Simpele:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef -Menn0- het volgende:
Op welke sites stonden die rekendingen ookalweer voor je kcal? Waar je je vet% moest invullen enzo. Ben benieuwd wat daar uit komt als ik die 14% invul, vergelijken met wat ik nu aanhoud als onderhoud
Zelfs de serieuze jongens squaten niet of met 2*5 kilo op de barquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:18 schreef Mithras82 het volgende:
Zolang je maar good form squat mire ik iedereen die ik zie squatten. Helaas is squatten niet populair en als mensen al wat doen dan zijn de squats meestal half.
Bij mij enkel een smith machinequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:35 schreef duncannn het volgende:
Bij ons squat de helft en zijn er ook redelijk wat mensen die 100+ ATG kunnen squatten. We hebben 3 Squatrekken, 2 powercages en een crossfitcage ofzo waar je ook in kan squatten.
Kut knieblessure.
Goed verhaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef stinkie het volgende:
Ik werd gemirred tijdens het squaten. En dan vragen waarom ik zoveel gewicht kan. "ja maar je bent helemaal niet zo groot. Niet zoals die gasten daar"
Het positieve is dat ik de iig geen ecto-curlboy look heb
Ik kom nu overigens nauwelijks de bank af. En ik moet de trap ook nog op naar bed zo
/dagboek
Met een kilo'tje per week en 3 maanden tijd zou hij 12 kilo keiharde spiermassa kunnen gainen. Dan komt hij wel over de 90 kilo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zou het met Edwin zijn? Die moet minimaal al 90 kilo wegen nu?
Ik zie niet in waarom het moeilijk is om te cutten. Als je dat verslavende voedsel niet in huis haalt, dan is het ook niet moeilijk om te cutten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zijdelings met voeding te maken:
http://www.nytimes.com/20(...)ml?pagewanted=1&_r=0
Hoe bedrijven tegenwoordig honderden proefpersonen gebruiken + een groep supercomputer om precies *uit te rekenen* hoe een product moet zijn om ervan blijven te eten / eraan verslaafd te raken.
Dit is waarom het moeilijk is te cutten, mensen
Je moet ook nooit boodschappen doen op een lege maag in de cut zeker niet als je favoriete chips in de aanbieding zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het moeilijk is om te cutten. Als je dat verslavende voedsel niet in huis haalt, dan is het ook niet moeilijk om te cutten.
feelsbatmanquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet ook nooit boodschappen doen op een lege maag in de cut
Het moeilijkste van de cut is de verleiding in de supermarkt weerstaan. Zolang je die shit niet eet raak je er niet aan verslaafd. Ik blijf tegenwoordig standaard weg bij het chips en frisdrank schap in de supermarkt (alhoewel ik frisdrank sowieso niet lekker vind).quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zijdelings met voeding te maken:
http://www.nytimes.com/20(...)ml?pagewanted=1&_r=0
Hoe bedrijven tegenwoordig honderden proefpersonen gebruiken + een groep supercomputer om precies *uit te rekenen* hoe een product moet zijn om ervan blijven te eten / eraan verslaafd te raken.
Dit is waarom het moeilijk is te cutten, mensen
Haha. Mijn OHP was laatste keer 8x47.5, dus volgende keer ga ik 6x50 proberen. Squat zit op 6x92.5kg, maar heb het gevoel dat mijn form niet goed is, dus ga waarschijnlijk deloaden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:44 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik vind dit nog best grappig. We zitten dus ongeveer op dezelfde gewichten. Alleen ik heb nog een iets lagere aantal reps. (1,5x op 130kg deadlift, 3x op 75kg BP)
Als je nu zegt dat je squats tussen de 80-85kg zit en je OHP op 45-50kg ga ik je nog meer in de gaten houden.(doe zelf ook reverse pyramid)
Ruilen? Zou maar al te graag meer squattenquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:10 schreef Verbosity het volgende:
Bij mij gaat de OHP met moeite 5x50. Als ik het vergelijk met de squat en deadlift zijn deze aanzienlijk hoger met 5x125 en 5x145.![]()
Ja man. Kilo`s gewicht aangekomen. Hoe heet zijn trainer ook alweer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zou het met Edwin zijn? Die moet minimaal al 90 kilo wegen nu?
Ja, was leuk en druk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:54 schreef seto het volgende:
[..]
Was je trouwens naar het NK gewichtheffen? Vond het wel tof om een keer van dichtbij te zien.
Tot wanneer loopt je abbonement?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bij mij enkel een smith machine
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:35 schreef duncannn het volgende:
Bij ons squat de helft en zijn er ook redelijk wat mensen die 100+ ATG kunnen squatten. We hebben 3 Squatrekken, 2 powercages en een crossfitcage ofzo waar je ook in kan squatten.
Beterschap!quote:Kut knieblessure.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:12 schreef Weissman het volgende:
Gisteren hier wezen kijken; http://www.body-improvement.nl/index.html
Potentially my next gym.![]()
Rondleiding gehad van de eigenaar; gast zat aan de havermout toen ik binnenkwam![]()
http://www.body-improvement.nl/images/foto/atleten/mile.htm
Ik was volgens mij de enige, ben er al een stuk of 5 langs gegaan, maar kom nu pas achter waar de hardcore gyms zitten. Heb er nog 3 op mijn lijstje staan waar ik even langs wil gaan om te kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:20 schreef CarbonC het volgende:
@ die gast die nog een gym in Rotterdam zocht:
Ah bestaat die nog. Zit in Capelle toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik was volgens mij de enige, ben er al een stuk of 5 langs gegaan, maar kom nu pas achter waar de hardcore gyms zitten. Heb er nog 3 op mijn lijstje staan waar ik even langs wil gaan om te kijken
IJsselmondequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah bestaat die nog. Zit in Capelle toch?
Ik zit nu op bodynet daar krijgen gasten die nog geen eens 3 jaar trainen al hulp met hun kuurquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:40 schreef CarbonC het volgende:
Was volgens mij een newbie die er laatst om vroeg.
--
BTW: DBB ligt eruit.
Bij mij laadt de site ook niet nee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:40 schreef CarbonC het volgende:
Was volgens mij een newbie die er laatst om vroeg.
--
BTW: DBB ligt eruit.
De enige sportschool in 010 die vroeg opent is de The Fitnessclub, om 7 AM al.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, pas om 9 uur open. Dan wil ik al bijna weer buiten staan.
Als ik zo vroeg ga trainen merk ik echt dat ik minder presteer. Ik train het beste meteen na het werk, rond 16:15 beginnen en rond 17:30 lekker naar huis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, pas om 9 uur open. Dan wil ik al bijna weer buiten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |