Denk het niet, maar sowieso streamen heel veel sites het ook live. Ik ga Gamekings kijken met een toffe voor en nabeschouwing!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef Rogan het volgende:
Was dit event nu ook op Live te volgen? En heb je hier dan ook gold voor nodig?
HYPE HYPE HYPE!!!quote:
Ja is op live te volgen met de event streamer. Maar daar heb je dacht ik wel gold voor nodigquote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef Rogan het volgende:
Was dit event nu ook op Live te volgen? En heb je hier dan ook gold voor nodig?
Ik kan het niet live kijken denk ik... :-(quote:Op maandag 20 mei 2013 13:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
HYPE HYPE HYPE!!!
Jouw momentje morgen
Games.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waar gaat voor jullie de keuze tussen de Xbox720 en de PS4 van afhangen? Prijs, games, graphics? Of is de keuze van tevoren al gemaakt?
Heb nooit een PlayStation gehad, maar wel de eerste Xbox en de 360, dus voor mij is de keuze op die manier al gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waar gaat voor jullie de keuze tussen de Xbox720 en de PS4 van afhangen? Prijs, games, graphics? Of is de keuze van tevoren al gemaakt?
Alleen heeft niet iedereen een chatpad of wat dan ook, dus dat zou maar half werken. Eigenlijk hoe het nu al werkt als je een potje Gears of War speelt waar de helft van de spelers of niks zegt, of niet eens een headset heeft. Of een derde helft die standaard in een party zit en daarmee geen contact heeft met de rest van het team.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Games.
Hoop al een tijdje dat je ook een optie heb om te chatten ingame. Niet standaard via je headset, maar zoals de pc via het toetsenbord. Ze moeten eigenlijk dan gewoon een optie inbouwen, als je dan in een game zit met wat mensen. Dat je dan met een knopje een bericht kan typen tijdens je game wat iedereen dan kan zien.
Ik merk echt hoeveel toegevoegde waarde dat heeft op een pc. Je kan echt duidelijk dingen met elkaar afspreken, en lang niet iedereen heeft een headset of wilt een headset gebruiken.
Dit ben ik ook preciesquote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Heb nooit een PlayStation gehad, maar wel de eerste Xbox en de 360, dus voor mij is de keuze op die manier al gemaakt.
De laatste keer dat ik een aankoop gebaseerd op games heb gedaan, was toen ik m'n GameCube kocht.
Overigens zou ik het best tof vinden om meerdere consoles te hebben, al weet ik van mezelf al dat er slechts 1 veel gebruikt gaat worden, en dat ik het liefst maar op 1 plek al m'n games en contacten bij wil houden. Nu heb ik alles via Xbox Live, en heb niet zo veel zin om via een ander game platform weer een nieuwe historie en contactenlijst op te bouwen..
Wtf, zo'n lelijke website. Wat denk je zelf.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef badboynova het volgende:
Volgens mij is deze site te vroeg online gekomen.
http://www.xboxinfinity.co.uk/2013/05/xbox-reveal.html
Wat dan? staat toch een nette countdown timer op?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef badboynova het volgende:
Volgens mij is deze site te vroeg online gekomen.
http://www.xboxinfinity.co.uk/2013/05/xbox-reveal.html
Ik ga 99% zeker voor de volgende xbox omdat ik deze gen de 360 heb gehad, of MS moet het morgen en op de E3 zwaar verkloten maar dat lijkt me niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Apart, link is afkomstig van 1 van de officiele xbox Twitter accountsquote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lijkt me trouwens ook geen officiële website van Microsoft
About us
Welcome to xboxinfinity.co.uk !
We are an independent website providing you with all the latest news on the next-gen Xbox console. We are always looking at ways to make the site more interactive and will be implementing unique features for the future. Please note we are not officially affiliated with Microsoft in any way.
Peter B de vries is wat op het spoor jongens!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Apart, link is afkomstig van 1 van de officiele xbox Twitter accounts
Yup, en morgen zal ik al mijn resultaten op een speciale conferentie aan de pers bekend maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Peter B de vries is wat op het spoor jongens!
Ga jij ook wel weer voor de nieuwe Xbox?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Yup, en morgen zal ik al mijn resultaten op een speciale conferentie aan de pers bekend maken.
Over 24u is iedereen helemaal teleurgesteld, internet ontploft. Allemaal Kinect 2.0-troep en nieuwe kanalen voor Amerikaanse Xbox-gamersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |