En dat terwijl er bij de babyboomers zoveel te halen isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
'Kabinet gaat tot 4 miljard extra bezuinigen'
jeej. Even kijken wat de jongeren nog kunnen missen, misschien de zorgpremie?
Maar daar mag je niet aankomen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dat terwijl er bij de babyboomers zoveel te halen is
Als ze ons de zorgpremie nog eens afpakken zweer ik je dat ik binnen nu en 5 jaar emigreer. Wil niks meer met zo'n ondankbaar land te maken hebben, waar egocentrische babyboomers tot hun graf de dienst uitmaken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
oei pas op, ze hebben keihard gewerktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
'ze hebben ook heel hun leven moeten betalen'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oei pas op, ze hebben keihard gewerkt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kanker excuus, "ze hebben het land gemaakt zoals het nu is". Een kut land dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
Studeren is voor mij niet meer mogelijk man.. OV niet meer gratis als ik straks 18 ben, dat terugbetaal systeem en shit.
Mensen die tussen 2000-200 1980-2000 gestudeerd hebben het zo goed gehad
Ik wacht trouwens nog steeds op die 1000 euro van de VVD.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'ze hebben ook heel hun leven moeten betalen'
Jij hebt wel echt reden tot klagen ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
Studeren is voor mij niet meer mogelijk man.. OV niet meer gratis als ik straks 18 ben, dat terugbetaal systeem en shit.
Mensen die tussen 2000-2006 gestudeerd hebben het zo goed gehad
Idd, alsof het de schuld van de nieuwe generatie is dat er een op een piramidespel lijkend zorgstelsel is bedacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit zeggen ooms van mij dus ook, "Wij dit" en "Wij dat" .. laat ze de tering krijgen.
Ik had 'm al gepost, Happel had al een repost en nu kom jij weer aankakken. Neem ff een snuifje om scherp te worden jongen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jongetjes uit Oosterhout.
Ik zorg wel voor mezelf als het zo moet! One man army dit dat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Nederland verzorgingsstaat mijn reet.
Ik ga toch geen slowchat teruglezen, kankerlul.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had 'm al gepost, Happel had al een repost en nu kom jij weer aankakken. Neem ff een snuifje om scherp te worden jongen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:46 schreef ValHallen het volgende:
http://www.kongregate.com/games/mike_id/doom-1
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Nederland verzorgingsstaat mijn reet.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga toch geen slowchat teruglezen, kankerlul.
quote:
Tegenwoordig moet je overal zelf voor betalen manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is er niks mis met van jezelf afschelden online.
Je moet én overal zelf voor betalen én je mag vervolgens geld gaan afdragen voor andere mensen. Helaas zijn Nederlanders zulke doetjes dat ik 't ze ook nog zonder protest zie doen de komende 15 jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je overal zelf voor betalen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |