quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus moeilijk, als ik iets eet word ik onwijs benauwd. Seks helpt wel kwam ik net achterDan ben ik even niet meer verkouden haha!
Haha echt! Het is dat ik er na de tweede keer geen zin meer in hadquote:
maak me nou niet jaloers, ik zit al/moet nog even zonderquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha echt! Het is dat ik er na de tweede keer geen zin meer in hadmaar het is wel een goed medicijn tegen de verkoudheid hihi
Ik (en A. natuurlijk ook) heb een week moeten wachtten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
maak me nou niet jaloers, ik zit al/moet nog even zonder
Gast ik zit zo 6 weken zonderquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik (en A. natuurlijk ook) heb een week moeten wachtten!Ik ben zo blij dat ik de prikpil weer heb!
6 weken? Wow..quote:
Oh ik lees verkeerd, ah maar 2 weken is ook al kut en een maand al helemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
En nu is het 2 weken geleden, en waarschijnlijk over 2,5 week ook pas weer
Ja manquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik lees verkeerd, ah maar 2 weken is ook al kut en een maand al helemaalArme jij
Als je alle gemiste tijd goed maakt..quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja manMaar ik heb als de tijd daar is dan ook niks te klagen
Ja dat zit vaak wel snorquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je alle gemiste tijd goed maakt..
quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn schatje Amarantha nog online
Hoe is ie ermee ?
Ah verkouden ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Hier gaat alles wel lekker (op een neus vol snot na) en daar?
Jep, maar over een weekje is het vast wel weer volledig verdwenen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah verkouden ?Altijd klote.
Hier prima. Beetje vakantie vieren, bier drinken en een hele berg schoolwerk. Moet enorm veel leren voor examens die komen er volgende maand aan
Ziek zijn zuigt, ff door zetten en je hebt lekker je blowtje, dus dat zit wel goed tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, maar over een weekje is het vast wel weer volledig verdwenen.
Aah dat is kut..Zolang je af en toe maar wel wat afleiding zoekt hehe. Zal voor je duimen tegen die tijd!
Wat studeer je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ziek zijn zuigt, ff door zetten en je hebt lekker je blowtje, dus dat zit wel goed tochJa het is met examens ff beuken. Het is niet echt complex, maar gewoon veel. Moet alle spoorweg wetten weten, afwijkend vervoersproces met calamiteiten etc etc. Een hoop wat je moet onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |