SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
Ik neem mijn matszak meequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik begin om 21:00![]()
Anders mag je me komen opzoeken
Je leert snelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zit zeker wel soap on a rope in
Wat heb je normaal aan onder de douche?quote:
Goeiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb je normaal aan onder de douche?
Daarom stel ik de vraag ook.quote:
Doe me een lol en ga voortaan niet iets verdedigen waar je geen verstand van hebt.quote:
Hmm okquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doe me een lol en ga voortaan niet iets verdedigen waar je geen verstand van hebt.
Nu sla je een modderfiguur en zet je lui die wel bij defensie werken aardig te kakken..
Laten we dat even niet doenquote:
Met een zeepje in de hand, trek je door het hele landquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laten we dat even niet doen
Ik bedoelde natuurlijk: "Kom maar op, ik kan jullie allemaal tegelijk aan"
BB en het avontuur van het zeepjequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met een zeepje in de hand, trek je door het hele land
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmm, eerste wereld probleem, lokaal legermuseum is gesloten
Nee, waarom zou ik?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:19 schreef Pumatje het volgende:
Zit nog iemand PSV-Zwolle te kijken?
Nee want voetbal =quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:19 schreef Pumatje het volgende:
Zit nog iemand PSV-Zwolle te kijken?
Dit. Uitgezonderd van:quote:
Alleen zelf voetballen met vrienden, WK en EK kan mij boeien. Waarvan WK en EK alleen als Nederland speelt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit. Uitgezonderd van:
Zelf voetballen, WK, EK, Champions League, Africa Cup, UEFA Cup, Bekerwedstrijden en Derby;s
Welke afstand en tijd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, weer een stukje wezen marsen
Netjes.quote:
Hoe?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
En nu je poten goed verzorgen. Anders gaat dat problemen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |