Mee eens! Als TS een echte vent was opende hij dit topic in DEF!!!111quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Flying_eagle het volgende:
TS is een lafaard. In plaats van deze jongens aan te spreken op hun gedrag, zit hij nu laf in een hoekje op het station een topicje te openen op KLB.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Flying_eagle het volgende:
TS is een lafaard. In plaats van deze jongens aan te spreken op hun gedrag, zit hij nu laf in een hoekje op het station een topicje te openen op KLB.
Fixt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef NL_kijker het volgende:
Zonder Engelse, Amerikaanse en Canadese militairen sprak jij nu Duits. En daarvoor Frans, Hongaars, Grieks, oboegoenga en weet ik veel voor wat.
Waarom zouden wij Duits spreken zonder militairen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef NL_kijker het volgende:
Zonder militairen sprak jij nu Duits. En daarvoor Frans, Hongaars, Grieks, oboegoenga en weet ik veel voor wat.
Lees eens goed... deels-blindequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:15 schreef britneycheers het volgende:
trouwens hoe kon die blinde man zien dat het militairen waren
Dan kon ie toch gewoon om die tas heen lopenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef zovty het volgende:
Afschaffen dat leger. Er is nederland al een leger en dat is het Leger des Heils.
Als je zo graag soldaatje wil spelen wordt je maar lid van een LARP vereniging. In je vrije tijd.
Zonder militairen had Duitsland Nederland nooit kunnen binnenvallen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef NL_kijker het volgende:
Zonder militairen sprak jij nu Duits. En daarvoor Frans, Hongaars, Grieks, oboegoenga en weet ik veel voor wat.
Hahaha, bij mij op de middelbare zat ook zo'n grote kneus die in het leger wilde! Echt zo'n gast met lelijke armoedige kleding, zonder vrienden. In de pauze ging hij dan altijd achter een groep klasgenoten staan, van "ik hoor hierbij" en vervolgens zegt hij dan helemaal niets.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef britneycheers het volgende:
Vaak zijn het nog kneusjes ook:') Het zijn vaak de ttypes die op de middelbare school gepest werden en nu "mans" willen worden door een militaire opleiding:')
Hahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:35 schreef solo020 het volgende:
[..]
Hahaha, bij mij op de middelbare zat ook zo'n grote kneus die in het leger wilde! Echt zo'n gast met lelijke armoedige kleding, zonder vrienden. In de pauze ging hij dan altijd achter een groep klasgenoten staan, van "ik hoor hierbij" en vervolgens zegt hij dan helemaal niets.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Flying_eagle het volgende:
"Bij mij op de middelbare", yeah, right. Gezien je naam ging het gewoon over jezelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:35 schreef solo020 het volgende:
[..]
Hahaha, bij mij op de middelbare zat ook zo'n grote kneus die in het leger wilde! Echt zo'n gast met lelijke armoedige kleding, zonder vrienden. In de pauze ging hij dan altijd achter een groep klasgenoten staan, van "ik hoor hierbij" en vervolgens zegt hij dan helemaal niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |