Ik snuif mn neusje anders flink vol met die troep vandaagquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seks helpt kwam ik achter*tijdelijk* Verder laat ik het wel gebeuren. Al die dingen zoals neusspray enz vind ik maar bullshit
Blegh geen zin in haha. Ik ben eigenwijs, ik snotter het er allemaal wel uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik snuif mn neusje anders flink vol met die troep vandaagVerkouden zijn [ afbeelding ] *snuit neus en hoest*
Seksquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seks helpt kwam ik achter*tijdelijk* Verder laat ik het wel gebeuren. Al die dingen zoals neusspray enz vind ik maar bullshit
Ja maar nou blijf ik hier plakken en kan ik niet meer slapen dus ik ga ook maar weer hihiquote:
Slimquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar nou blijf ik hier plakken en kan ik niet meer slapen dus ik ga ook maar weer hihi
Hihi hallon en adieuquote:
Die komt nooit meer terug vrees ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hihi hallon en adieu![]()
Mono ik vind die donkerblauwe kleur echt vies, je moet de gewone standaard modjes blauw weer terug.
Ja goftedomme doe dan gelijk roze ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die komt nooit meer terug vrees ik
ik zal jou een verhaaltje vertellen voor het slapengaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hihi hallon en adieu![]()
Mono ik vind die donkerblauwe kleur echt vies, je moet de gewone standaard modjes blauw weer terug.
Dat is gayquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja goftedomme doe dan gelijk roze ofzo.
Lol mooi verhaaltjen. Maar ik ga er niet nog één draaien haha, peukje en dan oogjes weer dichtquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zal jou een verhaaltje vertellen voor het slapengaan
er was eens een meisje dat draaide een jointje midden in de nacht
ze rookte hem op
en toen sliep ze nog lang en gelukkig
geen inspiratie meer
regel tekst
nog meer tekst
slaap lekker
Kan niet. Groen is voor het postkantoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:02 schreef Studeur het volgende:
Sinds wanneer kunnen mods hun eigen kleur kiezen?
Doe donkergroen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |