abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123483439
Beste mensen, mijn naam is Rowan en samen met een vriend ben ik voor school bezig met mijn profielwerkstuk over de watersnoodramp. In ons onderzoek kijken we naar de schuldvraag van de watersnoodramp. Om tot een goede conclusie te komen zouden we graag hebben dat mensen die de ramp van dichtbij hebben meegemaakt een paar vragen kunnen beantwoorden om mee te nemen in ons onderzoek.

Heeft u de ramp meegemaakt of kent u iemand in uw gezin die de ramp heeft meegemaakt, en heeft u toevallig wat tijd over, zou u dan voor ons de volgende paar vragen kunnen beantwoorden. Dit zou ons enorm helpen!

Vriendelijke Groeten,
Rowan Leroy

Vragenlijst:

1. Wie bent u?

2. Hoe oud was u toen u de watersnoodramp meemaakte?

3. Hoe was uw situatie voor de watersnoodramp?

4. Hoe heeft u de watersnoodramp ervaren?
-Wat waren de gevolgen voor uw situatie?
-Wat waren de gevolgen voor uw omgeving?

5. Hoe was uw situatie 5jaar na de watersnoodramp / hoe heeft u de klap op kunnen vangen?

6. Denkt u nog veel terug aan de watersnoodramp?

7. Heeft u de ramp zien aan komen?

8. Voelde u uw veilig in dit land?

9. Heeft u ooit iets mee gekregen van waarschuwingen / dat de dijken te zwak waren?

10. Werd het al snel duidelijk dat het ernstig was?

11. Hoe verliep de hulpverlening tijdens de ramp?

12. Hoe lang werd er nog over de gevolgen gesproken? En wanneer waren de gevolgen een beetje gezonken en werd er over de oorzaken gesproken? Wanneer werd er een schuldvraag gesteld en werd deze überhaupt wel gesteld?

13. Hoe sprak uw omgeving erover en hoe werd er over gesproken in de media?

Er wordt gezegd dat de media toentertijd veel gekozen heeft om over de gevolgen te praten in plaats van de oorzaken.

14. Als u er nu aan terugdenkt merkt u dan dat als u uw kennis van nu toen had zou u dan toen anders naar de watersnoodramp gekeken hebben?

15. Denk je dat de media toen expres niet over de schuldvraag is begonnen of denkt u dat de media in de loop der tijd veel mondiger is geworden en nu veel kritischer zijn, en dat ze er toen gewoon niet op in gingen?

16. Welk geloof hing u aan toen de ramp plaatsvond?

17. Zag u de ramp als een straf van god of als een natuurramp?

18. Er gaan nu gedeeltelijk stemmen op dat het ook de schuld van de overheid is. Denkt u er ook zo over of niet, en waarom?

19. Hoe bent u hier terecht gekomen, heeft het een grote indruk gemaakt of wou u ook meer onderzoek er naar doen? Heeft u ooit geprobeerd naar de oorzaken te zoeken?
pi_123483509
Godverdomme Rowan en Leroy, dit zijn toch geen vragen man.
pi_123483684
Waarom nou weer meteen 2 topics....
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_123483700
Je doelgroep zijn mensen die minimaal tegen de 70 lopen, en dan nog zijn dit mensen die de watersnoodramp als klein kind hebben meegemaakt. Immers, de watersnoodramp was in 1953.

Ik denk dat je beter omroep MAX kan proberen....
-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:27:55 #5
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123483911
Kansrijk
Ok stelletje hokboeren
pi_123484099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Bombvis het volgende:
Waarom nou weer meteen 2 topics....
3 zelfs.
pi_123484346
Je bedoelt de watersnoodramp in Wilnis neem ik aan, toen de dijk verschoof?

1. Wie bent u? - Te persoonlijk

2. Hoe oud was u toen u de watersnoodramp meemaakte? - 12

3. Hoe was uw situatie voor de watersnoodramp? - Woonde thuis

4. Hoe heeft u de watersnoodramp ervaren? - Vond het wel spannend
-Wat waren de gevolgen voor uw situatie? - Moesten ons huis uit
-Wat waren de gevolgen voor uw omgeving? - Net als de rest

5. Hoe was uw situatie 5jaar na de watersnoodramp / hoe heeft u de klap op kunnen vangen? - Wel goed hoor, klap viel wel mee, lucht was wat anders

6. Denkt u nog veel terug aan de watersnoodramp? - Soms, alleen die gewraakte 23 augustus

7. Heeft u de ramp zien aan komen? - Dijk was erg droog ja, slecht onderhoud

8. Voelde u uw veilig in dit land? - Ja hoor

9. Heeft u ooit iets mee gekregen van waarschuwingen / dat de dijken te zwak waren? - Natuurlijk, maar na de boeren werd niet geluisterd

10. Werd het al snel duidelijk dat het ernstig was? - Eerst niet, maar die arken waren gewoon heel erg verzakt

11. Hoe verliep de hulpverlening tijdens de ramp? - Chaotisch, onbekend wat er moest gebeuren

12. Hoe lang werd er nog over de gevolgen gesproken? - Wordt nu nog gedaan
En wanneer waren de gevolgen een beetje gezonken en werd er over de oorzaken gesproken? - Werd meteen wel over oorzaken gesproken, gevolgen zijn ze nu nog over bezig
Wanneer werd er een schuldvraag gesteld en werd deze überhaupt wel gesteld? - Direct

13. Hoe sprak uw omgeving erover en hoe werd er over gesproken in de media? - Schande, media was op de dag zelf overweldigend

Er wordt gezegd dat de media toentertijd veel gekozen heeft om over de gevolgen te praten in plaats van de oorzaken.

14. Als u er nu aan terugdenkt merkt u dan dat als u uw kennis van nu toen had zou u dan toen anders naar de watersnoodramp gekeken hebben? - Nee

15. Denk je dat de media toen expres niet over de schuldvraag is begonnen of denkt u dat de media in de loop der tijd veel mondiger is geworden en nu veel kritischer zijn, en dat ze er toen gewoon niet op in gingen? - Het weer kreeg de schuld, schuldvraag zijn ze nog altijd over bezig

16. Welk geloof hing u aan toen de ramp plaatsvond? - Geen

17. Zag u de ramp als een straf van god of als een natuurramp? - Slecht onderhoud vooral..

18. Er gaan nu gedeeltelijk stemmen op dat het ook de schuld van de overheid is. Denkt u er ook zo over of niet, en waarom? - Natuurlijk, die zijn deels verantwoordelijk voor het onderhouden van de dijken

19. Hoe bent u hier terecht gekomen, heeft het een grote indruk gemaakt of wou u ook meer onderzoek er naar doen? Heeft u ooit geprobeerd naar de oorzaken te zoeken? - Ik zag 1 van je 3 topics en verveelde me. Nee, oorzaak wist ik zelf wel
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:35:09 #8
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_123484352
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef RowanLeroy het volgende:

1. Wie bent u? Degene die de vragenlijst beantwoordt

2. Hoe oud was u toen u de watersnoodramp meemaakte? 38

3. Hoe was uw situatie voor de watersnoodramp? beter dan erna

4. Hoe heeft u de watersnoodramp ervaren? er was veel water
-Wat waren de gevolgen voor uw situatie?
-Wat waren de gevolgen voor uw omgeving?

5. Hoe was uw situatie 5jaar na de watersnoodramp / hoe heeft u de klap op kunnen vangen?
ik was droog, door me af te drogen

6. Denkt u nog veel terug aan de watersnoodramp? ja

7. Heeft u de ramp zien aan komen? ja, vooral toen ik het water vanaf de dijk zag

8. Voelde u uw veilig in dit land? ja

9. Heeft u ooit iets mee gekregen van waarschuwingen / dat de dijken te zwak waren?
ja, 5 seconden voor ze doorbraken

10. Werd het al snel duidelijk dat het ernstig was? ja, want er was water overal

11. Hoe verliep de hulpverlening tijdens de ramp? goed

12. Hoe lang werd er nog over de gevolgen gesproken? En wanneer waren de gevolgen een beetje gezonken en werd er over de oorzaken gesproken? Wanneer werd er een schuldvraag gesteld en werd deze überhaupt wel gesteld? tijdens het afdrogen kwam het niet van vragen stellen

13. Hoe sprak uw omgeving erover en hoe werd er over gesproken in de media?
ze vonden het niet zo leuk

14. Als u er nu aan terugdenkt merkt u dan dat als u uw kennis van nu toen had zou u dan toen anders naar de watersnoodramp gekeken hebben? ja, ik zou niet vanaf de dijk hebben staan kijken

15. Denk je dat de media toen expres niet over de schuldvraag is begonnen of denkt u dat de media in de loop der tijd veel mondiger is geworden en nu veel kritischer zijn, en dat ze er toen gewoon niet op in gingen? nee

16. Welk geloof hing u aan toen de ramp plaatsvond? het geloof dat het best veel water was

17. Zag u de ramp als een straf van god of als een natuurramp? een waterramp

18. Er gaan nu gedeeltelijk stemmen op dat het ook de schuld van de overheid is. Denkt u er ook zo over of niet, en waarom? ja, kankeroverheid

19. Hoe bent u hier terecht gekomen, heeft het een grote indruk gemaakt of wou u ook meer onderzoek er naar doen? Heeft u ooit geprobeerd naar de oorzaken te zoeken?
ik typte random shit in op google, en toen kwam ik op dit kutforum
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123484356
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Chef_M het volgende:

[..]

3 zelfs.
Nu wel ja, op moment van dat bericht nog niet..
pi_123484398
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nu wel ja, op moment van dat bericht nog niet..
Ik dacht, ik licht je even in over de laatste activiteiten van TS. :+
pi_123484439
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ik dacht, ik licht je even in over de laatste activiteiten van TS. :+
Dat is zeer attent van je ^O^
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:37:03 #12
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_123484444
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef RowanLeroy het volgende:
1. Wie bent u?
:')
pi_123487852
Jonguhh waarom maak je 3 topics.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 01:08:56 #14
397223 angusjames
breakfast on a mirror
pi_123487879
7. Heeft u de ramp zien aan komen?

:')
  Admin vrijdag 1 maart 2013 @ 01:10:22 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_123487903
1 topic is genoeg
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')