SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Iedereen vergeet dat constant... Gekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
Vas doe ff nieuwe stoner vd week, 't is allang zondag geweest
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Moet dat, waarom word dat hele kopje niet weggehaald. Is veel te veel moeite om bij te houden voor stonersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
Vas doe ff nieuwe stoner vd week, 't is allang zondag geweest![]()
![]()
Boeie, stoner van der woche kiezen zul jequote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet dat, waarom word dat hele kopje niet weggehaald. Is veel te veel moeite om bij te houden voor stoners
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Lol mij boeit 't niet zo veel maar vond 't wel grappigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet dat, waarom word dat hele kopje niet weggehaald. Is veel te veel moeite om bij te houden voor stoners
Begon ook meer als eerbetoon aan oerbeer omdat hij dit topic sticky en centraal zette enzo
Fuck the EBU.![]()
Dan kies ik mezelf hahahahahah.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Boeie, stoner van der woche kiezen zul je![]()
Stoner v/d week is op zich best leuk. Maar goed aangezien
Mono Modje is, vind ik dat we dat naar hem moeten delegeren.
Moet ie maar geen mod zijn.Ook in moeilijke tijden.![]()
Bohhh, die amnesia ruikt echt fucking lekker in de grinder
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Minst favo hazequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohhh, die amnesia ruikt echt fucking lekker in de grinder![]()
![]()
Ik kan hier niet veel meer krijgen dan Amnesia en Silverquote:
Silver is wel lekker, die heb ik nu ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik kan hier niet veel meer krijgen dan Amnesia en Silver![]()
![]()
Het verschilt bij die shop altijd, heb al een hele tijd geen amnesia gehad, vind het dus wel primaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Silver is wel lekker, die heb ik nu ook
Ik wou soms dat ik de keuze had die je in amsterdam hebt, lijkt me heerlijk
Beetje teveel keuze soms, weet ook niet wat ik moet kiezen als ik bij een onbekende shop ben waar ze shit hebben die ik nooit gehad hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het verschilt bij die shop altijd, heb al een hele tijd geen amnesia gehad, vind het dus wel prima
Ik wou soms dat ik de keuze had die je in amsterdam hebt, lijkt me heerlijk![]()
![]()
Ja maar dan heb je nog avontuur, als je altijd dezelfde menukaart hebt dan is het zo saaiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje teveel keuze soms, weet ook niet wat ik moet kiezen als ik bij een onbekende shop ben waar ze shit hebben die ik nooit gehad heb
Kan ik mee inkomen jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog avontuur, als je altijd dezelfde menukaart hebt dan is het zo saaiWaar woon je dan dat je zo weinig keuze hebt?
![]()
Tot nu toe heb ik Amnesia alleen in Zaandam echt lekker gehad. I.c.m. een zelfgemaakte bong was ik wel even van de wereld moet ik je zeggen.quote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Eindhoven, misschien dat er bij andere shops wel wat meer te vinden is wat misschien interessant is, maar ik heb eigenlijk geen reden om ergens anders te halen, prima wiet, en het zit op mijn route tussen thuis en de fontysquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik mee inkomen jaWaar woon je dan dat je zo weinig keuze hebt?
Bah ik moet morgen om 09:40 bij de dokter zijn waardoor ik dus om 09:00 al de bus moet nemen (als ik 1 later neem ben ik te laat) en dus om 08:30 op moet staan. BleghYour beauty never ever scared me.![]()
Externe schijf is denk ik het makkelijkst, of je moet willen klooien met netwerk sharesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zet ik een bestand van 5.7GB zo simpel mogelijk over van m'n laptop naar m'n desktop.
Map delen in het netwerk (rechter muisknop - delen met... - netwerkgroepnaam). Als het goed is zie je hem dan op je desktop bij Computer - Netwerk (links onderin) en dan je laptop aanklikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zet ik een bestand van 5.7GB zo simpel mogelijk over van m'n laptop naar m'n desktop.![]()
Tenzij USB3 is dat echt traag, dan kan het nog beter over een wifi-n netwerk. Beter nog draad natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Externe schijf is denk ik het makkelijkst, of je moet willen klooien met netwerk shares![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft in geklooi met netwerk zooi, HDD is wellicht trager, maar meestal ben ik te lui voor netwerk zooi, en op zich is het voor 5.7gb snel zatquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tenzij USB3 is dat echt traag, dan kan het nog beter over een wifi-n netwerk. Beter nog draad natuurlijk
Het is letterlijk zo simpel dat het in 2 zinnen uit te leggen is. Vroegah met XP was het inderdaad altijd een gevecht, helemaal met printers delen enzo. Sinds Vista/7 is dat echt simpel geworden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft in geklooi met netwerk zooi, HDD is wellicht trager, maar meestal ben ik te lui voor netwerk zooi, en op zich is het voor 5.7gb snel zat![]()
Niet geblowd vandaag en geen behoefte aan gehad. 'T is weer tijd om te minderen, tentamen in zicht.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Whehehequote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Wat zijn jullie allemaal kalmpjes, jongens
Ik ga vandaag op bezoek bij m'n tante (waar ik in geen 10 jaar meer alleen ben geweest)Tot vanavond
Fuck the EBU.![]()
Ik heb de dokter overleeft haha. Hoop dat mijn gezeur met de pil nu over is
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ga het even proberen, thanks. Externe harde schijf heb ik niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Map delen in het netwerk (rechter muisknop - delen met... - netwerkgroepnaam). Als het goed is zie je hem dan op je desktop bij Computer - Netwerk (links onderin) en dan je laptop aanklikken.![]()
Halverwege zie ik Amnesia en Silver Hazen staan.
De Mexican Haze is goed en Bio- Haze ook
Ook in moeilijke tijden.![]()
Lekker aan de ritalin leren
Valt helaas niet te combineren met wiet ditWat wordt je daar vaag van zeg.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Werkt het een beetje die ritalin?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef Studeur het volgende:
Lekker aan de ritalin leren
Valt helaas niet te combineren met wiet ditWat wordt je daar vaag van zeg.
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Werkt het een beetje die ritalin?
Je wordt zo scherp en je wilt alleen maar lullen , mijn neef heeft add en soms is dat wel baas bij een avond stappen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ben weer stoned, kameraad belde me op om te trainen en daarna blazen, ben nu wel hellemaal lam
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Hmm.. Helpt het ook echt bij het studeren? Ik heb geen ADHD, ADD, oid.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Je wordt zo scherp en je wilt alleen maar lullen , mijn neef heeft add en soms is dat wel baas bij een avond stappen.![]()
Denk het wel maar moet je voor de rest geen afleidende factoren hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmm.. Helpt het ook echt bij het studeren? Ik heb geen ADHD, ADD, oid.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ja hoor, 't is toch ook fucking treurig.
Henk vroeg hoe het bij m'n tante was en ik wou hem eigenlijk even bellen daarover (heb wat heftige dingen te horen gekregen die alles bij elkaar makkelijker uit te spreken dan te typen zijn).
Maar precies op dat moment stuurt Piet op FB ineens een vriendschapsverzoek en een berichtje. Afgewezen, maar wel nog even teruggestuurd dat ik nog een stapel kleren van hem had en die wou hij terug, dus over anderhalve week tijdens werktijd bij mij aan de kassa afgesproken dat hij het op komt halen.
Maar dat meld ik dus ff tussendoor aan Henk, hoewel, 'tussendoor'... Kan natuurlijk weten dat zodra het woord Piet valt Henk gelijk weer kankerchagrijnig is en de hele kankerdag weer moet verneuken door z'n chagrijnigheid. Dan zegt hij gewoon niks meer, of alleen een kutwoord/zinnetje.
Godverdomme wat kan ik me daar kwaad om maken, ik wil gvd iets kwijt waar ik echt mee zit en hij verneukt dat weer door boos te worden om iets fucking onzinnigs.
Dat hij me niet vertrouwt kan ik begrijpen, daarom tijdens fucking werktijd en verder geen contact, klaar. Als hij dat niet wil geloven moet hij dat zelf weten.
Maar ik moet altijd maar klaar staan voor hem en als ik hem nodig heb vind hij het belangrijker de avond te verkankeren door iets totaal irrelevants.
Nu ga ik weer lekker huilend slapen, thanks Henk.
Tijd voor een joint dus, die ik vandaag niet van plan was te doen. Thanks Henk.
Echt ik hou zielsveel van die man en ik wil de rest van mijn leven met liefde met hem delen, maar soms zou ik hem wel willen opfrommelen als een papiertje en tegen de muur gooien
Fuck the EBU.![]()
Kan zo heerlijk zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
de avond verkankeren door iets totaal irrelevants.![]()
![]()
Wie is Piet dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
Ja hoor, 't is toch ook fucking treurig.
Henk vroeg hoe het bij m'n tante was en ik wou hem eigenlijk even bellen daarover (heb wat heftige dingen te horen gekregen die alles bij elkaar makkelijker uit te spreken dan te typen zijn).
Maar precies op dat moment stuurt Piet op FB ineens een vriendschapsverzoek en een berichtje. Afgewezen, maar wel nog even teruggestuurd dat ik nog een stapel kleren van hem had en die wou hij terug, dus over anderhalve week tijdens werktijd bij mij aan de kassa afgesproken dat hij het op komt halen.
Maar dat meld ik dus ff tussendoor aan Henk, hoewel, 'tussendoor'... Kan natuurlijk weten dat zodra het woord Piet valt Henk gelijk weer kankerchagrijnig is en de hele kankerdag weer moet verneuken door z'n chagrijnigheid. Dan zegt hij gewoon niks meer, of alleen een kutwoord/zinnetje.
Godverdomme wat kan ik me daar kwaad om maken, ik wil gvd iets kwijt waar ik echt mee zit en hij verneukt dat weer door boos te worden om iets fucking onzinnigs.
Dat hij me niet vertrouwt kan ik begrijpen, daarom tijdens fucking werktijd en verder geen contact, klaar. Als hij dat niet wil geloven moet hij dat zelf weten.
Maar ik moet altijd maar klaar staan voor hem en als ik hem nodig heb vind hij het belangrijker de avond te verkankeren door iets totaal irrelevants.
Nu ga ik weer lekker huilend slapen, thanks Henk.
Tijd voor een joint dus, die ik vandaag niet van plan was te doen. Thanks Henk.
Echt ik hou zielsveel van die man en ik wil de rest van mijn leven met liefde met hem delen, maar soms zou ik hem wel willen opfrommelen als een papiertje en tegen de muur gooien![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doet hij godverdomme maar bij iemand anders![]()
![]()
Je snapt toch wel dat dat alleen werkt bij de mensen die het dichtste bij je staan, waar je het meeste van houd.![]()
En op een ander fucking moment. Niet op een moment waar ik eigenlijk op het punt sta iets te vertellen wat voor mij belangrijk en choquerend is. Godverfuckingdomme.
Hij wil dat ik hem alles vertel, ik wil hem alles vertellen, ook over Piet, omdat hij me daar niet mee vertrouwt. Maar elke keer als ik alleen al z'n naam laat vallen word hij kankerboos. Waardoor ik haast de neiging krijg om nooit die naam meer te laten vallen, maar als hij dan later hoort dat ik een berichtje van hem heb gekregen wordt hij weer kankerboos dat ik hem niks heb verteld.
Echt baaaahhh![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat alleen werkt bij de mensen die het dichtste bij je staan, waar je het meeste van houd.Serieus. Boos worden omdat ik met Piet heb afgesproken tijdens werktijd z'n spullen terug te geven, kan écht wel wachten in vergelijking met wat ik kwijt moe(s)t.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
En op een ander fucking moment. Niet op een moment waar ik eigenlijk op het punt sta iets te vertellen wat voor mij belangrijk en choquerend is. Godverfuckingdomme.
Hij wil dat ik hem alles vertel, ik wil hem alles vertellen, ook over Piet, omdat hij me daar niet mee vertrouwt. Maar elke keer als ik alleen al z'n naam laat vallen word hij kankerboos. Waardoor ik haast de neiging krijg om nooit die naam meer te laten vallen, maar als hij dan later hoort dat ik een berichtje van hem heb gekregen wordt hij weer kankerboos dat ik hem niks heb verteld.
Echt baaaahhh![]()
Fuck the EBU.![]()
Oh teringquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
M'n ex voor Henk waar ik 3,5 jaar mee heb gehadAchterlijk jaloers gedoe ook altijd
![]()
Nja 't is ook wel terecht want moet je ff teruglezen in topic 14 pagina 5 ofzo (lol heb al zo vaak verwezen) dat er wel iets gebeurd is waardoor ik zijn wantrouwen snap en begrijp.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh teringAchterlijk jaloers gedoe ook altijd
Maar hij zegt altijd dat hij zichzelf aan de kant zet voor anderen. Nou, op het moment dat dat nodig is doet hij dat dus niet...Fuck the EBU.![]()
Je bent een keer vreemd gegaan of niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
Echt baaaahhh![]()
![]()
![]()
Oh dat vreemdgaan dus, oke oke. Ik snap jullie beiden welquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja 't is ook wel terecht want moet je ff teruglezen in topic 14 pagina 5 ofzo (lol heb al zo vaak verwezen) dat er wel iets gebeurd is waardoor ik zijn wantrouwen snap en begrijp.
Maar hij zegt altijd dat hij zichzelf aan de kant zet voor anderen. Nou, op het moment dat dat nodig is doet hij dat dus niet...![]()
Nouja, hij had het zelf al paar maanden daarvoor uitgemaakt, dus eigenlijk niet. Maar emotioneel wel, ik had moeten weten dat Henk niet wist wat hij van me wou maar dus zeker níét wou dat ik het met Piet zou doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent een keer vreemd gegaan of niet?Snap hem ook wel, maar niet dat hij er gelijk een hele avond voor moet verneuken als ik zeg dat hij TIJDENS WERKTIJD zijn spullen van mijn werk komt ophalen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat vreemdgaan dus, oke oke. Ik snap jullie beiden welFuck the EBU.![]()
Tjah, ik kan hem niet zo goed ongelijk geven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, hij had het zelf al paar maanden daarvoor uitgemaakt, dus eigenlijk niet. Maar emotioneel wel, ik had moeten weten dat Henk niet wist wat hij van me wou maar dus zeker níét wou dat ik het met Piet zou doen
[..]
Snap hem ook wel, maar niet dat hij er gelijk een hele avond voor moet verneuken als ik zeg dat hij TIJDENS WERKTIJD zijn spullen van mijn werk komt ophalen.![]()
![]()
Ja oke, tja. vervelend gedoe wel, die henk woont ook niet dichtbij toch.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, hij had het zelf al paar maanden daarvoor uitgemaakt, dus eigenlijk niet. Maar emotioneel wel, ik had moeten weten dat Henk niet wist wat hij van me wou maar dus zeker níét wou dat ik het met Piet zou doen
[..]
Snap hem ook wel, maar niet dat hij er gelijk een hele avond voor moet verneuken als ik zeg dat hij TIJDENS WERKTIJD zijn spullen van mijn werk komt ophalen.![]()
Meeste affaires gebeuren tijdens werktijden.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Hardste bazen ronselen 24/7, dus kan ook niet anders.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
Meeste affaires gebeuren tijdens werktijden.![]()
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, ik kan hem niet zo goed ongelijk geven.Ik kan je wel vertellen dat het nooit meer goed gaat komen, hoe hard het ook klinkt. Zijn vertrouwen zal nooit meer hetzelfde zijn en dat wat er gaande is zal altijd in zijn achterhoofd hangen. Zo'n relatie kan je beter eindigen dan uithouden.
Bij mij werkt het prima. Normaal ben ik veel minder geconcentreerd en door het kleinste dingetje afgeleid maar met een pilletje van 10mg ritalin kan ik rustig en gefocust leren. Ik krijg ze van een vriend.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Werkt het een beetje die ritalin?
Nadeel is wel dat je er heel soms een beetje vaag van kunt worden. Heb dit bijna nooit maar hierom neem ik het niet meer tijdens het tentamen zelf (1 keer een hele erge blackout gehad) maar alleen tijdens het leren. Met blowen erbij moet je wel echt oppassen want wat wordt je daar een partij vaag van
Idd, blinde haat, rode waas voor je ogen, elke keer als je denkt aan piet die GODVERREDOMME JOUW WIJF HEEFT LIGGEN VOLBLAFFEN. Wringende handen, knappende botten, dromen van al dat bloed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.Ik kan je wel vertellen dat het nooit meer goed gaat komen, hoe hard het ook klinkt. Zijn vertrouwen zal nooit meer hetzelfde zijn en dat wat er gaande is zal altijd in zijn achterhoofd hangen. Zo'n relatie kan je beter eindigen dan uithouden.
![]()
![]()
Godverdomme jij begrijpt me gewoon te goed broquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd, blinde haat, rode waas voor je ogen, elke keer als je denkt aan piet die GODVERREDOMME JOUW WIJF HEEFT LIGGEN VOLBLAFFEN. Wringende handen, knappende botten, dromen van al dat bloed.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd, blinde haat, rode waas voor je ogen, elke keer als je denkt aan piet die GODVERREDOMME JOUW WIJF HEEFT LIGGEN VOLBLAFFEN. Wringende handen, knappende botten, dromen van al dat bloed.![]()
![]()
En dan nog die VERREKTE GRAFHOER, die gaat lopen zeiken dat je godverredomme niet naar haar gezeik wil luisteren omdat je saggo bent?WEES VERDOMME BLIJ DAT JE NOG VAST VOEDSEL KAN ETEN.
![]()
Hahaha shiiit, je bent fucking aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef Murdera het volgende:
En dan nog die VERREKTE GRAFHOER, die gaat lopen zeiken dat je godverredomme niet naar haar gezeik wil luisteren omdat je saggo bent?WEES VERDOMME BLIJ DAT JE NOG VAST VOEDSEL KAN ETEN.
![]()
Maar Moira, ik bedoel het lief hoor, niet om je af te zeiken.Gewoon dat je het eens van de andere kant ziet.
![]()
![]()
Nee, en ik wou hem dus bellen over waar ik mee zat. Maar omdat toen 'Piet' al gevallen was nam hij niet eens meer op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, tja. vervelend gedoe wel, die henk woont ook niet dichtbij toch.
Fucking hell man sorry hoor maar hij heeft 10 sec met ZIJN ex lopen bekken toen we nog WEL een relatie hadden en daar is hij vanavond ook nog bij geweest, ook nog gebleven nadat hun dochter al in bed lag. Hij is daar sowieso elke week wel een avond. Daar ga ik toch ook niet fucking boos om worden? Zelfs al zou ik m'n twijfels hebben over wat er daar allemaal gebeurt. Als hij dan ergens mee zat en het kwijt wou kon hij dat gewoon bij me kwijt, dan ga ik niet moeilijk doen van "NEE DONDER OP JE BENT BIJ GERDA GEWEEST HOU JE EIGEN SHIT MAAR BIJ JEZELF EN JANK JEZELF MAAR IN SLAAP"
Het is echt een geweldig goede man, maar ik vind dit echt een egoïstische nutteloze kankeractie.
Als hij nou boos werd dat ik een heel gesprek met hem had gevoerd of in vrije tijd had afgesproken of wat dan ook zou ik het 100% begrijpen. Hier snap ik slechts van dat hij het niet vertrouwt, maar niet dat hij er boos om word en er een fucking avond door verneukt en mijn hele humeur verneukt omdat er voor mij iets belangrijkers gaande was dan Piet ooit voor me geweest is.Fuck the EBU.![]()
Ik zou het prettig vinden als je pas mee ging praten als je wist waar het over gingquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.Ik kan je wel vertellen dat het nooit meer goed gaat komen, hoe hard het ook klinkt. Zijn vertrouwen zal nooit meer hetzelfde zijn en dat wat er gaande is zal altijd in zijn achterhoofd hangen. Zo'n relatie kan je beter eindigen dan uithouden.
Fuck the EBU.![]()
Hun dochter? Shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, en ik wou hem dus bellen over waar ik mee zat. Maar omdat toen 'Piet' al gevallen was nam hij niet eens meer op.
Fucking hell man sorry hoor maar hij heeft 10 sec met ZIJN ex lopen bekken toen we nog WEL een relatie hadden en daar is hij vanavond ook nog bij geweest, ook nog gebleven nadat hun dochter al in bed lag. Hij is daar sowieso elke week wel een avond. Daar ga ik toch ook niet fucking boos om worden? Zelfs al zou ik m'n twijfels hebben over wat er daar allemaal gebeurt. Als hij dan ergens mee zat en het kwijt wou kon hij dat gewoon bij me kwijt, dan ga ik niet moeilijk doen van "NEE DONDER OP JE BENT BIJ GERDA GEWEEST HOU JE EIGEN SHIT MAAR BIJ JEZELF EN JANK JEZELF MAAR IN SLAAP"
Het is echt een geweldig goede man, maar ik vind dit echt een egoïstische nutteloze kankeractie.
Als hij nou boos werd dat ik een heel gesprek met hem had gevoerd of in vrije tijd had afgesproken of wat dan ook zou ik het 100% begrijpen. Hier snap ik slechts van dat hij het niet vertrouwt, maar niet dat hij er boos om word en er een fucking avond door verneukt en mijn hele humeur verneukt omdat er voor mij iets belangrijkers gaande was dan Piet ooit voor me geweest is.![]()
![]()
Sorry vertrouwen is gewoon een heel ranzig iets. Heb het zelf meegemaakt, vandaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als je pas mee ging praten als je wist waar het over ging
Serieus ik dacht dat jij wel meer van het verhaal had meegekregenquote:
Ik ken zijn dochter eigenlijk tijdenlang beter gekend dan Henk zelf
Maargoed tijd om die fucking joint nou te draaien want ik ben wel klaar met deze kutmood.Fuck the EBU.![]()
Heeft ze je ook bedrogenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry vertrouwen is gewoon een heel ranzig iets. Heb het zelf meegemaakt, vandaar.?
![]()
Geen zin om de verhalen van Moira te lezen want dit is geen R&P maar een stonertopiekHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Sorry, je bent een lief meisje maar ik moet toch stiekem een beetje lachen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, en ik wou hem dus bellen over waar ik mee zat. Maar omdat toen 'Piet' al gevallen was nam hij niet eens meer op.
Als hij nou boos werd dat ik een heel gesprek met hem had gevoerd of in vrije tijd had afgesproken of wat dan ook zou ik het 100% begrijpen. Hier snap ik slechts van dat hij het niet vertrouwt, maar niet dat hij er boos om word en er een fucking avond door verneukt en mijn hele humeur verneukt omdat er voor mij iets belangrijkers gaande was dan Piet ooit voor me geweest is.
Het is ingewikkeld.quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Dit is alleen een compleet andere context dan 99,99% van de mensen überhaupt kéntquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry vertrouwen is gewoon een heel ranzig iets. Heb het zelf meegemaakt, vandaar.
Zelfs als je het hele verhaal kent begrijp je er nog geen flikker van, alleen Henk en ik doen dat
Fuck the EBU.![]()
En terecht. Want Moira plaatste dit toen ze niet stoned was. Permissie om overheen te lezen dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef Studeur het volgende:
Geen zin om de verhalen van Moira te lezen want dit is geen R&P maar een stonertopiekIk ben ik keigrappig jwzquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry, je bent een lief meisje maar ik moet toch stiekem een beetje lachen.Fuck the EBU.![]()
Whehe, je hebt je jonko al geklapt of zo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
En terecht. Want Moira plaatste dit toen ze niet stoned was. Permissie om overheen te lezen dus
[..]
Ik ben ik keigrappig jwzMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Nee maar word ziek van mezelf dat ik hier nog steeds met een joint zonder wiet die nog dichtgedraaid moet worden zit dus dat ik nu maar ff ga pissen en 'm straks afmaakquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Whehe, je hebt je jonko al geklapt of zo?
Fuck the EBU.![]()
Gaat goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar word ziek van mezelf dat ik hier nog steeds met een joint zonder wiet die nog dichtgedraaid moet worden zit dus dat ik nu maar ff ga pissen en 'm straks afmaak![]()
![]()
Kan er zo slecht tegen als mensen me boos maken hequote:![]()
![]()
Ik ben bijna nooit boos, en ik haat dat gevoel echt
Fuck the EBU.![]()
Shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan er zo slecht tegen als mensen me boos maken he![]()
![]()
Ik ben bijna nooit boos, en ik haat dat gevoel echtdraai die fucking joint en begin te hijsen.
![]()
kay kay, wiet ziet erinquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shitdraai die fucking joint en begin te hijsen.
Fuck the EBU.![]()
Gewoon aan wennen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan er zo slecht tegen als mensen me boos maken he![]()
![]()
Ik ben bijna nooit boos, en ik haat dat gevoel echt![]()
![]()
Lol sorry hoor maar mijn R&P verhalen doen dit topic wel leven
Jullie zijn tantoedood.Fuck the EBU.![]()
Ik val ook steeds eerder in slaap tegenwoordig omdat ik nu werkquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef Moira. het volgende:
Lol sorry hoor maar mijn R&P verhalen doen dit topic wel leven
Jullie zijn tantoedood.![]()
![]()
Ja ik probeer ook wel voor 12 uur hier weg te zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik val ook steeds eerder in slaap tegenwoordig omdat ik nu werk
En jeej voor werkWat doe je?
Fuck the EBU.![]()
Postbezorgen en bij appie, maarja dat postbezorgen is wel lekker voor de bewegingquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook wel voor 12 uur hier weg te zijn
En jeej voor werkWat doe je?
![]()
![]()
Lekker die vetjes wegbrandenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Postbezorgen en bij appie, maarja dat postbezorgen is wel lekker voor de beweging
Fuck the EBU.![]()
Me laatste wiet op
Heb altijd halve joint overwant ik rook halve joint dan rol ik rook ik weer helft en blijft over
![]()
![]()
Hahaha dat snap ik nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:34 schreef Dientje12 het volgende:
Me laatste wiet op
Heb altijd halve joint overwant ik rook halve joint dan rol ik rook ik weer helft en blijft over
maar heb je nou halve joint over of niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan slapen ofzo of ik moet rook wel veel maar meestal zoiets![]()
Fuck the EBU.![]()
Nu gooi je me laatste ei kapot!quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is ook echt een vercrackte zin![]()
Hahaha ik snap jou nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu gooi je me laatste ei kapot!
Fuck the EBU.![]()
Noh, nu is alles opquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar heb je nou halve joint over of niet?![]()
vrijdag weer halen dan maar
![]()
![]()
Ah je had dus nu je laatste helft gerookt van het jointje van gisterquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Noh, nu is alles opvrijdag weer halen dan maar
Fuck the EBU.![]()
Yepquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah je had dus nu je laatste helft gerookt van het jointje van gister![]()
![]()
Nou ik las er niet echt iets in dat sense maaktequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zin was goed, maar je begint het af te krakenAchso mein freundquote:Fuck the EBU.![]()
Moet dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou ik las er niet echt iets in dat sense maakte![]()
![]()
Dingen gebeurenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja kweenie ben stoned dus dan lukt dat bij mezelf ook niet altijd![]()
Mijn neus zit met vol met snotquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
mijn ogen en neusslijmvlies enzo zijn echt droogHoe vaak ik hem ook leeg snotter
Snot zou nu fijn zijn in mijn neus, maar wel dat ik nog gewoon kan ademenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn neus zit met vol met snotHoe vaak ik hem ook leeg snotter
Fuck the EBU.![]()
Ja dat gaat dus moeilijk, als ik iets eet word ik onwijs benauwd. Seks helpt wel kwam ik net achterquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snot zou nu fijn zijn in mijn neus, maar wel dat ik nog gewoon kan ademenDan ben ik even niet meer verkouden haha!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus moeilijk, als ik iets eet word ik onwijs benauwd. Seks helpt wel kwam ik net achterDan ben ik even niet meer verkouden haha!
Fuck the EBU.![]()
Haha echt! Het is dat ik er na de tweede keer geen zin meer in hadquote:maar het is wel een goed medicijn tegen de verkoudheid hihi
maak me nou niet jaloers, ik zit al/moet nog even zonderquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha echt! Het is dat ik er na de tweede keer geen zin meer in hadmaar het is wel een goed medicijn tegen de verkoudheid hihi
Fuck the EBU.![]()
Ik (en A. natuurlijk ook) heb een week moeten wachtten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
maak me nou niet jaloers, ik zit al/moet nog even zonderIk ben zo blij dat ik de prikpil weer heb!
Gast ik zit zo 6 weken zonderquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik (en A. natuurlijk ook) heb een week moeten wachtten!Ik ben zo blij dat ik de prikpil weer heb!
![]()
Fuck the EBU.![]()
6 weken? Wow..quote:Maar je was laatst toch nog bij Henk? Of is dat alweer 6 weken terug
Oh ik lees verkeerd, ah maar 2 weken is ook al kut en een maand al helemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
En nu is het 2 weken geleden, en waarschijnlijk over 2,5 week ook pas weerArme jij
Ja manquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik lees verkeerd, ah maar 2 weken is ook al kut en een maand al helemaalArme jij
Maar ik heb als de tijd daar is dan ook niks te klagen
Fuck the EBU.![]()
Als je alle gemiste tijd goed maakt..quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja manMaar ik heb als de tijd daar is dan ook niks te klagen
Ja dat zit vaak wel snorquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je alle gemiste tijd goed maakt..
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn schatje Amarantha nog online
Hoe is ie ermee ?![]()
Hier gaat alles wel lekker (op een neus vol snot na) en daar?Your beauty never ever scared me.![]()
Ah verkouden ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Hier gaat alles wel lekker (op een neus vol snot na) en daar?Altijd klote.
Hier prima. Beetje vakantie vieren, bier drinken en een hele berg schoolwerk. Moet enorm veel leren voor examens die komen er volgende maand aan![]()
![]()
Jep, maar over een weekje is het vast wel weer volledig verdwenen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah verkouden ?Altijd klote.
Hier prima. Beetje vakantie vieren, bier drinken en een hele berg schoolwerk. Moet enorm veel leren voor examens die komen er volgende maand aan
Aah dat is kut..Zolang je af en toe maar wel wat afleiding zoekt hehe. Zal voor je duimen tegen die tijd!
Ziek zijn zuigt, ff door zetten en je hebt lekker je blowtje, dus dat zit wel goed tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, maar over een weekje is het vast wel weer volledig verdwenen.
Aah dat is kut..Zolang je af en toe maar wel wat afleiding zoekt hehe. Zal voor je duimen tegen die tijd!
Ja het is met examens ff beuken. Het is niet echt complex, maar gewoon veel. Moet alle spoorweg wetten weten, afwijkend vervoersproces met calamiteiten etc etc. Een hoop wat je moet onthouden
![]()
Wat studeer je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ziek zijn zuigt, ff door zetten en je hebt lekker je blowtje, dus dat zit wel goed tochJa het is met examens ff beuken. Het is niet echt complex, maar gewoon veel. Moet alle spoorweg wetten weten, afwijkend vervoersproces met calamiteiten etc etc. Een hoop wat je moet onthouden
Daar heb je echt een hoofd voor..quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Studeren is het niet echt, het is maar MBO
TreinmachinistNee serieus, het verbaasd me niks ofzo. Wel tof lijkt me, moet je nog lang dan? Of zit je op het einde van je opleiding?
Nu me laatste roken op het balkon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh godver, op het balkon? Van het idee alleen al bibber ik weg van mijn stoelYour beauty never ever scared me.![]()
Bijna op het einde. Ik heb mijn landelijke examens volgende maand ergens. Dan krijg ik gelijk mijn machinistenvergunning en ben ik volledig bevoegd. Moet dan nog wel praktijkrit gaan doen, dat doe ik bij mijn stage die daarna komtquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar heb je echt een hoofd voor..Nee serieus, het verbaasd me niks ofzo. Wel tof lijkt me, moet je nog lang dan? Of zit je op het einde van je opleiding?
Dus nog even 4-5 weken flink blokken, praktijkstage ff als een baas doen en dan rijd ik zelfstandig
![]()
![]()
En dan gratis treinen wel optijd rijden he Mono!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh wat gaafquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bijna op het einde. Ik heb mijn landelijke examens volgende maand ergens. Dan krijg ik gelijk mijn machinistenvergunning en ben ik volledig bevoegd. Moet dan nog wel praktijkrit gaan doen, dat doe ik bij mijn stage die daarna komtDus nog even 4-5 weken flink blokken, praktijkstage ff als een baas doen en dan rijd ik zelfstandig
Hoop voor je dat het haalt! Zoals ik al zei, zal voor je duimen tegen die tijd. Altijd een droom van je geweest?
Hahaha. Nou op tijd rijden is wel lastig (in het goederenvervoer).quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan gratis treinen wel optijd rijden he Mono!
Ik heb een tijdje reizigers gereden, tussen Arnhem en Tiel bij Syntus toendertijd. Reed wel een paar diensten met +4 minuten ofzo.
Goederenvervoer heb je regelmatig +40 omdat je opzij wordt gezet of er zit een sprinter voor je.![]()
Thanksquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wat gaafHoop voor je dat het haalt! Zoals ik al zei, zal voor je duimen tegen die tijd. Altijd een droom van je geweest?
Mwoah, als kleine Mono ging ik met opa wel eens kijken bij de treinen. Maar meer heb ik er ook niet mee gehad. Ik moest op een gegeven moment opleiding kiezen omgeving van Rotterdam, en toen ik die zag wist ik gelijk: JA! Dit moet ik gewoon doen! Nog geen seconde spijt gehad![]()
![]()
Ha ja ben je bij overdag vervoer echt de minste van het minste op het spoor?quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha. Nou op tijd rijden is wel lastig (in het goederenvervoer).
Ik heb een tijdje reizigers gereden, tussen Arnhem en Tiel bij Syntus toendertijd. Reed wel een paar diensten met +4 minuten ofzo.
Goederenvervoer heb je regelmatig +40 omdat je opzij wordt gezet of er zit een sprinter voor je.
Je moet in de nacht gaan rijden met die chemische gif treinen dat moet vast goed verdienen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind het nooit zo erg. Ik heb d'r zelf ook een schurfthekel aan als een goederentrein voorrang krijgt op mijn intercity ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha ja ben je bij overdag vervoer echt de minste van het minste op het spoor?
Je moet in de nacht gaan rijden met die chemische gif treinen dat moet vast goed verdienen.Dus zo'n ramp is het niet.
Nachttoeslag is sowieso wel lekker, en gevaarlijke stoffen rijden ze in het goederen bijna overal. Het echte cashen komt bij nacht/feestdagen en dan internationale ritten met chloor. Maar chloortreinen rijden nooit meer meen ik.![]()
Ik hoop wel voor je dat je een tijdje kan rijden zonder mafkees die voor je trein springt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook. Bij het goederen gebeurt het gelukkig niet zo vaak als bij reizigers treinen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop wel voor je dat je een tijdje kan rijden zonder mafkees die voor je trein springt.
En gelukkig is er binnen de spoorbranche genoeg aandacht voor de traumatiserende impact die het kan hebben op machinisten. Dat is vroeger wel anders geweest.
Heb al wel eens een aanrijding mee gemaakt en dat was best heftig. Gewoon veel praten met iemand die goed kan luisteren, dat helpt echt enorm veel.![]()
Mooi dat je er zo goed bovenop gekomen bent. Ik kan me echt voorstellen dat het geen pretje is om iemand in duizend stukjes te rijden omdat hij besluit voor je trein te springen. Absurd die drie dagen vrij regel die ze vroeger hanteerde. Even thuis zitten en weer doorgaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook. Bij het goederen gebeurt het gelukkig niet zo vaak als bij reizigers treinen.
En gelukkig is er binnen de spoorbranche genoeg aandacht voor de traumatiserende impact die het kan hebben op machinisten. Dat is vroeger wel anders geweest.
Heb al wel eens een aanrijding mee gemaakt en dat was best heftig. Gewoon veel praten met iemand die goed kan luisteren, dat helpt echt enorm veel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Idd. Maar al doende leert men. Dat is wel prettig dat het nu gewoon goed geregeld is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi dat je er zo goed bovenop gekomen bent. Ik kan me echt voorstellen dat het geen pretje is om iemand in duizend stukjes te rijden omdat hij besluit voor je trein te springen. Absurd die drie dagen vrij regel die ze vroeger hanteerde. Even thuis zitten en weer doorgaan.
en zo erg als hierboven beschreven heb ik het gelukkig niet mee gemaakt. Enkel een aanrijding waarbij een collega wel pittig gewond is geraakt, maar niets ernstigs/blijvende "schade"![]()
Ik heb last van kriebel in de keel vandaag. Ook een keer dat ik moest niezen terwijl ik net een maïskolf aan het eten was mijn huisgenoot zat helemaal onderquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn neus zit met vol met snotHoe vaak ik hem ook leeg snotter
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ken je ook bepaalde conducteurs ? of hoofd beveiliging van de ns?quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd. Maar al doende leert men. Dat is wel prettig dat het nu gewoon goed geregeld is.
en zo erg als hierboven beschreven heb ik het gelukkig niet mee gemaakt. Enkel een aanrijding waarbij een collega wel pittig gewond is geraakt, maar niets ernstigs/blijvende "schade"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van gezicht op standplaats Zwolle. Qua naam nog niet. Wil wel op Zwolle mijn laatste stage doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken je ook bepaalde conducteurs ? of hoofd beveiliging van de ns?En dan daar ook in dienst gaan. Maar dat is maar kijken of dat allemaal kan enzo.
![]()
Ok ja want een oud buurman van mij uit Deventer is als conducteur begonnen maar is inmiddels hoofdbeveiliging daar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van gezicht op standplaats Zwolle. Qua naam nog niet. Wil wel op Zwolle mijn laatste stage doenEn dan daar ook in dienst gaan. Maar dat is maar kijken of dat allemaal kan enzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen verkeerde baanquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok ja want een oud buurman van mij uit Deventer is als conducteur begonnen maar is inmiddels hoofdbeveiliging daar.Zal wel gewoon lekker verdienen.
![]()
Machinist dat heeft me ook altijd wel leuk geleken. Goederen dan wel.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik heb vorige zomer kolentreinen gereden van 3,6 miljoen kiloquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:52 schreef vosss het volgende:
Machinist dat heeft me ook altijd wel leuk geleken. Goederen dan wel.600 meter lang en dan met een dieselloc met 3000pk volop tractie geven onder de overkapping bij Amsterdam Centraal
Meestal waren dat nachtdiensten, en dan rond half 12 door Amsterdam heen komen naar Emmerich toe, al die dronken paupers en dan even tyfoneren als ze te dicht bij de rand staan![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb vorige zomer kolentreinen gereden van 3,6 miljoen kilo600 meter lang en dan met een dieselloc met 3000pk volop tractie geven onder de overkapping bij Amsterdam Centraal
Meestal waren dat nachtdiensten, en dan rond half 12 door Amsterdam heen komen naar Emmerich toe, al die dronken paupers en dan even tyfoneren als ze te dicht bij de rand staan![]()
Wel naar als er iemand voor je trein springt en je met een levenslang trauma blijft zittenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ga waarschijnlijk naar Decibel weekend. Een heel weekend stampen en een beetje kamperen tussen de strakke koppen, dat moet gezellig worden.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mwoah, je weet vantevoren dat het er (helaas) bij hoort. Als je van jezelf al weet dat je zoiets niet trekt, moet je er ook niet aan beginnen is mijn mening.quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:16 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
Wel naar als er iemand voor je trein springt en je met een levenslang trauma blijft zitten
Blijft uiteraard gewoon klote. Maar je kan er niets aan doen.![]()
Seks helpt kwam ik achterquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb last van kriebel in de keel vandaag. Ook een keer dat ik moest niezen terwijl ik net een maïskolf aan het eten was mijn huisgenoot zat helemaal onder*tijdelijk* Verder laat ik het wel gebeuren. Al die dingen zoals neusspray enz vind ik maar bullshit
Ik snuif mn neusje anders flink vol met die troep vandaagquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seks helpt kwam ik achter*tijdelijk* Verder laat ik het wel gebeuren. Al die dingen zoals neusspray enz vind ik maar bullshit
Verkouden zijn
*snuit neus en hoest*
Blegh geen zin in haha. Ik ben eigenwijs, ik snotter het er allemaal wel uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik snuif mn neusje anders flink vol met die troep vandaagVerkouden zijn [ afbeelding ] *snuit neus en hoest*
Seksquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seks helpt kwam ik achter*tijdelijk* Verder laat ik het wel gebeuren. Al die dingen zoals neusspray enz vind ik maar bullshit
![]()
![]()
Ja maar nou blijf ik hier plakken en kan ik niet meer slapen dus ik ga ook maar weer hihiquote:
Fuck the EBU.![]()
Slimquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar nou blijf ik hier plakken en kan ik niet meer slapen dus ik ga ook maar weer hihi
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
Hihi hallon en adieuquote:![]()
Mono ik vind die donkerblauwe kleur echt vies, je moet de gewone standaard modjes blauw weer terug.
Of weer het vertrouwde zwart hihi maar dan kan ik mijn notes niet meer nachecken
Fuck the EBU.![]()
Die komt nooit meer terug vrees ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hihi hallon en adieu![]()
Mono ik vind die donkerblauwe kleur echt vies, je moet de gewone standaard modjes blauw weer terug.![]()
![]()
Ja goftedomme doe dan gelijk roze ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die komt nooit meer terug vrees ikFuck the EBU.![]()
ik zal jou een verhaaltje vertellen voor het slapengaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hihi hallon en adieu![]()
Mono ik vind die donkerblauwe kleur echt vies, je moet de gewone standaard modjes blauw weer terug.
er was eens een meisje dat draaide een jointje midden in de nacht
ze rookte hem op
en toen sliep ze nog lang en gelukkig
geen inspiratie meer
regel tekst
nog meer tekst
tekstHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat is gayquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja goftedomme doe dan gelijk roze ofzo.![]()
![]()
Lol mooi verhaaltjen. Maar ik ga er niet nog één draaien haha, peukje en dan oogjes weer dichtquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zal jou een verhaaltje vertellen voor het slapengaan
er was eens een meisje dat draaide een jointje midden in de nacht
ze rookte hem op
en toen sliep ze nog lang en gelukkig
geen inspiratie meer
regel tekst
nog meer tekst
slaap lekker
Fuck the EBU.![]()
Kan niet. Groen is voor het postkantoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:02 schreef Studeur het volgende:
Sinds wanneer kunnen mods hun eigen kleur kiezen?
Doe donkergroenTimmmmm doet dat nu.
Roze is voor Shmoopy de FA omdat Shmoopy.![]()
Ow ik dacht dat je postte dat je geen donkerblauw meer had en na 1 minuut staren naar je username dacht ik dit te kunnen bevestigen door te constateren dat je een donkerpaarse kleur had. Bij nader inzien is het inderdaad gewoon donkerblauwquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet. Groen is voor het postkantoorTimmmmm doet dat nu.
Roze is voor Shmoopy de FA omdat Shmoopy.
kleurenblindHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mintgroenquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet. Groen is voor het postkantoorTimmmmm doet dat nu.
Roze is voor Shmoopy de FA omdat Shmoopy.Fuck the EBU.![]()
Had me voorgenomen om niet meer laat te eten omdat het fokt met je biologische klok en ik weer ritme terug wil krijgen. Dus was in bed gaan liggen om mijn vreetkick te laten verdwijnen maar het werd alleen maar erger en de vreetkick overwon. Buikje vol gegeten met pinda's en cola
Piemols zijn gewoon tof man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja wel van mijn eigen piemel. Ik liefkoos hem nog wel eens.
Maargoed ik ga slapen hihi trusten kinders![]()
Fuck the EBU.![]()
Herkenbaar probleemquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:09 schreef Studeur het volgende:
Had me voorgenomen om niet meer laat te eten omdat het fokt met je biologische klok en ik weer ritme terug wil krijgen. Dus was in bed gaan liggen om mijn vreetkick te laten verdwijnen maar het werd alleen maar erger en de vreetkick overwon. Buikje vol gegeten met pinda's en cola
Fuck the EBU.![]()
Goed zo, je moet wel lief zijn voor je piemelquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja wel van mijn eigen piemel. Ik liefkoos hem nog wel eens.
Nou tof zal ik het zelf niet noemen maar ze zijn wel plezierigquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Piemols zijn gewoon tof man.
Maargoed ik ga slapen hihi trusten kinders![]()
Absoluut waar. Behandel je piemel zoals je zelf ook behandeld wilt worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed zo, je moet wel lief zijn voor je piemel
Lief zijn, af en toe een verhaaltje voor het slapen gaan, zorgen voor veel beweging enzo![]()
![]()
Hihiquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut waar. Behandel je piemel zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Lief zijn, af en toe een verhaaltje voor het slapen gaan, zorgen voor veel beweging enzo
![]()
[ Bericht 99% gewijzigd door Studeur op 28-02-2013 03:20:57 (piemels) ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
https://soundcloud.com/user5547012/martino-mc-martin-ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Piemols zijn gewoon tof man.
Maargoed ik ga slapen hihi trusten kinders
Ik ben bezig (naja eigenlijk niet maar na dit berichtje wel)quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:26 schreef Monopoly het volgende:
Als het goed voelt moet je het doen weetje
Met draaien of seksen om van je verkoudheid af te komen ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bezig (naja eigenlijk niet maar na dit berichtje wel)![]()
![]()
Seks met mijn zusje zal best goed voelen maar dat doe ik toch ook niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:26 schreef Monopoly het volgende:
Als het goed voelt moet je het doen weetjeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
If that feels right my friend, it's time to visit a shrinkquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
Seks met mijn zusje zal best goed voelen maar dat doe ik toch ook niet?![]()
![]()
Joint draaien, A. ligt al te slapen haha. Het is niet dat ik van seks beter word, het zorgt er gewoon voor dat ik tijdelijk er geen last van heb hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met draaien of seksen om van je verkoudheid af te komen ?Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
Seks met mijn zusje zal best goed voelen maar dat doe ik toch ook niet?
aaaaaaaaaaah, rechterhand, pornotje opzetten, tarzan erbij pakken en genieten. Niets mis mee om te masturberen in een relatie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Joint draaien, A. ligt al te slapen haha![]()
Gast, ik heb vanavond twee keer achter elkaar seks gehad. Vind het wel best voor vandaagquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaah, rechterhand, pornotje opzetten, tarzan erbij pakken en genieten. Niets mis mee om te masturberen in een relatie.
Oh joh, dan zou ik je puna ook wel de rust gunnen jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gast, ik heb vanavond twee keer achter elkaar seks gehad. Vind het wel best voor vandaag
Ik ben vrijgezel weetje, ik kan op sommige dagen wel een dagrecord zetten![]()
![]()
Haha ik moest lachen sorryquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh joh, dan zou ik je puna ook wel de rust gunnen ja
Ik ben vrijgezel weetje, ik kan op sommige dagen wel een dagrecord zetten
Maar alsnog hoef je voor seks geen relatie te hebben? Ik heb toevallig nu een relatie maar bijna iedereen waar ik het bed mee heb gedeeld was iemand waar ik geen relatie mee had..quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WheheheeheIk zelf ook nu ik het terug lees
(gaat ook moeilijk als je die nooit had, op mijn ex na dan)
Klopt. Die periode heb ik gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar alsnog hoef je voor seks geen relatie te hebben? Ik heb toevallig nu een relatie maar bijna iedereen waar ik het bed mee heb gedeeld was iemand waar ik geen relatie mee had..(gaat ook moeilijk als je die nooit had, op mijn ex na dan)
Ik voelde me op een gegeven moment gewoon wel een sletje. Maar het was prima, lachen en fijn dus geen geklaag.
Maar tegenwoordig maakt het met niet zoveel meer uit. Tuurlijk heb ik af en toe wel behoeftes enzo, maar ik kan prima een paar maanden zonder seks. Nu anderhalve maand ofzo, en lig er niet wakker van ofzo.
Neemt niet weg dat ik het liefst naast mijn vriendin in slaap val 's avonds na een hete stomende neukpartij.![]()
Ik snap je punt, ik had meestal ook wel langere tijd een neuk relatie met iemand maar alsnog voelde ik me soms ook wel smerig maar over het algemeen ook veel plezier aan gehad. Ook al had ik op een gegeven moment ook wel behoefte aan een relatie. Het is idd fijn als je bij iemand kan blijven en dat die gene die ook nog eens dol op jequote:Op donderdag 28 februari 2013 03:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Die periode heb ik gehadIk voelde me op een gegeven moment gewoon wel een sletje. Maar het was prima, lachen en fijn dus geen geklaag.
Maar tegenwoordig maakt het met niet zoveel meer uit. Tuurlijk heb ik af en toe wel behoeftes enzo, maar ik kan prima een paar maanden zonder seks. Nu anderhalve maand ofzo, en lig er niet wakker van ofzo.
Neemt niet weg dat ik het liefst naast mijn vriendin in slaap val 's avonds na een hete stomende neukpartij.Your beauty never ever scared me.![]()
Precies! Seks is gewoon lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap je punt, ik had meestal ook wel langere tijd een neuk relatie met iemand maar alsnog voelde ik me soms ook wel smerig maar over het algemeen ook veel plezier aan gehad. Ook al had ik op een gegeven moment ook wel behoefte aan een relatie. Het is idd fijn als je bij iemand kan blijven en dat die gene die ook nog eens dol op jeVooral als je beide weet dat het gewoon seks is en niets anders
Maar op een gegeven moment is vastigheid toch fijner![]()
![]()
Jij vind ook wel een leuke vriendinquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies! Seks is gewoon lekkerVooral als je beide weet dat het gewoon seks is en niets anders
Maar op een gegeven moment is vastigheid toch fijner
Komt ook zeker wel goed. Ik doe het lekker rustig aan en zie wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij vind ook wel een leuke vriendin
Laatste wat ik wil is zo'n gast worden die "desperate" op jacht gaat ofzo.
Als het goed voelt, dan is het oké![]()
![]()
Oh pff ja zoeken is sowieso zo deprimerendquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt ook zeker wel goed. Ik doe het lekker rustig aan en zie wel.
Als het goed voelt, dan is het okéSowieso ook wel kansloos want het is er of het is er niet en je loopt meestal vanzelf wel tegen iemand aan met wie het idd klikt
Haha zie het al voor me een machinist aan de internetdatingquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt ook zeker wel goed. Ik doe het lekker rustig aan en zie wel.
Als het goed voelt, dan is het oké
quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
Haha zie het al voor me een machinist aan de internetdating![]()
![]()
Ik was afgelopen jaar op een housewarming wat qua drank helemaal uit de hand liep.
Had zelf aardig wat bier op (zeker niet lam) en gewoon super chille vibe enzo. Veel wiet en een paar snuivers enzo, prachtfeestje gewoon
Raakte ik aan de praat met zo'n meid en ik vertelde dat ik bijna machinist was en dat vond ze echt geweldigZij woonde in dezelfde flat en we hebben bij haar op de kamer een wilde nacht gehad
Echt geweldig
Uit een simpel praatje kwam dat
Dat is gewoon tof
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was afgelopen jaar op een housewarming wat qua drank helemaal uit de hand liep.
Had zelf aardig wat bier op (zeker niet lam) en gewoon super chille vibe enzo. Veel wiet en een paar snuivers enzo, prachtfeestje gewoon
Raakte ik aan de praat met zo'n meid en ik vertelde dat ik bijna machinist was en dat vond ze echt geweldigZij woonde in dezelfde flat en we hebben bij haar op de kamer een wilde nacht gehad
Echt geweldig
Dat is gewoon tof
Moet je eens met stappen op letten in de kroegquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh pff ja zoeken is sowieso zo deprimerendSowieso ook wel kansloos want het is er of het is er niet en je loopt meestal vanzelf wel tegen iemand aan met wie het idd klikt
Na 3 uur zie je redelijk knappe gasten facking dronken de dikzakken opzoeken en hosselenDat is gewoon echt laag gewoon
![]()
![]()
Waar the fuck heb je die gekocht/ga je die kopen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:50 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik een keer uitproberen als ik stoned benYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt geweldig
Dat is gewoon tof
![]()
Ekte hosselaar
te koop op internet hoop ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar the fuck heb je die gekocht/ga je die kopen?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik draag liever jurkjes*maar draag ik sowieso het hele jaar door, draag nooit broeken*
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uit-te-stellen.dhtml 'Waar mannen aan denken om hun orgasme uit te stellen'
Haha lees ik toevallig nu ik op AD.nl aan het kijken ben. Denken aan je oma..lol!
Word er hier nog een beetje geblowd...?![]()
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Yesssquote:Op donderdag 28 februari 2013 04:07 schreef Snowballed het volgende:
Word er hier nog een beetje geblowd...?![]()
[ afbeelding ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ik zet lekker een filmpje op en drink nog een blikkie bier
Ik groet iedereen die nog wakker is waar ook ter wereld![]()
![]()
Mooi.... dan ben ik hier eindelijk bij de juiste boom aangekomen...quote:
Zekersquote:Op donderdag 28 februari 2013 04:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mooi.... dan ben ik hier eindelijk bij de juiste boom aangekomen...Your beauty never ever scared me.![]()
Nooit geweten dat dit topic bestond....quote:![]()
Bestaat nu anderhalf maand hihiquote:Op donderdag 28 februari 2013 04:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dit topic bestond....![]()
Ah vandaar....quote:Op donderdag 28 februari 2013 04:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bestaat nu anderhalf maand hihi
Peukie, biertje. Net weer ff Project X gekekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 05:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
TopOok een jointje aan het roken?
Prima vermaak
![]()
![]()
Nu wel. Welkomquote:Op donderdag 28 februari 2013 04:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dit topic bestond....![]()
Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/user5547012/martino-mc-martin-ikJij snapt hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:20 schreef Monopoly het volgende:
MC Martin
Topics vol met die gast. Prachtig
ONZ / mc martinFuck the EBU.![]()
Zo, eens even haar en make-up beetje fatsoeneren en dan op naar de city.
Moet even langs de Vodafone winkel, want m'n abonnement-internet doet het sinds maandag niet meer (alle rekeningen op tijd betaald), maar m'n wifi wel.
En even wiet kopen
Fuck the EBU.![]()
Thnx...quote:![]()
Zijn er nog meer mensen met lekkernijen van eigen hand..?One good thing about music:
Net toevallig gemaakt met de cam haha. Sorry voor de dikheid in de je schermquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Draag normaal niet meer echt sterretjes maar was zo verliefd op dit jurkje, pumps eronder enz). Hij valt net een paar centimeter boven mijn knieënYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net toevallig gemaakt met de cam haha. Sorry voor de dikheid in de je schermWat een leuk jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Draag normaal niet meer echt sterretjes maar was zo verliefd op dit jurkje, pumps eronder enz). Hij valt net een paar centimeter boven mijn knieën
En welke dikheid
Fuck the EBU.![]()
*houdt zich wijselijk stil*quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een leuk jurkje
En welke dikheid
Dankje
[..]
Net toevallig gemaakt met de cam haha. Sorry voor de dikheid in de je schermsexy poseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Draag normaal niet meer echt sterretjes maar was zo verliefd op dit jurkje, pumps eronder enz). Hij valt net een paar centimeter boven mijn knieën![]()
Pff ik moet toch ietsquote:En mijn arm die omhoog staat had ik niet eens door lol
Je staat gewoon als een zoutzak.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik moet toch ietsEn mijn arm die omhoog staat had ik niet eens door lol
Verder wel een prima lichaam, maar ga eens rechtop staan, fier en trots.![]()
![]()
Ja fuck that haha, op gewone camera let ik daar wel op maar ik heb daar met een webcam foto niet zo'n zin inquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je staat gewoon als een zoutzak.
Verder wel een prima lichaam, maar ga eens rechtop staan, fier en trots.Het gaat tenslotte om het jurkje haha!
[..]
Net toevallig gemaakt met de cam haha. Sorry voor de dikheid in de je schermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Draag normaal niet meer echt sterretjes maar was zo verliefd op dit jurkje, pumps eronder enz). Hij valt net een paar centimeter boven mijn knieën
Je weet het niet?!![]()
Dat heb ik ook heel vaak als ik met m'n telefoon een foto van mezelf (doelend op de outfit) maakquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik moet toch ietsEn mijn arm die omhoog staat had ik niet eens door lol
Fuck the EBU.![]()
Haha ja, ik was alleen bezig met het jurkje er redelijk op te krijgenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel vaak als ik met m'n telefoon een foto van mezelf (doelend op de outfit) maak
Ik zit te wachtten tot de bronchitis een keer komt aangezien ik zo verkouden ben. Meestal krijg ik dan ook wel een bronchitis aanval van een paar dagen. Naja heb ik dat wel weer gehad de komende maanden
Kap daar nou eens mee, je bent niet dik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Sorry voor de dikheid in de je scherm![]()
Sorryquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kap daar nou eens mee, je bent niet dik.
Ik hou van dit liedje, heb hem echt al compleet grijs gedraaid het afgelopen jaar haha
[..]
Net toevallig gemaakt met de cam haha. Sorry voor de dikheid in de je schermWhahahaha, dat noem je dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Draag normaal niet meer echt sterretjes maar was zo verliefd op dit jurkje, pumps eronder enz). Hij valt net een paar centimeter boven mijn knieën
Zeg alsjeblieft dat je dit niet meent en gewoon naar complimentjes aan het vissen bent.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Haha gast ik weeg 80 (of 82) kilo en ben 1,67. Ik weet niet? Ben bijna altijd de dikste persoon hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Whahahaha, dat noem je dik?
Zeg alsjeblieft dat je dit niet meent en gewoon naar complimentjes aan het vissen bent.(op de Zaterdag na als er meiden van 110 kilo rondlopen)
Pfff, wat boeien de cijfertjes nou. Ik weet niet waar je die 80 kilo hebt gelaten, maar ik zie in ieder geval geen dikke meid op die foto. Je zal wel gewoon zware tieten hebben ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha gast ik weeg 80 (of 82) kilo en ben 1,67. Ik weet niet? Ben bijna altijd de dikste persoon hier(op de Zaterdag na als er meiden van 110 kilo rondlopen)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Je bent stevig ja, maar niet dik. Ik ben ook stevig maar ik vind 't prima, beter dan graatmagerquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha gast ik weeg 80 (of 82) kilo en ben 1,67. Ik weet niet? Ben bijna altijd de dikste persoon hier(op de Zaterdag na als er meiden van 110 kilo rondlopen)
![]()
![]()
Neukteugelsquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent stevig ja, maar niet dik. Ik ben ook stevig maar ik vind 't prima, beter dan graatmager
True story.![]()
Deze man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pfff, wat boeien de cijfertjes nou. Ik weet niet waar je die 80 kilo hebt gelaten, maar ik zie in ieder geval geen dikke meid op die foto. Je zal wel gewoon zware tieten hebben ofzo.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Kay, dus ik ging naar de Vodafonewinkel omdat internet op m'n telefoon het niet meer deed.
Zegt die gast "Heb je hem al eens uit en aan gezet?"... Uhhh....
Toen deed 'ie het dus weer![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Muts.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
Kay, dus ik ging naar de Vodafonewinkel omdat internet op m'n telefoon het niet meer deed.
Zegt die gast "Heb je hem al eens uit en aan gezet?"... Uhhh....
Toen deed 'ie het dus weer![]()
![]()
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: