed); als ik mijn auto verkoop, dan verdient de maker van die auto er ook niks meer aan. Ook niet als ik 'em bij een andere dealer verkoop. Waarom zou dat voor games anders moeten zijn? Of moeten autofabrikanten ook maar de verkoop van tweedehands auto's tegen gaan, en iedereen die carpoolt in een eigen auto dwingen?

Permanente internet verbinding? Ik vind het een aparte vereiste.
Wat als AT&T hier een storing heeft? Of er is een mast omgewaaid? Of, zoals bij ons oude appartement wel eens het geval was, er iets scheef zit in het verdeelkastje buiten? Wat als het enorm slecht weer is en m'n verbinding wegvalt vanwege sneeuw of onweer? Of wat voor andere reden dan ook waar ik zelf niks aan kan doen? TV kijken kan niet, want m'n signaal is weg, maar door zo'n rare regel zou ik ook niet kunnen gamen. Beetje apart.
En wat als er een storing bij Xbox Live is en daarom niet kan verbinden?

Daarnaast zal ook een ander deel van je gebruikers dan mogelijk overstappen. Niet alle gehuchten in de middle of nowhere hier in de VS hebben fatsoenlijke internetverbindingen, en het is daarom niet vreemd als het beste wat men daar heeft een inbelverbinding is. Je weet wel, de goeie oude tijd van 28k8 en 56k rommel.

Daarom denk, en hoop, ik dat het allemaal wel enigszins mee zal vallen. En anders blijkt Microsoft er geen probleem mee te hebben hun gebruikers naar een ander platform te sturen. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:38:09 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_123470055
Voor m'n gevoel staat Microsoft nu al voor tov Sony. MS is door zijn achtergrond veel beter met netwerken (Xbox Live) en de interface van de X360. Daarnaast vind ik de Xbox 360 controller zoveel beter dan die van de PS3.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_123472897
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor m'n gevoel staat Microsoft nu al voor tov Sony. MS is door zijn achtergrond veel beter met netwerken (Xbox Live) en de interface van de X360. Daarnaast vind ik de Xbox 360 controller zoveel beter dan die van de PS3.
Ik voel dat ook wel opzich. Sowieso neig ik nu voor 99% naar de nieuwe Xbox. Alleen toch even afwachten wat de specs bijvoorbeeld worden en of je 2de hands spellen kunt spelen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ms dat verbied als Sony het niet doet.

Denken jullie trouwens dat we dan ook eindelijk netflix enz ook hier krijgen.

Als je op je Xbox gewoon alle films, series, muziek (en het liefste nog ook games) kunt kijken met een soort van Xbox live gold plus dat zou ik echt zo graag willen dan koop ik hem op day 1 en voor zo'n service ben ik ook bereid om aardig wat te betalen per maand.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123474610
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Denken jullie trouwens dat we dan ook eindelijk netflix enz ook hier krijgen.

Ik denk dat dit weinig te maken zal hebben met een nieuwe Xbox, maar eerder met allerlei licenties, contracten en dat soort dingen wat betreft de content op een Europese versie van Netflix, en de bijbehorende DVD verzendservice (wat wellicht alweer lastiger is in Europa, met verschillende regels en wetten per land en zo).
Dezelfde soort redenen waarom het zo allemachtig lang duurde voordat het mogelijk werd om op Xbox Live van regio naar regio te switchen (want, verschillende games, verschillende regios, verschillende wetten, regels, uitgevers, etc.).

Denk er dan wel aan dat je extra betaald bovenop je Xbox Live Gold. Ik heb nu een streaming plan bij Netflix wat me $7.99 per maand kost (en het momenteel nog wel waard is), ik gok niet dat dit voorlopig in een "Xbox Live Gold Plus" zal verschijnen, aangezien een Netflix contract per maand is op te zeggen, en Netflix als dienst op verschillende andere platformen ook beschikbaar is.

Tenzij Microsoft hun Xbox Live dienst opnieuw gaat inrichten en hier een plaats voor heeft. Pre-paid kaarten met Netflix optie? Maar wat dan voor Hulu Plus? En andere diensten waar je voor moet betalen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_123480719
Ik wil het liefst van microsoft zelf iets want ze hebben nu al wel films te huur en muziek enzulks maar ik wil meer en sneller en niet per stuk betalen maar een abo.

Games huur ik nu ook vaak via onplays maar dat is idd nog fysiek maar ook dat zou ik liever via een psn+ achtig iets hebben. Met wellicht verschillende abo's en prijzen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:30:58 #13
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123490718
Specificaties cpu van nieuwe Xbox gelekt

Wat de CPU betreft hoeven we geen vuurwerk te verwachten,. dan ga ik er ook vanuit dat de geruchten van de GPU kloppen en dan zou die iets onder de PS4 komen te liggen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123494795
ik hoef m niet als ie geen 2e hands games kan afspelen, niet dat ik er zoveel koop maar het hele idee is echt te gierig voor woorden. ze maken nu toch ook gewoon winst?
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:45:30 #15
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_123495985
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Microsoft 2e hands spellen gaat blokkeren nu Sony heeft aangegeven dat niet te zullen doen.
Volgens mij gaan er dan een hoop Xbox gebruikers overstappen naar de PS4.
Had Sony hier ook niet een of ander patent op?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:42:23 #16
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123517578
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:45 schreef L3viathan het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Microsoft 2e hands spellen gaat blokkeren nu Sony heeft aangegeven dat niet te zullen doen.

Dat denk ik ook idd.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 4 maart 2013 @ 16:19:57 #17
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123621090
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123768155
quote:
Nee, was voor interne mensen only, dezelfde mensen die tot nu ook nog niets over de software e.d. hebben zitten lekken!

Ik ben echt heel benieuwd wat ze gaan doen, wat mij betreft kunnen ze het met lagere specs alleen nog maar winnen door verdomd geile software te gaan bouwen, ben benieuwd hoe ver ze gaan met Windows 8 integratie! Als het eigenlijk een Windows 8 PC is met een Xbox ingebouwd dan komt ie hier wel in huis!
Is het een zwakke console dan ga ik misschien overstappen naar de overkant :)
(maar misschien ook niet want ik vind de Microsoft franchises bestwel tof, Sony's 1st party heeft toch een ander sfeertje hangen, zit toch een ander gevoel bij de machines oid)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_123769285
We zullen zien 26 april, toch denk ik niet dat ik deze ga aanschaffen, de vorige stond ook teveel stof te happen!
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:41:49 #20
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123769927
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
We zullen zien 26 april, toch denk ik niet dat ik deze ga aanschaffen, de vorige stond ook teveel stof te happen!
............
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123770004
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:41 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

............
3 xboxen dood gegaan AQ! Ze haten mij ;(
pi_123770656
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

3 xboxen dood gegaan AQ! Ze haten mij ;(
Zit hier aan mijn 5e xbox (vier keer RROD). Intusseen PS3 geprobeerd maar binnen een maand verkocht en een xbox gekocht. *O*
pi_123770788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef emokid het volgende:

[..]

Zit hier aan mijn 5e xbox (vier keer RROD). Intusseen PS3 geprobeerd maar binnen een maand verkocht en een xbox gekocht. *O*
That's the spirit *O*
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_123770950
mijn eerste en enige 360 doet t nog prima O+ 1 keer rooie ringen gehad maar toen hoefde ik alleen de voeding te vervangen.
Wie dit leest is hek.
pi_123772632
Net mijn xbox afgestoft en kinect 2ehands voor 65 euro gekocht met 2 basic games. Erg grappig dingetje!

Iemand een aanrader voor een kintect game? Wat is de beste tot nu toe? (Ben geen hardcore gamer oid)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:22:36 #26
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123778083
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

3 xboxen dood gegaan AQ! Ze haten mij ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef emokid het volgende:

[..]

Zit hier aan mijn 5e xbox (vier keer RROD). Intusseen PS3 geprobeerd maar binnen een maand verkocht en een xbox gekocht. *O*
Ik zit ook al aan m'n 4de of 5de maar die heb ik al wel 3 jaar nu ofzo dus vooral in het begin was het slecht.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:23:49 #27
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123778099
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Apekoek het volgende:
Net mijn xbox afgestoft en kinect 2ehands voor 65 euro gekocht met 2 basic games. Erg grappig dingetje!

Iemand een aanrader voor een kintect game? Wat is de beste tot nu toe? (Ben geen hardcore gamer oid)
Je hebt Kinect Starwars en Fable The Journey die zijn opzich niet goed maar voor een Kinect gaat het wel weer en het zijn in elk geval min of meer echte spellen. En verder heb je nog een hoop van die fitness games of mini-games.

Hier is trouwens het Xbox360 topic GAM / [Xbox 360 #531] Gamen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:26:19 #28
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123778130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

That's the spirit *O*
Spank wat ga jij waarschijnlijk doen want heb jou nog niet gehoord? Ga je ze beide halen of neig je nu al meer naar een Xbox of Ps4? Of maak je een keuze na de MS conferentie.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:48:00 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_123778447
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Spank wat ga jij waarschijnlijk doen want heb jou nog niet gehoord? Ga je ze beide halen of neig je nu al meer naar een Xbox of Ps4? Of maak je een keuze na de MS conferentie.
En AQuila wil het NU weten Spank!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:56:05 #30
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_123778613
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En AQuila wil het NU weten Spank!
In dat geval: het hangt voor mij heel erg van de software af. Graphics enzo boeien wat minder want daarvoor haal ik uiteindelijk toch weer een mooie PC, de games zullen ondanks lagere specs nog steeds leuk zijn, dus het ligt er enorm aan wat ze gaan doen met Xbox Live, Windows 8 integratie en zulks :)
Dus ja, ik laat het van de briefing afhangen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_123778726
Het zou best kunnen dat ik ze ook allebei haal trouwens :')

Magoed, eerste xbox echt jaren plezier van gehad, maar de 360 bleef maar kapot gaan :Y Ik speelde toch meer op de ps3 dus na 3 xboxen geen nieuwe meer gekocht.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe :)
pi_123779100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[..]

Ik zit ook al aan m'n 4de of 5de maar die heb ik al wel 3 jaar nu ofzo dus vooral in het begin was het slecht.
Verbaast me niets ;(

Console failure rate
Xbox 360 – 54.2%
Playstation 3 – 10.6%
Wii – 6.8%

Meen ooit een artikel te hebben gelezen over de oorzaak. Zal eens zoeken...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:20:29 #33
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_123779184
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:15 schreef Aether het volgende:

[..]

Verbaast me niets ;(

Console failure rate
Xbox 360 – 54.2%
Playstation 3 – 10.6%
Wii – 6.8%

Meen ooit een artikel te hebben gelezen over de oorzaak. Zal eens zoeken...
Oorzaak was slecht soldeer onder de chips, het moederbord wordt warm en daardoor wat buigbaarder en omdat het soldeer slecht was kon het dus voorkomen dat de GPU zijn connecties met het moederbord verloor. Daarom werkte de oplossing van de handdoek ook, daarmee maakte je je 360 ZO warm dat het soldeer weer smolt, ging vloeien en weer contact ging maken
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_123779285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Oorzaak was slecht soldeer onder de chips, het moederbord wordt warm en daardoor wat buigbaarder en omdat het soldeer slecht was kon het dus voorkomen dat de GPU zijn connecties met het moederbord verloor. Daarom werkte de oplossing van de handdoek ook, daarmee maakte je je 360 ZO warm dat het soldeer weer smolt, ging vloeien en weer contact ging maken
Ik meen dat het ontwerp zo was dat de warmte slecht weg kon -- ondanks argumenten van diverse chip/hardwareontwerpers. Met de Falcon-chip en later het nieuwe ontwerp was dit (grotendeels) verleden tijd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:25:33 #35
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_123779315
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik meen dat het ontwerp zo was dat de warmte slecht weg kon -- ondanks argumenten van diverse chip/hardwareontwerpers. Met de Falcon-chip en later het nieuwe ontwerp was dit (grotendeels) verleden tijd.
Ja, hij werd warm, maar warmte opzich zorgt nog niet voor een RROD, daar heb je ook de slechte soldeer voor nodig :)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:45:10 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123779815
Maar was dat wegens hier en daar wat bezuinigen op de Hardware of gewoon domweg pech?

Met de next gen zal dat wel niet gebeuren denk ik.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:46:02 #37
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123779832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja, hij werd warm, maar warmte opzich zorgt nog niet voor een RROD, daar heb je ook de slechte soldeer voor nodig :)
De next-gen wordt daarom ook van plaatstaal. Dan kunnen ze alle contacten vastlassen ipv solderen en hij wordt zo zwaar dat niemand hem gaat verplaatsen. ^O^

Trust me, I'm an engineer :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_123780158
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De next-gen wordt daarom ook van plaatstaal. Dan kunnen ze alle contacten vastlassen ipv solderen en hij wordt zo zwaar dat niemand hem gaat verplaatsen. ^O^

Trust me, I'm an engineer :D
_O-
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:47:23 #39
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123796373
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Het zou best kunnen dat ik ze ook allebei haal trouwens :')

Ben wel benieuwd naar de nieuwe :)
_O_
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123805388
Volgensmij wordt het qua hardware niet veel speciaals, maar alsnog... Xbox. _O_
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:16:12 #41
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123807508
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Volgensmij wordt het qua hardware niet veel speciaals, maar alsnog... Xbox. _O_
Ergens wel jammer want MS had daar wel ff dik op kunnen scoren. Als het ongeveer allemaal gelijkwaardig is zowel specs en games en de rest dan wint de PS toch nog wel altijd denk ik.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123807613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ergens wel jammer want MS had daar wel ff dik op kunnen scoren. Als het ongeveer allemaal gelijkwaardig is zowel specs en games en de rest dan wint de PS toch nog wel altijd denk ik.
Eerst gewoon maar wachten op wat Microsoft te melden heeft, lijkt me. Komt vast nog wel iets interessants uit. :)
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_123882460
Bij deze ben ik ook een toekomstige xbox720 gamer :P
Anoniem
  zondag 10 maart 2013 @ 22:35:47 #44
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123890351
quote:
99s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:34 schreef shaderon het volgende:
Bij deze ben ik ook een toekomstige xbox720 gamer :P
Baas!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 11 maart 2013 @ 13:27:29 #45
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123908298
http://www.pu.nl/artikele(...)winnaar-console-war/

Onze vrind Pachter heeft weer een uitspraak gedaan.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 11 maart 2013 @ 13:33:00 #46
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_123908538
Die man is een eindbaas _O_
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 11 maart 2013 @ 13:37:39 #47
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123908732
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:33 schreef L3viathan het volgende:
Die man is een eindbaas _O_
Correct!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_123916906
Die comments op dat artikel :')
vreselijk volk
Anoniem
pi_123918663
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:33 schreef L3viathan het volgende:
Die man is een eindbaas _O_
En dit ook
Anoniem
pi_123918790
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef shaderon het volgende:
Die comments op dat artikel :')
vreselijk volk
:D inderdaad
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')