Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
gek zeg. Is Davy al gezien trouwens?
Ja.quote:
Krijg de tering.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
Vooral van Happel verwacht ik een oplossing, hij heeft verstand van computers.
Leeft ze nog?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kapiteintje! ik krijg een laptop van mijn oma!
Hou op over printers.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
Mijn printer print geen zwart uit.
Ik eis dat jullie met een oplossing voor dit probleem komen.
Ik vind dat niet leuk. Tot dit punt had ik het gevoel dat Happel en ik prima door één deur konden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM, wat vind je ervan dat Happel jou turberculose toewenst?
Kunnen we ook. Maar ik ga niet elk probleem van je oplossen, omdat ik toevallig verstand heb van computers. Tyft een eind op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk. Tot dit punt had ik het gevoel dat Happel en ik prima door één deur konden.
verdikte yoghurt. Naam is vrij letterlijk. Je legt wat yoghurt in een schone theedoek en laat hem een nacht ophangen. Daarna hou je dus verdikte yoghurt over.quote:
Prima, maar als jiij borduur-advies wil dan hoef je bij mij ook niet aan te kloppen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Kunnen we ook. Maar ik ga niet elk probleem van je oplossen, omdat ik toevallig verstand heb van computers. Tyft een eind op.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef Happel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hangop
ik ben ook een ambtenaar op ICT gebiedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar als jiij borduur-advies wil dan hoef je bij mij ook niet aan te kloppen.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar als jiij borduur-advies wil dan hoef je bij mij ook niet aan te kloppen.
GGMM heeft ook een ICT opleiding gedaan hoor. Hij hoort dit zelf te kunnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Kunnen we ook. Maar ik ga niet elk probleem van je oplossen, omdat ik toevallig verstand heb van computers. Tyft een eind op.
Vraag Smoofie maar.
oh ja ook datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
GGMM heeft ook een ICT opleiding gedaan hoor. Hij hoort dit zelf te kunnen.
Die had ik toen al afgerond, simpele. Met 'school' wordt huidige school bedoeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Adames het volgende:
of ja, hij spreekt zichzelf tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staat er niet, maar ik ben ook niet zo bekend met cu2quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ik toen al afgerond, simpele. Met 'school' wordt huidige school bedoeld.
Heeft mbo eigenlijk ook een niveau 1?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Adames het volgende:
of ja, hij spreekt zichzelf tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat ook niet 'noteer hier elke school waar je ooit hebt opgezeten', het wordt dus volledig voor eigen interpretatie open gelaten.quote:
ja volgens mij wel, althans vmbo heeft dat ook. zou moeten aansluitenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heeft mbo eigenlijk ook een niveau 1?
Jij bent wel van het koken of niet dan?quote:
Hij zit nog steeds achter madame_paon aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent wel van het koken of niet dan?
hangop is helaas te magerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds achter madame_paon aan.
Gooi het in de groep, verlicht ons.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een slim idee. Een briljant idee van mijn kant.
Als GGMM even een teken geeft, want ik vind het belangrijk dat hij dit idee hoort.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gooi het in de groep, verlicht ons.
Ik ben niet zo van het kokenquote:
Die dikke links met zijn Turkse neptas. Wat een nicht.quote:
nektasjes zijn hipquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die dikke links met zijn Turkse neptas. Wat een nicht.
Voor homosexuele Turken ja.quote:
Ach, het is Barca - Real maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet. Hoe kan dat?
Spaans voetbalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is Barca - Real maar.
De op één na leukste klassieker die er bestaat.
Ik kijk er ook zelden naar. Saaie competitie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Spaans voetbalSchwalbes, huilies en valpartijen.
Het is dat ik nu gratis Sport 1 heb deze maand.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kijk er ook zelden naar. Saaie competitie.
Zelfs dan niet. Ik ga niet voor mijn lol naar mietenvoetbal zitten kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is dat ik nu gratis Sport 1 heb deze maand.
100% mee eens. Al verveel ik mij wel extreem...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Ik ga niet voor mijn lol naar mietenvoetbal zitten kijken.
Ik heb het op de achtergrond aan. Af en toe moet ik grijnzen om Sierd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100% mee eens. Al verveel ik mij wel extreem...
Hmm goed idee, en ik start Quake ook weer eens op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb het op de achtergrond aan. Af en toe moet ik grijnzen om Sierd.
Quakequote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm goed idee, en ik start Quake ook weer eens op.
Nah zit op de laptopquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.quakelive.com/#!
Doe mee dan. Ik ga een potje Clan Arena wagen.
Ik DOOM. Lang geleden alweer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Quake was het eerste schietspel wat ik ook heb gespeeld in m'n leven
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat dat ene spel met zo'n pistool/hand in beeld?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Quake was het eerste schietspel wat ik ook heb gespeeld in m'n leven
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:46 schreef ValHallen het volgende:
http://www.kongregate.com/games/mike_id/doom-1
Beetje jammer dat je die hond niet kon schieten, die ging je altijd uitlachen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik noemde dat altijd duckhondOmdat hond.
En toch altijd proberenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je die hond niet kon schieten, die ging je altijd uitlachen.
ET Wolfenstein ook nog, maar tegenwoordig speel ik enkel Quake. Uienpan op 0 en een beetje knallen, zonder er echt goed in te zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Daarna kwam UT en CoD en daarna helemaal niks
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ET Wolfenstein ook nog, maar tegenwoordig speel ik enkel Quake. Uienpan op 0 en een beetje knallen, zonder er echt goed in te zijn.
Dat spel ken ik gewoon niet. Komt me ook niet bekend voor ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wolfenstein ET is het beste spel ooit gemaakt, stond vroegah 16e van de wereld op SL.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat spel ken ik gewoon niet. Komt me ook niet bekend voor ofzo.
En dat terwijl er bij de babyboomers zoveel te halen isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
'Kabinet gaat tot 4 miljard extra bezuinigen'
jeej. Even kijken wat de jongeren nog kunnen missen, misschien de zorgpremie?
Maar daar mag je niet aankomen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dat terwijl er bij de babyboomers zoveel te halen is
Als ze ons de zorgpremie nog eens afpakken zweer ik je dat ik binnen nu en 5 jaar emigreer. Wil niks meer met zo'n ondankbaar land te maken hebben, waar egocentrische babyboomers tot hun graf de dienst uitmaken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
oei pas op, ze hebben keihard gewerktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
'ze hebben ook heel hun leven moeten betalen'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oei pas op, ze hebben keihard gewerkt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kanker excuus, "ze hebben het land gemaakt zoals het nu is". Een kut land dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
Studeren is voor mij niet meer mogelijk man.. OV niet meer gratis als ik straks 18 ben, dat terugbetaal systeem en shit.
Mensen die tussen 2000-200 1980-2000 gestudeerd hebben het zo goed gehad
Ik wacht trouwens nog steeds op die 1000 euro van de VVD.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'ze hebben ook heel hun leven moeten betalen'
Jij hebt wel echt reden tot klagen ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
Studeren is voor mij niet meer mogelijk man.. OV niet meer gratis als ik straks 18 ben, dat terugbetaal systeem en shit.
Mensen die tussen 2000-2006 gestudeerd hebben het zo goed gehad
Idd, alsof het de schuld van de nieuwe generatie is dat er een op een piramidespel lijkend zorgstelsel is bedacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit zeggen ooms van mij dus ook, "Wij dit" en "Wij dat" .. laat ze de tering krijgen.
Ik had 'm al gepost, Happel had al een repost en nu kom jij weer aankakken. Neem ff een snuifje om scherp te worden jongen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jongetjes uit Oosterhout.
Ik zorg wel voor mezelf als het zo moet! One man army dit dat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Nederland verzorgingsstaat mijn reet.
Ik ga toch geen slowchat teruglezen, kankerlul.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had 'm al gepost, Happel had al een repost en nu kom jij weer aankakken. Neem ff een snuifje om scherp te worden jongen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:46 schreef ValHallen het volgende:
http://www.kongregate.com/games/mike_id/doom-1
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Nederland verzorgingsstaat mijn reet.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga toch geen slowchat teruglezen, kankerlul.
quote:
Tegenwoordig moet je overal zelf voor betalen manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is er niks mis met van jezelf afschelden online.
Je moet én overal zelf voor betalen én je mag vervolgens geld gaan afdragen voor andere mensen. Helaas zijn Nederlanders zulke doetjes dat ik 't ze ook nog zonder protest zie doen de komende 15 jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je overal zelf voor betalen man.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je overal zelf voor betalen man.
Als ze tijd hebben om voetbal te kijken met een biertje in hun klauwen kunnen ze ook gaan werken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Straks gaan ze klagen dat studenten te lui zijn om naast hun studie nog eens 40 uur te werken.
Bedoel dat Nederland helemaal geen verzorgingsstaat isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is er niks mis met van jezelf afschelden online.
Ze doen het ook allemaal heel smiechtig, ze pakken alleen de nieuwe studenten. Zodat de rest de bek wel dicht houdt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet én overal zelf voor betalen én je mag vervolgens geld gaan afdragen voor andere mensen. Helaas zijn Nederlanders zulke doetjes dat ik 't ze ook nog zonder protest zie doen de komende 15 jaar.
Ik ben niet linksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Links bolwerk. Ik ga in mijn eentje dronken worden
Ohja de PvdA die opkomt voor de minderbedeelden in de samenleving.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
NL-ers worden rustig gehouden door dat aftreden van de graaier familie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet én overal zelf voor betalen én je mag vervolgens geld gaan afdragen voor andere mensen. Helaas zijn Nederlanders zulke doetjes dat ik 't ze ook nog zonder protest zie doen de komende 15 jaar.
Omdat wij een schaapachtig volk zijn? en de mensen gaan het nu ongeveer voelen in hun portemonneequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom hebben wij hier niet zoals in Spanje keiharde actie's tegen de bezuinigingen? Geen stakingen, geen rellen niks.
Omdat het in Spanje echt kut gaat. Hier hebben we geen jeugdwerkeloosheid van boven de 50%. Helaas hebben wij het nog relatief goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom hebben wij hier niet zoals in Spanje keiharde actie's tegen de bezuinigingen? Geen stakingen, geen rellen niks.
Rechts bolwerk juist aap.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij zijn niet werkschuw.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat het in Spanje echt kut gaat. Hier hebben we geen jeugdwerkeloosheid van boven de 50%. Helaas hebben wij het nog relatief goed.
Zij hebben daar tenminste nog wel een redelijke maak industrie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Surinamers van Europa met hun kutsiesta's.
Trad Dries Roelvink op?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zij hebben daar tenminste nog wel een redelijke maak industrie.
Was trouwens vorige week in Oostenrijk, daar is dus niks te merken van een crisis.
Nogal wiedes dat ze wat moeten toegeven als ze willen regeren met een rechtse partij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]De PvdA vindt het anders niet erg dat minder mensen kunnen studeren.
Het staat er nogal kromquote:
Het is wrang dat ze de basisbeurs afschaffen en de ovkaart. Maarjah, in den haag verwachten ze dat iedereen in de stad woont en op zijn fiets naar de uni kan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Alles afschuiven op de jongeren. Zogenaamd zodat wij later een betere toekomst hebben....
Als je veel gaat bezuinigen op de studenten is het einde zoek.
Heb jij ooit aan emigreren gedacht?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het staat er nogal kromIk bedoelde meer dat het hier verre van ideaal is, maar dat andere landen nog kutter zijn. En met helaas bedoel ik dus dat het sowieso al magertjes is hier.
Wel Wolter Kroes.quote:
Jazeker. Al vrees ik dat het een onhaalbare kaart is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij ooit aan emigreren gedacht?
Dat is 't effect daarvan ook. Iedereen MOET in de stad gaa wonen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is wrang dat ze de basisbeurs afschaffen en de ovkaart. Maarjah, in den haag verwachten ze dat iedereen in de stad woont en op zijn fiets naar de uni kan.
En niet nadenken dat er ook veel studenten buiten de stad zijn, die niet allemaal een peperdure kamer kunnen permitteren. Willen ze dat je nog even minimaal 30 uur werkt buiten je studie omquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is wrang dat ze de basisbeurs afschaffen en de ovkaart. Maarjah, in den haag verwachten ze dat iedereen in de stad woont en op zijn fiets naar de uni kan.
Het is een quote van Jet Bussemaker (PvdA) zelf, komt op mij niet over dat ze met tegenzin hebben ingestemd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat ze wat moeten toegeven als ze willen regeren met een rechtse partij.
Willen je ouders dat niet betalen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En niet nadenken dat er ook veel studenten buiten de stad zijn, die niet allemaal een peperdure kamer kunnen permitteren. Willen ze dat je nog even minimaal 30 uur werkt buiten je studie om
Waarom?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jazeker. Al vrees ik dat het een onhaalbare kaart is.
Mensen met zo'n naam kun je per definitie niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is een quote van Jet Bussemaker (PvdA) zelf, komt op mij niet over dat ze met tegenzin hebben ingestemd.
Mijn ouders wel, maar betaal nu 240 euro per maand alleen al aan de treinkosten. Zal fijn zijn als ik 18 ben het gewoon gratis was zoals studenten dat nu ook hebben. Mijn ouders kunnen het betalen maar zeker niet alle ouders!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Willen je ouders dat niet betalen?
mooie is, zij laat een onderzoek uitvoeren om deze vervolgens te negerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen met zo'n naam kun je per definitie niet serieus nemen.
Dit land is het zat! C'est ca!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn ouders wel, maar betaal nu 240 euro per maand alleen al aan de treinkosten. Zal fijn zijn als ik 18 ben het gewoon gratis was zoals studenten dat nu ook hebben. Mijn ouders kunnen het betalen maar zeker niet alle ouders!
Waarom schuift de PvdA dan een incompetent iemand naar de positie van minister van onderwijs?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen met zo'n naam kun je per definitie niet serieus nemen.
Verkeerde opleiding. Als ik wil emigreren moet het wel naar een land zijn waar ik zelf beter van wordt. En die landen zoeken vaak mensen met bepaalde kwaliteiten als ze emigranten willen. Ik doe 'maar' de pabo, ik heb niks te zoeken qua werk in het buitenland. En ik ga niet naar het buitenland om daar in een fabriek te werken.quote:
En jij die er maar een beetje met de pet naar gooitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn ouders wel, maar betaal nu 240 euro per maand alleen al aan de treinkosten. Zal fijn zijn als ik 18 ben het gewoon gratis was zoals studenten dat nu ook hebben. Mijn ouders kunnen het betalen maar zeker niet alle ouders!
Jij moet veel zeggen, met je opstaan om 14:00quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En jij die er maar een beetje met de pet naar gooitgewoon je ouders hun geld verneuken.
Ok, dat is idd niet zo handig. Ik ben blij dat ik een internationaal georienteerde opleiding volg. De enige echte reden waarom ik zou twijfelen is omdat ik direct heb meegemaakt hoe lastig het is om van je familie gescheiden te zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verkeerde opleiding. Als ik wil emigreren moet het wel naar een land zijn waar ik zelf beter van wordt. En die landen zoeken vaak mensen met bepaalde kwaliteiten als ze emigranten willen. Ik doe 'maar' de pabo, ik heb niks te zoeken qua werk in het buitenland. En ik ga niet naar het buitenland om daar in een fabriek te werken.
Tweede helft niet man, kijk je welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Tweede goal Ronaldo. 0-2
Barca wordt weggespeeld
was een slecht idee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel je idee nou maar boeler.
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij moet veel zeggen, met je opstaan om 14:00Je woont ook nog thuis toch?
Ik heb het nu soms alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dat is idd niet zo handig. Ik ben blij dat ik een internationaal georienteerde opleiding volg. De enige echte reden waarom ik zou twijfelen is omdat ik direct heb meegemaakt hoe lastig het is om van je familie gescheiden te zijn.
Eerste helft compleet overlopen en nu ook niet zo denderend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede helft niet man, kijk je wel
VDSDFASDFUY89ASquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerste helft compleet overlopen en nu ook niet zo denderend.
Barca is over z'n toptijd heen Stijn accepteer het maar.
Xavi wordt oud. De belangrijkste man van Barca kan het steeds minder belopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Neem je Geo mee? Het is voor hem ook weer tijd om op z'n potje te gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VDSDFASDFUY89AS
Hier kan ik niet tegen, sorry. Ik ga even op de WC zitten.
ik speel nu cm03-04, daar is ie nog een broekie van 19 ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Xavi wordt oud. De belangrijkste man van Barca kan het steeds minder belopen.
Nee,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem je Geo mee? Het is voor hem ook weer tijd om op z'n potje te gaan.
Ah, het is weer allemaal voorbij voor Barcelona. Ze moeten kappen met Iniesta voorin en weer gewoon met Villa beginnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net wanneer ik terug ben?quote:
Ik baal er van hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, het is weer allemaal voorbij voor Barcelona. Ze moeten kappen met Iniesta voorin en weer gewoon met Villa beginnen.
Mooi dat je elke zin van Sierd quotequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Haha haat van de fans naar elkaar. Catalonië is Europa's volgende land op een spandoek. Madrid fans die Spaanse volksliederen zingen.
Leuk man
Doei en doe rustig aan he.quote:
Oh, ik dacht dat Rens een expert was in Spaanse volksliederen. Ben ik toch mooi even gefoptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat je elke zin van Sierd quote
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Rens een expert was in Spaanse volksliederen. Ben ik toch mooi even gefopt
Haha 0-3twitter:SierdVos twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 22:23:15Hiphop Pinto! Doet de Harlem Shake een meter of 25 van zijn goal! reageer retweet
Gaan schelden omdat je bewust een programma niet hebt gekeken omdat je naar iets anders op tv keekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Rijdende Rechter gemist godverdomme.
Was vergeten dat op dinsdag Rijdende Rechter was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaan schelden omdat je bewust een programma niet hebt gekeken omdat je naar iets anders op tv keek
Ik vind het hele trucje van Gijp sowieso wel uitgewerkt. Soms heeft hij nog daadwerkelijk iets te zeggen over voetbal maar die momenten zijn maar schaars.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Elke keer als Gijpie zo stellig is over Barca verliezen ze.
Eens. Het is vermakelijk verder, maar een paar jaar geleden had hij nog echt wat te zeggen over het spel zelf. Nu probeert Hansie het vaak maar die wordt altijd afgekaptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het hele trucje van Gijp sowieso wel uitgewerkt. Soms heeft hij nog daadwerkelijk iets te zeggen over voetbal maar die momenten zijn maar schaars.
Hij lacht zn domheid weg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het hele trucje van Gijp sowieso wel uitgewerkt. Soms heeft hij nog daadwerkelijk iets te zeggen over voetbal maar die momenten zijn maar schaars.
Wel jammer want hij heeft er echt wel kijk op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Het is vermakelijk verder, maar een paar jaar geleden had hij nog echt wat te zeggen over het spel zelf. Nu probeert Hansie het vaak maar die wordt altijd afgekapt
Zeker weten. Als hij die paar keer de tijd neemt voor een goede analyse ben ik het eigenlijk altijd wel met hem eens. Hij ziet zoveel dingen die veel mensen niet zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer want hij heeft er echt wel kijk op.
Vroeger was hij echt serieus met af en toe een lach en had hij nog zinnige dingen te melden, de laatste jaren is het lachen lachen en nog meer lachen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gijp is zeker niet dom. Hij is alleen doorgeschoten in zijn gimmick.
Ja, dat klopt wel helaas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger was hij echt serieus met af en toe een lach en had hij nog zinnige dingen te melden, de laatste jaren is het lachen lachen en nog meer lachen.
Mooi.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
De FIFA pakt Barcelona aan,
[ afbeelding ]
Bobby.
Dat was echt erg ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel helaas.
Met als dieptepunt dat toneelstukje met die viool. Dat was echt beschamend.
Die Nigeriaan? Is hij in Nederland geboren/opgegroeid dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laten ze het maar volhouden, dan kan Bobby weer terug naar Ajax.
Ja, die hebben ze uit de D2 van Ajax gehaald.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die Nigeriaan? Is hij in Nederland geboren/opgegroeid dan?
en daarvoor?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze uit de D2 van Ajax gehaald.
Mooi.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft een jaar voor Alphia gespeeld staat er op zijn site.
Hij is ook zeker niet slim.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gijp is zeker niet dom. Hij is alleen doorgeschoten in zijn gimmick.
Ik voel me niet aangesproken met chickie, poppetje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah jij wel.
Ga je morgen nog heen smoof?
Welk beeld moet ik van jou hebben dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
Caland, wil je een extra bevestiging voor je beeld van mij?
Boomknuffelende hippie toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk beeld moet ik van jou hebben dan.
Neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah jij wel.
Ga je morgen nog heen smoof?
Ik, klieren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, je bent klaar met het klieren van NEC-supporters.
Maakt niet uit moppie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken met chickie, poppetje.
hahaha kk hippiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik besmeer mijn boterhammen tegenwoordig met sojaboter.
dafuqquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:56 schreef Typisch het volgende:
ik eet nooit boter op brood eigenlijk
hahaha kk Ethiopiër.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:56 schreef Typisch het volgende:
ik eet nooit boter op brood eigenlijk
We leven in een vrij land, iedereen mag zelf beslissen wat hij op zijn brood eet.quote:
Ja, ben alleen emmen en sneek uit niet geweest met de beker.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe bruine suiker 'smelt' in yoghurt of kwark.
Hoe gaat het met het leven Smoof?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi. Zag ik niet.
[..]
Hoi. Zag ik niet.
leuke grap smoofquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi. Zag ik niet.
[..]
Hoi. Zag ik niet.
Deze man weet. Soms.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe bruine suiker 'smelt' in yoghurt of kwark.
Gut, en met jouw leven? Treurig om Lens ja?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het leven Smoof?
Bedankt voor de tip, dat lijkt me nou echt leuk om eens te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt er allerhande figuren in draaien.
Wat voor schorsing heeft Lensie gekregen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gut, en met jouw leven? Treurig om Lens ja?
3 wedstrijden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor schorsing heeft Lensie gekregen?
Nee man. Komt goed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gut, en met jouw leven? Treurig om Lens ja?
Het is ook nog eens heel goedkoop. Zo haal je al een bak kwark voor 57 eurocenten en een pak bruine basterdsuiker voor zo'n 90 cent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dat lijkt me nou echt leuk om eens te doen.
True, maar schorsing is wel logisch.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't allemaal maar ophef om niks.
Tyron en Davy die het goed met elkaar kunnen vinden, voeg Rens toe en je hebt Stijn's grootste nachtmerrie.quote:
Vind ik ook nog enigszins overtrokken en tevens symboolpolitiek. 1 wedstrijd had wel volstaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar schorsing is wel logisch.
Je vergeet DP en tompsv.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tyron en Davy die het goed met elkaar kunnen vinden, voeg Rens toe en je hebt Stijn's grootste nachtmerrie.
Ik zeg het al langer. Ze faciliteren elkaars bestaansrecht hier in de SC.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tyron en Davy die het goed met elkaar kunnen vinden, voeg Rens toe en je hebt Stijn's grootste nachtmerrie.
Meh, 3 is wel goed imo. Zeker na al dat respect-gezeik van de knvb konden ze dit niet laten gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik ook nog enigszins overtrokken en tevens symboolpolitiek. 1 wedstrijd had wel volstaan.
Bij de nek grijpen is wel normaal ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, 3 is wel goed imo. Zeker na al dat respect-gezeik van de knvb konden ze dit niet laten gaan.
Waarom wordt er bij betrokken Raja?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
actie-reactie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij de nek grijpen is wel normaal ja.
In elke SC zitten 'groepjes'.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg het al langer. Ze faciliteren elkaars bestaansrecht hier in de SC.
jij kan het toch ook goed met mij vinden donrajaquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
verraderquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom wordt er bij betrokken Raja?
Ik kan alweer goed met Stijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |