Moet je het wel als Fetos gaan doen, dat je miljarden aan geld ophaalt van alle domme schapen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef Ayca het volgende:
Nieuw doel: zelf een groep oprichten en Turken van alle lagen van de samenleving van hun geloof af laten vallen
Hoezoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cubbeli is echt wel de laatste die andere geleerden mag bekritiseren, Sapik herif.
watquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De hulp van dode mensen oproepen als hij in problemen zit.
lol,richt hij dat gedeelte over 'putlara tapiyosun' etc. op zichzelf? En klopt het verder wat hij zegt?quote:
Ik weet niet of hij dat door heeft idd, daarmee komt het wel op neer dat hij hetzelfde doet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol,richt hij dat gedeelte over 'putlara tapiyosun' etc. op zichzelf? En klopt het verder wat hij zegt?
De achterliggende gedachte komt heel vaak voor, 'Allah staat te ver van ons', dus hebben wij een persoon nodig die dichterbij hem staat en dichtbij ons stond.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:45 schreef zarGon het volgende:
. Waarom richtte hij zich niet tot Allah?
Mja, goed. Waarom zien zulke mensen er altijd zo eng en onverzorgd uit? En vooral ook de manier waarop ze spreken... Brr.
quote:Oh come on, this is bullshit. Save this fake nonsense for an April Fools Day posting. The next thing you'll be telling us is that their breasts aren't all natural and that they really don't enjoy all that great sex that they are having!
Ohquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:01 schreef Mercan het volgende:
Afgelopen week was ik in Porto met wat vrienden.
Daar zijn we naar een wedstrijd van Boavista geweest.
Stadion met een capaciteit van ongeveer 30.000, maar er zaten er maar 1000.
[ afbeelding ]
De club was betrokken bij een omkoopschandaal.quote:
Wat is je doel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
Weet een van jullie een handige site die je helpt met het maken/designen van een blog?
(ja ja ik ben al aan het googlen, maar toch)
Usta, waarom?! Hetzelfde gevoel wanneer iemand het einde van een film spoilert. Heb je ook geen zin meer erin en zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef xminator het volgende:
http://izismile.com/2013/(...)akeover_93_pics.html
Ja, maar wat is het doel van je blog? Wat wil je precies?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Onbekende, anonieme mensen.
Nee, grapje. Ik link wel. Sowieso moet ik zarGon ervan overtuigen dat Turkse gerechten wel degelijk mooi op foto's kunnen staan!
Thanks.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Je kan er vaak een uitrijkaartje kopen inderdaad. Dan stop je dat nieuwe kaartje in de automaat bij de slagboom, in plaats van het kaartje dat je bij het inrijden hebt gekregen.
Abi!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef xminator het volgende:
Wammes lan! Jij woont toch in zuidoost, regel even flesje raki doen we de pre-meet bij jou thuis!
Oost is ook vlakbij, muiderpoort 10 minutes naar bijlmer. Zet de ijsblokjes en mezze maar gereed'quote:Op maandag 11 maart 2013 18:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Abi!helaas woon ik alweer enige tijd in Oost... Raki heb ik standaard in de kast staan
Toevallig heb ik ook net Turkse yogurt gekocht, trekken jullie wel de schoentjes uit zo bij de mat? Ga ik nog even het kristal poetsen, moet wel een puike indruk makenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Oost is ook vlakbij, muiderpoort 10 minutes naar bijlmer. Zet de ijsblokjes en mezze maar gereed'
Ja, prima! Dan neem ik de cupcakes mee!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook net Turkse yogurt gekocht, trekken jullie wel de schoentjes uit zo bij de mat? Ga ik nog even het kristal poetsen, moet wel een puike indruk maken
Nou, ok.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan niet opschieten met mensen uit Konya.
Met schoentjes in huis? We zijn toch verdomme geen Nederlanders. Heb jij wel een puike hali uit Turkije liggen?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook net Turkse yogurt gekocht, trekken jullie wel de schoentjes uit zo bij de mat? Ga ik nog even het kristal poetsen, moet wel een puike indruk maken
Mag ik wat chimi's en matties meenemen? We nemen jou kamer wel in, alvast bedankt!quote:Op maandag 11 maart 2013 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Afgesproken, om 18.00 eten wij en uhm... wij hebben natuurlijk niet genoeg voor gasten dus dat komt mooi uit.![]()
Nu nog even de Mercedes S-klasse van mijn abi lenen en wassen, voor de deur zetten en doen alsof die van mij is
Mits het eerzame en oppassende burgers betreft lijkt mij dat dolletjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Mag ik wat chimi's en matties meenemen? We nemen jou kamer wel in, alvast bedankt!
We zullen doktertje spelen een heel onschuldig spelletje hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mits het eerzame en oppassende burgers betreft lijkt mij dat dolletjesalhoewel ik mij wel afvraag wat jullie zo gezamenlijk in mijn slaapkamer willen ondernemen
quote:
Tering lijkt de Amsterdamse metro wel, ziet er wel lekker uit :pquote:
Wij hadden niet genoeg man en plek om een grote kringetje te vormenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Zitten ze hoor, stilletjes in de hoek. Beetje. Yvonne versieren.
julius?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor. Jullie turken zijn tof en een stuk ouder dan verwacht! En julius is een lekker wijf. Goed werk zg
Was om een telefoontje te plegen.quote:
Hoe oud verwachtte jij ons dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor. Jullie turken zijn tof en een stuk ouder dan verwacht! En julius is een lekker wijf. Goed werk zg
Yvonne! Je verbaasde mij wel. Positief!quote:
quote:En wat is Julis een mooie dame!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag zG en dat vond ik heeeeeeeeeeeeeeeul tof.
hij werd altijd in de zeik genomen door șaban..quote:
Stuur me de foto's even wil je?quote:
Ik zag je op de twitterwall al 2x langskomen ofzo dus ik wist dat jij er was en je had een keer en foto in ABO gepost.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:41 schreef zarGon het volgende:
[..]!
Liesje! Je hebt een lief en leuke uitstraling en glimlachen past bij je! Hoe herkende je mij eigenlijk? Vond je reactie wel leuk toen je doorhad dat ik, ik was..
Was kort, maar leuk!.
Dat waren tweets van xminator en sylvesterrr om mij op de kast te jagen. Ze haalden er plezier uit om toch te tweeten na mijn 'niet doen's' en 'nee's'.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag je op de twitterwall al 2x langskomen ofzo dus ik wist dat jij er was en je had een keer en foto in ABO gepost.
Was toch niet zo eng, hè?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat waren tweets van xminator en sylvesterrr om mij op de kast te jagen. Ze haalden er plezier uit om toch te tweeten na mijn 'niet doen's' en 'nee's'..
Wattes?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvonne! Je verbaasde mij wel. Positief!. Wat ben jij een warm en vrolijk persoon! Ik vond je echt tof, ook nog eens omdat je volgens mij tijd nam om even een praatje te maken met de groepen.
De term FOK!moeder past echt bij je!.
[..].
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wattes?Dacht je eik dat ik een wicked witch zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |