Ja hoor, 't is toch ook fucking treurig.
Henk vroeg hoe het bij m'n tante was en ik wou hem eigenlijk even bellen daarover (heb wat heftige dingen te horen gekregen die alles bij elkaar makkelijker uit te spreken dan te typen zijn).
Maar precies op dat moment stuurt Piet op FB ineens een vriendschapsverzoek en een berichtje. Afgewezen, maar wel nog even teruggestuurd dat ik nog een stapel kleren van hem had en die wou hij terug, dus over anderhalve week
tijdens werktijd bij mij aan de kassa afgesproken dat hij het op komt halen.
Maar dat meld ik dus ff tussendoor aan Henk, hoewel, 'tussendoor'... Kan natuurlijk weten dat zodra het woord Piet valt Henk gelijk weer kankerchagrijnig is en de hele kankerdag weer moet verneuken door z'n chagrijnigheid. Dan zegt hij gewoon niks meer, of alleen een kutwoord/zinnetje.
Godverdomme wat kan ik me daar kwaad om maken, ik wil gvd iets kwijt waar ik echt mee zit en hij verneukt dat weer door boos te worden om iets fucking onzinnigs.
Dat hij me niet vertrouwt kan ik begrijpen, daarom tijdens fucking werktijd en verder geen contact, klaar. Als hij dat niet wil geloven moet hij dat zelf weten.
Maar ik moet altijd maar klaar staan voor hem en als ik hem nodig heb vind hij het belangrijker de avond te verkankeren door iets totaal irrelevants.
Nu ga ik weer lekker huilend slapen, thanks Henk.
Tijd voor een joint dus, die ik vandaag niet van plan was te doen. Thanks Henk.
Echt ik hou zielsveel van die man en ik wil de rest van mijn leven met liefde met hem delen, maar soms zou ik hem wel willen opfrommelen als een papiertje en tegen de muur gooien