SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Iedereen vergeet dat constant... Gekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
Vas doe ff nieuwe stoner vd week, 't is allang zondag geweest
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Moet dat, waarom word dat hele kopje niet weggehaald. Is veel te veel moeite om bij te houden voor stonersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
Vas doe ff nieuwe stoner vd week, 't is allang zondag geweest![]()
![]()
Boeie, stoner van der woche kiezen zul jequote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet dat, waarom word dat hele kopje niet weggehaald. Is veel te veel moeite om bij te houden voor stoners
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Lol mij boeit 't niet zo veel maar vond 't wel grappigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet dat, waarom word dat hele kopje niet weggehaald. Is veel te veel moeite om bij te houden voor stoners
Begon ook meer als eerbetoon aan oerbeer omdat hij dit topic sticky en centraal zette enzo
Fuck the EBU.![]()
Dan kies ik mezelf hahahahahah.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Boeie, stoner van der woche kiezen zul je![]()
Stoner v/d week is op zich best leuk. Maar goed aangezien
Mono Modje is, vind ik dat we dat naar hem moeten delegeren.
Moet ie maar geen mod zijn.Ook in moeilijke tijden.![]()
Bohhh, die amnesia ruikt echt fucking lekker in de grinder
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Minst favo hazequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohhh, die amnesia ruikt echt fucking lekker in de grinder![]()
![]()
Ik kan hier niet veel meer krijgen dan Amnesia en Silverquote:
Silver is wel lekker, die heb ik nu ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik kan hier niet veel meer krijgen dan Amnesia en Silver![]()
![]()
Het verschilt bij die shop altijd, heb al een hele tijd geen amnesia gehad, vind het dus wel primaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Silver is wel lekker, die heb ik nu ook
Ik wou soms dat ik de keuze had die je in amsterdam hebt, lijkt me heerlijk
Beetje teveel keuze soms, weet ook niet wat ik moet kiezen als ik bij een onbekende shop ben waar ze shit hebben die ik nooit gehad hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het verschilt bij die shop altijd, heb al een hele tijd geen amnesia gehad, vind het dus wel prima
Ik wou soms dat ik de keuze had die je in amsterdam hebt, lijkt me heerlijk![]()
![]()
Ja maar dan heb je nog avontuur, als je altijd dezelfde menukaart hebt dan is het zo saaiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje teveel keuze soms, weet ook niet wat ik moet kiezen als ik bij een onbekende shop ben waar ze shit hebben die ik nooit gehad heb
Kan ik mee inkomen jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog avontuur, als je altijd dezelfde menukaart hebt dan is het zo saaiWaar woon je dan dat je zo weinig keuze hebt?
![]()
Tot nu toe heb ik Amnesia alleen in Zaandam echt lekker gehad. I.c.m. een zelfgemaakte bong was ik wel even van de wereld moet ik je zeggen.quote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Eindhoven, misschien dat er bij andere shops wel wat meer te vinden is wat misschien interessant is, maar ik heb eigenlijk geen reden om ergens anders te halen, prima wiet, en het zit op mijn route tussen thuis en de fontysquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik mee inkomen jaWaar woon je dan dat je zo weinig keuze hebt?
Bah ik moet morgen om 09:40 bij de dokter zijn waardoor ik dus om 09:00 al de bus moet nemen (als ik 1 later neem ben ik te laat) en dus om 08:30 op moet staan. BleghYour beauty never ever scared me.![]()
Externe schijf is denk ik het makkelijkst, of je moet willen klooien met netwerk sharesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zet ik een bestand van 5.7GB zo simpel mogelijk over van m'n laptop naar m'n desktop.
Map delen in het netwerk (rechter muisknop - delen met... - netwerkgroepnaam). Als het goed is zie je hem dan op je desktop bij Computer - Netwerk (links onderin) en dan je laptop aanklikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zet ik een bestand van 5.7GB zo simpel mogelijk over van m'n laptop naar m'n desktop.![]()
Tenzij USB3 is dat echt traag, dan kan het nog beter over een wifi-n netwerk. Beter nog draad natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Externe schijf is denk ik het makkelijkst, of je moet willen klooien met netwerk shares![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft in geklooi met netwerk zooi, HDD is wellicht trager, maar meestal ben ik te lui voor netwerk zooi, en op zich is het voor 5.7gb snel zatquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tenzij USB3 is dat echt traag, dan kan het nog beter over een wifi-n netwerk. Beter nog draad natuurlijk
Het is letterlijk zo simpel dat het in 2 zinnen uit te leggen is. Vroegah met XP was het inderdaad altijd een gevecht, helemaal met printers delen enzo. Sinds Vista/7 is dat echt simpel geworden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft in geklooi met netwerk zooi, HDD is wellicht trager, maar meestal ben ik te lui voor netwerk zooi, en op zich is het voor 5.7gb snel zat![]()
Niet geblowd vandaag en geen behoefte aan gehad. 'T is weer tijd om te minderen, tentamen in zicht.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Whehehequote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Wat zijn jullie allemaal kalmpjes, jongens
Ik ga vandaag op bezoek bij m'n tante (waar ik in geen 10 jaar meer alleen ben geweest)Tot vanavond
Fuck the EBU.![]()
Ik heb de dokter overleeft haha. Hoop dat mijn gezeur met de pil nu over is
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ga het even proberen, thanks. Externe harde schijf heb ik niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Map delen in het netwerk (rechter muisknop - delen met... - netwerkgroepnaam). Als het goed is zie je hem dan op je desktop bij Computer - Netwerk (links onderin) en dan je laptop aanklikken.![]()
Halverwege zie ik Amnesia en Silver Hazen staan.
De Mexican Haze is goed en Bio- Haze ook
Ook in moeilijke tijden.![]()
Lekker aan de ritalin leren
Valt helaas niet te combineren met wiet ditWat wordt je daar vaag van zeg.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Werkt het een beetje die ritalin?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef Studeur het volgende:
Lekker aan de ritalin leren
Valt helaas niet te combineren met wiet ditWat wordt je daar vaag van zeg.
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Werkt het een beetje die ritalin?
Je wordt zo scherp en je wilt alleen maar lullen , mijn neef heeft add en soms is dat wel baas bij een avond stappen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ben weer stoned, kameraad belde me op om te trainen en daarna blazen, ben nu wel hellemaal lam
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Hmm.. Helpt het ook echt bij het studeren? Ik heb geen ADHD, ADD, oid.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Je wordt zo scherp en je wilt alleen maar lullen , mijn neef heeft add en soms is dat wel baas bij een avond stappen.![]()
Denk het wel maar moet je voor de rest geen afleidende factoren hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmm.. Helpt het ook echt bij het studeren? Ik heb geen ADHD, ADD, oid.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ja hoor, 't is toch ook fucking treurig.
Henk vroeg hoe het bij m'n tante was en ik wou hem eigenlijk even bellen daarover (heb wat heftige dingen te horen gekregen die alles bij elkaar makkelijker uit te spreken dan te typen zijn).
Maar precies op dat moment stuurt Piet op FB ineens een vriendschapsverzoek en een berichtje. Afgewezen, maar wel nog even teruggestuurd dat ik nog een stapel kleren van hem had en die wou hij terug, dus over anderhalve week tijdens werktijd bij mij aan de kassa afgesproken dat hij het op komt halen.
Maar dat meld ik dus ff tussendoor aan Henk, hoewel, 'tussendoor'... Kan natuurlijk weten dat zodra het woord Piet valt Henk gelijk weer kankerchagrijnig is en de hele kankerdag weer moet verneuken door z'n chagrijnigheid. Dan zegt hij gewoon niks meer, of alleen een kutwoord/zinnetje.
Godverdomme wat kan ik me daar kwaad om maken, ik wil gvd iets kwijt waar ik echt mee zit en hij verneukt dat weer door boos te worden om iets fucking onzinnigs.
Dat hij me niet vertrouwt kan ik begrijpen, daarom tijdens fucking werktijd en verder geen contact, klaar. Als hij dat niet wil geloven moet hij dat zelf weten.
Maar ik moet altijd maar klaar staan voor hem en als ik hem nodig heb vind hij het belangrijker de avond te verkankeren door iets totaal irrelevants.
Nu ga ik weer lekker huilend slapen, thanks Henk.
Tijd voor een joint dus, die ik vandaag niet van plan was te doen. Thanks Henk.
Echt ik hou zielsveel van die man en ik wil de rest van mijn leven met liefde met hem delen, maar soms zou ik hem wel willen opfrommelen als een papiertje en tegen de muur gooien
Fuck the EBU.![]()
Kan zo heerlijk zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
de avond verkankeren door iets totaal irrelevants.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: