Tering lijkt de Amsterdamse metro wel, ziet er wel lekker uit :pquote:
Wij hadden niet genoeg man en plek om een grote kringetje te vormenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Zitten ze hoor, stilletjes in de hoek. Beetje. Yvonne versieren.
julius?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor. Jullie turken zijn tof en een stuk ouder dan verwacht! En julius is een lekker wijf. Goed werk zg
Was om een telefoontje te plegen.quote:
Hoe oud verwachtte jij ons dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor. Jullie turken zijn tof en een stuk ouder dan verwacht! En julius is een lekker wijf. Goed werk zg
Yvonne! Je verbaasde mij wel. Positief!quote:
quote:En wat is Julis een mooie dame!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag zG en dat vond ik heeeeeeeeeeeeeeeul tof.
hij werd altijd in de zeik genomen door șaban..quote:
Stuur me de foto's even wil je?quote:
Ik zag je op de twitterwall al 2x langskomen ofzo dus ik wist dat jij er was en je had een keer en foto in ABO gepost.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:41 schreef zarGon het volgende:
[..]!
Liesje! Je hebt een lief en leuke uitstraling en glimlachen past bij je! Hoe herkende je mij eigenlijk? Vond je reactie wel leuk toen je doorhad dat ik, ik was..
Was kort, maar leuk!.
Dat waren tweets van xminator en sylvesterrr om mij op de kast te jagen. Ze haalden er plezier uit om toch te tweeten na mijn 'niet doen's' en 'nee's'.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag je op de twitterwall al 2x langskomen ofzo dus ik wist dat jij er was en je had een keer en foto in ABO gepost.
Was toch niet zo eng, hè?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat waren tweets van xminator en sylvesterrr om mij op de kast te jagen. Ze haalden er plezier uit om toch te tweeten na mijn 'niet doen's' en 'nee's'..
Wattes?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvonne! Je verbaasde mij wel. Positief!. Wat ben jij een warm en vrolijk persoon! Ik vond je echt tof, ook nog eens omdat je volgens mij tijd nam om even een praatje te maken met de groepen.
De term FOK!moeder past echt bij je!.
[..].
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wattes?Dacht je eik dat ik een wicked witch zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |