abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123371930

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123371957
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:33 schreef xminator het volgende:
EN DICHT KLOTE TOPIQUEEEEEEEEEEEEEEEE.

Wordt niet meer heropend.

Topic is DOOD. RIP 26-02-2013
:')
pi_123372099
Turken stinken.
pi_123372939
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Turken stinken.
AMK
Eskimo Joe
pi_123372979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef Mercan het volgende:

[..]

AMK
wtf
pi_123414054
Eskimo Joe
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:26:54 #7
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_123418443
quote:
Nederlands spreken we hier ;)
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123421941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:26 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Nederlands spreken we hier ;)
Gaat jou helemaal niets aan knul.
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:17:31 #9
384601 HCFeestbeest
pi_123424908
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Gaat jou helemaal niets aan knul.
Wat gaat me niet aan? Of bedoel je dat ik dat niet beslis, en gewoon op moet rotten?
Ach ja, wat het ook is het topic is toch dood.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123424953
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Wat gaat me niet aan? Of bedoel je dat ik dat niet beslis, en gewoon op moet rotten?
Ach ja, wat het ook is het topic is toch dood.
Beiden.
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:18:20 #11
384601 HCFeestbeest
pi_123424974
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Beiden.
Wat gaat me niet aan dan?
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123425080
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Wat gaat me niet aan dan?
Of wij Turks spreken of niet.
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:21:51 #13
384601 HCFeestbeest
pi_123425193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Of wij Turks spreken of niet.
Ik vind het persoonlijk nogal onbeleefd. In Nederland passen wij ons toch ook aan jullie aan? Waarom dan niet in een turkentopic je een beetje aanpassen aan Nederlanders?
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123425307
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk nogal onbeleefd. In Nederland passen wij ons toch ook aan jullie aan? Waarom dan niet in een turkentopic je een beetje aanpassen aan Nederlanders?
Waarom zou ik met een Turk nederlands moeten praten? Dat maak ik zelf wel uit.

Als ik tegen een Nederlander of wanneer ik in het bijzijn van een Nederlander Turks praat is dat een ander verhaal.
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:24:48 #15
384601 HCFeestbeest
pi_123425386
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Waarom zou ik met een Turk nederlands moeten praten? Dat maak ik zelf wel uit.

Als ik tegen een Nederlander of wanneer ik in het bijzijn van een Nederlander Turks praat is dat een ander verhaal.
Ach joh, ik troll maar een beetje
kan je daar niet tegen?
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123425541
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:24 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Ach joh, ik troll maar een beetje
kan je daar niet tegen?

Ik noem je knul. Denk je dat ik serieus was?
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:28:03 #17
384601 HCFeestbeest
pi_123425632
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:26 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik noem je knul. Denk je dat ik serieus was?
Ok, nu faal je gewoon om je waardigheid te behouden
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123434634
Door die Turkse actrice die zich heeft laten ombouwen vroeg ik mij af of een transsekssueel hetzelfde kan als een normale man. Googlen op phalloplastiek leverde een heleboel info op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me niet slim om hem toe te laten tot het leger met al die seksueel gefrustreerde mannen. Turkse vijanden kunnen dit ook als propagandamateriaal gebruiken ('leger vol transseksuelen'). De ouders van Rüzgar steunen hun zoon. Over haar opvoedingsmethode zegt de moeder:

quote:
Etraftan, "Sen çocuklarını serbest yetiştirdin" diyen oldu. Ben öyle düşünmüyorum. Ben açıklıktan yanayım. Sigara içiyorsa, yanımda içsin, içki içiyorsa da. Arkadaşı mı var, getirsin bizimle tanıştırsın. Üç evladım da "Her şeyi bana ve babanıza söyleyin" dedim. Yeter ki, çocuklarımız bize yalan söylemesinler. Rüzgâr da bana her zaman, her şeyini anlatmıştır. Aynı şekilde kardeşleri de. Arkadaşları gelir, "Sema Teyze, keşke benim annem de senin gibi olsaldı" derdi. Ben el alemin ne diyeceğini değil, çocuğumu düşünüyorum. Yine öyle yapacağım.
Dat vind ik persoonlijk simplistisch, onverantwoord en contradictoir.
pi_123435005
TURKENINDEMEDIA!!!

Arda Turan op sport 1, in de halve finale van de Copa del Rey, de tweede helft begint zo.
pi_123435981
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:51 schreef Bilge het volgende:
TURKENINDEMEDIA!!!

Arda Turan op sport 1, in de halve finale van de Copa del Rey, de tweede helft begint zo.
Ik ben hem aan het kijken.
Sierd is weer lekker bezig met zijn commentaar.
De kijker krijgt naast het voetbal ook cultuur en geschiedenis les _O-
Eskimo Joe
pi_123436043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:05 schreef Mercan het volgende:

[..]

foutje

Eskimo Joe
pi_123438447
Morgen is de laatste dag dat sport1 gratis is. Ik denk dat ik me abonneer en na 3 maanden opzeg (kost maar 5 p/m). Hoef ik niet meer te kutten met streams om GS in de CL te volgen. Sierd de Vos vind ik ook heel komisch. Veel beter dan die zure gasten van de NOS.
pi_123438659
Turkse smartphone in 2013 een feit

Op het Mobile World Congress 2013 in Barcelona heeft telecom provider Turkcell bekend gemaakt om dit jaar nog met een geheel in Turkije gebouwde smartphone op de markt te komen.

Het Turkse projectteam, bestaande uit meer dan 700 leden, is bezig met het ontwerp en de ontwikkeling van de smartphone die de naam “Gebze” zal dragen. De telefoon moet van alle gebruikelijke technologieën worden voorzien. Het project is onderdeel van het Turkse “Fatih Project“.

Turkcell heeft een licentieovereenkomst afgesloten met Qualcomm, een internationaal chipmaker. Hierin staat dat het Turkse projectteam aanpassingen en uitbreidingen kan maken op de gebruikte chips.

De Turkse smartphone moet eind 2013 klaar zijn.
Bron
Ben benieuwd. w/
pi_123438824
Ik vind dat als je in Nederland komt wonen als buitenlander je aan moet passen aan onze taal en cultuur. In het openbaar (dus ook op internet) praat iedereen gewoon dezelfde taal, zodat misverstanden voorkomen kunnen worden. Ik hoop echt dat het ooit zo ver komt dat buitenlanders die in hun eigen taal in het openbaar praten een flinke hoge boete krijgen.

Of ga gewoon terug naar je eigen land als je je niet kunt aanpassen :)!
pi_123438870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:56 schreef Unites het volgende:
Ik vind dat als je in Nederland komt wonen als buitenlander je aan moet passen aan onze taal en cultuur. In het openbaar (dus ook op internet) praat iedereen gewoon dezelfde taal, zodat misverstanden voorkomen kunnen worden. Ik hoop echt dat het ooit zo ver komt dat buitenlanders die in hun eigen taal in het openbaar praten een flinke hoge boete krijgen.

pi_123439102
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe durf je je Nederlandse meester tegen te spreken. Gelijk uitzetten die hap. :{w [/housenigger]
pi_123439181
quote:
8s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:01 schreef Bilge het volgende:

[..]

Hoe durf je je Nederlandse meester tegen te spreken. Gelijk uitzetten die hap. :{w [/housenigger]
Pas je sig dan aan man.
pi_123439246
quote:

Okee
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_123439250
quote:
9s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Pas je sig dan aan man.
Dat is mijn gele ster. Voorkom rassenvermenging, ook op het internet. >:O
pi_123439318
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:04 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dat is mijn gele ster. Voorkom rassenvermenging, ook op het internet. >:O
In mijn geval is dat te laat :'(
pi_123439565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In mijn geval is dat te laat :'(
Jij bent een goed argument tegen rassenvermenging. Alles wat niet Germaans is, is sowieso 1 pot nat, daar niet van. Met onze vervloekte genenpoel mogen we blij zijn als den Germaan onze aanwezigheid tolereert.
pi_123439630
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:11 schreef Bilge het volgende:

[..]

Jij bent een goed argument tegen rassenvermenging. Alles wat niet Germaans is, is sowieso 1 pot nat, daar niet van. Met onze vervloekte genenpoel mogen we blij zijn als den Germaan onze aanwezigheid tolereert.
maarrrr, maarrr, maar ik betaal wel gewoon belasting hoor! Pis Turk! ( zowel in het Turks als Nederlands, hihihhihihihih :@ )
pi_123439833
Serieus, dan heb je een oom zoals de mijne die voor 42 'binnen'landers ( lees Nederlanders) werk heeft gezorgd voor meer dan 20 jaar, zonder te bezuinigen, op eigen kracht, vervolgens mag hij niet eens als burger gebruik maken van een fundamenteel recht wat toeristen per definitie hebben, the fuck :')
pi_123439935
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

maarrrr, maarrr, maar ik betaal wel gewoon belasting hoor! Pis Turk! ( zowel in het Turks als Nederlands, hihihhihihihih :@ )
Belasting impliceert inkomen. Het is van de zotte om slaafvolk überhaupt geld te geven. Linkse multiculti hobby's. :r
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:17 schreef Triggershot het volgende:
Serieus, dan heb je een oom zoals de mijne die voor 42 'binnen'landers ( lees Nederlanders) werk heeft gezorgd voor meer dan 20 jaar, zonder te bezuinigen, op eigen kracht, vervolgens mag hij niet eens als burger gebruik maken van een fundamenteel recht wat toeristen per definitie hebben, the fuck :')
Ik snap eerlijk gezegd wel dat ze niet iedereen erbij willen hebben, maar als je ondernemers/ wetenschappers weigert ben je wel erg dom bezig. Kan hij zijn zaak niet verplaatsen naar een ander land?
pi_123440479
quote:
Vertel eens waarom je de behoefte had om dit te posten.

quote:
Jammer dat je het niet meer hebt tegen de jaren 70 gastarbeiders, en jammer dat je dat zelf niet beseft.
pi_123440577
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:53 schreef Bilge het volgende:
Turkse smartphone in 2013 een feit

Op het Mobile World Congress 2013 in Barcelona heeft telecom provider Turkcell bekend gemaakt om dit jaar nog met een geheel in Turkije gebouwde smartphone op de markt te komen.

Het Turkse projectteam, bestaande uit meer dan 700 leden, is bezig met het ontwerp en de ontwikkeling van de smartphone die de naam “Gebze” zal dragen. De telefoon moet van alle gebruikelijke technologieën worden voorzien. Het project is onderdeel van het Turkse “Fatih Project“.

Turkcell heeft een licentieovereenkomst afgesloten met Qualcomm, een internationaal chipmaker. Hierin staat dat het Turkse projectteam aanpassingen en uitbreidingen kan maken op de gebruikte chips.

De Turkse smartphone moet eind 2013 klaar zijn.
Bron
Ben benieuwd. w/
Hm, ik wil meer weten over 'Gebze'. Heb jij meer info (kunnen vinden)? Wil de mogelijke specs wel weten, maar die is er vast nog niet.

Begrijp ik het overigens goed dat Turkcell geheel zelf - van top tot teen - een telefoon zal maken? Of wordt het meer zoals hoe Vodafone en T-Mobile het doen? (Telefoon van een bekend merk omdopen tot een branded telefoon.) Lijkt me dan best uniek dat een provider zoiets doet, :9.

Ik heb trouwens een enorm vertrouwd gevoel bij het merk 'Turkcell'. VInd 'ze' wel sympathiek.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 00:41:25 ]
pi_123441040
De weinige info die ik heb kunnen vinden:
- telefoon wordt volledig geproduceerd in Turkije
- de chip wordt met de hulp van Qualcomm gemaakt
- Turkcell gooit er een eigensoftware laag op ('arayüz'), ik vermoed bovenop Android.

De vernieuwingen van moderne telefoons vind ik vaak overbodig, dus als dit geen superoud model wordt en een beetje betaalbaar zou ik hem best willen kopen.
pi_123441297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef Bilge het volgende:
De weinige info die ik heb kunnen vinden:
- telefoon wordt volledig geproduceerd in Turkije
- de chip wordt met de hulp van Qualcomm gemaakt
- Turkcell gooit er een eigensoftware laag op ('arayüz'), ik vermoed bovenop Android.

De vernieuwingen van moderne telefoons vind ik vaak overbodig, dus als dit geen superoud model wordt en een beetje betaalbaar zou ik hem best willen kopen.
Ik ben er vrijwel van overtuigt dat het Android zal worden (met een Android-skin zoals 'Sense' van HTC en 'TouchWiz' van Samsung). En nu maar hopen dat ze niet falen zoals HTC met het op tijd uitbrengen van updates. Maar goed, toekomstmuziek nog.

Overigens:
quote:
Indeed, it is possible to ensure that TRY500 million remains in Turkey's pocket for each 1 million units of local smartphones sold.

Bron: http://www.sacbee.com/201(...)ic.html#storylink=cp
Dat is wel nice.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 00:59:04 ]
pi_123441698
Keiharde bitchslap :@ : http://beta.eksisozluk.com/gebze--143402?p=17 (166e reactie)

Wel zij gezegd dat zelfs HTC, Sony en Nokia Qualcomm processors gebruiken en lang niet alle onderdelen zelf ontwikkelen. We kunnen in ieder geval stellen dat Gebze een stap in de goede richting is.
pi_123441879
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:17 schreef Bilge het volgende:
Keiharde bitchslap :@ : http://beta.eksisozluk.com/gebze--143402?p=17 (166e reactie)

Wel zij gezegd dat zelfs HTC, Sony en Nokia Qualcomm processors gebruiken en lang niet alle onderdelen zelf ontwikkelen. We kunnen in ieder geval stellen dat Gebze een stap in de goede richting is.
quote:
ama koskoca holdingin patronu ve etrafındakiler de lütfen artı hanemize üç kuruş daha yazacağız diye vatandaşın milliyetçilik damarından konuya girip biz türkiyede akıllı telefon üretiyoruz diye kimseyi esnek laflarla boşa gazlamasın.
Moest lachen.

Ik gok zo dat jij je daar ook in kan herkennen. Is dit een eigenschap van de 'Turk'?
pi_123442403
akıllı telefon
  donderdag 28 februari 2013 @ 03:02:14 #42
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123442692
Ey ey ey ey waarom hebben jullie een groeps whatsapp en ben ik niet uitgenodigd????
pi_123445087
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 03:02 schreef fb12fb12 het volgende:
Ey ey ey ey waarom hebben jullie een groeps whatsapp en ben ik niet uitgenodigd????
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:22:53 #44
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123450606
quote:
Nou nou nou zeg wat aardig :'(
pi_123455016
quote:
Ex-PVV politicus wordt moslim

Het moet de nachtmerrie zijn van iedere PVV-kiezer: stemmen op een moslim. Toch hebben talloze Haagse kiezers dat met terugwerkende kracht gedaan. Arnoud van Doorn, in de gemeenteraad van Den Haag gekozen als politicus voor de PVV maar later afgesplitst, heeft zich bekeerd tot de islam.

Voormalig PVV politicus Arnold van Doorn maakt op Twitter bekend dat hij moslim is geworden. Een tweet van hem bevatte de tekst "Nieuwe start" direct gevolgd door een tweet met in het Arabisch de officiële geloofsgetuigenis die nieuwe moslims moeten uitspreken wanneer ze zich bekeren: "Ik getuig dat (er) geen godheid is (dan) alleen God en ik getuig dat Mohammed de gezant van God is."

Van een hack is geen sprake. Van Doorn heeft in een kort telefonisch interview aan Joop laten weten dat hij in inderdaad moslim is geworden. De geloofsbelijdenis is getwitterd in het kader van een 'nieuwe start'.

"Je moet die twee tweets al één zien. Maar verder wil ik er niets over zeggen. Ik beschouw welk geloof iemand aanhangt als een privé-aangelegenheid."
- Maar u heeft het zelf op Twitter bekend gemaakt, dan zult u daar toch vragen over krijgen.
"Dat klopt maar ik zie het als een privé-aangelegenheid en daar wil ik het verder bij laten."
_O-.

FOK! pakt geen Arabische tekens, dus: https://twitter.com/ArnoudvDoorn/status/306830700521349120.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 14:21:41 ]
pi_123455443
Waarom op twitter zetten als het een privé-aangelegenheid is :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:32:20 #47
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123455538
Waarom discrimineren jullie mij?
pi_123465855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Moest lachen.

Ik gok zo dat jij je daar ook in kan herkennen. Is dit een eigenschap van de 'Turk'?
Is wat precies een Turkse eigenschap? Nationalisme, het misbruik maken van nationalistische gevoelens, of dat Turken in deze propaganda trappen?
Ik denk dat nationalisme een rationele overlevingsstrategie is. Voor alle mensen geldt het gezegde `het hemd is nader dan de rok´.

Het foppen en gefopt worden met nationalistische/ religieuze propaganda zag je ook met Kombassan enzo. Blijkbaar verwachten wij geen naaistreken van onze land/ en geloofsgenoten. In de populaire Turkse geschiedenisverhalen zijn de slechterikken ook altijd buitenlandse vijanden die de naieve Turken in de rug steken. :P
Ik weet nog hoe verrast ik was toen ik ontdekte dat tijdens de heerschappij van het Ottomaanse Rijk allerlei Turkse beys in opstand kwamen tegen de Turkse Ottomanen. Of dat Sah Ismail, die voortdurend oorlog voerde met de Ottomaanse sultan die jouw naam draagt, eigenlijk ook een Turk was. :P Het foppen- gefopt worden berust dus op een zwakke plek in de Turkse psychose, wij verwachten het niet en slimme ondernemers misbruiken dat. ):O
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:30 schreef Ayca het volgende:
Echt he. :') Hier zit wat onder.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef fb12fb12 het volgende:
Waarom discrimineren jullie mij?
Die groepswhatsapp was bedoeld voor de meetgangers, om foto´s enzo uit te wisselen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 20:46:38 #49
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123474053
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:12 schreef Bilge het volgende:

[..]

Is wat precies een Turkse eigenschap? Nationalisme, het misbruik maken van nationalistische gevoelens, of dat Turken in deze propaganda trappen?
Ik denk dat nationalisme een rationele overlevingsstrategie is. Voor alle mensen geldt het gezegde `het hemd is nader dan de rok´.

Het foppen en gefopt worden met nationalistische/ religieuze propaganda zag je ook met Kombassan enzo. Blijkbaar verwachten wij geen naaistreken van onze land/ en geloofsgenoten. In de populaire Turkse geschiedenisverhalen zijn de slechterikken ook altijd buitenlandse vijanden die de naieve Turken in de rug steken. :P
Ik weet nog hoe verrast ik was toen ik ontdekte dat tijdens de heerschappij van het Ottomaanse Rijk allerlei Turkse beys in opstand kwamen tegen de Turkse Ottomanen. Of dat Sah Ismail, die voortdurend oorlog voerde met de Ottomaanse sultan die jouw naam draagt, eigenlijk ook een Turk was. :P Het foppen- gefopt worden berust dus op een zwakke plek in de Turkse psychose, wij verwachten het niet en slimme ondernemers misbruiken dat. ):O

[..]

Echt he. :') Hier zit wat onder.

[..]

Die groepswhatsapp was bedoeld voor de meetgangers, om foto´s enzo uit te wisselen.
Dus jullie sluiten mij uit?
pi_123475648
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Dus jullie sluiten mij uit?
Moest je maar naar de meet komen.

SPOILER
pi_123476399
quote:

Rot toch een eind op man.

Ik ben zelf geen allochtoon maar wat heb ik een hekel aan Nederlanders die zo denken.
Als er een volk is in de wereld die niet een dag zonder hun eigen volk kan zijn het wel Nederlanders....

Turken hebben zich zeer goed aangepast in Nederland de 2'e generatie spreekt over het algemeen goed Nederlands, 1'e generatie wat minder, maar logisch toch?

Als jij naar Turkije op je 20'e verhuiste kon je ook echt niet binnen enkele keren de taal.
Moeilijker dan je denkt.

Nederlanders zijn net zo erg, elk volk gedraagd zich in een ander land soms nationalistisch omdat daar je bloed zit, niks te maken of je nu een turk of een Nederlander ben.

Maar jij bent zo'n bekrompen type die alleen op anderen af kan geven, net alsof alle Nederlanders zo netjes en aangepast zijn. :{w
Laat iedereen lekker in zijn eigen waarde. En bemoei je niet met anderen.
Dat is namelijk typisch een Nederlandse eigenschap bemoeien, en dat is ook niet echt een positief iets.

[ Bericht 1% gewijzigd door sidney111111111 op 28-02-2013 21:36:43 ]
pi_123476847
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:30 schreef Ayca het volgende:
Duidelijk maken aan de lokale cel van Al-Qauida dat hij niet langer een logisch doelwit is :+
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:28:50 #53
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123480328
quote:
16s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Moest je maar naar de meet komen.

SPOILER
Tazzz alleen omdat ik niet gekomen ben direct buitensluiten
pi_123481868

[ Bericht 21% gewijzigd door xminator op 28-02-2013 23:01:32 ]
pi_123483271

Sesli guldum ahhahaha
pi_123483609
Ik snap echt niet waarom iedereen opeens vind dat sloths schattig zijn. Enge beesten.
pi_123484076
Opeens? Sloths zijn altijd keihard geweest.
pi_123484677
Doe mij maar een Alpaca qua schattigheid O+
pi_123489162
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:12 schreef Bilge het volgende:

[..]
Het foppen en gefopt worden met nationalistische/ religieuze propaganda zag je ook met Kombassan enzo.
}:| Dat heeft mij héél wat spaargeld gekost. }:|

Mijn vader vond het wel een goed idee om met m'n spaargeld aandelen te kopen. :{w
pi_123490463
Turken op Fok ?
Of moet het zijn Medelanders op Fok ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_123490567
Het moet eigenlijk 'Übermenschen op FOK!' zijn.
pi_123490615
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:23 schreef xminator het volgende:
Het moet eigenlijk 'Übermenschen op FOK!' zijn.
Hmmm we weten allemaal wel hoe dat project is afgelopen :Y Het duurde hier in NL 5 jaar
pi_123490741

ARE.
pi_123490802
Ik kocht in Almere toen ik daar nog woonde altijd zo een grote zak hazelnootjes bij het Turkse winkeltje op de hoek helaas is dit niet te koop in de NL super markten
pi_123491125
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:34 schreef MMXMMX het volgende:
Ik kocht in Almere toen ik daar nog woonde altijd zo een grote zak hazelnootjes bij het Turkse winkeltje op de hoek helaas is dit niet te koop in de NL super markten
Ja man dat is wel klote, maar tegnwoordig verkopen de NL supermarkten wel Turkse goederen. We zijn in opkomst! Hide yo kids!
pi_123492053
Turkse Yogurt gekocht bij mijn favoriete Turkse winkel, staat er groot op ZONDER GELATINE :D

Zit dat dan in reguliere yogurt van de AH? Vraag ik mij dan af :@
pi_123500939
Beni Böyle Sev, een leuke nieuwe serie op TRT1.

Deel 1 en 2 in HD-kwaliteit (1080p):

pi_123517176
Een Turk in Thailand met travestieten: dat kan maar 1 iemand zijn :').
  zaterdag 2 maart 2013 @ 02:10:41 #69
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123527093
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef Bilge het volgende:
Een Turk in Thailand met travestieten: dat kan maar 1 iemand zijn :').
Triggershot?
pi_123528023

Ik vind de lachjes van de dames wel cute.
pi_123528025
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 02:10 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Triggershot?
Ksst. Melkmuil. :').
pi_123528032
Argh. Bilge, ik had een klein stukje tekst geschreven als antwoord op je post (over nationalisme etc.), maar ik klikte op Ctrl + R in plaats van Ctrl + T. Ik wilde een nieuw tabblad, maar vernieuwde de pagina. :').

Mja. Moet wel zeggen dat jij beter bent in het schrijven van de ietwat langere stukken tekst. Coherent en vloeiend.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:38:07 #73
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123530600
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 05:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ksst. Melkmuil. :').
Melkmuil loooooooooooooooooooooool

:T
pi_123530694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef sidney111111111 het volgende:

[..]

Rot toch een eind op man.

Ik ben zelf geen allochtoon maar wat heb ik een hekel aan Nederlanders die zo denken.
Als er een volk is in de wereld die niet een dag zonder hun eigen volk kan zijn het wel Nederlanders....

Turken hebben zich zeer goed aangepast in Nederland de 2'e generatie spreekt over het algemeen goed Nederlands, 1'e generatie wat minder, maar logisch toch?

Als jij naar Turkije op je 20'e verhuiste kon je ook echt niet binnen enkele keren de taal.
Moeilijker dan je denkt.

Nederlanders zijn net zo erg, elk volk gedraagd zich in een ander land soms nationalistisch omdat daar je bloed zit, niks te maken of je nu een turk of een Nederlander ben.

Maar jij bent zo'n bekrompen type die alleen op anderen af kan geven, net alsof alle Nederlanders zo netjes en aangepast zijn. :{w
Laat iedereen lekker in zijn eigen waarde. En bemoei je niet met anderen.
Dat is namelijk typisch een Nederlandse eigenschap bemoeien, en dat is ook niet echt een positief iets.
Nederlanders zijn over het algemeen lieverdjes vergeleken met buitenlanders.
pi_123535490
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

FOK! pakt geen Arabische tekens, dus: https://twitter.com/ArnoudvDoorn/status/306830700521349120.
Takbir!
pi_123535548
Doet me denken aan het verhaal van de Zwitserse Geert Wilders; Daniel Streich. Nadat hij argumentatie tegen islam probeerde te zoeken in de koran, vond hij in plaats van tegenargumenten, de waarheid ;).

http://worldobserveronlin(...)eich-embraces-islam/
pi_123545706
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 02:10 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Triggershot?
Nee EL_Presidente, die ken jij niet. Een jongen met bijzondere seksuele fantasieën, die helaas een permban kreeg.
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 05:47 schreef zarGon het volgende:

Ik vind de lachjes van de dames wel cute.
Omg, die lange jongen kijkt ze niet eens aan. :') :') De gevallen waarop het niet lukt knippen ze er zeker uit, maar toch knap.

Thnx voor het compliment. :9
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:30 schreef Arcadia het volgende:
Doet me denken aan het verhaal van de Zwitserse Geert Wilders; Daniel Streich. Nadat hij argumentatie tegen islam probeerde te zoeken in de koran, vond hij in plaats van tegenargumenten, de waarheid ;).

http://worldobserveronlin(...)eich-embraces-islam/
Destijds dreigden rijke moslims hun geld van Zwitserse banken af te halen wegens het referendum over een minarettenverbod. Zwitserse banken hadden het al moeilijk door de economische crisis, het lekken van cd's met geheime rekeningen en de buitenlandse druk op het Zwisterse bankgeheim.

Streich heeft als instructeur in het Zwitserse leger gewerkt, en is dus doordrongen van de noodzaak voor het individu om zich voor het grotere belang op te offeren. Misschien heeft hij zich uit landsbelang als bekeerling voorgedaan, om de Islamitische kritiek te luwen en te voorkomen dat oliedollars naar andere banken vertrekken. Het zou me ook niet verrassen als hij een of andere connectie met de geheime dienst heeft. Ik kan niet in zijn hersenpan kijken, mijn wantrouwen is misschien onterecht, maar ik denk dat er in ieder geval goede redenen zijn om te twijfelen.
pi_123551750
Hollanders die zich bekeren tot de islam neem ik nimmer serieus, je ziet die vrouwen hier weleens ongelukkig sjokken met doek en soms in een burqa.... het is net zoiets als een Arabier in Volendamse kledendracht :')

Even iets anders, in Het Parool van vandaag staat een groot artikel over Gulen en die geschorste jongen in Amsterdam.
helaas bezit ik geen scanner maar mocht je de kans zien... Intressant artikel.
pi_123553676
Fotos dan?
pi_123556830
Ga ik maken, maar verwacht 5MP van een telefoon dus denk dat het alleen op een monitor leesbaar zal zijn.
pi_123575920
Hallo Turkjes.
pi_123577040
Wat zijn de huidige kosten voor het afkopen van de militaire dienst bij het aanvragen van een Turkse nationaliteit?

Ik denk eraan om eens een Turkse nationaliteit aan te vragen, al heb ik er nog niet veel haast bij.
pi_123582267
Volgens mij moeten Turken ¤ 10.000 neertellen. Ik weet niet hoe hoog dat bedrag is voor personen die de Turkse nationaliteit aanvragen.

Ik heb jaren geleden ervoor gekozen om de Turkse schatkist niet te spekken. :P
pi_123582419
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
Hallo Turkjes.
Hai. kom je nog terug? :@
pi_123583270
Ik heb meer turken nodig die mijn vragenlijst invullen. Dus jullie zijn welkom om deze in te vullen:

www.thesistools.com/ggz-attitude
pi_123585881
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Hollanders die zich bekeren tot de islam neem ik nimmer serieus, je ziet die vrouwen hier weleens ongelukkig sjokken met doek en soms in een burqa.... het is net zoiets als een Arabier in Volendamse kledendracht :')

Even iets anders, in Het Parool van vandaag staat een groot artikel over Gulen en die geschorste jongen in Amsterdam.
helaas bezit ik geen scanner maar mocht je de kans zien... Intressant artikel.
Jij neemt moslims in het algemeen niet serieus.
pi_123589831
quote:
11s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:46 schreef Crystel het volgende:
Ik heb meer turken nodig die mijn vragenlijst invullen. Dus jullie zijn welkom om deze in te vullen:

www.thesistools.com/ggz-attitude
Done.
pi_123590221
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:46 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jij neemt moslims in het algemeen niet serieus.
Religieuzen neem ik over het algemeen niet serieus, Mormonen even buiten beschouwing gelaten :7
pi_123594019
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:26 schreef Ayca het volgende:

[..]

Hai. kom je nog terug? :@
Ik ben eruit gekickt.
  zondag 3 maart 2013 @ 22:41:19 #90
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123596850
Hallo mensen
pi_123601527
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:32 schreef Bilge het volgende:

[..]Omg, die lange jongen kijkt ze niet eens aan. :') :') De gevallen waarop het niet lukt knippen ze er zeker uit, maar toch knap.
Onder het filmpje staat dat 25% 'nee' zei (en/of een vriendje had). 75% van de gevallen succesvol, zeer zeker niet slecht lijkt me.

Overigens:

Welk liedje is dat van 1:40 t/m 1:57? Klinkt enorm bekend, maar kan er even niet op komen.

Shazam en Sound Hound zeggen dat het het volgend liedje is, maar toch, het was volgens mij een andere.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2013 00:02:30 ]
pi_123601731
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Religieuzen neem ik over het algemeen niet serieus, Mormonen even buiten beschouwing gelaten :7
Ik zou jou wel serieus nemen :9
pi_123601958
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zou jou wel serieus nemen :9
Met de beelden van die ervaring zou jij opzich onder je dienstplicht uit kunnen komen _O-
pi_123601998
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Onder het filmpje staat dat 25% 'nee' zei (en/of een vriendje had). 75% van de gevallen succesvol, zeer zeker niet slecht lijkt me.

Overigens:

Welk liedje is dat van 1:40 t/m 1:57? Klinkt enorm bekend, maar kan er even niet op komen.

Shazam en Sound Hound zeggen dat het het volgend liedje is, maar toch, het was volgens mij een andere.
Het origineel...

pi_123602125
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Met de beelden van die ervaring zou jij opzich onder je dienstplicht uit kunnen komen _O-
Heb ik niet :*
pi_123602164
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb ik niet :*
Dan is dat de redding van mijn bolletjesopslagholletje :s)
pi_123602199
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dan is dat de redding van mijn bolletjesopslagholletje :s)
Bedoelde heb ik wel :(
pi_123602287
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bedoelde heb ik wel :(
Ja nu is het te laat, heb er net wat beton in besloten te storten. :@
pi_123602416
...
pi_123602960
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dank je!
geen dank!
pi_123603055
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

geen dank!
:*!
pi_123622225
_O_
pi_123631119
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:47 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ] _O_
Leuk. :D
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_123642689
Dat je rug naar de klote gaat en dat je na een tijdje impotent wordt is nog tot daar aan toe, maar niet kunnen FOK!ken tijdens je werk gaat echt veeeelste ver. Ik pas.

Een paar jaar terug was trouwens een Nederlandse jongen in het nieuws, die met allemaal achten, negens en tienen zijn gymnasiumdiploma had behaald, maar het was zijn droom om later buschauffeur te worden :P. Zijn middelbare school had een bus gehuurd zodat hij wat rondjes op het schoolplein (eigen terrein, geen rijbewijs nodig) kon rijden.
pi_123642926
KLB / Controleur HTM zit grappen te maken...

SPOILER
pi_123642999
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef zarGon het volgende:
KLB / Controleur HTM zit grappen te maken...

SPOILER
pi_123643213
Slag van Wenen, waar de Turken werden verslagen was trouwens op 11 september, voor het laatst dat de moslims een bedreiging vormden voor Christelijk Europa.. Of Bush of de moslims nou de aanslagen gedaan hebben, zou dit in hun achterhoofd geweest zijn?
pi_123644056
quote:
3s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Triggershot het volgende:
Slag van Wenen, waar de Turken werden verslagen was trouwens op 11 september, voor het laatst dat de moslims een bedreiging vormden voor Christelijk Europa.. Of Bush of de moslims nou de aanslagen gedaan hebben, zou dit in hun achterhoofd geweest zijn?
Dat was op 12 september toch? Op 11 september kwam de Poolse koning aan bij de poorten van Wenen, op de vroege ochtend van 12 september begon het gevecht. No?
pi_123644305
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat was op 12 september toch? Op 11 september kwam de Poolse koning aan bij de poorten van Wenen, op de vroege ochtend van 12 september begon het gevecht. No?
Op 11 september hadden de moslims de overhand, 12 september veranderde het met name met versterkering van de Poolse koning idd.
pi_123645017
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Op 11 september hadden de moslims de overhand, 12 september veranderde het met name met versterkering van de Poolse koning idd.
Ik dacht dat de slag had plaatsgevonden op 12 september. Hm...
pi_123645207
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik dacht dat de slag had plaatsgevonden op 12 september. Hm...
De slag duurde wel 2 dagen he?
pi_123645721
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De slag duurde wel 2 dagen he?
Is dat zo? Ik dacht dat alles werd beslist op de 12de. Kan verder ook niets vinden op het internet over een tijdbestek van 2 dagen.
pi_123645769
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik dacht dat alles werd beslist op de 12de. Kan verder ook niets vinden op het internet over een tijdbestek van 2 dagen.
Daar heb je ook gelijk in, 12 werd ook de beslissende slag geleverd, enkel gingen de Turken er van uit dat op 11 september de overwinning zou behaald worden, tot de Poolse koning kwam. Wikipedia heeft het onder meer over 11 en 12 september.
pi_123645855
quote:
The Battle of Vienna (German: Schlacht am Kahlenberg, Polish: Bitwa pod Wiedniem or Odsiecz Wiedeńska, Turkish: İkinci Viyana Kuşatması) took place on 11 and 12 September[5] 1683 after Vienna had been besieged by the Ottoman Empire for two months. It was a battle of the Holy Roman Empire in league with the Polish–Lithuanian Commonwealth (Holy League) versus the Ottoman Empire and chiefdoms of the Ottoman Empire, and took place at the Kahlenberg mountain near Vienna. The battle marked the beginning of the political hegemony of the Habsburg dynasty in the Holy Roman Empire and Central Europe
quote:
The decisive battle took place on 12 September, after the united relief army of approximately 84,000 men had arrived.
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Vienna

quote:
11–12 September 1683

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2013 00:11:18 ]
pi_123645958
Altijd die Polen weer.

Vind 't overigens maar lomp dat Lehistan tegenwoordig aangeduid wordt als 'Polonya' in het Turks. Ze spreken er wel 'Lehçe' en niet 'Polonyoca'.
pi_123646004
quote:
Mja, ik wil het geen Wikipedia-discussie maken... :P.

Op diezelfde pagina staat ook:
quote:
In the early morning hours of 12 September, before the battle, a Mass was held for the King of Poland and his nobles.
Ook op de rest van de pagina lees ik niet wat er wél is gebeurd op 11 september (niets over gevechten, alleen dat de Poolse koning bij de poorten van Wenen aan was gekomen).

Ik lees verder ook dat het 3 uur zou geduurd hebben, andere websites hebben het weer over 12/13 uur. Mja.
pi_123646090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mja, ik wil het geen Wikipedia-discussie maken... :P.

Op diezelfde pagina staat ook:

[..]

Ook op de rest van de pagina lees ik niet wat er wél is gebeurd op 11 september (niets over gevechten, alleen dat de Poolse koning bij de poorten van Wenen aan was gekomen).

Ik lees verder ook dat het 3 uur zou geduurd hebben, andere websites hebben het weer over 12/13 uur. Mja.
Geniaal!

Wikipedia linkt naar http://timelineindex.com/content/view/1884 als bron, terwijl TLI weer linkt naar Wikipedia _O_
pi_123646182
Waarom zou Al-Quaida zich aan de Christelijke kalender houden?
pi_123646254
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom zou Al-Quaida zich aan de Christelijke kalender houden?
Inside job zeg je?
pi_123646417
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Inside job zeg je?
Kemalisten, maar dat is logisch.
pi_123646446
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Kemalisten, maar dat is logisch.

hij was het.
pi_123688282
Mhmmm. O+.
pi_123691508
"Hij doet mij pijn jongen" :')
pi_123703812
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:33 schreef gewoonmarik het volgende:

Tieners in Zuid-Korea bestellen grote porties frites die ze daarna gezamelijk op dienbladen uitstorten. Het verorberen van de gefrituurde lekkernij wordt dan veelvuldig gefotografeerd. En ziedaar een nieuwe hype is geboren: de 'patatparty'.
Wil je zelf een patatparty organiseren? Moeilijk is het niet. Ga naar een hamburgerketen en bestel een 'bijna dodelijke' hoeveelheid frites. Verwijder de papieren verpakking en strooi ze uit over de dienbladen. Neem een foto, publiceer online. Klaar is kees.

Het is niet bepaald een manier van eten die aangemoedigd wordt door het personeel van fastfoodrestaurants. Begrijpelijk. Een dozijn tieners werd dan ook de deur uitgezet in een lokale McDonald's. Ze hadden geprobeerd om gezamelijk een hoeveeldheid frites ter waarde van maar liefst 200 euro op te eten. Maar de foto van hun braspartij doet nu wel de ronde op tal van socialenetwerksites.

(...)
The fuck.

http://blog.livedoor.jp/dqnplus/archives/1736355.html. :').

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2013 15:28:48 ]
pi_123704154
Wel gescheiden drankjes. :') Alle drankjes mixen in een vaas met rietjes en slurpen maar.
pi_123704369

überbaas :7
pi_123704377
Waarom hebben zij allemaal een bril :')
pi_123704998
Om hun spleetoogjes groter te doen lijken misschien?

Het eten van 1 groot bord kan spannend zijn als er te weinig voedsel is. Fittie om het laatste frietje. _O-
pi_123706567

pi_123707187
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:36 schreef Bilge het volgende:
Wel gescheiden drankjes. :') Alle drankjes mixen in een vaas met rietjes en slurpen maar.
_O- Visjesslurpen.
pi_123707265
Hoi, ik ben geen turk maar ik zeg toch even hoi :W
pi_123707448
quote:
17s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
überbaas :7
Ik hoorde op de radio dat de actie van Nani te zwaar was gestraft. Maar zo gek is dat toch niet dat Cakir hiervoor rood geeft :@, toch? Klonk wel als een wedstrijd met een leuke slotfase in ieder geval :+.

pi_123707455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef Xeor het volgende:
Hoi, ik ben geen turk maar ik zeg toch even hoi :W
Selam!
pi_123707467
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:58 schreef Julis het volgende:

[..]

Selam!
Ehh Salami :W
pi_123707491
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:58 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ehh Salami :W
:+.
pi_123707894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:57 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik hoorde op de radio dat de actie van Nani te zwaar was gestraft. Maar zo gek is dat toch niet dat Cakir hiervoor rood geeft :@, toch? Klonk wel als een wedstrijd met een leuke slotfase in ieder geval :+.

UEFA staat achter Çakır in ieder geval. http://www.guardian.co.uk(...)ee-cuneyt-cakir-nani.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:')!!!
pi_123722427
Of de UEFA hem steunt zal pas echt blijken uit de straf die ze Nani opleggen en de wedstrijden die Çakir in het vervolg mag fluiten. :% Ik vond de rode kaart terecht, hoewel Nani zijn trap als een ongelukje doet voorkomen kun je uit van alles afleiden dat hij expres trapte. Tot en met de rode kaart floot Çakir perfect, maar door de woedende reactie van de thuis spelende ploeg begon hij toch te twijfelen aan zijn beslissing en maakte hij daarna helaas wel wat fouten (Manchester had een tweede rode kaart en een penalty tegen verdiend toen Rafael op de doellijn hands maakte). Het gebruik van camerabeelden had deze ellende kunen voorkomen.

Firat Aydinus fluit nu Juventus - Celtic, maar vooralsnog zonder rode kaarten. :O
pi_123722803
Merhabalar Toerken!
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_123722995
Iyi aksamlar, Turq!
pi_123724257
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
Iyi aksamlar, Turq!
Oooow Borte, naber? :D
Quote van Tjabbo:
pi_123727335
Die poppen op het einde :')

80 - 90% van alle hazelnoten komt trouwens uit Turkije. Als je twijfelend voor het chocoladerek in de supermarkt staat kan dat je keuze versimpelen. :9
pi_123729884
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef Bilge het volgende:
Die poppen op het einde :')

80 - 90% van alle hazelnoten komt trouwens uit Turkije. Als je twijfelend voor het chocoladerek in de supermarkt staat kan dat je keuze versimpelen. :9
3x raden waar uit Turkije :D

Quote van Tjabbo:
pi_123729915
*O* *O*
Quote van Tjabbo:
pi_123753459
Check de reserveringspagina van tickets voor OZ eens, de meesten die op de reservelijst staan horen inmiddels wel een kaartje te hebben..

Wij zijn inmiddels met 5 Turken op Fokkers aanwezig (exclusief aanhang).
pi_123756380
Kwam deze tegen dit weekend in Porto :)
Eskimo Joe
pi_123769945
quote:
Uit WW's bericht over de handel tussen Suriname en Turkije:
Ondanks de geringe handelscontacten tussen Suriname en Turkije wonen in Paramaribo zo'n honderd Turken. Zij werken vooral voor de achttien casino's die het land telt, een gigantisch aantal op een bevolking van ruim een half miljoen. Van de gokhuizen wordt algemeen aangenomen dat ze dienen om witwasoperaties te faciliteren.
Iemand die je écht haat en helemaal kapot wil maken moet je 500 euro geven om te vergokken in een casino, zodat hij een gokverslaving oploopt en uiteindelijk alles wat hij heeft verliest, zo luidt een bekend volksgezegde. Dan moet de stichting van 18 casino's in een klein landje een sociaal-financiële genocide tragedie zijn.
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef Mercan het volgende:
Kwam deze tegen dit weekend in Porto :)
[ afbeelding ]
Op de top van de Himalaya of op de maan zou ik een Galatasaray-teken wel grappig vinden, maar een willekeurige straat in Porto kan iedereen wel bestickeren. :P

Was je daar voor vakantie/ werk en beviel het een beetje?
pi_123772978

His Imperial Highness The Prince (Şehzade) Nazım Ziyaeddin Nazım Osmanoğlu, Imperial Prince of the Ottoman Empire, Member of the House of Osman. Prince Nazim is 19th in line to become the Head of the Imperial House of Osman. http://en.wikipedia.org/wiki/Naz_Osmanoglu

Toeschouwers die niet lachen worden na afloop vast onthoofd.
pi_123773070
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Bilge het volgende:

Op de top van de Himalaya of op de maan zou ik een Galatasaray-teken wel grappig vinden, maar een willekeurige straat in Porto kan iedereen wel bestickeren. :P

Was je daar voor vakantie/ werk en beviel het een beetje?
Jaarlijks terugkeerende citytrip met wat vrienden.

Vwb cultuur viel de stad me wat tegen.
Vwb eten/drinken, prima.
Vwb bevolking, prima.
Eskimo Joe
pi_123774020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:29 schreef Bilge het volgende:

His Imperial Highness The Prince (Şehzade) Nazım Ziyaeddin Nazım Osmanoğlu, Imperial Prince of the Ottoman Empire, Member of the House of Osman. Prince Nazim is 19th in line to become the Head of the Imperial House of Osman. http://en.wikipedia.org/wiki/Naz_Osmanoglu

Toeschouwers die niet lachen worden na afloop vast onthoofd.
Wat een bazennaam.
pi_123774323
Age of Empires II HD arriving April 9

http://www.gamespot.com/n(...)ving-april-9-6404962
pi_123774899
quote:
http://turkishinvitations(...)by-ex-gulenists.html

The members of the community are under social and psychological pressure. There are life rules that each member must follow. The imam of the region in which you live decides with whom you get married. Those life regulations include the reading of particular books, observation of Islamic rules, not going outside frequently, and always listening to your superior, obeying your superior and yet much more. These rules are imposed so that they can have control over the members.

s a student I have for 8 years been present among the Nurcus in the Netherlands.

As a matter of fact, the Nurcus are divided in several different groups, the sect in which I was a member is the movement of Fethullah Gulen, who is currently living in the United States. This large organization has, as is well known, formed the media group Zaman; one of the largest TV channels in Turkey. Also one of the largest political groups in Turkey. Furthermore, they have a newspaper distributed also in the Netherlands with a circulation of one million. And many boarding schools such as Het Centrum ("The Center") in Rotterdam. These are matters which are all public information. However, this is the only thing that is publicly known.

The core of the organization is secret and it has many aspects including;

(1) teaching groups, in almost every country in the world including of course the Netherlands,

this well-camouflaged group is very active at 3 levels:

i elementary school children who are accompanied by secondary school students

(ii) secondary school children who are accompanied by and indoctrinated by university students.

(iii) student groups with student organizations among which the most well-known is Cosmicus.

All universities and HBOS (secondary schools) in the Netherlands have students who in turn recruit new members if they do not come from boarding schools throughout the Netherlands where secondary students live. In and of itself, the homework assistance from fellow students is very good;

However, this group is organized as a sect with a groupthink outside of which these students cannot think, one of the important characteristics of a sect.

Also the parents of the elementary students as well as the parents of secondary schools give an annual gift to the organization. This money-collection is called “hizmet Toplantısı” (“service meetings”). Parents and students are stigmatized if they do not make a reasonable contribution, one of the characteristics of a sect. These monies are not registered and are in the greatest part sent to countries where this enormous organization is also active, for example Turkmenistan or Nigeria, or Indonesia, or the Balkans, etc.

The conditions of middle school children which are fully indoctrinated with so-called Islamic ideals are very poor, on the other hand, the parents are glad that they are not burdened with their adolescent children, everyone is happy except the poor students; they sleep together with several boys; there is no question of any privacy. After years living in the boarding school it is psychologically impossible to pull yourself away; you get guilt feelings. Furthermore, it forces the students to live, think and do as the Big brothers instruct them to. Furthermore, through psychological pressure, these students are told which choice of career is the best they can make for the sake of high ideals.

Another very bad aspect is that students no longer respect their parents and they do not listen if the parents do not live by the standards imposed by the group; they are psychologically distanced from their parents; here you have your little soldiers that march only to the orders of their Abis. The Abis are obliged to obey the provincial leaders, who in turn must obey the national leaders, who in turn obey Fethullah Gulen.

(2) a commercial group, which rents houses and boarding schools that parents pay for. Furthermore, everything is purchased by merchants for the boarding schools. Moreover, parents are also indirectly pressured to do all their shopping with their affiliated commercial group.

(3) The political branch of this mafia-like organization; the Turkish Government. Also, the military have a lot of senior people in their midst. These people occupy positions in all levels of society.

The same structure is almost ready in the Netherlands. Many of their members are active in Dutch politics; at present mainly local governments; federal control through parliament members will follow. Their political network in all political parties is quite large, but at present still local.

Islam and dialogue, I find this the worst part; another mafia structure that is abusing my inviolable faith for their very important goals, namely: (1) political power around the world; they are getting there fast, and (2) financial power; they are already the richest group in Turkey, this group excludes others from participating in the Netherlands;

Everything is done through the indoctrination of the students who form a separate group, also they will always disavow anything that contradicts what Islam wants; openness, fairness to all, whether or not religious let alone whether or not Muslim; there should be no distinction.

Also, the family is a major cornerstone of society, in which you should not take away the responsibility of the parents, they do this also.

Furthermore, starting with puberty, children have an extra need for privacy, which they deny; They create good obedient young soldiers for their purposes, those few students who wake up are regarded as apostate and monitored so that they do not disclose their secrets. therefore it is [sic].
pi_123774932
Mensen die leven als schapen :') :r
pi_123775210
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:56 schreef xminator het volgende:
Age of Empires II HD arriving April 9

http://www.gamespot.com/n(...)ving-april-9-6404962
AOE II!!! <3.
pi_123776521
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:32 schreef Mercan het volgende:

[..]

Jaarlijks terugkeerende citytrip met wat vrienden.

Vwb cultuur viel de stad me wat tegen.
Vwb eten/drinken, prima.
Vwb bevolking, prima.
Oh leuk. B-)

:@ Iets wat me is blijven hangen: jij zei een paar maanden terug dat je toestemming aan je moeder zou vragen om naar de meet te mogen komen. Was dit een grap of wat?
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat een bazennaam.
Wel gay om dat vervolgens af te korten tot Naz.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 00:12 schreef xminator het volgende:
Mensen die leven als schapen :') :r
Mensen die denken dat ze een vrije wil hebben... wat schattig O+. Ik voel d behoefte om je te knuffelen :@.
Aan die docu en Engelse tekst over Gulen zal ik maar geen woorden vuil maken. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Bilge op 08-03-2013 01:40:04 ]
pi_123778295
Wel iets vrijer dan dat voor mij besloten wordt waar ik woon, wat voor werk ik doe en met wie ik trouw.
pi_123779273
Circulatie van 1 miljoen? Zoveel Turken zijn er (nog!!!!) niet in NL :D
pi_123780483
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Klopt dat is niet geloofwaardig, dit wel imo:

Zaman is published monthly, weekly and daily. The weekly reaches 10 thousand families in the Netherlands; this in the Netherlands.
pi_123780780
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Klopt dat is niet geloofwaardig, dit wel imo:

Zaman is published monthly, weekly and daily. The weekly reaches 10 thousand families in the Netherlands; this in the Netherlands.
En, dus?
pi_123781276
Niets?

Al die fetoscular die je abonnementen proberen aan te smeren..
pi_123781344
Nu valt alles samen, zargon is ook een fethullahci. Geplaatst als mod op FOK! om de macht hier over te nemen.
pi_123781541
Dat stuk uit de krant was ik even vergeten, post het straks.

Teaser: Zelfs Nederlandse ministers zijn de bitch van Gulen, geen idee of zij dat zelf doorhebben.
pi_123781657
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:29 schreef xminator het volgende:
Nu valt alles samen, zargon is ook een fethullahci. Geplaatst als mod op FOK! om de macht hier over te nemen.
:').

Ik heb een hekel aan (zulke) groeperingen.
pi_123790701
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 01:31 schreef Bilge het volgende:

[..]

Oh leuk. B-)

:@ Iets wat me is blijven hangen: jij zei een paar maanden terug dat je toestemming aan je moeder zou vragen om naar de meet te mogen komen. Was dit een grap of wat?

Was idd een grap :)
Eskimo Joe
pi_123790769
@Iedereen.

Film TIP!!!!

A Perfect World (1993)
vandaag 23:25 uur, één (Belgie, dus geen reclames)

Als je van drama houd is dit echt een aanrader!!!
Eskimo Joe
pi_123791430
Ik hou wel van drama, daarom ben ik ook R&P-mod.
pi_123792149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:32 schreef Mercan het volgende:

[..]

Was idd een grap :)
Jij bent 30, no?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2013 15:07:01 ]
pi_123794282
Vandaag nieuwe jeans gekocht.... Zie ik opeens Made in Turkey staan :D
Die ga ik heul veul dragen :Y

:P
  vrijdag 8 maart 2013 @ 18:45:20 #173
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123800545
Vervelede tijden in het leven van fb12fb12

Ik heb harde struggles meegemaakt vandaag weet niet of ik het ooit nog over me heen kan zetten?

Ik heb het gevoel dat ik gefaald heb in me leven door wat er vandaag is gebeurt

:'(
pi_123800808
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:23 schreef WammesWaggel het volgende:
'Furthermore, they have a newspaper distributed also in the Netherlands with a circulation of one million.' Beter lezen o|O
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan (zulke) groeperingen.

Wie de kudde verlaat wordt gegrepen door wolven, neef. :N Eendracht maakt macht! _O_ })
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Vervelede tijden in het leven van fb12fb12

Ik heb harde struggles meegemaakt vandaag weet niet of ik het ooit nog over me heen kan zetten?

Ik heb het gevoel dat ik gefaald heb in me leven door wat er vandaag is gebeurt

:'(
Verloren met knikkeren?
pi_123800987
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag nieuwe jeans gekocht.... Zie ik opeens Made in Turkey staan :D
Die ga ik heul veul dragen :Y

En dit meen je waarschijnlijk ook nog :{
pi_123801014
Volgende week zondag in Rotterdam lekker lezingkje poppen met mijn geliefde Khalid :@
pi_123801050
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:29 schreef xminator het volgende:
Ben jij trouwens Aleviet Xmin?
pi_123801194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:00 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ben jij trouwens Aleviet Xmin?
Nee? Hoe kom je daarbij?
pi_123801210
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee? Hoe kom je daarbij?
Vroeg het me af.
pi_123801457
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:05 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Vroeg het me af.
Vanwaar die gedachte?
pi_123801476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:59 schreef Arcadia het volgende:
lezingkje
Mijn ogen. :'(

Veel Soennieten wantrouwen Fethullah ook, hoor. Zoek maar eens op wat cubbeli Ahmet hoca van hem en zijn interreligieuze dialoog vindt.
pi_123802368
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:58 schreef Arcadia het volgende:

[..]

En dit meen je waarschijnlijk ook nog :{
Reken maar! deze stof ga ik rocken als een Tarkan in het badhuis :s)

pi_123802542
Een islamitische groep tot schande proberen te brengen hoort niet in de erecode van een moslim, ik denk dat ze - degene die de "nurcular" betichten - in die lange periode heel weinig hebben geleerd over gedragsethiek, juist terwijl respect en acceptatie meermaals en regelmatig wordt aangehaald als een hoeksteen van islam in die groepering.

Moslims horen niet slecht te praten over moslims, het zogenaamde "backbiting" is een grote zonde. Zijn de nurcular geen goede groep voor jou? Mooi, dan zoek je iets anders, maar om naar de media gaan om je wrok te uiten gaat tegen elke islamitische regelgeving in.

Voor de rest zijn er meerdere malen onderzoeken, die werden geïnstigeerd veelal door rechtse rakkers in de tweede kamer met een politieke agenda om op zijn minst de hele boel te vertragen, naar Fethullah en zijn beweging geweest en wat was de conclusie? De groepering gaat integratie niet tegen, veelal zijn zij de Turken die het Nederlands juist heel erg goed beheersen en durven zij te ondernemen en richten zij verschillende bedrijven op. Gelet op de andere Turken, denk ik dat Nederland deze Turken meer nodig heeft dan elk andere soort allochtoon - een progressieve, geleerde en talige allochtoon, die op de arbeidsmarkt vrijwel identiek scoort met belezen Nederlander. Hier zijn al meerdere internationale onderzoeken naar geweest, met allemaal dezelfde uitkomst.

quote:
Er zijn verschillende onderzoeken in Nederland verricht naar de Gülenbeweging. Op 4 juli 2008 werd bekend dat een meerderheid van de Nederlandse Tweede Kamer een onderzoek wil naar subsidies die worden verstrekt aan Turkse organisaties, gelieerd aan Gülen. De initiatiefnemers, de SP en de VVD menen dat deze organisaties segregatie bevorderen en dat de subsidies juist voor integratie en onderwijs bedoeld zijn.

Na aanleiding van deze Kamervragen is de beweging uitvoerig onderzocht door Martin van Bruinessen. Hij concludeert dat de beweging niet-sektarisch is en integratie bevorderend is.
Bruinessen: "Ze scoren heel hoog op in elk geval twee criteria voor integratie: schoolsucces en arbeidsparticipatie. Ze zijn goed opgeleid, spreken de taal uitstekend en trekken geen steun." Naar zijn mening is dit dan ook de reden waarom wethouders en andere politici het goed kunnen vinden met Gülen-volgelingen en vice versa.

Antwoordend op de onduidelijkheid en angst voor een dubbele agenda van de beweging geeft van Bruinessen aan: "de Gülenbeweging is een sociaal en moreel behoudende religieuze beweging met een ondoorzichtige organisatiestructuur. Die ondoorzichtigheid wordt mede veroorzaakt door de scheiding van religieuze devotionele activiteiten, die in de besloten privésfeer plaatsvinden, en de niet-religieuze maatschappelijke activiteiten in het publieke domein. Doordat zij haar religieuze activiteiten buiten het publieke domein houdt, slaagt de beweging er uitstekend in, in geseculariseerde samenlevingen te opereren zonder zelf concessies te doen aan de religieuze overtuigingen en devoties."
pi_123802579
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:12 schreef Bilge het volgende:

[..]

Veel Soennieten wantrouwen Fethullah ook, hoor. Zoek maar eens op wat cubbeli Ahmet hoca van hem en zijn interreligieuze dialoog vindt.
Cubbeli Ahmet Hoca :@. Die man heeft humor
pi_123802790
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:40 schreef xminator het volgende:
Fotos dan?
Hierbij :)

pi_123802847
tl dr/
pi_123802957
Die jongen mist alleen nog van die diamanten oorbellen.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2013 19:49:25 ]
pi_123803182
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:46 schreef Bilge het volgende:
tl dr/
pi_123803186
Het feit dat je zijn tatoo kan zien door een gebrek aan armhaar doet mij vermoeden dat hij gewoon een semi-Indo is, ingehuurd om Turken een slechte naam te bezorgen.
pi_123803391
Zo'n politieke tattoo is echt een afknapper. Of het Atatürks handtekening of één of andere islamitische tekst is maakt verder niet uit. Dan liever de Turkse vlag op je borstkas, dichtbij je hart.
pi_123803546
Je zou ook kunnen stellen dat een Turkse vlag ook een politieke uiting is.

gewoon gaan voor Mama dan zit je altijd goed :Y
pi_123803817
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:12 schreef Bilge het volgende:

[..]

Cubbeli is echt wel de laatste die andere geleerden mag bekritiseren, Sapik herif. :')
pi_123803958
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef zarGon het volgende:
Zo'n politieke tattoo is echt een afknapper. Of het Atatürks handtekening of één of andere islamitische tekst is maakt verder niet uit. Dan liever de Turkse vlag op je borstkas, dichtbij je hart.
Ik zou het geen probleem vinden.
pi_123804369
Tats zijn toch een beetje klasseloos, een duidelijke zou op mijn werk een mooie manier zijn om in der vaart der volkeren vergeten te worden... niet bijster puik voor de carriere dus :s)
pi_123804441
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef zarGon het volgende:
Die jongen mist alleen nog van die diamanten oorbellen.

Heeft hij nou een oorbel? _O-.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:15:53 #196
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123804488
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:53 schreef Bilge het volgende:

[..]

'Furthermore, they have a newspaper distributed also in the Netherlands with a circulation of one million.' Beter lezen o|O

[..]

[ afbeelding ]
Wie de kudde verlaat wordt gegrepen door wolven, neef. :N Eendracht maakt macht! _O_ })

[..]

Verloren met knikkeren?
Nee het beste bir eten ooit verbrand :'( voel me zo schuldig
pi_123804526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Tats zijn toch een beetje klasseloos, een duidelijke zou op mijn werk een mooie manier zijn om in der vaart der volkeren vergeten te worden... niet bijster puik voor de carriere dus :s)
Een sleeve bij een vrouw heeft wel wat.
pi_123804714
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon ergens waar je het normaalgesproken niet ziet en niemand hoeft het te weten. :+

Zelf zal ik er (momenteel) niet zo snel een te laten zetten. Genoeg zelfkennis om te weten dat het ontwerp me na een tijdje gaat vervelen. :')
pi_123804744
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een sleeve bij een vrouw heeft wel wat.
Ja... blonde haren en een kort rokje ook wel :9
Maar daar trouw je niet mee :N

Dit ivm de zedigheid en reputatie van mijn bloedlijn :@ :P
pi_123804887
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:20 schreef Ayca het volgende:

[..]

Gewoon ergens waar je het normaalgesproken niet ziet en niemand hoeft het te weten. :+

Zelf zal ik er (momenteel) niet zo snel een te laten zetten. Genoeg zelfkennis om te weten dat het ontwerp me na een tijdje gaat vervelen. :')
Verstandig ;)

Neusringetjes kan ik altijd wel waarderen trouwens bij een vrouw, onder mijn vrienden ben ik de enige :D
Met lange nagels heb ik dan weer niks, liever kort.

SPOILER
pi_123805874
Geen problemen als het alleen een moslimgroepering is, maar je hebt kleppen voor je ogen als je niet inziet dat zij meer willen dan dat. Het is gewoon een sekte.

Ze doen alleen maar goed tegen hoogopgeleiden, waarom? Als ze zulke vrome moslims waren hadden ze destijds ook een aantal mbo'ers kunnen helpen die hun hulp zochten. Maar nee ze werden afgewezen, waarna ze op de slechte pad zijn beland.
pi_123806900
Nieuw doel: zelf een groep oprichten en Turken van alle lagen van de samenleving van hun geloof af laten vallen.

Edit: waarom alleen Turken.. Iedereen is welkom O+

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2013 21:14:51 ]
pi_123807360
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef Ayca het volgende:
Nieuw doel: zelf een groep oprichten en Turken van alle lagen van de samenleving van hun geloof af laten vallen
Moet je het wel als Fetos gaan doen, dat je miljarden aan geld ophaalt van alle domme schapen.
pi_123807515
Tja, dat gaat wel een beetje tegen het principe in..
pi_123810755
Overigens, het zal niet makkelijk zijn dus ik reken op jullie (anonieme) donaties!
pi_123811700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij bent 30, no?
Ja
Eskimo Joe
pi_123815753
Niks aan de hand.

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2013 00:37:48 ]
pi_123816013
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 00:28 schreef Ayca het volgende:

[ Bericht 23% gewijzigd door WammesWaggel op 09-03-2013 03:14:47 (Wazzmetjou) ]
pi_123816047
Dat had ik geprobeerd maar het hielp niet, uiteindelijk was het opgelost met een pasje. :+
pi_123816976
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Cubbeli is echt wel de laatste die andere geleerden mag bekritiseren, Sapik herif. :')
Hoezo :o
pi_123817062
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 00:28 schreef Ayca het volgende:
Niks aan de hand.
_O-.
pi_123817102
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 01:15 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hoezo :o
Hij doet (on)bewust aan Shirk.
pi_123817802
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 01:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hij doet (on)bewust aan Shirk.
Op welke manier dan ?
pi_123821002
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 01:59 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Op welke manier dan ?
De hulp van dode mensen oproepen als hij in problemen zit. :')
pi_123821018
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De hulp van dode mensen oproepen als hij in problemen zit. :')
wat :')
pi_123821088
quote:
lol,richt hij dat gedeelte over 'putlara tapiyosun' etc. op zichzelf? En klopt het verder wat hij zegt?
pi_123821142
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

lol,richt hij dat gedeelte over 'putlara tapiyosun' etc. op zichzelf? En klopt het verder wat hij zegt?
Ik weet niet of hij dat door heeft idd, daarmee komt het wel op neer dat hij hetzelfde doet.
En nee, wat hij aan houdt gaat vrijwel in tegen de Koran verzen over de onmacht van een dode. Niet alleen dat, maar zijn leider claimt ook nog eens de 'vriend' van Allah te zijn, die een boodschap van Allah openbaard heeft 'gekregen', ook tegen Koranverzen in. En dat het licht van alle heilige vrienden van Allah is gedoofd, maar dat hij tot in de eeuwigheid actief zal zijn voor zijn volgelingen, niet eens moslim, maar echt zijn eigen volgelingen. :')
pi_123821172
_O-. Waarom richtte hij zich niet tot Allah?

Mja, goed. Waarom zien zulke mensen er altijd zo eng en onverzorgd uit? En vooral ook de manier waarop ze spreken... Brr.
pi_123821212
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:45 schreef zarGon het volgende:
_O-. Waarom richtte hij zich niet tot Allah?

Mja, goed. Waarom zien zulke mensen er altijd zo eng en onverzorgd uit? En vooral ook de manier waarop ze spreken... Brr.
De achterliggende gedachte komt heel vaak voor, 'Allah staat te ver van ons', dus hebben wij een persoon nodig die dichterbij hem staat en dichtbij ons stond.

Over uiterlijk ga ik geen uitspraak doen :6
pi_123821330
Abdulaziz Bayindir is ook sapik.
pi_123840430
quote:
Oh come on, this is bullshit. Save this fake nonsense for an April Fools Day posting. The next thing you'll be telling us is that their breasts aren't all natural and that they really don't enjoy all that great sex that they are having!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 20:39:51 #226
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_123840902
Die gozer is een KK hond. Alles wat god verboden heeft doet tie en verstopt tie onder z'n baard. Dit soort dieren maken het geloof kapot. Tfoeee

[ Bericht 40% gewijzigd door Psycoturko op 09-03-2013 20:53:47 ]
General M.Kemal Atatürk:"Men, I am not ordering you to attack. I am ordering you to die! In the time that it takes us to die, other forces and commanders can come and take our place." During the gallipoli war, 1915
pi_123841357
Dan wordt het tijd dat ik weer eens een baardje ga kweken, kan ik er van alles onder verstoppen. :9~
pi_123842170
Afgelopen week was ik in Porto met wat vrienden.
Daar zijn we naar een wedstrijd van Boavista geweest.
Stadion met een capaciteit van ongeveer 30.000, maar er zaten er maar 1000.

Eskimo Joe
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:04:19 #229
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_123842302
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:01 schreef Mercan het volgende:
Afgelopen week was ik in Porto met wat vrienden.
Daar zijn we naar een wedstrijd van Boavista geweest.
Stadion met een capaciteit van ongeveer 30.000, maar er zaten er maar 1000.

[ afbeelding ]
Oh
General M.Kemal Atatürk:"Men, I am not ordering you to attack. I am ordering you to die! In the time that it takes us to die, other forces and commanders can come and take our place." During the gallipoli war, 1915
pi_123842398
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:04 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Oh
De club was betrokken bij een omkoopschandaal.
En in Portugal durven ze in tegenstelling tot Turkije wel de clubs te bestraffen.
Boavista is toen één divisie terug gezet.
Eskimo Joe
pi_123843484
Klopt, alle teams die betrokken zijn met het omkoopschandaal van toen en alle teams die ooit aan omkopen hebben gedaan dienen een gestraft te worden. Dan blijft er geen super lig meer over _O- .
pi_123847409
Weet een van jullie een handige site die je helpt met het maken/designen van een blog?

(ja ja ik ben al aan het googlen, maar toch)
pi_123847626
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
Weet een van jullie een handige site die je helpt met het maken/designen van een blog?

(ja ja ik ben al aan het googlen, maar toch)
Wat is je doel?
pi_123847759
Mensen naar mijn blog lokken?
pi_123847872
quote:
Usta, waarom?! Hetzelfde gevoel wanneer iemand het einde van een film spoilert. Heb je ook geen zin meer erin en zo.

Dat gezegd hebbende... Er zitten een paar verschrikkelijke tussen, het merendeel is naturel niet mooi of
boeiend, en zo nu en dan is er eentje die er naturel ook leuk uitziet.
pi_123847962
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, maar wat is het doel van je blog? Wat wil je precies?

Er zijn websites zoals Wordpress.com en Blogger waar je heel gemakkelijk een blog kunt maken. Als je korte posts gaat posten is er ook nog Tumblr.

Maar ja, het hangt allemaal af van wat je wil.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2013 22:59:53 ]
pi_123848145
Nee, ik wil een foodblog starten. Dus wel wat uitgebreider dan tubmlr.

Ik dacht ook aan wordpress.com of Blogger, maar ik wil wel een mooie desing kunnen maken. Ik vraag me af welke het makkelijkst is? Ik ben eeeeeecht een leek wanneer het aankomt op desing, of ja, computer en internet in het algemeen eigenlijk. :') Dus een site die je een beetje helpt is wel handig. :@
pi_123848397
Persoonlijk vind ik inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar okay.

Wordpress heeft vele thema's waar je uit kan kiezen, heb je daar al naar gekeken? Om te designen heb je technische kennis nodig, en gezien je 'ik ben een leek wanneer het aankomt op design/computers/internet' zegt, gok ik dat gebruik maken van bijv. Wordpress en investeren in de inhoud veel slimmer is

(Inhoud blijven aanmaken is ook het moeilijke punt van bloggen...)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2013 23:07:31 ]
pi_123849271
Hmm najah, ik begin wel gewoon met een saaie blog met een goede inhoud (of tenminste een poging tot). De design komt later wel.

Maar bedankt en we'll see. :P
pi_123849394
Oh, en een link naar je blog wanneer je iets hebt geschreven!
pi_123849470
Ik weet niet of ik dat wel durf. :@
pi_123849536
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet of ik dat wel durf. :@
Jawel! Gewoon doen :P!
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
pi_123850013
Onbekende, anonieme mensen.

Nee, grapje. Ik link wel. Sowieso moet ik zarGon ervan overtuigen dat Turkse gerechten wel degelijk mooi op foto's kunnen staan!
pi_123850144
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Onbekende, anonieme mensen.

Nee, grapje. Ik link wel. Sowieso moet ik zarGon ervan overtuigen dat Turkse gerechten wel degelijk mooi op foto's kunnen staan!
:D. Dat je dat nog herinnert.
pi_123850201
Aber naturlich!
pi_123855709
Merhabalar!
pi_123857733
Zijn er hier nog kijkers naar King of the Nerds? :P
Die show :D :D :D
  zondag 10 maart 2013 @ 12:00:55 #248
374358 TR0LLFAG
Nee, jouw vader.
pi_123859661
konya ^O^
Iemand die niet heeft geschied leeft niet.
pi_123885191
Shalom O~)
Quote van Tjabbo:
pi_123894861
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:00 schreef TR0LLFAG het volgende:
konya ^O^
:r
pi_123895188
Komen er nog meer turken naar de moviemeet? 6 personen van dit topic zijn in ieder geval aanwezig. Wees niet bang O+
pi_123903460

Iemand een idee hoe dit precies werkt? Je parkeert, koopt bij Pathé een kaartje en verlaat de parkeergarage met dat kaartje? Of...
pi_123906453
Je kan er vaak een uitrijkaartje kopen inderdaad. Dan stop je dat nieuwe kaartje in de automaat bij de slagboom, in plaats van het kaartje dat je bij het inrijden hebt gekregen.
pi_123907008
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Je kan er vaak een uitrijkaartje kopen inderdaad. Dan stop je dat nieuwe kaartje in de automaat bij de slagboom, in plaats van het kaartje dat je bij het inrijden hebt gekregen.
Thanks. ^O^.
pi_123917889
Wammes lan! Jij woont toch in zuidoost, regel even flesje raki doen we de pre-meet bij jou thuis!
  maandag 11 maart 2013 @ 17:51:43 #257
374358 TR0LLFAG
Nee, jouw vader.
pi_123919881
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:r
Wat is het probleem?
pi_123922501
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef TR0LLFAG het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Ik kan niet opschieten met mensen uit Konya. :{
pi_123922594
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef xminator het volgende:
Wammes lan! Jij woont toch in zuidoost, regel even flesje raki doen we de pre-meet bij jou thuis!
Abi! :D helaas woon ik alweer enige tijd in Oost... Raki heb ik standaard in de kast staan :Y
pi_123922657
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:55 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Abi! :D helaas woon ik alweer enige tijd in Oost... Raki heb ik standaard in de kast staan :Y
Oost is ook vlakbij, muiderpoort 10 minutes naar bijlmer. Zet de ijsblokjes en mezze maar gereed'
pi_123922937
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:56 schreef xminator het volgende:

[..]

Oost is ook vlakbij, muiderpoort 10 minutes naar bijlmer. Zet de ijsblokjes en mezze maar gereed'
Toevallig heb ik ook net Turkse yogurt gekocht, trekken jullie wel de schoentjes uit zo bij de mat? Ga ik nog even het kristal poetsen, moet wel een puike indruk maken :@
pi_123923403
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Toevallig heb ik ook net Turkse yogurt gekocht, trekken jullie wel de schoentjes uit zo bij de mat? Ga ik nog even het kristal poetsen, moet wel een puike indruk maken :@
Ja, prima! Dan neem ik de cupcakes mee!
  maandag 11 maart 2013 @ 19:15:17 #263
374358 TR0LLFAG
Nee, jouw vader.
pi_123923583
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik kan niet opschieten met mensen uit Konya. :{
Nou, ok.

pi_123924229
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Met schoentjes in huis? We zijn toch verdomme geen Nederlanders. Heb jij wel een puike hali uit Turkije liggen?
pi_123934952
Als ik nu beken dat er hier een tapijtje van een Zweeds woonwarenhuis met streepjes de vloer opfleurt ga ik natuurlijk bijzonder af toch? :@

Maar compenseer dat wel met een fijne prent van Ataturk aan de wand, dit ter uwe genoegen :Y
pi_123937894
Als er maar genoeg Gezer terlikler aanwezig zijn voor onze voetjes.
pi_123940150
Die staan er standaard, naast de wat verweerde klompen van mijn Hollandse broeders O+
Weet wel dat er in mijn hut op order van mijn wederhelft geen tabak het vuur mag ontmoeten dus een lang bezoek zal het niet worden vrees ik :'( :P
pi_123940424
Tabak is dan ook niet voor Turken, wij stoken onze nargile. Vijf uur oke? Voor het avondeten zijn wij weg.
pi_123941266
Afgesproken, om 18.00 eten wij en uhm... wij hebben natuurlijk niet genoeg voor gasten dus dat komt mooi uit. :)
Nu nog even de Mercedes S-klasse van mijn abi lenen en wassen, voor de deur zetten en doen alsof die van mij is
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:11:51 #270
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123942584
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Afgesproken, om 18.00 eten wij en uhm... wij hebben natuurlijk niet genoeg voor gasten dus dat komt mooi uit. :)
Nu nog even de Mercedes S-klasse van mijn abi lenen en wassen, voor de deur zetten en doen alsof die van mij is
Mag ik wat chimi's en matties meenemen? We nemen jou kamer wel in, alvast bedankt! :D
pi_123942836
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Mag ik wat chimi's en matties meenemen? We nemen jou kamer wel in, alvast bedankt! :D
Mits het eerzame en oppassende burgers betreft lijkt mij dat dolletjes :) alhoewel ik mij wel afvraag wat jullie zo gezamenlijk in mijn slaapkamer willen ondernemen :@
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:22:46 #272
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123942969
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Mits het eerzame en oppassende burgers betreft lijkt mij dat dolletjes :) alhoewel ik mij wel afvraag wat jullie zo gezamenlijk in mijn slaapkamer willen ondernemen :@
We zullen doktertje spelen een heel onschuldig spelletje hoor.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:23:26 #273
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123942990
En we zullen niet in die doos onder je bed kijken hoor zekers niet :@
pi_123973253

If not now, then when.
pi_123973740
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]

_O-

Doet mij denken aan twee Mocromeisjes in de lift, hadden onder hun jas erg weinig aan en lieten dat even aan elkaar zien, rekenden er niet op dat de deur open kon gaan op dat moment :P
pi_123980145
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]

Tering lijkt de Amsterdamse metro wel, ziet er wel lekker uit :p

--
Vandaag ben ik voor GS, gaat lekker zo
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:01:18 #277
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123981497
Zitten ze hoor, stilletjes in de hoek. Beetje. Yvonne versieren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:05:01 #278
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123981789
En zargon taait nu al af
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:34:33 #279
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123987913
Nee hoor. Jullie turken zijn tof en een stuk ouder dan verwacht! En julius is een lekker wijf. Goed werk zg :P
pi_123987977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Zitten ze hoor, stilletjes in de hoek. Beetje. Yvonne versieren.
Wij hadden niet genoeg man en plek om een grote kringetje te vormen :'(
pi_123989049
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor. Jullie turken zijn tof en een stuk ouder dan verwacht! En julius is een lekker wijf. Goed werk zg :P
julius?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_123990572
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

julius?
Julis wss
  Admin woensdag 13 maart 2013 @ 00:49:56 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_123990594
Ik heb jullie gewoon gezien en gezoend O+ En wat is Julis een mooie dame!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_123990690
Ik wens jullie allemaal nog een fijne en gezegende avond. w/
  One tough cookie woensdag 13 maart 2013 @ 02:13:14 #285
169210 liesje1979
pi_123992041
Ik zag zG en dat vond ik heeeeeeeeeeeeeeeul tof. :D
pi_123992351
Net thuis, moe, reageer morgen, nu slapen...

Het was in ieder geval enorm leuk!
pi_123992465

Jeej *O*
Quote van Tjabbo:
pi_123992803
}:| Die persoon links op de foto doet me denken aan Theodora na de metamorfose. :') :{
pi_123994673
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
En zargon taait nu al af
Was om een telefoontje te plegen. :P.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe oud verwachtte jij ons dan. :D. Trouwens, jij zei dat je mij anders had voorgesteld... hoe zag je mij dan voor je? :P.

Bedankt voor de complimenten. :9.
pi_123994752
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:49 schreef yvonne het volgende:
Ik heb jullie gewoon gezien en gezoend O+
Yvonne! Je verbaasde mij wel. Positief! :D. Wat ben jij een warm en vrolijk persoon! Ik vond je echt tof, ook nog eens omdat je volgens mij tijd nam om even een praatje te maken met de groepen.

De term FOK!moeder past echt bij je! O+.

quote:
En wat is Julis een mooie dame!
O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2013 09:34:48 ]
pi_123994918
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag zG en dat vond ik heeeeeeeeeeeeeeeul tof. :D
:D!

Liesje! Je hebt een lief en leuke uitstraling en glimlachen past bij je! Hoe herkende je mij eigenlijk? Vond je reactie wel leuk toen je doorhad dat ik, ik was. :P.

Was kort, maar leuk! :s).
pi_123995742

RIP :o :{ :'(
pi_123996590
quote:
9s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:11 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

RIP :o :{ :'(
hij werd altijd in de zeik genomen door șaban.. ;(
Troll in peace..
Quote van Tjabbo:
  Admin woensdag 13 maart 2013 @ 11:06:56 #294
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_123997480
quote:
17s.gif Op woensdag 13 maart 2013 03:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Jeej *O*
Stuur me de foto's even wil je?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

One tough cookie woensdag 13 maart 2013 @ 11:11:31 #295
169210 liesje1979
pi_123997660
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D!

Liesje! Je hebt een lief en leuke uitstraling en glimlachen past bij je! Hoe herkende je mij eigenlijk? Vond je reactie wel leuk toen je doorhad dat ik, ik was. :P.

Was kort, maar leuk! :s).
Ik zag je op de twitterwall al 2x langskomen ofzo dus ik wist dat jij er was en je had een keer en foto in ABO gepost. :D
pi_123997888
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik zag je op de twitterwall al 2x langskomen ofzo dus ik wist dat jij er was en je had een keer en foto in ABO gepost. :D
Dat waren tweets van xminator en sylvesterrr om mij op de kast te jagen. Ze haalden er plezier uit om toch te tweeten na mijn 'niet doen's' en 'nee's'. :').
pi_123998034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat waren tweets van xminator en sylvesterrr om mij op de kast te jagen. Ze haalden er plezier uit om toch te tweeten na mijn 'niet doen's' en 'nee's'. :').
Was toch niet zo eng, hè? :D
  Admin woensdag 13 maart 2013 @ 11:26:09 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_123998250
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Yvonne! Je verbaasde mij wel. Positief! :D. Wat ben jij een warm en vrolijk persoon! Ik vond je echt tof, ook nog eens omdat je volgens mij tijd nam om even een praatje te maken met de groepen.

De term FOK!moeder past echt bij je! O+.

[..]

O+.
Wattes? :o Dacht je eik dat ik een wicked witch zou zijn? :o

pi_123998251
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Was toch niet zo eng, hè? :D
}:|.

Je had er in ieder geval lol in. :').
pi_123998359
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wattes? :o Dacht je eik dat ik een wicked witch zou zijn? :o
_O-.

Nou ja, dat geknuffel met Turq en ook de manier waarop je met ons sprak (open, warm, lichaamstaal etc.) zag ik gewoon niet aankomen. :P. Ik vond je qua gedrag wel Turks. :@. :D.
pi_123998558
:*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')