quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je overal zelf voor betalen man.
Als ze tijd hebben om voetbal te kijken met een biertje in hun klauwen kunnen ze ook gaan werken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Straks gaan ze klagen dat studenten te lui zijn om naast hun studie nog eens 40 uur te werken.
Bedoel dat Nederland helemaal geen verzorgingsstaat isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is er niks mis met van jezelf afschelden online.
Ze doen het ook allemaal heel smiechtig, ze pakken alleen de nieuwe studenten. Zodat de rest de bek wel dicht houdt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet én overal zelf voor betalen én je mag vervolgens geld gaan afdragen voor andere mensen. Helaas zijn Nederlanders zulke doetjes dat ik 't ze ook nog zonder protest zie doen de komende 15 jaar.
Ik ben niet linksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Links bolwerk. Ik ga in mijn eentje dronken worden
Ohja de PvdA die opkomt voor de minderbedeelden in de samenleving.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
NL-ers worden rustig gehouden door dat aftreden van de graaier familie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet én overal zelf voor betalen én je mag vervolgens geld gaan afdragen voor andere mensen. Helaas zijn Nederlanders zulke doetjes dat ik 't ze ook nog zonder protest zie doen de komende 15 jaar.
Omdat wij een schaapachtig volk zijn? en de mensen gaan het nu ongeveer voelen in hun portemonneequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom hebben wij hier niet zoals in Spanje keiharde actie's tegen de bezuinigingen? Geen stakingen, geen rellen niks.
Omdat het in Spanje echt kut gaat. Hier hebben we geen jeugdwerkeloosheid van boven de 50%. Helaas hebben wij het nog relatief goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom hebben wij hier niet zoals in Spanje keiharde actie's tegen de bezuinigingen? Geen stakingen, geen rellen niks.
Rechts bolwerk juist aap.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij zijn niet werkschuw.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat het in Spanje echt kut gaat. Hier hebben we geen jeugdwerkeloosheid van boven de 50%. Helaas hebben wij het nog relatief goed.
Zij hebben daar tenminste nog wel een redelijke maak industrie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Surinamers van Europa met hun kutsiesta's.
Trad Dries Roelvink op?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zij hebben daar tenminste nog wel een redelijke maak industrie.
Was trouwens vorige week in Oostenrijk, daar is dus niks te merken van een crisis.
Nogal wiedes dat ze wat moeten toegeven als ze willen regeren met een rechtse partij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]De PvdA vindt het anders niet erg dat minder mensen kunnen studeren.
Het staat er nogal kromquote:
Het is wrang dat ze de basisbeurs afschaffen en de ovkaart. Maarjah, in den haag verwachten ze dat iedereen in de stad woont en op zijn fiets naar de uni kan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Alles afschuiven op de jongeren. Zogenaamd zodat wij later een betere toekomst hebben....
Als je veel gaat bezuinigen op de studenten is het einde zoek.
Heb jij ooit aan emigreren gedacht?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het staat er nogal kromIk bedoelde meer dat het hier verre van ideaal is, maar dat andere landen nog kutter zijn. En met helaas bedoel ik dus dat het sowieso al magertjes is hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |