Onder het filmpje staat dat 25% 'nee' zei (en/of een vriendje had). 75% van de gevallen succesvol, zeer zeker niet slecht lijkt me.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:32 schreef Bilge het volgende:
[..]Omg, die lange jongen kijkt ze niet eens aan.![]()
De gevallen waarop het niet lukt knippen ze er zeker uit, maar toch knap.

Ik zou jou wel serieus nemenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Religieuzen neem ik over het algemeen niet serieus, Mormonen even buiten beschouwing gelaten

Het origineel...quote:Op maandag 4 maart 2013 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onder het filmpje staat dat 25% 'nee' zei (en/of een vriendje had). 75% van de gevallen succesvol, zeer zeker niet slecht lijkt me.
Overigens:
Welk liedje is dat van 1:40 t/m 1:57? Klinkt enorm bekend, maar kan er even niet op komen.
Shazam en Sound Hound zeggen dat het het volgend liedje is, maar toch, het was volgens mij een andere.

Heb ik nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met de beelden van die ervaring zou jij opzich onder je dienstplicht uit kunnen komen

Bedoelde heb ik welquote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan is dat de redding van mijn bolletjesopslagholletje

Dank je!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef zarGon het volgende:
KLB / Controleur HTM zit grappen te maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Dat was op 12 september toch? Op 11 september kwam de Poolse koning aan bij de poorten van Wenen, op de vroege ochtend van 12 september begon het gevecht. No?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Triggershot het volgende:
Slag van Wenen, waar de Turken werden verslagen was trouwens op 11 september, voor het laatst dat de moslims een bedreiging vormden voor Christelijk Europa.. Of Bush of de moslims nou de aanslagen gedaan hebben, zou dit in hun achterhoofd geweest zijn?

Op 11 september hadden de moslims de overhand, 12 september veranderde het met name met versterkering van de Poolse koning idd.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was op 12 september toch? Op 11 september kwam de Poolse koning aan bij de poorten van Wenen, op de vroege ochtend van 12 september begon het gevecht. No?

Ik dacht dat de slag had plaatsgevonden op 12 september. Hm...quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op 11 september hadden de moslims de overhand, 12 september veranderde het met name met versterkering van de Poolse koning idd.

De slag duurde wel 2 dagen he?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht dat de slag had plaatsgevonden op 12 september. Hm...

Is dat zo? Ik dacht dat alles werd beslist op de 12de. Kan verder ook niets vinden op het internet over een tijdbestek van 2 dagen.quote:

Daar heb je ook gelijk in, 12 werd ook de beslissende slag geleverd, enkel gingen de Turken er van uit dat op 11 september de overwinning zou behaald worden, tot de Poolse koning kwam. Wikipedia heeft het onder meer over 11 en 12 september.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat alles werd beslist op de 12de. Kan verder ook niets vinden op het internet over een tijdbestek van 2 dagen.

quote:The Battle of Vienna (German: Schlacht am Kahlenberg, Polish: Bitwa pod Wiedniem or Odsiecz Wiedeńska, Turkish: İkinci Viyana Kuşatması) took place on 11 and 12 September[5] 1683 after Vienna had been besieged by the Ottoman Empire for two months. It was a battle of the Holy Roman Empire in league with the Polish–Lithuanian Commonwealth (Holy League) versus the Ottoman Empire and chiefdoms of the Ottoman Empire, and took place at the Kahlenberg mountain near Vienna. The battle marked the beginning of the political hegemony of the Habsburg dynasty in the Holy Roman Empire and Central Europe
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Viennaquote:The decisive battle took place on 12 September, after the united relief army of approximately 84,000 men had arrived.
quote:11–12 September 1683

Mja, ik wil het geen Wikipedia-discussie maken...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Vienna
[..]
Ook op de rest van de pagina lees ik niet wat er wél is gebeurd op 11 september (niets over gevechten, alleen dat de Poolse koning bij de poorten van Wenen aan was gekomen).quote:In the early morning hours of 12 September, before the battle, a Mass was held for the King of Poland and his nobles.

Geniaal!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, ik wil het geen Wikipedia-discussie maken....
Op diezelfde pagina staat ook:
[..]
Ook op de rest van de pagina lees ik niet wat er wél is gebeurd op 11 september (niets over gevechten, alleen dat de Poolse koning bij de poorten van Wenen aan was gekomen).
Ik lees verder ook dat het 3 uur zou geduurd hebben, andere websites hebben het weer over 12/13 uur. Mja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |