Gooi het in de groep, verlicht ons.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een slim idee. Een briljant idee van mijn kant.
Als GGMM even een teken geeft, want ik vind het belangrijk dat hij dit idee hoort.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gooi het in de groep, verlicht ons.
Ik ben niet zo van het kokenquote:
Die dikke links met zijn Turkse neptas. Wat een nicht.quote:
nektasjes zijn hipquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die dikke links met zijn Turkse neptas. Wat een nicht.
Voor homosexuele Turken ja.quote:
Ach, het is Barca - Real maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet. Hoe kan dat?
Spaans voetbalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is Barca - Real maar.
De op één na leukste klassieker die er bestaat.
Ik kijk er ook zelden naar. Saaie competitie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Spaans voetbalSchwalbes, huilies en valpartijen.
Het is dat ik nu gratis Sport 1 heb deze maand.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kijk er ook zelden naar. Saaie competitie.
Zelfs dan niet. Ik ga niet voor mijn lol naar mietenvoetbal zitten kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is dat ik nu gratis Sport 1 heb deze maand.
100% mee eens. Al verveel ik mij wel extreem...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Ik ga niet voor mijn lol naar mietenvoetbal zitten kijken.
Ik heb het op de achtergrond aan. Af en toe moet ik grijnzen om Sierd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100% mee eens. Al verveel ik mij wel extreem...
Hmm goed idee, en ik start Quake ook weer eens op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb het op de achtergrond aan. Af en toe moet ik grijnzen om Sierd.
Quakequote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm goed idee, en ik start Quake ook weer eens op.
Nah zit op de laptopquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.quakelive.com/#!
Doe mee dan. Ik ga een potje Clan Arena wagen.
Ik DOOM. Lang geleden alweer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Quake was het eerste schietspel wat ik ook heb gespeeld in m'n leven
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat dat ene spel met zo'n pistool/hand in beeld?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Quake was het eerste schietspel wat ik ook heb gespeeld in m'n leven
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:46 schreef ValHallen het volgende:
http://www.kongregate.com/games/mike_id/doom-1
Beetje jammer dat je die hond niet kon schieten, die ging je altijd uitlachen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik noemde dat altijd duckhondOmdat hond.
En toch altijd proberenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je die hond niet kon schieten, die ging je altijd uitlachen.
ET Wolfenstein ook nog, maar tegenwoordig speel ik enkel Quake. Uienpan op 0 en een beetje knallen, zonder er echt goed in te zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Daarna kwam UT en CoD en daarna helemaal niks
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ET Wolfenstein ook nog, maar tegenwoordig speel ik enkel Quake. Uienpan op 0 en een beetje knallen, zonder er echt goed in te zijn.
Dat spel ken ik gewoon niet. Komt me ook niet bekend voor ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wolfenstein ET is het beste spel ooit gemaakt, stond vroegah 16e van de wereld op SL.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat spel ken ik gewoon niet. Komt me ook niet bekend voor ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |