verdikte yoghurt. Naam is vrij letterlijk. Je legt wat yoghurt in een schone theedoek en laat hem een nacht ophangen. Daarna hou je dus verdikte yoghurt over.quote:
Prima, maar als jiij borduur-advies wil dan hoef je bij mij ook niet aan te kloppen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Kunnen we ook. Maar ik ga niet elk probleem van je oplossen, omdat ik toevallig verstand heb van computers. Tyft een eind op.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef Happel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hangop
ik ben ook een ambtenaar op ICT gebiedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar als jiij borduur-advies wil dan hoef je bij mij ook niet aan te kloppen.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar als jiij borduur-advies wil dan hoef je bij mij ook niet aan te kloppen.
GGMM heeft ook een ICT opleiding gedaan hoor. Hij hoort dit zelf te kunnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Kunnen we ook. Maar ik ga niet elk probleem van je oplossen, omdat ik toevallig verstand heb van computers. Tyft een eind op.
Vraag Smoofie maar.
oh ja ook datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
GGMM heeft ook een ICT opleiding gedaan hoor. Hij hoort dit zelf te kunnen.
Die had ik toen al afgerond, simpele. Met 'school' wordt huidige school bedoeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Adames het volgende:
of ja, hij spreekt zichzelf tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staat er niet, maar ik ben ook niet zo bekend met cu2quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ik toen al afgerond, simpele. Met 'school' wordt huidige school bedoeld.
Heeft mbo eigenlijk ook een niveau 1?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Adames het volgende:
of ja, hij spreekt zichzelf tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat ook niet 'noteer hier elke school waar je ooit hebt opgezeten', het wordt dus volledig voor eigen interpretatie open gelaten.quote:
ja volgens mij wel, althans vmbo heeft dat ook. zou moeten aansluitenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heeft mbo eigenlijk ook een niveau 1?
Jij bent wel van het koken of niet dan?quote:
Hij zit nog steeds achter madame_paon aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent wel van het koken of niet dan?
hangop is helaas te magerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds achter madame_paon aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |