Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
gek zeg. Is Davy al gezien trouwens?
Ja.quote:
Krijg de tering.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
Vooral van Happel verwacht ik een oplossing, hij heeft verstand van computers.
Leeft ze nog?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kapiteintje! ik krijg een laptop van mijn oma!
Hou op over printers.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
Mijn printer print geen zwart uit.
Ik eis dat jullie met een oplossing voor dit probleem komen.
Ik vind dat niet leuk. Tot dit punt had ik het gevoel dat Happel en ik prima door één deur konden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM, wat vind je ervan dat Happel jou turberculose toewenst?
Kunnen we ook. Maar ik ga niet elk probleem van je oplossen, omdat ik toevallig verstand heb van computers. Tyft een eind op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk. Tot dit punt had ik het gevoel dat Happel en ik prima door één deur konden.
verdikte yoghurt. Naam is vrij letterlijk. Je legt wat yoghurt in een schone theedoek en laat hem een nacht ophangen. Daarna hou je dus verdikte yoghurt over.quote:
Prima, maar als jiij borduur-advies wil dan hoef je bij mij ook niet aan te kloppen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Kunnen we ook. Maar ik ga niet elk probleem van je oplossen, omdat ik toevallig verstand heb van computers. Tyft een eind op.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef Happel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hangop
ik ben ook een ambtenaar op ICT gebiedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar als jiij borduur-advies wil dan hoef je bij mij ook niet aan te kloppen.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar als jiij borduur-advies wil dan hoef je bij mij ook niet aan te kloppen.
GGMM heeft ook een ICT opleiding gedaan hoor. Hij hoort dit zelf te kunnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Kunnen we ook. Maar ik ga niet elk probleem van je oplossen, omdat ik toevallig verstand heb van computers. Tyft een eind op.
Vraag Smoofie maar.
oh ja ook datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
GGMM heeft ook een ICT opleiding gedaan hoor. Hij hoort dit zelf te kunnen.
Die had ik toen al afgerond, simpele. Met 'school' wordt huidige school bedoeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Adames het volgende:
of ja, hij spreekt zichzelf tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staat er niet, maar ik ben ook niet zo bekend met cu2quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ik toen al afgerond, simpele. Met 'school' wordt huidige school bedoeld.
Heeft mbo eigenlijk ook een niveau 1?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Adames het volgende:
of ja, hij spreekt zichzelf tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat ook niet 'noteer hier elke school waar je ooit hebt opgezeten', het wordt dus volledig voor eigen interpretatie open gelaten.quote:
ja volgens mij wel, althans vmbo heeft dat ook. zou moeten aansluitenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heeft mbo eigenlijk ook een niveau 1?
Jij bent wel van het koken of niet dan?quote:
Hij zit nog steeds achter madame_paon aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent wel van het koken of niet dan?
hangop is helaas te magerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds achter madame_paon aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |