Ow ik dacht dat je postte dat je geen donkerblauw meer had en na 1 minuut staren naar je username dacht ik dit te kunnen bevestigen door te constateren dat je een donkerpaarse kleur had. Bij nader inzien is het inderdaad gewoon donkerblauwquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet. Groen is voor het postkantoorTimmmmm doet dat nu.
Roze is voor Shmoopy de FA omdat Shmoopy.
Mintgroenquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet. Groen is voor het postkantoorTimmmmm doet dat nu.
Roze is voor Shmoopy de FA omdat Shmoopy.
Piemols zijn gewoon tof man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja wel van mijn eigen piemel. Ik liefkoos hem nog wel eens.
Herkenbaar probleemquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:09 schreef Studeur het volgende:
Had me voorgenomen om niet meer laat te eten omdat het fokt met je biologische klok en ik weer ritme terug wil krijgen. Dus was in bed gaan liggen om mijn vreetkick te laten verdwijnen maar het werd alleen maar erger en de vreetkick overwon. Buikje vol gegeten met pinda's en cola
Goed zo, je moet wel lief zijn voor je piemelquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja wel van mijn eigen piemel. Ik liefkoos hem nog wel eens.
Nou tof zal ik het zelf niet noemen maar ze zijn wel plezierigquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Piemols zijn gewoon tof man.
Maargoed ik ga slapen hihi trusten kinders![]()
Absoluut waar. Behandel je piemel zoals je zelf ook behandeld wilt worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed zo, je moet wel lief zijn voor je piemel
Hihiquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut waar. Behandel je piemel zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Lief zijn, af en toe een verhaaltje voor het slapen gaan, zorgen voor veel beweging enzo
https://soundcloud.com/user5547012/martino-mc-martin-ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Piemols zijn gewoon tof man.
Maargoed ik ga slapen hihi trusten kinders![]()
Ik ben bezig (naja eigenlijk niet maar na dit berichtje wel)quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:26 schreef Monopoly het volgende:
Als het goed voelt moet je het doen weetje
Met draaien of seksen om van je verkoudheid af te komen ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bezig (naja eigenlijk niet maar na dit berichtje wel)
Seks met mijn zusje zal best goed voelen maar dat doe ik toch ook niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:26 schreef Monopoly het volgende:
Als het goed voelt moet je het doen weetje
If that feels right my friend, it's time to visit a shrinkquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
Seks met mijn zusje zal best goed voelen maar dat doe ik toch ook niet?
Joint draaien, A. ligt al te slapen haha. Het is niet dat ik van seks beter word, het zorgt er gewoon voor dat ik tijdelijk er geen last van heb hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 03:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met draaien of seksen om van je verkoudheid af te komen ?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
Seks met mijn zusje zal best goed voelen maar dat doe ik toch ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |