VDSDFASDFUY89ASquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerste helft compleet overlopen en nu ook niet zo denderend.
Barca is over z'n toptijd heen Stijn accepteer het maar.
Xavi wordt oud. De belangrijkste man van Barca kan het steeds minder belopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Neem je Geo mee? Het is voor hem ook weer tijd om op z'n potje te gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VDSDFASDFUY89AS
Hier kan ik niet tegen, sorry. Ik ga even op de WC zitten.
ik speel nu cm03-04, daar is ie nog een broekie van 19 ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Xavi wordt oud. De belangrijkste man van Barca kan het steeds minder belopen.
Nee,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem je Geo mee? Het is voor hem ook weer tijd om op z'n potje te gaan.
Ah, het is weer allemaal voorbij voor Barcelona. Ze moeten kappen met Iniesta voorin en weer gewoon met Villa beginnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net wanneer ik terug ben?quote:
Ik baal er van hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, het is weer allemaal voorbij voor Barcelona. Ze moeten kappen met Iniesta voorin en weer gewoon met Villa beginnen.
Mooi dat je elke zin van Sierd quotequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Haha haat van de fans naar elkaar. Catalonië is Europa's volgende land op een spandoek. Madrid fans die Spaanse volksliederen zingen.
Leuk man
Doei en doe rustig aan he.quote:
Oh, ik dacht dat Rens een expert was in Spaanse volksliederen. Ben ik toch mooi even gefoptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat je elke zin van Sierd quote
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Rens een expert was in Spaanse volksliederen. Ben ik toch mooi even gefopt
Haha 0-3twitter:SierdVos twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 22:23:15Hiphop Pinto! Doet de Harlem Shake een meter of 25 van zijn goal! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |