quote:

True, en beter werkt die overlay met meer dan alleen tv-meuk en kan je ook gewoon je PC of je 360 erop aansluiten en tegelijkertijd... I dunno, multitasken met de 720 ofzo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:23 schreef shaderon het volgende:
Die tvtuner in de xbox lijkt me wel fucking chill want dan hoef ik geen aparte tv meer te kopen maar kan ik gewoon op mijn bazen pc scherm tv kijken én gamen

Zou niet eens HEEL vreemd opkijken als het een halve/hele Windows 8-PC is, met ondersetuning voor alle apps in de store en zulksquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef Waffle het volgende:
Ondersteuning voor xbmc zou wel netjes zijn

quote:

Koop je Windows 8 en games in de Store, komt goed!quote:

Jeetje AQ, wat een wijze post.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik denk dat het vet wordt maar ik weet nog niet of het helemaal de kant uit gaat wat ik wil.
Wil ik een gameconsole met allerlei extra's of wil ik een ding waarvan gamen een van de functies is? ik weet het niet.
Tenminste ik dacht ik wil een pure gameconsole maar nu denk ik ook weer van ik wil 1 kastje en dat is de Xbox 720 en daarop wil ik alles hebben zowel films, series, muziek en gamen dus zoiets lijkt me wel zeer tof. En dan een Xbox Platinum abo waarmee je al die shit ook kunt checken.
Maar denk dat het iets in het midden wordt met toffe shit die alleen in Amerika beschikbaar is.

Ik heb er ook hoofdpijn van gekregen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jeetje AQ, wat een wijze post.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |