quote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over 24u is iedereen helemaal teleurgesteld, internet ontploft. Allemaal Kinect 2.0-troep en nieuwe kanalen voor Amerikaanse Xbox-gamers
Of we zijn fucking hyped
Beste treinkaartje ooitquote:
ik ga gewoon voor beide, dan zie ik wel wat ik het fijnste vind om mee te spelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga jij ook wel weer voor de nieuwe Xbox?
quote:
quote:In a post on its official Facebook page, car manufacturer McLaren Automotive wrote that tomorrow
“Xbox is revealing something special. We think you might like what they’re announcing...”
McLaren, of course, has had cars in previous Forza installments and could be hinting at an additional appearance from one of its vehicles.
En Jason Derulo of Pitbull die even komt dansen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over 24u is iedereen helemaal teleurgesteld, internet ontploft. Allemaal Kinect 2.0-troep en nieuwe kanalen voor Amerikaanse Xbox-gamers
Of we zijn fucking hyped
Ja. 10 am PDT = 1pm Eastern = 19:00 uur in Nederland.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
7 uur Nederlandse tijd las ik ergens, klopt dat?
Het zou maar een uur duren zeiden ze?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:46 schreef SpankmasterC het volgende:
2 uur aan spektakel!
[ afbeelding ]
(tweet is alleen wel verwijderd...)
En Battlefield 4 is ook van de partij! PRETTY PLEASE MULTIPLAYER DETAILS!!!
[ afbeelding ]
Sowieso niet, zeker als ze focussen op dingen als Netflix en dergelijke kun je het vergeten dat het voor Europa ook zo zal zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:57 schreef deVerdeler het volgende:
Ik hoop dat ze nu ook meer met de europese markt rekening gaan houden...
Precies die dingen... Vind het maar dom. Aan de andere kant... xBox kan vrij weinig NETFLIX aanbieden bijv. als NETFLIX zelf niet zo ver is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sowieso niet, zeker als ze focussen op dingen als Netflix en dergelijke kun je het vergeten dat het voor Europa ook zo zal zijn.
Heeft ook veel te maken met de rechten van series natuurlijk. Voor alleen Amerika is het makkelijker onderhandelen natuurlijk, in Europa zou je voor elk land aparte deals moeten maken etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Precies die dingen... Vind het maar dom. Aan de andere kant... xBox kan vrij weinig NETFLIX aanbieden bijv. als NETFLIX zelf niet zo ver is.
Weet je, ik verwacht het eigenlijk wel. In de US zit Microsoft wel redelijk comfortabel, in Japan is het een gebed zonder eind maar in Europa is het redelijk spannend, met een voorkeur voor Sony. Dus hier valt echt nog wat te winnen, hier kunnen ze met wat aandacht Sony vast ook van de troon stoten, in Japan is het denk ik onbegonnen werk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:57 schreef deVerdeler het volgende:
Ik hoop dat ze nu ook meer met de europese markt rekening gaan houden...
Klopt...maar volgens mij is Europa zo'n beetje de enige afzetmarkt waar zij rekening moeten gaan houden om het niet te verliezen aan de Japanners.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heeft ook veel te maken met de rechten van series natuurlijk. Voor alleen Amerika is het makkelijker onderhandelen natuurlijk, in Europa zou je voor elk land aparte deals moeten maken etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |