abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125060937
Altijd online zal in Japan — waar multi-player en eShops niet veel gebruikt worden — niet werken. Maar misschien slaat Microsoft Japan deze generatie gewoon over gezien de verkopen in het verleden :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:50:20 #152
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125062398
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef Aether het volgende:
Altijd online zal in Japan — waar multi-player en eShops niet veel gebruikt worden — niet werken. Maar misschien slaat Microsoft Japan deze generatie gewoon over gezien de verkopen in het verleden :+
Is niet eens een slecht idee :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_125065384
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Is niet eens een slecht idee :P
Zou echt lelijk zijn als dat gebeurt. De Xbox 360 heeft naar mijn smaak al een barslecht aanbod aan games
(shooters :') ), en als de Japanse markt ook verdwijnt kunnen we helemaal gedag zeggen tegen games als Lost Odyssey.
pi_125065508
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 08:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het is de vraag of O+ er nog wel achter moet dadelijk!
De vraag moet eigenlijk zijn waarom iemand sowieso O+ erachter moet zetten.

Microsoft is nou niet een bedrijf dat bekend staat om zijn gebruiksvriendelijke
apparaten,klantvriendelijke houding en kwaliteit. Dat men de laatste jaren daarin
wel een inhaalslag heeft gemaakt doet niet aan het feit af dat Microsoft dit imago
nu al jaren heeft.

Daarbij waren de klachten over de XBox360 in het eerste jaar van de release ook niet van de lucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 12:22:09 ]
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:50:23 #155
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_125068139
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

3 xboxen dood gegaan AQ! Ze haten mij ;(
Ik ben bij mijn 4e gelukkig wel allemaal binnen garantie :( maar nu is mijn HD overleden dus ben ik en al mijn savegames kwijt en kan ik pas weer spelen als ik er een nieuwe op zet, maar ik speel er al zo weinig op dat ik maar denk dat ik hem dood ga laten zijn...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_125069250
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:

[..]

De vraag moet eigenlijk zijn waarom iemand sowieso O+ erachter moet zetten.

Microsoft is nou niet een bedrijf dat bekend staat om zijn gebruiksvriendelijke
apparaten,klantvriendelijke houding en kwaliteit. Dat men de laatste jaren daarin
wel een inhaalslag heeft gemaakt doet niet aan het feit af dat Microsoft dit imago
nu al jaren heeft.

Daarbij waren de klachten over de XBox360 in het eerste jaar van de release ook niet van de lucht.
Ah, ja, vandaar dat men nog massaal Windows gebruikt en Xboxen koopt. Omdat het zo ongebruiksvriendelijk is, en Microsoft niet of nauwelijks patches en updates uitbrengt.

Sterker nog, Microsoft heeft een update voor Windows Phone uitgebracht, om zo wat functionaliteit die in Windows Phone 8 zit naar gebruikers te brengen met een wat oudere telefoon (die geen WP8 draait vanwege hardware en zo). Doet Apple zoiets? iPhone 5 features naar de OS die een iPhone 4 draait brengen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:26:15 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125071362
Mijn bedoeling was ook om straks alles van MS te gaan halen maar dan moet de Xbox wel tof worden. Dan wil ik ook wel een telefoon met windows en tablet met windows.
pi_125071783
Ik heb al een Windows Phone, en ben er best tevreden mee. Als ik ergens in juni / juli weer een nieuwe telefoon kan krijgen, dan wordt dat weer een Windows Phone. Dit is m'n eerste smartphone, en ik vind alles makkelijk te vinden en te doen.
Als ik eens een iets op een iPhone / iPad / Android apparaat moet doen, dan snap ik er al weinig meer van. :').

Ooit wil ik nog wel een Surface, maar heb daar momenteel het geld niet voor.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:49:37 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125072120
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:39 schreef OMG het volgende:
Ik heb al een Windows Phone, en ben er best tevreden mee. Als ik ergens in juni / juli weer een nieuwe telefoon kan krijgen, dan wordt dat weer een Windows Phone. Dit is m'n eerste smartphone, en ik vind alles makkelijk te vinden en te doen.
Als ik eens een iets op een iPhone / iPad / Android apparaat moet doen, dan snap ik er al weinig meer van. :').

Ooit wil ik nog wel een Surface, maar heb daar momenteel het geld niet voor.
Heb nu ook Windows Phone ja.
pi_125225072
http://www.vgleaks.com/microsoft-xbox-roadmap-2013/

Microsoft is working hard in its new strategy for the next years. The company wants to expand its Xbox brand with two new Xbox. One would be next-gen, the other one would be a new redesign for Xbox 360. Take in mind the Wii Mini, MS would like to offer something similar to Nintendo. This cheap model would be focused as a set top box product, although you will be able to load games too, but the games should be load directly from the HDD. This Xbox wouldn’t have disc drive.

Xbox Mini
The “Xbox Mini” is not a 360 add-on, it is a stand alone product that contains Xbox 360 functions for gaming, and alone it is meant to compete with Apple TV. Since it is likely it will not have a disc drive, it is being designed with “always online” in mind, and with internet being required for Live functions. Xbox 360 Games can be played on it by purchasing Games on Demand on Xbox Live (for new purchases) or if already purchased, simply download it. This also applies to music and movies. To further clarify, the Durango will also have these (TV) functions, just with next-genration gaming hardware instead of Xbox 360 at a higher price.

When used with Durango, it offers connectivity with it for backwards compatibility with both disc based and On Demand games, and it’s no more different than what Sony will be doing with Gaikai for playing PS3 games on PS4, only with Xbox it will be done locally and not through the cloud. You can control the Xbox Mini under a single interface and not have to worry about switching between devices in a single display input.

These connectivity functions cannot work with existing Xbox 360 units due to the difference in external interface. The Xbox Mini was designed for this along side Durango.

Microsoft expands its Xbox brand
Getting to the point there are going to be two console as part of the redesigned “Xbox Line” of products. A repackaged and reoriented Xbox 360 unit and the new “Durango” gaming console, both designed to compete with more than Sony in gaming, but against Apple as well.

When the Durango (game machine) launches, it will not support backwards compatibility for 360 games out of the box. Instead, this functionality will come from the other unit that will be networked with the Durango to provide this (not unlike the DVD add-on for the original Xbox).

The purpose of the smaller Xbox unit is to compete with Apple TV, but also provides XBLA and 360 game support which will give it an edge over Apple TV. The rumors of “always online required” comes from the smaller Xbox unit which may not have a disc drive and like Apple TV it would require a network connection and internet to provide any real functionality. It may be possible they will design both consoles to be stackable.

Durango itself will also always be online like any other device (correct with rumors), but it will not be a requirement to play local content and it will not prevent playing used games. Putting in an Xbox 360 disc into Durango will prompt the user to attach the supporting device that is sold separately. By separating the two devices and their functions it will ensure price competitiveness for both pieces of hardware. Microsoft’s delay in announcing these products from April goes more inline with not having a physical set of devices to show (among specification updates), which should be ready by May or June when this information is officially released.

The price goal of the smaller Xbox is $149 or lower and it is likely to not have a disc drive and would require a network connection. Durango will be priced competitively according to PS4′s price.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:09:44 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125226081
Nu is de datum weer 21 mei dat ze iets bekend gaan maken.

Ben er niet gerust op :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:43:49 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125344062
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:08:53 #163
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_125374007
Nieuwe geruchten! Verhaal gaat al een flinke tijd dat er een 2e SoC in de Durango zit (SoC is alles-van-een-computer-in-een, denk aan de shit die in je telefoon zit, dus CPU, GPU, RAM, Northbridge, southbridge, alles in een chip), volgens dit gerucht is dat een volledige 360 die niet alleen zorgt voor volledige backwards compatibility maar ook gebruikt kan worden als extraatje tijdens Durango-games.

Aan de ene kant retevet want backwards compatibility _O_ vet relaxed! Aan de andere kant maakt het de console wel een STUK ingewikkelder dan de PS4, en ingewikkeldheid is nooit goed. PS4 heeft gewoon één groot stuk snel RAM en daar staat alles in, CPU en GPU kunnen het lekker uitlezen en er shit mee doen, mooi, simpel! MS heeft nu twee CPU's, twee GPU's en drie losse stukken RAM: mainmemory (wat naar verwachting stuk trager is dan PS4), eDRAM (32MB aan "retesnel" spul) en dan ook nog 512MB 360 ram! Wat een geklooi allemaal, begint op de PS2 te lijken.

Anyway, lees en huiver: http://pastebin.com/avbwJc17

Edit: Bijna het andere positieve aan dit gerucht vergeten: eigenlijk is het een volledige Windows 8-machine, dus alle apps voor de metro Modern Style omgeving werken ook op de 720 (mits geüpdate voor gamepad besturing). Dit zou natuurlijk ook een dikke dikke DIKKE killerfeature zijn en lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:12:25 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125374237
Hippe shit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:19:19 #165
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_125374789
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hippe shit
Dude, SUPERhip!

Alleen die volledige 360 ingebouwd geloof ik echt nog niet, ook al rammen ze alles op één chip (zoals in de 360S) en verkleinen ze die naar 22nm oid (hij zit nu op 45nm uit m'n hoofd), dan nog vreet dat ding tientallen watts aan stroom die ze beter kunnen gebruiken. Heb er helaas een hard hoofd in, maar hoop echt dat er een BC oplossing komt, heb teveel toffe XBLA-games die ik graag nog zou willen kunnen spelen, het liefst met opgepimpte graphics.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_125432780
En dus GEEN always-online volgens die bron.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 18 april 2013 @ 13:37:24 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125438230
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:19 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dude, SUPERhip!

Alleen die volledige 360 ingebouwd geloof ik echt nog niet, ook al rammen ze alles op één chip (zoals in de 360S) en verkleinen ze die naar 22nm oid (hij zit nu op 45nm uit m'n hoofd), dan nog vreet dat ding tientallen watts aan stroom die ze beter kunnen gebruiken. Heb er helaas een hard hoofd in, maar hoop echt dat er een BC oplossing komt, heb teveel toffe XBLA-games die ik graag nog zou willen kunnen spelen, het liefst met opgepimpte graphics.
Ik wil ook wel graag nog toegang houden tot XBLA anders krijg je net als Nintendo weer een nieuwe die weer gevuld moet worden wekelijks dat is nix. Disk games maken me minder uit.
pi_125574627

Wel tof :Y

Als t klopt :P

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 21:44:41 ]
  maandag 22 april 2013 @ 08:26:04 #169
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125587695
Volgens mij is dat een concept plaatje van een fan. Ik heb hem lange tijd geleden al eens eerder gezien in ieder geval. Of anders was het een plaatje wat er ontzettend veel op leek ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 22 april 2013 @ 10:06:35 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125589324
http://www.xboxworld.nl/n(...)tijdens-xbox-reveal/

quote:
Call Of Duty wordt onthuld tijdens Xbox reveal?

Als er een plek is waar jaarlijks miljoenen gamers hun geweren laden en hun granaten lossen, dan is dat Call of Duty. Met een jaarlijks release en meer dan 100 miljoen verkochte games is het een van de populairste en best verkochte franchises van de huidige generatie.

Geruchten doen ons denken dat een volgend deel op de next gen tijdens de xbox reveal zou worden onthuld. De Xbox 360 is de laatste jaren hét platform geweest om Call of Duty op te spelen. Mede door de DLC die vaak eerder beschikbaar was voor de Xbox. Het zou kunnen dat Activision de Xbox reveal als mooie plek ziet om het nieuwe deel in de franchise uit de doeken te doen.

Een nieuwe Halo zien we hoogstwaarschijnlijk niet verschijnen in 2013, de grote games die zijn aangekondigd zijn multi platform en Bungie heeft exclusieve Destiny content voor de Playstation in de planning staan. Feit is, Microsoft heeft een killer-app nodig. En een nieuwe Call of Duty in combinatie met een soort gelijke exclusieve deal, zou nog wel eens een kanshebber kunnen zijn.
Zou wel een MEGATON zijn meteen!
  maandag 22 april 2013 @ 10:07:33 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125589356
Dat is geen Megaton Akwibus, dat is een gegeven.
  maandag 22 april 2013 @ 10:10:13 #172
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125589426
quote:
7s.gif Op maandag 22 april 2013 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is geen Megaton Akwibus, dat is een gegeven.
Nouja lijkt me toch niet zeker? Maar wel super tof als ze dan met een toffe next gen CoD komen _O_

Die 360 SoC hoop ik niet dat ze gaan doen trouwens.
  maandag 22 april 2013 @ 10:11:13 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125589454
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:10 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nouja lijkt me toch niet zeker? Maar wel super tof als ze dan met een toffe next gen CoD komen _O_

Die 360 SoC hoop ik niet dat ze gaan doen trouwens.
100% zeker is het nooit in de gamesindustrie. Zelfs een game die 100% klaar is kan nog geannuleerd worden. Maar ik ga er wel van uit.

Die SoC betwijfel ik ook, volgens mij is dat veel te duur. Misschien een premium model?
  maandag 22 april 2013 @ 10:13:26 #174
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125589517
quote:
19s.gif Op maandag 22 april 2013 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die SoC betwijfel ik ook, volgens mij is dat veel te duur. Misschien een premium model?
SUPER premium model!

Xbox360 mini zou ook komen nog toch?
  maandag 22 april 2013 @ 10:14:17 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125589537
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

SUPER premium model!

Xbox360 mini zou ook komen nog toch?
Daar waren ook geruchten over ja. Misschien dat ze gemixt zijn? Dat die mini een SoC wordt en dus heel klein? Kweenie :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')