Wie is Piet dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
Ja hoor, 't is toch ook fucking treurig.
Henk vroeg hoe het bij m'n tante was en ik wou hem eigenlijk even bellen daarover (heb wat heftige dingen te horen gekregen die alles bij elkaar makkelijker uit te spreken dan te typen zijn).
Maar precies op dat moment stuurt Piet op FB ineens een vriendschapsverzoek en een berichtje. Afgewezen, maar wel nog even teruggestuurd dat ik nog een stapel kleren van hem had en die wou hij terug, dus over anderhalve week tijdens werktijd bij mij aan de kassa afgesproken dat hij het op komt halen.
Maar dat meld ik dus ff tussendoor aan Henk, hoewel, 'tussendoor'... Kan natuurlijk weten dat zodra het woord Piet valt Henk gelijk weer kankerchagrijnig is en de hele kankerdag weer moet verneuken door z'n chagrijnigheid. Dan zegt hij gewoon niks meer, of alleen een kutwoord/zinnetje.
Godverdomme wat kan ik me daar kwaad om maken, ik wil gvd iets kwijt waar ik echt mee zit en hij verneukt dat weer door boos te worden om iets fucking onzinnigs.
Dat hij me niet vertrouwt kan ik begrijpen, daarom tijdens fucking werktijd en verder geen contact, klaar. Als hij dat niet wil geloven moet hij dat zelf weten.
Maar ik moet altijd maar klaar staan voor hem en als ik hem nodig heb vind hij het belangrijker de avond te verkankeren door iets totaal irrelevants.
Nu ga ik weer lekker huilend slapen, thanks Henk.
Tijd voor een joint dus, die ik vandaag niet van plan was te doen. Thanks Henk.
Echt ik hou zielsveel van die man en ik wil de rest van mijn leven met liefde met hem delen, maar soms zou ik hem wel willen opfrommelen als een papiertje en tegen de muur gooien
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doet hij godverdomme maar bij iemand anders![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat alleen werkt bij de mensen die het dichtste bij je staan, waar je het meeste van houd.
Serieus. Boos worden omdat ik met Piet heb afgesproken tijdens werktijd z'n spullen terug te geven, kan écht wel wachten in vergelijking met wat ik kwijt moe(s)t.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
En op een ander fucking moment. Niet op een moment waar ik eigenlijk op het punt sta iets te vertellen wat voor mij belangrijk en choquerend is. Godverfuckingdomme.
Hij wil dat ik hem alles vertel, ik wil hem alles vertellen, ook over Piet, omdat hij me daar niet mee vertrouwt. Maar elke keer als ik alleen al z'n naam laat vallen word hij kankerboos. Waardoor ik haast de neiging krijg om nooit die naam meer te laten vallen, maar als hij dan later hoort dat ik een berichtje van hem heb gekregen wordt hij weer kankerboos dat ik hem niks heb verteld.
Echt baaaahhh![]()
![]()
Oh teringquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
M'n ex voor Henk waar ik 3,5 jaar mee heb gehad
Nja 't is ook wel terecht want moet je ff teruglezen in topic 14 pagina 5 ofzo (lol heb al zo vaak verwezen) dat er wel iets gebeurd is waardoor ik zijn wantrouwen snap en begrijp.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh teringAchterlijk jaloers gedoe ook altijd
Je bent een keer vreemd gegaan of niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
En op een ander fucking moment. Niet op een moment waar ik eigenlijk op het punt sta iets te vertellen wat voor mij belangrijk en choquerend is. Godverfuckingdomme.
Hij wil dat ik hem alles vertel, ik wil hem alles vertellen, ook over Piet, omdat hij me daar niet mee vertrouwt. Maar elke keer als ik alleen al z'n naam laat vallen word hij kankerboos. Waardoor ik haast de neiging krijg om nooit die naam meer te laten vallen, maar als hij dan later hoort dat ik een berichtje van hem heb gekregen wordt hij weer kankerboos dat ik hem niks heb verteld.
Echt baaaahhh![]()
![]()
Oh dat vreemdgaan dus, oke oke. Ik snap jullie beiden welquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja 't is ook wel terecht want moet je ff teruglezen in topic 14 pagina 5 ofzo (lol heb al zo vaak verwezen) dat er wel iets gebeurd is waardoor ik zijn wantrouwen snap en begrijp.
Maar hij zegt altijd dat hij zichzelf aan de kant zet voor anderen. Nou, op het moment dat dat nodig is doet hij dat dus niet...
Nouja, hij had het zelf al paar maanden daarvoor uitgemaakt, dus eigenlijk niet. Maar emotioneel wel, ik had moeten weten dat Henk niet wist wat hij van me wou maar dus zeker níét wou dat ik het met Piet zou doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent een keer vreemd gegaan of niet?
Snap hem ook wel, maar niet dat hij er gelijk een hele avond voor moet verneuken als ik zeg dat hij TIJDENS WERKTIJD zijn spullen van mijn werk komt ophalen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat vreemdgaan dus, oke oke. Ik snap jullie beiden wel
Tjah, ik kan hem niet zo goed ongelijk geven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, hij had het zelf al paar maanden daarvoor uitgemaakt, dus eigenlijk niet. Maar emotioneel wel, ik had moeten weten dat Henk niet wist wat hij van me wou maar dus zeker níét wou dat ik het met Piet zou doen
[..]
Snap hem ook wel, maar niet dat hij er gelijk een hele avond voor moet verneuken als ik zeg dat hij TIJDENS WERKTIJD zijn spullen van mijn werk komt ophalen.
Ja oke, tja. vervelend gedoe wel, die henk woont ook niet dichtbij toch.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, hij had het zelf al paar maanden daarvoor uitgemaakt, dus eigenlijk niet. Maar emotioneel wel, ik had moeten weten dat Henk niet wist wat hij van me wou maar dus zeker níét wou dat ik het met Piet zou doen
[..]
Snap hem ook wel, maar niet dat hij er gelijk een hele avond voor moet verneuken als ik zeg dat hij TIJDENS WERKTIJD zijn spullen van mijn werk komt ophalen.
Hardste bazen ronselen 24/7, dus kan ook niet anders.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
Meeste affaires gebeuren tijdens werktijden.
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, ik kan hem niet zo goed ongelijk geven.
Bij mij werkt het prima. Normaal ben ik veel minder geconcentreerd en door het kleinste dingetje afgeleid maar met een pilletje van 10mg ritalin kan ik rustig en gefocust leren. Ik krijg ze van een vriend.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Werkt het een beetje die ritalin?
Idd, blinde haat, rode waas voor je ogen, elke keer als je denkt aan piet die GODVERREDOMME JOUW WIJF HEEFT LIGGEN VOLBLAFFEN. Wringende handen, knappende botten, dromen van al dat bloed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.Ik kan je wel vertellen dat het nooit meer goed gaat komen, hoe hard het ook klinkt. Zijn vertrouwen zal nooit meer hetzelfde zijn en dat wat er gaande is zal altijd in zijn achterhoofd hangen. Zo'n relatie kan je beter eindigen dan uithouden.
Godverdomme jij begrijpt me gewoon te goed broquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd, blinde haat, rode waas voor je ogen, elke keer als je denkt aan piet die GODVERREDOMME JOUW WIJF HEEFT LIGGEN VOLBLAFFEN. Wringende handen, knappende botten, dromen van al dat bloed.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd, blinde haat, rode waas voor je ogen, elke keer als je denkt aan piet die GODVERREDOMME JOUW WIJF HEEFT LIGGEN VOLBLAFFEN. Wringende handen, knappende botten, dromen van al dat bloed.
Hahaha shiiit, je bent fucking aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef Murdera het volgende:
En dan nog die VERREKTE GRAFHOER, die gaat lopen zeiken dat je godverredomme niet naar haar gezeik wil luisteren omdat je saggo bent?WEES VERDOMME BLIJ DAT JE NOG VAST VOEDSEL KAN ETEN.
Nee, en ik wou hem dus bellen over waar ik mee zat. Maar omdat toen 'Piet' al gevallen was nam hij niet eens meer op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, tja. vervelend gedoe wel, die henk woont ook niet dichtbij toch.
Ik zou het prettig vinden als je pas mee ging praten als je wist waar het over gingquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.Ik kan je wel vertellen dat het nooit meer goed gaat komen, hoe hard het ook klinkt. Zijn vertrouwen zal nooit meer hetzelfde zijn en dat wat er gaande is zal altijd in zijn achterhoofd hangen. Zo'n relatie kan je beter eindigen dan uithouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |