Wat voor schorsing heeft Lensie gekregen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gut, en met jouw leven? Treurig om Lens ja?
3 wedstrijden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor schorsing heeft Lensie gekregen?
Nee man. Komt goed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gut, en met jouw leven? Treurig om Lens ja?
Het is ook nog eens heel goedkoop. Zo haal je al een bak kwark voor 57 eurocenten en een pak bruine basterdsuiker voor zo'n 90 cent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dat lijkt me nou echt leuk om eens te doen.
True, maar schorsing is wel logisch.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't allemaal maar ophef om niks.
Tyron en Davy die het goed met elkaar kunnen vinden, voeg Rens toe en je hebt Stijn's grootste nachtmerrie.quote:
Vind ik ook nog enigszins overtrokken en tevens symboolpolitiek. 1 wedstrijd had wel volstaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar schorsing is wel logisch.
Je vergeet DP en tompsv.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tyron en Davy die het goed met elkaar kunnen vinden, voeg Rens toe en je hebt Stijn's grootste nachtmerrie.
Ik zeg het al langer. Ze faciliteren elkaars bestaansrecht hier in de SC.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tyron en Davy die het goed met elkaar kunnen vinden, voeg Rens toe en je hebt Stijn's grootste nachtmerrie.
Meh, 3 is wel goed imo. Zeker na al dat respect-gezeik van de knvb konden ze dit niet laten gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik ook nog enigszins overtrokken en tevens symboolpolitiek. 1 wedstrijd had wel volstaan.
Bij de nek grijpen is wel normaal ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, 3 is wel goed imo. Zeker na al dat respect-gezeik van de knvb konden ze dit niet laten gaan.
Waarom wordt er bij betrokken Raja?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
actie-reactie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij de nek grijpen is wel normaal ja.
In elke SC zitten 'groepjes'.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg het al langer. Ze faciliteren elkaars bestaansrecht hier in de SC.
jij kan het toch ook goed met mij vinden donrajaquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
verraderquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom wordt er bij betrokken Raja?
Ik kan alweer goed met Stijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |