SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
Ik neem mijn matszak meequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik begin om 21:00![]()
Anders mag je me komen opzoeken
Je leert snelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zit zeker wel soap on a rope in
Wat heb je normaal aan onder de douche?quote:
Goeiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb je normaal aan onder de douche?
Daarom stel ik de vraag ook.quote:
Doe me een lol en ga voortaan niet iets verdedigen waar je geen verstand van hebt.quote:
Hmm okquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doe me een lol en ga voortaan niet iets verdedigen waar je geen verstand van hebt.
Nu sla je een modderfiguur en zet je lui die wel bij defensie werken aardig te kakken..
Laten we dat even niet doenquote:
Met een zeepje in de hand, trek je door het hele landquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laten we dat even niet doen
Ik bedoelde natuurlijk: "Kom maar op, ik kan jullie allemaal tegelijk aan"
BB en het avontuur van het zeepjequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met een zeepje in de hand, trek je door het hele land
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmm, eerste wereld probleem, lokaal legermuseum is gesloten
Nee, waarom zou ik?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:19 schreef Pumatje het volgende:
Zit nog iemand PSV-Zwolle te kijken?
Nee want voetbal =quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:19 schreef Pumatje het volgende:
Zit nog iemand PSV-Zwolle te kijken?
Dit. Uitgezonderd van:quote:
Alleen zelf voetballen met vrienden, WK en EK kan mij boeien. Waarvan WK en EK alleen als Nederland speelt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit. Uitgezonderd van:
Zelf voetballen, WK, EK, Champions League, Africa Cup, UEFA Cup, Bekerwedstrijden en Derby;s
Welke afstand en tijd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, weer een stukje wezen marsen
Netjes.quote:
Hoe?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
En nu je poten goed verzorgen. Anders gaat dat problemen geven.
Goed wassen en drogen.quote:
en de nageltjes roze lakken.quote:
Loopgraafvoeten, schimmels, herpes, doorloopplekken, slijtage aan je sokken.quote:
En dat.quote:
Ik merk wel dat het de laatste kilometers gaat schuren aan m'n voeten. Dan schuurt m'n sok over m'n voet heen. Dat doet nogal auquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Loopgraafvoeten, schimmels, herpes, doorloopplekken, slijtage aan je sokken.
Wat voor sokken gebruik je nu?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het de laatste kilometers gaat schuren aan m'n voeten. Dan schuurt m'n sok over m'n voet heen. Dat doet nogal au
quote:
Dan schuurt het niet meer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Gebruik wollen sokken voor marsen.
Correct. Maar wel de juiste maat natuurlijk.quote:
Lichte pijn in de schouders aan het eind ook normaal? Had ;m met 5KG gelopen. Gewenning ofwat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Maar wel de juiste maat natuurlijk.
Alleen pijn onder de plek van de riemen van de rugzak?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lichte pijn in de schouders aan het eind ook normaal? Had ;m met 5KG gelopen. Gewenning ofwat?
Precies. Beetje meer richting de rug,quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen pijn onder de plek van de riemen van de rugzak?
Gewenning.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Precies. Beetje meer richting de rug,
ik heb alleen een basic rugzak. Geen riem voor over de borst bijvoorbeeld alleen 2 voor de armen. En gewoon 2 schijven van 2.5KG verpakt in wat handoekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewenning.
Maar zorg dat je je rugzak goed afstelt en inricht.
Het grootste gewicht dien je zo hoog mogelijk op de rug te dragen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik heb alleen een basic rugzak. Geen riem voor over de borst bijvoorbeeld alleen 2 voor de armen. En gewoon 2 schijven van 2.5KG verpakt in wat handoeken
Moeten die banden rond de schouders ook strak zitten? Dat je nog maar net met je 2e arm er doorheen kan of een beetje losjes?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het grootste gewicht dien je zo hoog mogelijk op de rug te dragen.
En mbt je schouders. Als je last krijgt van de banden, stop er een maandverband onder.
Die banden trek je pas aan als je de rugzak om hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moeten die banden rond de schouders ook strak zitten? Dat je nog maar net met je 2e arm er doorheen kan of een beetje losjes?
Al is dat niet meer nodig sinds de Pukkel is verdwenen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
En mbt je schouders. Als je last krijgt van de banden, stop er een maandverband onder.
de Pukkelquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al is dat niet meer nodig sinds de Pukkel is verdwenen.
Ja, de Pukkel. De Defensie rugzak zonder elke vorm van comfort.quote:
Wat een naamquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, de Pukkel. De Defensie rugzak zonder elke vorm van comfort.
De naam van zijn grotere broer was ransel.quote:
En hoe heten hun kinderen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De naam van zijn grotere broer was ransel.
Kleiner was er niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En hoe heten hun kinderen?
Ah, dit is de moderne Pukkel. Drie keer zo groot en er gaat niet veel meer in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoel de huidige generatie
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dit is de moderne Pukkel. Drie keer zo groot en er gaat niet veel meer in.
[ afbeelding ]
Die is wat groter.quote:
Vast wel. Bij de KLu 5-tonner.quote:
Ben je moe?quote:
Kut tas! De indeling van de vakken is echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dit is de moderne Pukkel. Drie keer zo groot en er gaat niet veel meer in.
[ afbeelding ]
Vakken er uit snijdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kut tas! De indeling van de vakken is echt te triest voor woorden.
Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef Vortix het volgende:
Of gewoon zelf even een fatsoenlijke grabbag aanschaffen...
Heb ik gedaan en heb er nooit spijt van gehad.
Mijn schoenen zijn sexy!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, weer 2 paar muiltjes gekocht waar Thaboel nog een puntje aan kan zuigen met z'n bordeelsluipers
Niks kan tippen aan mijn K.Swiss schoentjes!quote:
Youkut werkt hier zéér slecht. Thuis maar eens bekijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Rave_NL het volgende:
Trouwens nog de groeten uit Noorwegen!
jij zit ertussen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Rave_NL het volgende:
neuh, doe maar niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Youkut werkt hier zéér slecht. Thuis maar eens bekijken.
Tering. Complete kopie van de Noorse versie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Rave_NL het volgende:
Wil je zeggen dat je meer van dit soort oog- en oorkanker hebt mogen aanschouwen? Vrijwillig?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering. Complete kopie van de Noorse versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |