Ik snap idd niet hoe dat zit nu.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:03 schreef OMG het volgende:
Hm, een ~$10 per maand abbo voor 2 jaar? Dan neem ik die $299 versie wel.

Ik lees het meer als; voor $499 heb je de console en is 'ie van jou, voor $299 kun je hem ook krijgen, maar dan zit er een X bedrag per maand aan vast, net zoals bij je mobiele telefoon.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap idd niet hoe dat zit nu.
499 en dan gratis gold? of zoals nu 5 euro per maand?
en dan
299 met 10 euro gold per maand.

wat heeft dit met de xbox te maken?quote:

ik hoop veelquote:Op donderdag 25 april 2013 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat heeft dit met de xbox te maken?

Geruchten geruchten....quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:37 schreef maurisioo het volgende:
Wel interessant zo'n xbox. Nooit een console gehad. Maar lees ik hier nu dat je altijd online moet zijn en dan ook nog eens elke maand voor internet moet betalen?
En komen er nog games voor de oude xbox? Misschien is dat wat.

Dan ben ik waarschijnlijk vrij van het werk. Kan ik mooi even kijken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:41 schreef Aether het volgende:
Xbox Campus, Redmond WA
Tuesday, May 21st @ 1p ET/10a PT/17:00 GMT
21 mei, 19 uur Nederland

Yep.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk vrij van het werk. Kan ik mooi even kijken.
Zoekt die site automatisch waar je woont ofzo, omdat meteen mijn stad juist is?

quote:Microsoft secures 'Xbox 8' rights
Could it be the name of the company's next console?
Microsoft has won a dispute over Xbox-related domains including 'Xbox8.us' and 'Xbox8.org', hinting at another possible name for its next-generation console.
Fusible reports that the dispute also included 'XboxPhone.com', 'XboxTablet.com', 'XboxLiveTV.com', 'XboxCompanion.com'.
Microsoft is gearing up for the launch of Windows 8 and Windows Phone 8 later this year, so the idea of introducing the Xbox brand to the '8' family may be just as likely as the new hardware being called Xbox 720 or Durango.
Last month a leaked 56-page document outlined Microsoft's next-generation console masterplan. Well placed sources told CVG that the document is genuine. Read our full examination of it here.

Oud nieuws dus.quote:Microsoft is gearing up for the launch of Windows 8 and Windows Phone 8 later this year, so the idea of introducing the Xbox brand to the '8' family may be just as likely as the new hardware being called Xbox 720 or Durango

Zie dat het uit 2012 isquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oud nieuws dus.
W8 en WP8 zijn al maaaaanden op de markt.

quote:We've heard from other sources that Microsoft is not where they want to be at this point in the pre-launch development of Durango. A reliable source—one who was not part of our reporting about the Respawn game—tells us that Microsoft is as much as six months behind in producing content for the new console, despite an expected late-2013 launch. Another tells us that Microsoft recently cancelled several internal next-gen projects because they were not coming together as hoped. These sources have told us that, comparatively, Sony is in better shape and further along with hardware and software development for PlayStation 4.
We'd also heard from an industry insider that Microsoft was aggressively trying to sign exclusive games for Durango. Given the lack of internal development at Microsoft—their internal studios, while talented, are outnumbered by those of Sony and Nintendo—and given some of the apparent recent stumbles and slowdowns internally, signing an exclusive Respawn-EA game would suit the Durango quite well.
The Next-Gen Xbox Is Getting a Hell of an Exclusive, Sources Say

Gaat denk ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat er met de nieuwe consoles ook makkelijker mod support is.
Net als die steamworkshop op de pc. Niet dat ik dat gebruik, maar het is wel makkelijk. Even op een mod abonneren met een klik en je mod is geïnstalleerd.
Dat zou nou toch wel mogelijk moeten zijn, aangezien die consoles nu echt op pc's gaan lijken.

Denk het idd ook niet, maar zpu wel leuk zijn.quote:
Natuurlijk niet zulke mods, maar gewoon mods zoals je bij Skyrim hebt op de pc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef OMG het volgende:
Mods op consoles, dan is het afwachten hoe lang het duurt voordat iedere game mods krijgt om supermakkelijk alle achievements te unlocken. Gaat natuurlijk niet gebeuren.
Zo had ik al eens een modded shield gekregen van iemand in Borderlands. Toen was er geen reet meer aan omdat ik niet meer dood kon (maar op die manier wel in m'n eentje Crawmerax zou kunnen verslaan).

Ik heb eigenlijk nooit Mods gespeeld maar heb altijd het idee dat als ik klaar ben met een game ik geen zin meer heb om het nog eens te spelen met een mod ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Denk het idd ook niet, maar zpu wel leuk zijn.
Ik mod bijvoorbeeld Fallout 3 en New Vegas, en die mods kunnen echt zoveel meer toevoegen aan een game.
[..]
Natuurlijk niet zulke mods, maar gewoon mods zoals je bij Skyrim hebt op de pc.
Maar helaas zul je zulke praktijken wel gaan krijgen idd. Daarom speel ik ook een aantal spellen nog op de pc, omdat je die echt super kan modden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |