Hun dochter? Shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, en ik wou hem dus bellen over waar ik mee zat. Maar omdat toen 'Piet' al gevallen was nam hij niet eens meer op.
Fucking hell man sorry hoor maar hij heeft 10 sec met ZIJN ex lopen bekken toen we nog WEL een relatie hadden en daar is hij vanavond ook nog bij geweest, ook nog gebleven nadat hun dochter al in bed lag. Hij is daar sowieso elke week wel een avond. Daar ga ik toch ook niet fucking boos om worden? Zelfs al zou ik m'n twijfels hebben over wat er daar allemaal gebeurt. Als hij dan ergens mee zat en het kwijt wou kon hij dat gewoon bij me kwijt, dan ga ik niet moeilijk doen van "NEE DONDER OP JE BENT BIJ GERDA GEWEEST HOU JE EIGEN SHIT MAAR BIJ JEZELF EN JANK JEZELF MAAR IN SLAAP"
Het is echt een geweldig goede man, maar ik vind dit echt een egoïstische nutteloze kankeractie.
Als hij nou boos werd dat ik een heel gesprek met hem had gevoerd of in vrije tijd had afgesproken of wat dan ook zou ik het 100% begrijpen. Hier snap ik slechts van dat hij het niet vertrouwt, maar niet dat hij er boos om word en er een fucking avond door verneukt en mijn hele humeur verneukt omdat er voor mij iets belangrijkers gaande was dan Piet ooit voor me geweest is.
Sorry vertrouwen is gewoon een heel ranzig iets. Heb het zelf meegemaakt, vandaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als je pas mee ging praten als je wist waar het over ging
Serieus ik dacht dat jij wel meer van het verhaal had meegekregenquote:
Heeft ze je ook bedrogenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry vertrouwen is gewoon een heel ranzig iets. Heb het zelf meegemaakt, vandaar.
Sorry, je bent een lief meisje maar ik moet toch stiekem een beetje lachen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, en ik wou hem dus bellen over waar ik mee zat. Maar omdat toen 'Piet' al gevallen was nam hij niet eens meer op.
Fucking hell man sorry hoor maar hij heeft 10 sec met ZIJN ex lopen bekken toen we nog WEL een relatie hadden en daar is hij vanavond ook nog bij geweest, ook nog gebleven nadat hun dochter al in bed lag. Hij is daar sowieso elke week wel een avond. Daar ga ik toch ook niet fucking boos om worden? Zelfs al zou ik m'n twijfels hebben over wat er daar allemaal gebeurt. Als hij dan ergens mee zat en het kwijt wou kon hij dat gewoon bij me kwijt, dan ga ik niet moeilijk doen van "NEE DONDER OP JE BENT BIJ GERDA GEWEEST HOU JE EIGEN SHIT MAAR BIJ JEZELF EN JANK JEZELF MAAR IN SLAAP"
Het is echt een geweldig goede man, maar ik vind dit echt een egoïstische nutteloze kankeractie.
Als hij nou boos werd dat ik een heel gesprek met hem had gevoerd of in vrije tijd had afgesproken of wat dan ook zou ik het 100% begrijpen. Hier snap ik slechts van dat hij het niet vertrouwt, maar niet dat hij er boos om word en er een fucking avond door verneukt en mijn hele humeur verneukt omdat er voor mij iets belangrijkers gaande was dan Piet ooit voor me geweest is.
Het is ingewikkeld.quote:
Dit is alleen een compleet andere context dan 99,99% van de mensen überhaupt kéntquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry vertrouwen is gewoon een heel ranzig iets. Heb het zelf meegemaakt, vandaar.
En terecht. Want Moira plaatste dit toen ze niet stoned was. Permissie om overheen te lezen dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef Studeur het volgende:
Geen zin om de verhalen van Moira te lezen want dit is geen R&P maar een stonertopiek
Ik ben ik keigrappig jwzquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry, je bent een lief meisje maar ik moet toch stiekem een beetje lachen.
Whehe, je hebt je jonko al geklapt of zo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
En terecht. Want Moira plaatste dit toen ze niet stoned was. Permissie om overheen te lezen dus
[..]
Ik ben ik keigrappig jwz
Nee maar word ziek van mezelf dat ik hier nog steeds met een joint zonder wiet die nog dichtgedraaid moet worden zit dus dat ik nu maar ff ga pissen en 'm straks afmaakquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Whehe, je hebt je jonko al geklapt of zo?
Gaat goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar word ziek van mezelf dat ik hier nog steeds met een joint zonder wiet die nog dichtgedraaid moet worden zit dus dat ik nu maar ff ga pissen en 'm straks afmaak
Kan er zo slecht tegen als mensen me boos maken hequote:
Shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan er zo slecht tegen als mensen me boos maken he![]()
![]()
Ik ben bijna nooit boos, en ik haat dat gevoel echt
kay kay, wiet ziet erinquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shitdraai die fucking joint en begin te hijsen.
Gewoon aan wennen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan er zo slecht tegen als mensen me boos maken he![]()
![]()
Ik ben bijna nooit boos, en ik haat dat gevoel echt
Ik val ook steeds eerder in slaap tegenwoordig omdat ik nu werkquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef Moira. het volgende:
Lol sorry hoor maar mijn R&P verhalen doen dit topic wel leven
Jullie zijn tantoedood.
Ja ik probeer ook wel voor 12 uur hier weg te zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik val ook steeds eerder in slaap tegenwoordig omdat ik nu werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |