SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
Ik neem mijn matszak meequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik begin om 21:00![]()
Anders mag je me komen opzoeken
Je leert snelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zit zeker wel soap on a rope in
Wat heb je normaal aan onder de douche?quote:
Goeiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb je normaal aan onder de douche?
Daarom stel ik de vraag ook.quote:
Doe me een lol en ga voortaan niet iets verdedigen waar je geen verstand van hebt.quote:
Hmm okquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doe me een lol en ga voortaan niet iets verdedigen waar je geen verstand van hebt.
Nu sla je een modderfiguur en zet je lui die wel bij defensie werken aardig te kakken..
Laten we dat even niet doenquote:
Met een zeepje in de hand, trek je door het hele landquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laten we dat even niet doen
Ik bedoelde natuurlijk: "Kom maar op, ik kan jullie allemaal tegelijk aan"
BB en het avontuur van het zeepjequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met een zeepje in de hand, trek je door het hele land
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmm, eerste wereld probleem, lokaal legermuseum is gesloten
Nee, waarom zou ik?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:19 schreef Pumatje het volgende:
Zit nog iemand PSV-Zwolle te kijken?
Nee want voetbal =quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:19 schreef Pumatje het volgende:
Zit nog iemand PSV-Zwolle te kijken?
Dit. Uitgezonderd van:quote:
Alleen zelf voetballen met vrienden, WK en EK kan mij boeien. Waarvan WK en EK alleen als Nederland speelt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit. Uitgezonderd van:
Zelf voetballen, WK, EK, Champions League, Africa Cup, UEFA Cup, Bekerwedstrijden en Derby;s
Welke afstand en tijd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, weer een stukje wezen marsen
Netjes.quote:
Hoe?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
En nu je poten goed verzorgen. Anders gaat dat problemen geven.
Goed wassen en drogen.quote:
en de nageltjes roze lakken.quote:
Loopgraafvoeten, schimmels, herpes, doorloopplekken, slijtage aan je sokken.quote:
En dat.quote:
Ik merk wel dat het de laatste kilometers gaat schuren aan m'n voeten. Dan schuurt m'n sok over m'n voet heen. Dat doet nogal auquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Loopgraafvoeten, schimmels, herpes, doorloopplekken, slijtage aan je sokken.
Wat voor sokken gebruik je nu?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het de laatste kilometers gaat schuren aan m'n voeten. Dan schuurt m'n sok over m'n voet heen. Dat doet nogal au
quote:
Dan schuurt het niet meer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Gebruik wollen sokken voor marsen.
Correct. Maar wel de juiste maat natuurlijk.quote:
Lichte pijn in de schouders aan het eind ook normaal? Had ;m met 5KG gelopen. Gewenning ofwat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Maar wel de juiste maat natuurlijk.
Alleen pijn onder de plek van de riemen van de rugzak?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lichte pijn in de schouders aan het eind ook normaal? Had ;m met 5KG gelopen. Gewenning ofwat?
Precies. Beetje meer richting de rug,quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen pijn onder de plek van de riemen van de rugzak?
Gewenning.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Precies. Beetje meer richting de rug,
ik heb alleen een basic rugzak. Geen riem voor over de borst bijvoorbeeld alleen 2 voor de armen. En gewoon 2 schijven van 2.5KG verpakt in wat handoekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewenning.
Maar zorg dat je je rugzak goed afstelt en inricht.
Het grootste gewicht dien je zo hoog mogelijk op de rug te dragen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik heb alleen een basic rugzak. Geen riem voor over de borst bijvoorbeeld alleen 2 voor de armen. En gewoon 2 schijven van 2.5KG verpakt in wat handoeken
Moeten die banden rond de schouders ook strak zitten? Dat je nog maar net met je 2e arm er doorheen kan of een beetje losjes?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het grootste gewicht dien je zo hoog mogelijk op de rug te dragen.
En mbt je schouders. Als je last krijgt van de banden, stop er een maandverband onder.
Die banden trek je pas aan als je de rugzak om hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moeten die banden rond de schouders ook strak zitten? Dat je nog maar net met je 2e arm er doorheen kan of een beetje losjes?
Al is dat niet meer nodig sinds de Pukkel is verdwenen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
En mbt je schouders. Als je last krijgt van de banden, stop er een maandverband onder.
de Pukkelquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al is dat niet meer nodig sinds de Pukkel is verdwenen.
Ja, de Pukkel. De Defensie rugzak zonder elke vorm van comfort.quote:
Wat een naamquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, de Pukkel. De Defensie rugzak zonder elke vorm van comfort.
De naam van zijn grotere broer was ransel.quote:
En hoe heten hun kinderen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De naam van zijn grotere broer was ransel.
Kleiner was er niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En hoe heten hun kinderen?
Ah, dit is de moderne Pukkel. Drie keer zo groot en er gaat niet veel meer in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoel de huidige generatie
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dit is de moderne Pukkel. Drie keer zo groot en er gaat niet veel meer in.
[ afbeelding ]
Die is wat groter.quote:
Vast wel. Bij de KLu 5-tonner.quote:
Ben je moe?quote:
Kut tas! De indeling van de vakken is echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dit is de moderne Pukkel. Drie keer zo groot en er gaat niet veel meer in.
[ afbeelding ]
Vakken er uit snijdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kut tas! De indeling van de vakken is echt te triest voor woorden.
Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef Vortix het volgende:
Of gewoon zelf even een fatsoenlijke grabbag aanschaffen...
Heb ik gedaan en heb er nooit spijt van gehad.
Mijn schoenen zijn sexy!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, weer 2 paar muiltjes gekocht waar Thaboel nog een puntje aan kan zuigen met z'n bordeelsluipers
Niks kan tippen aan mijn K.Swiss schoentjes!quote:
Youkut werkt hier zéér slecht. Thuis maar eens bekijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Rave_NL het volgende:
Trouwens nog de groeten uit Noorwegen!
jij zit ertussen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Rave_NL het volgende:
neuh, doe maar niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Youkut werkt hier zéér slecht. Thuis maar eens bekijken.
Tering. Complete kopie van de Noorse versie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Rave_NL het volgende:
Wil je zeggen dat je meer van dit soort oog- en oorkanker hebt mogen aanschouwen? Vrijwillig?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering. Complete kopie van de Noorse versie.
toch thuis kijken, geen mooier vermaak dan leedvermaakquote:
Helaas wel. Deze dus.....quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je meer van dit soort oog- en oorkanker hebt mogen aanschouwen? Vrijwillig?
Het is een complete hype.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je meer van dit soort oog- en oorkanker hebt mogen aanschouwen? Vrijwillig?
Ach, dat is sterren die springen sterren met springen ook, gehele volksstammen die het kijkenquote:
ik heb helaas 5minuten gezien.. En er bestaat GEEN god. Anders was jody bernal wel op zn plaat gegaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, dat is sterren met springen ook, gehele volksstammen die het kijken
Jody Bernal, samen met Gerard Joling onder de douche met BBquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik heb helaas 5minuten gezien.. En er bestaat GEEN god. Anders was jody bernal wel op zn plaat gegaan.
ik denk dat ze het nog benauwt krijgwn van BBquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jody Bernal, samen met Gerard Joling onder de douche met BB
Ik ga er niet eens reagerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef Nibb-it het volgende:
DEF / We moeten Defensie compleet afschaffen
Van onderwerp veranderen als het te heet onder de voeten gaat worden.quote:
quote:
Nibb-it misschien wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Heeft iemand van jullie zo'n Duitse officierenpet uit de 2e wereldoorlog? Zo'n hoge, die de politie ook altijd draagt?
Dan heb je geen officierspet nodigquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb 'm nodig voor m'n presentatieIk ga verkleed als een Duitse sld.
Weet ik. Mijn maat gaat als officier. We hebben al een SS jasquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan heb je geen officierspet nodig
Wat is daar de lol van?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weet ik. Mijn maat gaat als officier. We hebben al een SS jas
Onderwerp gaat over 2e wereldoorlog. We hebben verschillende kostuums van verschillende landenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Nibb-it het volgende:
hier: http://www.militarycollec(...)o2-duitse-militaria/
Maar jij vond het wel een goed idee om verkleed als ss'er over straat te gaan?
Maar vanwaar dequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Onderwerp gaat over 2e wereldoorlog. We hebben verschillende kostuums van verschillende landen
Dat het SS outfit al bijna compleet isquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar vanwaar deomdat jullie al een SS jas hebben?
Ja, da's lachen....quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat het SS outfit al bijna compleet is
Jij plaatst die smiley, ik niet.quote:
Ach, nevermindquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij plaatst die smiley, ik niet.
Welke?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Onderwerp gaat over 2e wereldoorlog. We hebben verschillende kostuums van verschillende landen
Het is toch toegestaan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Want waar in jouw diensttijd heb je meegemaakt dat een EVO'er een bril droeg?
Wat is het onderwerp?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Duitsland, Japan en de Sovjet's
Nee.quote:
Op zich niks mis mee als je een verzamelaar bent of aan re-enactment doet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee.
Enne wtf gast... Serieus... SS uniform? Doe ff normaal.
voor een spreekbeurt om te laten zien is het gepaster om het op een tafeltje te leggen om te laten zien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee als je een verzamelaar bent of aan re-enactment doet.
Maar voor de lol? Beetje ongepast.
Ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
voor een spreekbeurt om te laten zien is het gepaster om het op een tafeltje te leggen om te laten zien.
Of is het onderwijs tegenwoordig zo slecht dat men niet weet wat er allemaal gebeurt is?
Is dit een retorische vraag?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef Thaboel het volgende:
Of is het onderwijs tegenwoordig zo slecht dat men niet weet wat er allemaal gebeurt is?
Domme domme Thaboelquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Thaboel het volgende:
Staat natuurlijk allemaal niet op dumpert of facebook. Godver hoe had IK zo dom kunnen zijn?
GC / Watersnoodramp, vragenlijst getuigen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef Thaboel het volgende:
Idee vooraf voorgelegd aan de docente en die zei dat we voor originaliteit een 10 zouden krijgen als we het konden fixen. Daarna gevraagd of iemand een probleem er mee had, nee dus. Verder hebben we het alleen maar aan tijdens de presentatie a la 20 minuten, ik weet heus wel wat er is gebeurt hoor. En als ik er een 10 mee kan vangen doe ik dat graag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
voor een spreekbeurt om te laten zien is het gepaster om het op een tafeltje te leggen om te laten zien.
Zoals ik al zei, is het voor een hoger cijfer. Alsof ik voor de lol als SS'er ga rondlopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee als je een verzamelaar bent of aan re-enactment doet.
Maar voor de lol? Beetje ongepast.
Het toneel lokaal, neem zelf een woodland cap mee, ze weten toch niet dat Duitsland geen woodland gebruiktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Nibb-it het volgende:
Ben toch wel benieuwd waar je al die meuk dan vandaan hebt getoverd.
Nah dacht dat het zaterdag was. Gelukkig woon ik nog bij pa en ma en kwam pa me even wakker maken hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends absent..
Had ik maar zo'n paquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah dacht dat het zaterdag was. Gelukkig woon ik nog bij pa en ma en kwam pa me even wakker maken haha
Die klonten bij Chivas hebben duizenden liters godendrank weggespoeld in de gootquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
In Dover nu. Geen bier op de kamer, dus zo maar ff de pub in
hehehe, las het jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die klonten bij Chivas hebben duizenden liters godendrank weggespoeld in de goot
Ook hoe ze erachter kwamen "Ja, er kwam ineens een sterke whiskeylucht uit de goot"quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, las het ja![]()
Wat een prutsers![]()
De betrokkenen zullen wel een fikse kater hebben opgelopen.
Echt sunt!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook hoe ze erachter kwamen "Ja, er kwam ineens een sterke whiskeylucht uit de goot"![]()
Nu ben ik niet zo van de Chivas, meer van de Bunahabhain 15 years old, maar toch.quote:
Neuh, er zijn inderdaad lekkere whiskeys dan Chivas.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ben ik niet zo van de Chivas, meer van de Bunahabhain 15 years old, maar toch.
Had je nou maar een echte autoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh ja, hendig sjiek zo een boordcomputer, die gaf aan dat m'n rechter achter remlicht stuk is.
Daarstraks vor het hotel geprobeerd te vervangen 21w 5v, je komt met geen mogelijkheid bij dat lampje
quote:
Kut is dat, je halve kofferbak moeten slopen voor een lampje. Tip van flip: weet je hoe oud die lampjes zijn? Nee? Vervang dan direct alles als je de bende toch open hebt. Dan ben je voorlopig van het gelul af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Erger nog, zit onder de prut m'n auto, ziet er niet uit. Maandag maar eens wassen.
Ik ken nog iemand die een wagen in de aanbieding heeft voor BB.
Goede tipquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kut is dat, je halve kofferbak moeten slopen voor een lampje. Tip van flip: weet je hoe oud die lampjes zijn? Nee? Vervang dan direct alles als je de bende toch open hebt. Dan ben je voorlopig van het gelul af.
Anders blijf je om de drie weken lampjes verwisselen. Been there, done that
Zeg 't eensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Erger nog, zit onder de prut m'n auto, ziet er niet uit. Maandag maar eens wassen.
Ik ken nog iemand die een wagen in de aanbieding heeft voor BB.
Wat voor een wagen zou je willen hebben?quote:
10 van die lampjes kosten misschien 2 tientjes, maar dan ben je wel in 1 keer klaar. Ook met witte richtingaanwijzers, waar oranje gloeilampjes in zitten is ook leuk. Die oranje coating laat los, en dat is een APK afkeurquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goede tip![]()
Maandag ff bij de beunhaas langs
Ford dealer is duur.
Meest klote is is dat je het amper zelf kan doen, het zit allemaal zo verborgen, en zo diep weggepropt dat zelf doen eigenlijk gelijk staat aan vette fail.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
10 van die lampjes kosten misschien 2 tientjes, maar dan ben je wel in 1 keer klaar. Ook met witte richtingaanwijzers, waar oranje gloeilampjes in zitten is ook leuk. Die oranje coating laat los, en dat is een APK afkeur
En daarom moet je ook een echte auto kopen; 1 plastic kapje losklikken en je kan overal bijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meest klote is is dat je het amper zelf kan doen, het zit allemaal zo verborgen, en zo diep weggepropt dat zelf doen eigenlijk gelijk staat aan vette fail.
Hmm als ik mocht kiezen. Doe maar een lambo/bugatti/ferrari/moderne audi's/BMW M klasse/Mercedes S klasse/of een mooie Porsche. Lotus is ook goed, indien niet te oudquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor een wagen zou je willen hebben?
heh. Een ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daarom moet je ook een echte auto kopen; 1 plastic kapje losklikken en je kan overal bij
Denk dat je eerst maar eens met deze wagen moet beginnen:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm als ik mocht kiezen. Doe maar een lambo/bugatti/ferrari/moderne audi's/BMW M klasse/Mercedes S klasse/of een mooie Porsche. Lotus is ook goed, indien niet te oud
die ben ik al volgroeidquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Denk dat je eerst maar eens met deze wagen moet beginnen:
[ afbeelding ]
"past er niet meer in" ? Reken maar van wel!quote:
ga jij hem duwen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"past er niet meer in" ? Reken maar van wel!
Met genoegen zolang jij maar je speentje in je mond hebquote:
Deal. Dan ga jij marsen en ga ik wel chillen in me bedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met genoegen zolang jij maar je speentje in je mond heb
En boem is ho! bij heuvel afwaarts.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deal. Dan ga jij marsen en ga ik wel chillen in me bed
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deal. Dan ga jij marsen en ga ik wel chillen in me bed
wanneer ben ik hem volgroeid?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En boem is ho! bij heuvel afwaarts.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb spelling al afgesloten met een 7. boeie
Zodra je eenmaal afgezwaaid bent, met een kerstboom aan medailles op je uniform en afgestompt bent.quote:
Oehh. Lichtgevende medaillesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zodra je eenmaal afgezwaaid bent, met een kerstboom aan medailles op je uniform en afgestompt bent.
Hoe doe je diequote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Zeg maar niets meer, dat is echt beter.
Mooi, kan ik gelijk die "mondjes" ff vullen met pap!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oehh. Lichtgevende medaillesDan mag je wel een eigen kindercrèche beginnen trouwens.
Het maakt heel veel uit, en straks bij de baas zeker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Me of mij. Wat zal het uitmaken op internet. Behalve natuurlijk de grammatica helden op FOK!
quote:
de baas zit niet op FOK!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het maakt heel veel uit, en straks bij de baas zeker.
[..]![]()
Wie weetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent zeker undercover sgt ofzo
Nog niet gezien. Moeite van het binnentrekken wel waard dus?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Net Zero Dark Thirty voor de tweede keer op de lapftopf gekeken. Bazenfilm.
7 kopjes maar?quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:27 schreef AchJa het volgende:
Gvd def wordt ook al smileys galore... Met als toppunt die paint van Tong.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:27 schreef AchJa het volgende:
Gvd def wordt ook al smileys galore... Met als toppunt die paint van Tong.
Heb je de witte vlag voorhande?quote:
We ZIJN geen Fransen...quote:
Scheelt wel bij de douane. Toon een witte vlag en ze laten je automatisch door.quote:
Te laat. We hadden de Franse douane al in Dover.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Scheelt wel bij de douane. Toon een witte vlag en ze laten je automatisch door.
Je kunt beter een duitse vlag tonen. Rennen ze weg.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Scheelt wel bij de douane. Toon een witte vlag en ze laten je automatisch door.
Belgen en wegen; tenminste hetgeen wat zij weg noemenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Weer thuis en aan de Heineken![]()
En belgen en autorijden
De weg richting Calais is wel een stuk verbeterd, heb het erger meegemaaktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Belgen en wegen; tenminste hetgeen wat zij weg noemen
Slalommend tussen de gaten met een gebroken remlichtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De weg richting Calais is wel een stuk verbeterd, heb het erger meegemaakt
Weinig gaten gezien op de E17, in Engeland? Daar was het soms slalommen jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Slalommend tussen de gaten met een gebroken remlicht
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sowieso KLB... Als je je daar vertoont ben je ook wel een enorme klapjosti.
Is toch zo, geweeklaag over de meest sippe dingen waar ik me nog geen seconde druk om kan maken.quote:
Klagen idd over geen bier hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is toch zo, geweeklaag over de meest sippe dingen waar ik me nog geen seconde druk om kan maken.
ik heb geen kindercolaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klagen idd over geen bier hebben
Ja, je hebt ook wel gelijk. Uit verveling; als echt echt echt niets beters te doen hebt is het wel eens grappig om er doorheen te scrollen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is toch zo, geweeklaag over de meest sippe dingen waar ik me nog geen seconde druk om kan maken.
Wat is het dan toch heerlijk om een BX te rijdenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Belgen en wegen; tenminste hetgeen wat zij weg noemen
Cursusje?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Zeaux, Ik mag me over 2 weken met mn kadaver in Weert melden. Meuwje dinguh.
Ja, dat ging rap.quote:
Niks geleerd, ga naar Weert.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat ga je doen dan? Onderofficier bij de KL?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Moet jou toch wel aanspreken.quote:
Hangt er vanaf van wat, ik snap het ff nietquote:
temp.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van wat, ik snap het ff niet
Beide. Niet zo gek na al die lange ritten, van de oost naar de west, weer terug, dan weer van Calais naar onze woonplaats.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ontnuchteren? Je bent gewoon een beetje moe bedoel je?
Een kater hebben = een beetje moe zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beide. Niet zo gek na al die lange ritten, van de oost naar de west, weer terug, dan weer van Calais naar onze woonplaats.
Heb er ff tabak van.
Letterlijk somsquote:Op zondag 3 maart 2013 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een kater hebben = een beetje moe zijn.
neuh, gewoon niet meer dan dat. Je bent gewoon een beetje moe en iedereen snapt wat er aan de hand isquote:
Ach, gelukkig heb ik nog een week verlofquote:Op zondag 3 maart 2013 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
neuh, gewoon niet meer dan dat. Je bent gewoon een beetje moe en iedereen snapt wat er aan de hand is
Hij welquote:Op zondag 3 maart 2013 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik nog een week verlof
quote:
Geef maar aan mijquote:Op zondag 3 maart 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Heb nog 5 weken verlof open staan, maar kan het niet opnemen
Zou je willenquote:
Nice, care to share?quote:Op zondag 3 maart 2013 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou je willen![]()
Nee, ik bewaar ze wel.
En straks ff een collega bellen, die heeft een héél groot probleem
Hij heeft een foutje gemaakt, iets met justitie/rijbewijs/alcohol (verzwegen voor de baas) en toen hij mijn dienst moest doen een ongeluk gemaakt.quote:
Hmmm, dat is wel een serieuze zaakquote:Op zondag 3 maart 2013 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij heeft een foutje gemaakt, iets met justitie/rijbewijs/alcohol (verzwegen voor de baas) en toen hij mijn dienst moest doen een ongeluk gemaakt.
Hij zit in zak en as
Klopt, niet fraai van hem.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel een serieuze zaakTo say the least.
Zeker, verzekering zal hem niet dekken. Het is maar de vraag of je baas zijn verzekering dit dekt.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, niet fraai van hem.
ff kijken of ik hem kan helpen met een oplossing, gaat lastig worden, dat wel.
Nu ja, de dienstauto's zijn verzekerd via een leasemaatschappij. Schadeformulier invullen dus, weet niet of zijn misdrijf ook is aangemeld bij de verzekeraars. (hij werd gepakt in zijn eigen burger auto)quote:Op zondag 3 maart 2013 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeker, verzekering zal hem niet dekken. Het is maar de vraag of je baas zijn verzekering dit dekt.
En dan ook nog verzwijgen, dat is helemaal niet slim.
De leasetoko's kennen ook uitsluitingsgronden. Waaronder het niet hebben van een rijbewijs/het rijden tijdens een ontzegging.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, de dienstauto's zijn verzekerd via een leasemaatschappij. Schadeformulier invullen dus, weet niet of zijn misdrijf ook is aangemeld bij de verzekeraars. (hij werd gepakt in zijn eigen burger auto)
Zelf neig ik te zeggen van: "biecht alles op naar de baas". Leg je persoonlijke situatie uit, en probeer er samen uit te komen"quote:Op zondag 3 maart 2013 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De leasetoko's kennen ook uitsluitingsgronden. Waaronder het niet hebben van een rijbewijs/het rijden tijdens een ontzegging.
Nee, dit gaat pas problemen opleveren als hij een andere verzekeraar wil/moet.
Voor je relatie met je baas is dat echt het beste.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelf neig ik te zeggen van: "biecht alles op naar de baas". Leg je persoonlijke situatie uit, en probeer er samen uit te komen"
Eerlijkheid duurt het langst!quote:Op zondag 3 maart 2013 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor je relatie met je baas is dat echt het beste.
Ja, uiteindelijk wordt het daar echt beter van.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst!
Beter dat je ff op je sodeflikker krijgt en op de blaren moet zitten dan dat je de boel zit te bedriegen.
quote:
hehehequote:
Ga je gang.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe![]()
Laat mij die LaPo nu maar doen, dan weet je het snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |