Gaan schelden omdat je bewust een programma niet hebt gekeken omdat je naar iets anders op tv keekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Rijdende Rechter gemist godverdomme.
Was vergeten dat op dinsdag Rijdende Rechter was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaan schelden omdat je bewust een programma niet hebt gekeken omdat je naar iets anders op tv keek
Ik vind het hele trucje van Gijp sowieso wel uitgewerkt. Soms heeft hij nog daadwerkelijk iets te zeggen over voetbal maar die momenten zijn maar schaars.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Elke keer als Gijpie zo stellig is over Barca verliezen ze.
Eens. Het is vermakelijk verder, maar een paar jaar geleden had hij nog echt wat te zeggen over het spel zelf. Nu probeert Hansie het vaak maar die wordt altijd afgekaptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het hele trucje van Gijp sowieso wel uitgewerkt. Soms heeft hij nog daadwerkelijk iets te zeggen over voetbal maar die momenten zijn maar schaars.
Hij lacht zn domheid weg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het hele trucje van Gijp sowieso wel uitgewerkt. Soms heeft hij nog daadwerkelijk iets te zeggen over voetbal maar die momenten zijn maar schaars.
Wel jammer want hij heeft er echt wel kijk op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Het is vermakelijk verder, maar een paar jaar geleden had hij nog echt wat te zeggen over het spel zelf. Nu probeert Hansie het vaak maar die wordt altijd afgekapt
Zeker weten. Als hij die paar keer de tijd neemt voor een goede analyse ben ik het eigenlijk altijd wel met hem eens. Hij ziet zoveel dingen die veel mensen niet zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer want hij heeft er echt wel kijk op.
Vroeger was hij echt serieus met af en toe een lach en had hij nog zinnige dingen te melden, de laatste jaren is het lachen lachen en nog meer lachen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gijp is zeker niet dom. Hij is alleen doorgeschoten in zijn gimmick.
Ja, dat klopt wel helaas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger was hij echt serieus met af en toe een lach en had hij nog zinnige dingen te melden, de laatste jaren is het lachen lachen en nog meer lachen.
Mooi.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
De FIFA pakt Barcelona aan,
[ afbeelding ]
Bobby.
Dat was echt erg ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel helaas.
Met als dieptepunt dat toneelstukje met die viool. Dat was echt beschamend.
Die Nigeriaan? Is hij in Nederland geboren/opgegroeid dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laten ze het maar volhouden, dan kan Bobby weer terug naar Ajax.
Ja, die hebben ze uit de D2 van Ajax gehaald.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die Nigeriaan? Is hij in Nederland geboren/opgegroeid dan?
en daarvoor?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze uit de D2 van Ajax gehaald.
Mooi.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft een jaar voor Alphia gespeeld staat er op zijn site.
Hij is ook zeker niet slim.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gijp is zeker niet dom. Hij is alleen doorgeschoten in zijn gimmick.
Ik voel me niet aangesproken met chickie, poppetje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah jij wel.
Ga je morgen nog heen smoof?
Welk beeld moet ik van jou hebben dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
Caland, wil je een extra bevestiging voor je beeld van mij?
Boomknuffelende hippie toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk beeld moet ik van jou hebben dan.
Neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah jij wel.
Ga je morgen nog heen smoof?
Ik, klieren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, je bent klaar met het klieren van NEC-supporters.
Maakt niet uit moppie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken met chickie, poppetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |