Thanks.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Je kan er vaak een uitrijkaartje kopen inderdaad. Dan stop je dat nieuwe kaartje in de automaat bij de slagboom, in plaats van het kaartje dat je bij het inrijden hebt gekregen.
Abi!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef xminator het volgende:
Wammes lan! Jij woont toch in zuidoost, regel even flesje raki doen we de pre-meet bij jou thuis!
Oost is ook vlakbij, muiderpoort 10 minutes naar bijlmer. Zet de ijsblokjes en mezze maar gereed'quote:Op maandag 11 maart 2013 18:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Abi!helaas woon ik alweer enige tijd in Oost... Raki heb ik standaard in de kast staan
Toevallig heb ik ook net Turkse yogurt gekocht, trekken jullie wel de schoentjes uit zo bij de mat? Ga ik nog even het kristal poetsen, moet wel een puike indruk makenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Oost is ook vlakbij, muiderpoort 10 minutes naar bijlmer. Zet de ijsblokjes en mezze maar gereed'
Ja, prima! Dan neem ik de cupcakes mee!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook net Turkse yogurt gekocht, trekken jullie wel de schoentjes uit zo bij de mat? Ga ik nog even het kristal poetsen, moet wel een puike indruk maken
Nou, ok.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan niet opschieten met mensen uit Konya.
Met schoentjes in huis? We zijn toch verdomme geen Nederlanders. Heb jij wel een puike hali uit Turkije liggen?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook net Turkse yogurt gekocht, trekken jullie wel de schoentjes uit zo bij de mat? Ga ik nog even het kristal poetsen, moet wel een puike indruk maken
Mag ik wat chimi's en matties meenemen? We nemen jou kamer wel in, alvast bedankt!quote:Op maandag 11 maart 2013 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Afgesproken, om 18.00 eten wij en uhm... wij hebben natuurlijk niet genoeg voor gasten dus dat komt mooi uit.![]()
Nu nog even de Mercedes S-klasse van mijn abi lenen en wassen, voor de deur zetten en doen alsof die van mij is
Mits het eerzame en oppassende burgers betreft lijkt mij dat dolletjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Mag ik wat chimi's en matties meenemen? We nemen jou kamer wel in, alvast bedankt!
We zullen doktertje spelen een heel onschuldig spelletje hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mits het eerzame en oppassende burgers betreft lijkt mij dat dolletjesalhoewel ik mij wel afvraag wat jullie zo gezamenlijk in mijn slaapkamer willen ondernemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |