abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126031262
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit Mods gespeeld maar heb altijd het idee dat als ik klaar ben met een game ik geen zin meer heb om het nog eens te spelen met een mod ofzo.
Ligt er puur aan wat voor game het is. Bij een racegame of een game zoals COD zou ik het ook niet hoeven. Maar bij een game als Fallout of Skyrim voegt het echt wel heel veel toe. Er is ook echt een super grote community voor zulke games qua modden..

Fallout 3 bijvoorbeeld is van 2008, maar mede door de mods speel ik het nog steeds bijna elke dag.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:49:02 #227
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126031388
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ligt er puur aan wat voor game het is. Bij een racegame of een game zoals COD zou ik het ook niet hoeven. Maar bij een game als Fallout of Skyrim voegt het echt wel heel veel toe. Er is ook echt een super grote community voor zulke games qua modden..

Fallout 3 bijvoorbeeld is van 2008, maar mede door de mods speel ik het nog steeds bijna elke dag.
Dan is het zeker tof ja.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:49:47 #228
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126031417
Ik wil nu eigenlijk graag een netflix achtig iets op die nieuwe Xbox.
pi_126031915
Dat heeft weinig met next-gen te maken, want dat soort apps zijn er al. Netflix, Hulu, HBO, alleen niet in alle regios, waar het meer afwachten is wanneer die streaming diensten uitbreiden naar Europa, of wanneer er een Europese / Nederlandse equivalent van verschijnt.

Microsoft heeft nu al die Zune rommel, wat ik nog nooit heb gebruikt, en eigenlijk heb ik liever dat zij zich bezig houden met de console en games, en minder met het uitgeven van films en TV series en dergelijke.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 3 mei 2013 @ 19:07:37 #230
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126032001
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:04 schreef OMG het volgende:
Dat heeft weinig met next-gen te maken, want dat soort apps zijn er al. Netflix, Hulu, HBO, alleen niet in alle regios, waar het meer afwachten is wanneer die streaming diensten uitbreiden naar Europa, of wanneer er een Europese / Nederlandse equivalent van verschijnt.

Microsoft heeft nu al die Zune rommel, wat ik nog nooit heb gebruikt, en eigenlijk heb ik liever dat zij zich bezig houden met de console en games, en minder met het uitgeven van films en TV series en dergelijke.
Nouja MS wil zich daar wel meer op gaan richten dus wat dat betreft zou dat wel met die next gen samen moeten gaan. Ik wil dat nu wel ja eerst had ik ook zoiets richt je maar op games en verder niets maar nu niet.
pi_126032338
En weet niet hoe Microsoft zou willen concurreren met een Netflix of Hulu en dergelijke. Die diensten zijn er al een tijdje, en op verschillende apparaten te gebruiken. Ook heb ik een Amazon Prime membership, waarmee ik of gratis dingen kan streamen via m'n Xbox, of betaald kan kijken zoals dat via een Zune market place kan.

Ook al zou Microsoft zoiets gaan doen, hoe zou dat dan met Xbox Live memberships moeten gaan? Dan zou je allerlei nieuwe memberships krijgen. Met en zonder streaming en dergelijke.

Ik gok dat het voorlopig alleen bij film "verhuur" blijft, en dat de streaming TV series via Netflix / Hulu / HBO / RedBox / RTL / weet ik het blijven gaan. Dus dat de Xbox meer een streaming box is met apps, zoals een Roku of Boxee of wat dan ook, in plaats van zelf de streaming dienst te zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 3 mei 2013 @ 19:22:43 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126032503
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:18 schreef OMG het volgende:
En weet niet hoe Microsoft zou willen concurreren met een Netflix of Hulu en dergelijke. Die diensten zijn er al een tijdje, en op verschillende apparaten te gebruiken. Ook heb ik een Amazon Prime membership, waarmee ik of gratis dingen kan streamen via m'n Xbox, of betaald kan kijken zoals dat via een Zune market place kan.

Ook al zou Microsoft zoiets gaan doen, hoe zou dat dan met Xbox Live memberships moeten gaan? Dan zou je allerlei nieuwe memberships krijgen. Met en zonder streaming en dergelijke.

Ik gok dat het voorlopig alleen bij film "verhuur" blijft, en dat de streaming TV series via Netflix / Hulu / HBO / RedBox / RTL / weet ik het blijven gaan. Dus dat de Xbox meer een streaming box is met apps, zoals een Roku of Boxee of wat dan ook, in plaats van zelf de streaming dienst te zijn.
Ik wil eigenlijk dat MS ff met netflix wat fixt om dat nu ook snel op de xbox te krijgen in Europa. Dan zou ik het eerder kopen dan een of andere exclusive game. Maarja is de vraag idd of ze dat kunnen en doen.
pi_126058151
Waarschijnlijk nep: http://pastebin.com/CiKCVeiA

There was also a big change regarding memory architecture: It is no longer a unified memory solution. There are now two memory pools: One with 8 GB DDR3 RAM (34 GB/s, 4 GB available for games), and one with 6 GB GDDR5 RAM (192 GB/s, all available for games). eSRAM is GONE! Technically the devkit has 16 GB DDR3 RAM, but the Xbox will ship with 8GB DDR3 (and 6GB GDDR5).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_126058230
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Echt? Elke dag? Wat doe je dan allemaal? Heb dat spel 2x uitgespeeld (fantastische game) maar ben er inmiddels wel klaar mee.
pi_126058274
Dit wordt trouwens wel een instant-buy voor mij als er geen gekke dingen gebeuren.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:36:52 #236
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126063819
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:44 schreef Aether het volgende:
Waarschijnlijk nep: http://pastebin.com/CiKCVeiA

There was also a big change regarding memory architecture: It is no longer a unified memory solution. There are now two memory pools: One with 8 GB DDR3 RAM (34 GB/s, 4 GB available for games), and one with 6 GB GDDR5 RAM (192 GB/s, all available for games). eSRAM is GONE! Technically the devkit has 16 GB DDR3 RAM, but the Xbox will ship with 8GB DDR3 (and 6GB GDDR5).
Ik weet het ook niet nee al lijkt het me logisch om beter dan de ps4 te willen zijn.
pi_126118640
pi_126138049
http://www.nu.nl/games/34(...)zonder-internet.html

quote:
'Nieuwe Xbox werkt ook zonder internet'

De nieuwe Xbox van Microsoft heeft geen internet nodig om toch te kunnen functioneren. Dat blijkt uit een door Ars Technica verkregen interne e-mail van Microsoft aan werknemers die werken aan de volgende Xbox.

Foto: ANP

In de e-mail geeft Microsoft aan dat de nieuwe Xbox ontwikkeld is "om tolerant te zijn met het huidige internet."

"Er zijn een aantal scenario's waarin onze gebruikers verwachten dat het apparaat werkt zonder een internetverbinding, en die zouden 'gewoon moeten werken', ongeacht hun huidige connectiestatus. Dit beslaat, maar beperkt zich niet tot: een Blu-ray disc afspelen, live tv-kijken, en ja een singleplayergame spelen."

De afgelopen tijd zijn er veel geruchten geweest over een verplichte internetverbinding en het wel of niet functioneren van de nieuwe Xbox in een offline modus. Hierbij werd ook gespeculeerd dat de internetverbinding nodig was voor het live televisiekijken, waarbij de nieuwe Xbox als set-top box dienst zou kunnen gaan doen.

Naar verwachting wordt op 21 mei de nieuwe Xbox aangekondigd tijdens een speciaal evenement.
pi_126145152
Goed nieuws dus!
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:54:10 #240
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126228432
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef Rogan het volgende:
Goed nieuws dus!
Yep!
pi_126290724
Wel echt balen. Ik moet net op die ene dag savonds werken. Dus helaas mis ik het live gebeuren. Ach ja kan het na mijn werk wel ff bekijken, maar had het liever ook live willen zien.

Damn kan echt niet wachten. En de E3 schiet ook al op.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:15:29 #242
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_126296439
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 00:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel echt balen. Ik moet net op die ene dag savonds werken. Dus helaas mis ik het live gebeuren. Ach ja kan het na mijn werk wel ff bekijken, maar had het liever ook live willen zien.

Damn kan echt niet wachten. En de E3 schiet ook al op.
Ja ik heb helaas hetzelfde, maar zal mezelf een media blackout geven en het die nacht nog kijken, dan loop ik maar een paar uurtjes achter :)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_126392144
Uurtje of 7 is de presentatie ofniet?
pi_126392166
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Uurtje of 7 is de presentatie ofniet?
7 uur exact inderdaad.

Duurt vreemd genoeg maar 1 uur..
pi_126478287
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk dat MS ff met netflix wat fixt om dat nu ook snel op de xbox te krijgen in Europa. Dan zou ik het eerder kopen dan een of andere exclusive game. Maarja is de vraag idd of ze dat kunnen en doen.
Heeft het niet eerder te maken met de licenties dan met netflix zelf?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:18:59 #246
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126494110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Heeft het niet eerder te maken met de licenties dan met netflix zelf?
Volgens mij ook wel ja, schijnt lastiger te zijn omdat het hier per land moet natuurlijk. Maar als MS nu gewoon zegt Netflix we betalen je een zak geld om het te fixen of we helpen je er mee lijkt me dat wel epic.

Stel je voor een Gold abbo met meteen netflix er bij dan ben je toch de baas lijkt me.

Maargoed we gaan het zien maar dat is wel wat me echt tof lijkt de rest kan ik me zo niet echt iets bedenken eerlijk gezegd (als natuurlijk dat de games weer mooier enzulks worden)
pi_126494871
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Volgens mij ook wel ja, schijnt lastiger te zijn omdat het hier per land moet natuurlijk. Maar als MS nu gewoon zegt Netflix we betalen je een zak geld om het te fixen of we helpen je er mee lijkt me dat wel epic.
Je sluit bij Netflix een abonnement af dat je op ieder apparaat - dat Netflix kan afspelen - kunt gebruiken. Hangt dus niet direct van Microsoft af.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:38:33 #248
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126495550
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:30 schreef Aether het volgende:

[..]

Je sluit bij Netflix een abonnement af dat je op ieder apparaat - dat Netflix kan afspelen - kunt gebruiken. Hangt dus niet direct van Microsoft af.
Het hoeft van mij ook niet perse netflix ofzo te zijn maar een netflix achtig iets wil ik op die nieuwe xbox hebben. Ik dacht ook dat dat het idee van MS was? Geen pure gamemachine meer maar een ''multi media box'' :P

Maargoed amerika heeft natuurlijk al die toffe dingen en hier hebben we zip! Maar een kinect 2.0 en een nieuwe Halo (hoe tof ook) doet mij in elk geval nix.
pi_126495744
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het hoeft van mij ook niet perse netflix ofzo te zijn maar een netflix achtig iets wil ik op die nieuwe xbox hebben. Ik dacht ook dat dat het idee van MS was? Geen pure gamemachine meer maar een ''multi media box'' :P

Maargoed amerika heeft natuurlijk al die toffe dingen en hier hebben we zip! Maar een kinect 2.0 en een nieuwe Halo (hoe tof ook) doet mij in elk geval nix.
Je kunt (kon?) al een tijd in Nederland een beperkt aantal films downloaden/streamen.
Bedoel je zoiets?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:47:45 #250
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_126496300
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef Aether het volgende:

[..]

Je kunt (kon?) al een tijd in Nederland een beperkt aantal films downloaden/streamen.
Bedoel je zoiets?
Je hebt wel Xbox video idd maar daar staan alleen films en die moet je per stuk betalen. Ik wil gewoon een abo naast gold waarmee je ook onbeperkt films en series kunt kijken of een Xbox Live Ultimate abo waarmee je alles kan.

Maargoed als MS de eerste Xbox in een nieuw jasje zou stoppen en verder nix en hem brengen als next-gen koop ik het ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')