Ja, was leuk en druk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:54 schreef seto het volgende:
[..]
Was je trouwens naar het NK gewichtheffen? Vond het wel tof om een keer van dichtbij te zien.
Tot wanneer loopt je abbonement?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bij mij enkel een smith machine
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:35 schreef duncannn het volgende:
Bij ons squat de helft en zijn er ook redelijk wat mensen die 100+ ATG kunnen squatten. We hebben 3 Squatrekken, 2 powercages en een crossfitcage ofzo waar je ook in kan squatten.
Beterschap!quote:Kut knieblessure.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:12 schreef Weissman het volgende:
Gisteren hier wezen kijken; http://www.body-improvement.nl/index.html
Potentially my next gym.![]()
Rondleiding gehad van de eigenaar; gast zat aan de havermout toen ik binnenkwam![]()
http://www.body-improvement.nl/images/foto/atleten/mile.htm
Ik was volgens mij de enige, ben er al een stuk of 5 langs gegaan, maar kom nu pas achter waar de hardcore gyms zitten. Heb er nog 3 op mijn lijstje staan waar ik even langs wil gaan om te kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:20 schreef CarbonC het volgende:
@ die gast die nog een gym in Rotterdam zocht:
Ah bestaat die nog. Zit in Capelle toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik was volgens mij de enige, ben er al een stuk of 5 langs gegaan, maar kom nu pas achter waar de hardcore gyms zitten. Heb er nog 3 op mijn lijstje staan waar ik even langs wil gaan om te kijken
IJsselmondequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah bestaat die nog. Zit in Capelle toch?
Ik zit nu op bodynet daar krijgen gasten die nog geen eens 3 jaar trainen al hulp met hun kuurquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:40 schreef CarbonC het volgende:
Was volgens mij een newbie die er laatst om vroeg.
--
BTW: DBB ligt eruit.
Bij mij laadt de site ook niet nee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:40 schreef CarbonC het volgende:
Was volgens mij een newbie die er laatst om vroeg.
--
BTW: DBB ligt eruit.
De enige sportschool in 010 die vroeg opent is de The Fitnessclub, om 7 AM al.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, pas om 9 uur open. Dan wil ik al bijna weer buiten staan.
Als ik zo vroeg ga trainen merk ik echt dat ik minder presteer. Ik train het beste meteen na het werk, rond 16:15 beginnen en rond 17:30 lekker naar huis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, pas om 9 uur open. Dan wil ik al bijna weer buiten staan.
Heb ik ook. Mijn squad en dl zijn ongeveer hetzelfde (120/145), maar OHP 44.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:10 schreef Verbosity het volgende:
Bij mij gaat de OHP met moeite 5x50. Als ik het vergelijk met de squat en deadlift zijn deze aanzienlijk hoger met 5x125 en 5x145.
Wtf dumbells tot 70...die ga ik in m'n hele leven nooit nodig hebben denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
De enige sportschool in 010 die vroeg opent is de The Fitnessclub, om 7 AM al.
Ben langs geweest bij hun vestiging bij de Kuip. Squatrek hadden ze wel, dus ik hou mijn opties open. Al gingen de dumbells maar tot 30kg. Bij Body Improvement gaan de dumbells tot 70kg
Zie het als een doel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wtf dumbells tot 70...die ga ik in m'n hele leven nooit nodig hebben denk ik.
David lloyd is ook om 7 uur open. Toch maar eens denken over BI en misschien m´n workout naar de middag verplaatsen. 70kg dumbbells zal ik niet nodig hebben, maar bij DL gaan ze maar tot 30kg, Ik gebruik nu dumbbells tot 40 - 45kg, DL ben ik dus wel uitgegroeid nu.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
De enige sportschool in 010 die vroeg opent is de The Fitnessclub, om 7 AM al.
Ben langs geweest bij hun vestiging bij de Kuip. Squatrek hadden ze wel, dus ik hou mijn opties open. Al gingen de dumbells maar tot 30kg. Bij Body Improvement gaan de dumbells tot 70kg
David Lloyd, not even once.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
David lloyd is ook om 7 uur open. Toch maar eens denken over BI en misschien m´n workout naar de middag verplaatsen. 70kg dumbbells zal ik niet nodig hebben, maar bij DL gaan ze maar tot 30kg, Ik gebruik nu dumbbells tot 40 - 45kg, DL ben ik dus wel uitgegroeid nu.
Op de foto's ziet de gym er wel erg vol uit bij BI. Is dat ook zo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
David Lloyd, not even once.
Bij BI hadden ze ook een trap bar
Klopt, alles staat vrij dicht op elkaar. Wel genoeg ruimte voor SQ, DL en vrije gewichten. Hij wil graag uitbreiden maar het mag niet van de gemeente, vertelde hij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Snakey het volgende:
Op de foto's ziet de gym er wel erg vol uit bij BI. Is dat ook zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |