Pas je sig dan aan man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoe durf je je Nederlandse meester tegen te spreken. Gelijk uitzetten die hap.[/housenigger]
Okeequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:56 schreef Unites het volgende:
Ik vind dat als je in Nederland komt wonen als buitenlander je aan moet passen aan onze taal en cultuur. In het openbaar (dus ook op internet) praat iedereen gewoon dezelfde taal, zodat misverstanden voorkomen kunnen worden. Ik hoop echt dat het ooit zo ver komt dat buitenlanders die in hun eigen taal in het openbaar praten een flinke hoge boete krijgen.
Of ga gewoon terug naar je eigen land als je je niet kunt aanpassen!
In mijn geval is dat te laatquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:04 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is mijn gele ster. Voorkom rassenvermenging, ook op het internet.![]()
Jij bent een goed argument tegen rassenvermenging. Alles wat niet Germaans is, is sowieso 1 pot nat, daar niet van. Met onze vervloekte genenpoel mogen we blij zijn als den Germaan onze aanwezigheid tolereert.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn geval is dat te laat
maarrrr, maarrr, maar ik betaal wel gewoon belasting hoor! Pis Turk! ( zowel in het Turks als Nederlands, hihihhihihihihquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jij bent een goed argument tegen rassenvermenging. Alles wat niet Germaans is, is sowieso 1 pot nat, daar niet van. Met onze vervloekte genenpoel mogen we blij zijn als den Germaan onze aanwezigheid tolereert.
Belasting impliceert inkomen. Het is van de zotte om slaafvolk überhaupt geld te geven. Linkse multiculti hobby's.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maarrrr, maarrr, maar ik betaal wel gewoon belasting hoor! Pis Turk! ( zowel in het Turks als Nederlands, hihihhihihihih)
Ik snap eerlijk gezegd wel dat ze niet iedereen erbij willen hebben, maar als je ondernemers/ wetenschappers weigert ben je wel erg dom bezig. Kan hij zijn zaak niet verplaatsen naar een ander land?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:17 schreef Triggershot het volgende:
Serieus, dan heb je een oom zoals de mijne die voor 42 'binnen'landers ( lees Nederlanders) werk heeft gezorgd voor meer dan 20 jaar, zonder te bezuinigen, op eigen kracht, vervolgens mag hij niet eens als burger gebruik maken van een fundamenteel recht wat toeristen per definitie hebben, the fuck
Vertel eens waarom je de behoefte had om dit te posten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:56 schreef Unites het volgende:
Ik vind dat als je in Nederland komt wonen als buitenlander je aan moet passen aan onze taal en cultuur. In het openbaar (dus ook op internet) praat iedereen gewoon dezelfde taal, zodat misverstanden voorkomen kunnen worden. Ik hoop echt dat het ooit zo ver komt dat buitenlanders die in hun eigen taal in het openbaar praten een flinke hoge boete krijgen.
Jammer dat je het niet meer hebt tegen de jaren 70 gastarbeiders, en jammer dat je dat zelf niet beseft.quote:Of ga gewoon terug naar je eigen land als je je niet kunt aanpassen!
Hm, ik wil meer weten over 'Gebze'. Heb jij meer info (kunnen vinden)? Wil de mogelijke specs wel weten, maar die is er vast nog niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:53 schreef Bilge het volgende:
Turkse smartphone in 2013 een feit
Op het Mobile World Congress 2013 in Barcelona heeft telecom provider Turkcell bekend gemaakt om dit jaar nog met een geheel in Turkije gebouwde smartphone op de markt te komen.
Het Turkse projectteam, bestaande uit meer dan 700 leden, is bezig met het ontwerp en de ontwikkeling van de smartphone die de naam “Gebze” zal dragen. De telefoon moet van alle gebruikelijke technologieën worden voorzien. Het project is onderdeel van het Turkse “Fatih Project“.
Turkcell heeft een licentieovereenkomst afgesloten met Qualcomm, een internationaal chipmaker. Hierin staat dat het Turkse projectteam aanpassingen en uitbreidingen kan maken op de gebruikte chips.
De Turkse smartphone moet eind 2013 klaar zijn.
Bron
Ben benieuwd.
Ik ben er vrijwel van overtuigt dat het Android zal worden (met een Android-skin zoals 'Sense' van HTC en 'TouchWiz' van Samsung). En nu maar hopen dat ze niet falen zoals HTC met het op tijd uitbrengen van updates. Maar goed, toekomstmuziek nog.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef Bilge het volgende:
De weinige info die ik heb kunnen vinden:
- telefoon wordt volledig geproduceerd in Turkije
- de chip wordt met de hulp van Qualcomm gemaakt
- Turkcell gooit er een eigensoftware laag op ('arayüz'), ik vermoed bovenop Android.
De vernieuwingen van moderne telefoons vind ik vaak overbodig, dus als dit geen superoud model wordt en een beetje betaalbaar zou ik hem best willen kopen.
Dat is wel nice.quote:Indeed, it is possible to ensure that TRY500 million remains in Turkey's pocket for each 1 million units of local smartphones sold.
Bron: http://www.sacbee.com/201(...)ic.html#storylink=cp
quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:17 schreef Bilge het volgende:
Keiharde bitchslap: http://beta.eksisozluk.com/gebze--143402?p=17 (166e reactie)
Wel zij gezegd dat zelfs HTC, Sony en Nokia Qualcomm processors gebruiken en lang niet alle onderdelen zelf ontwikkelen. We kunnen in ieder geval stellen dat Gebze een stap in de goede richting is.
Moest lachen.quote:ama koskoca holdingin patronu ve etrafındakiler de lütfen artı hanemize üç kuruş daha yazacağız diye vatandaşın milliyetçilik damarından konuya girip biz türkiyede akıllı telefon üretiyoruz diye kimseyi esnek laflarla boşa gazlamasın.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:02 schreef fb12fb12 het volgende:
Ey ey ey ey waarom hebben jullie een groeps whatsapp en ben ik niet uitgenodigd????
quote:Ex-PVV politicus wordt moslim
Het moet de nachtmerrie zijn van iedere PVV-kiezer: stemmen op een moslim. Toch hebben talloze Haagse kiezers dat met terugwerkende kracht gedaan. Arnoud van Doorn, in de gemeenteraad van Den Haag gekozen als politicus voor de PVV maar later afgesplitst, heeft zich bekeerd tot de islam.
Voormalig PVV politicus Arnold van Doorn maakt op Twitter bekend dat hij moslim is geworden. Een tweet van hem bevatte de tekst "Nieuwe start" direct gevolgd door een tweet met in het Arabisch de officiële geloofsgetuigenis die nieuwe moslims moeten uitspreken wanneer ze zich bekeren: "Ik getuig dat (er) geen godheid is (dan) alleen God en ik getuig dat Mohammed de gezant van God is."
Van een hack is geen sprake. Van Doorn heeft in een kort telefonisch interview aan Joop laten weten dat hij in inderdaad moslim is geworden. De geloofsbelijdenis is getwitterd in het kader van een 'nieuwe start'.
"Je moet die twee tweets al één zien. Maar verder wil ik er niets over zeggen. Ik beschouw welk geloof iemand aanhangt als een privé-aangelegenheid."
- Maar u heeft het zelf op Twitter bekend gemaakt, dan zult u daar toch vragen over krijgen.
"Dat klopt maar ik zie het als een privé-aangelegenheid en daar wil ik het verder bij laten."
Is wat precies een Turkse eigenschap? Nationalisme, het misbruik maken van nationalistische gevoelens, of dat Turken in deze propaganda trappen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Moest lachen.
Ik gok zo dat jij je daar ook in kan herkennen. Is dit een eigenschap van de 'Turk'?
Echt he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:30 schreef Ayca het volgende:
Waarom op twitter zetten als het een privé-aangelegenheid is
Die groepswhatsapp was bedoeld voor de meetgangers, om foto´s enzo uit te wisselen.quote:
Dus jullie sluiten mij uit?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Is wat precies een Turkse eigenschap? Nationalisme, het misbruik maken van nationalistische gevoelens, of dat Turken in deze propaganda trappen?
Ik denk dat nationalisme een rationele overlevingsstrategie is. Voor alle mensen geldt het gezegde `het hemd is nader dan de rok´.
Het foppen en gefopt worden met nationalistische/ religieuze propaganda zag je ook met Kombassan enzo. Blijkbaar verwachten wij geen naaistreken van onze land/ en geloofsgenoten. In de populaire Turkse geschiedenisverhalen zijn de slechterikken ook altijd buitenlandse vijanden die de naieve Turken in de rug steken.![]()
Ik weet nog hoe verrast ik was toen ik ontdekte dat tijdens de heerschappij van het Ottomaanse Rijk allerlei Turkse beys in opstand kwamen tegen de Turkse Ottomanen. Of dat Sah Ismail, die voortdurend oorlog voerde met de Ottomaanse sultan die jouw naam draagt, eigenlijk ook een Turk was.Het foppen- gefopt worden berust dus op een zwakke plek in de Turkse psychose, wij verwachten het niet en slimme ondernemers misbruiken dat.
[..]
Echt he.Hier zit wat onder.
[..]
Die groepswhatsapp was bedoeld voor de meetgangers, om foto´s enzo uit te wisselen.
Moest je maar naar de meet komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |