Moet je het wel als Fetos gaan doen, dat je miljarden aan geld ophaalt van alle domme schapen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef Ayca het volgende:
Nieuw doel: zelf een groep oprichten en Turken van alle lagen van de samenleving van hun geloof af laten vallen
Hoezoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cubbeli is echt wel de laatste die andere geleerden mag bekritiseren, Sapik herif.
watquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De hulp van dode mensen oproepen als hij in problemen zit.
lol,richt hij dat gedeelte over 'putlara tapiyosun' etc. op zichzelf? En klopt het verder wat hij zegt?quote:
Ik weet niet of hij dat door heeft idd, daarmee komt het wel op neer dat hij hetzelfde doet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol,richt hij dat gedeelte over 'putlara tapiyosun' etc. op zichzelf? En klopt het verder wat hij zegt?
De achterliggende gedachte komt heel vaak voor, 'Allah staat te ver van ons', dus hebben wij een persoon nodig die dichterbij hem staat en dichtbij ons stond.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:45 schreef zarGon het volgende:
. Waarom richtte hij zich niet tot Allah?
Mja, goed. Waarom zien zulke mensen er altijd zo eng en onverzorgd uit? En vooral ook de manier waarop ze spreken... Brr.
quote:Oh come on, this is bullshit. Save this fake nonsense for an April Fools Day posting. The next thing you'll be telling us is that their breasts aren't all natural and that they really don't enjoy all that great sex that they are having!
Ohquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:01 schreef Mercan het volgende:
Afgelopen week was ik in Porto met wat vrienden.
Daar zijn we naar een wedstrijd van Boavista geweest.
Stadion met een capaciteit van ongeveer 30.000, maar er zaten er maar 1000.
[ afbeelding ]
De club was betrokken bij een omkoopschandaal.quote:
Wat is je doel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
Weet een van jullie een handige site die je helpt met het maken/designen van een blog?
(ja ja ik ben al aan het googlen, maar toch)
Usta, waarom?! Hetzelfde gevoel wanneer iemand het einde van een film spoilert. Heb je ook geen zin meer erin en zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef xminator het volgende:
http://izismile.com/2013/(...)akeover_93_pics.html
Ja, maar wat is het doel van je blog? Wat wil je precies?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Onbekende, anonieme mensen.
Nee, grapje. Ik link wel. Sowieso moet ik zarGon ervan overtuigen dat Turkse gerechten wel degelijk mooi op foto's kunnen staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |