Gay.quote:
20 seconden. Hooguit.quote:
Prima weg luister muziek af en toe, maar veel mensen vinden het volgens mij geweldig omdat het hip is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die Bob Marley niet waarderen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die kapiteintje niet waarderen
Omdat het hip is?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima weg luister muziek af en toe, maar veel mensen vinden het volgens mij geweldig omdat het hip is.
Er is nu toch ook Marley Beats ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima weg luister muziek af en toe, maar veel mensen vinden het volgens mij geweldig omdat het hip is.
Ook goede shit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik niet altijd met Celine Dion aan wil komen voor jou.
Wauw, dat was grappig.quote:
Zou mij niks verbazen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is nu toch ook Marley Beats ofzo?
Ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat het hip is?![]()
Ben met de muziek opgegroeid, stond best vaak aan in de woonkamer.
Dat mag. Dit is een vrij land en je mag naar de muziek luisteren die je wilt luisteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
Ik en mijn grote vriend mrstylo luisteren tenminste naar hip-hop.
Nee maar sinds wanneer is het hip om naar Bob te luisteren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen.
[..]
Ok.
Mij er uit latenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
HET IS LENS ZN SCHULDquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag. Dit is een vrij land en je mag naar de muziek luisteren die je wilt luisteren.
[/Ajacied422]
Ja, wist ik dat.quote:
Sinds altijd? Ik kan je geen statistiek geven o.i.d. maar Bob Marley geweldig vinden zal je zelden op kritiek komen te staan in welke subcultuur dan ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar sinds wanneer is het hip om naar Bob te luisteren?
Behalve bij jou.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds altijd? Ik kan je geen statistiek geven o.i.d. maar Bob Marley geweldig vinden zal je zelden op kritiek komen te staan in welke subcultuur dan ook.
Easy listening met een enorm alternatief imago. En sowieso altijd een favoriet voor de stonersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar sinds wanneer is het hip om naar Bob te luisteren?
Nee hoor. Ik vind het prima weg luister muziek, vrolijk als het is.quote:
Bedankt voor de beknopte samenvatting.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Easy listening met een enorm alternatief imago. En sowieso altijd een favoriet voor de stoners
Nou nou, zo leuk was het nou ook weer niet.quote:
Groot =/= mooi.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd sowieso van wat kleinere tieten. Te groot gaan ze toch enkel hangen.
Doe ik expres omdat jij mij er buiten liet net.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
Al je plaatjes doen het niet in Opera, ik moet ze dus helemaal naar IE plakken om te kijken wat er op staat.
En het blijkt nu al 2 keer niet grappig te zijn.
Stop er dus mee aub.
Op het plaatje klikken en de link nogmaals verversen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
Al je plaatjes doen het niet in Opera, ik moet ze dus helemaal naar IE plakken om te kijken wat er op staat.
En het blijkt nu al 2 keer niet grappig te zijn.
Stop er dus mee aub.
Ik zal het nooit meer doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe ik expres omdat jij mij er buiten liet net.
Ai, dat is niet zo leuk man.quote:
Misschien iets anders dan yoghi proberen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink al 2 dagen en blijf maar dorst houden.
Mijne waren wel van niveau maar ik ga ook slapen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn posts zij niet van hoog niveau vandaag.Zo maar eens slapen.
A1quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1939635
Poll: Danny Vera heeft geen toegevoegde waarde meer
• Ja, ben het wel zat
• Nee, het blijft een verrijking!
• Escha mag blijven, Danny weg
Poll: Live muziek bij VI?
• Ja, zoals nu 2 keer per week
• Nee, 1 keer per week.
• Helemaal geen live muziek.
Uw mening
Gewoon zo houden als het nu is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
• Ja, ben het wel zat
• Nee, 1 keer per week.
Uw mening
Ik wou het net posten, zeer interessante discussie over Danny Vera gestart door VI-hooligan Rens in het VI topic. Komt allen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
• Ja, ben het wel zat
• Nee, 1 keer per week.
Uw mening
Ik plas altijd voordat ik in bed ga liggen. Dat schijnt er goed tegen te helpen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen vechten. Niks zo vervelend dan naar het toilet moeten terwijl je net in bed ligt.
Boks ouwe.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
Geen probleem man. Ik geef maar wat graag een antwoord op deze dringende kwestie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik breng altijd gesprekken op gang na twaalven
Voor twaalven heb je niet echt een functie idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik breng altijd gesprekken op gang na twaalven
Ja je inbreng is groots!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem man. Ik geef maar wat graag een antwoord op deze dringende kwestie.
Veel eiwit man, lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, hoe sta jij tegenover de paardenvleesproblematiek?
Danny Vera zijn stem is ook aids, maar ik verveel mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef mrstylo het volgende:
Die hele Danny Vera discussie is aids. Snap de doel niet.
Ik ben het helemaal met LittleRabbit eens in deze kwestie. Die heeft daar een zeer boeiende uitgebreide mening over.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, hoe sta jij tegenover de paardenvleesproblematiek?
Ga dan slapen man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny Vera zijn stem is ook aids, maar ik verveel mij.
*hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef mrstylo het volgende:
Die hele Danny Vera discussie is aids. Snap de doel niet.
Je weet. Sowieso snap ik niet waarom Rens, de zelfuitgeroepen VI hooligan een succesvol format wil wijzigen maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met LittleRabbit eens in deze kwestie. Die heeft daar een zeer boeiende uitgebreide mening over.
Morgen wordt een kutdag, dat stel ik liever nog even uitquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met LittleRabbit eens in deze kwestie. Die heeft daar een zeer boeiende uitgebreide mening over.
Maar voetbal is een mannelijke sport>Daar gebruiken ze doelen>Doel is dus een mannelijke woord>dus de.quote:
Heb niet zo veel met de Eiffeltoren de laatste 10-15 jaar.quote:
Laatste dagen ben jij grappig. Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met de Eiffeltoren de laatste 10-15 jaar.
Wel erg commercieel geworden ja. Vroeger was het nog iets voor de liefhebbers nu zie daar echt van die typische toeristen inlopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met de Eiffeltoren de laatste 10-15 jaar.
Niet doen. Hij heeft het al zwaar genoeg met zijn herwonnen verslaving.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste dagen ben jij grappig. Hoe komt dat?
Geen idee man. Ik rook niet, ik zweer het.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet doen. Hij heeft het al zwaar genoeg met zijn herwonnen verslaving.
Hij kopieert mijn stijl.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee man. Ik rook niet, ik zweer het.
Jammer man. Dit is geen goed voorbeeld voor Stijn he. Je moet je verantwoordelijkheden nemen. Nu moet Kapo al het opvoeden doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee man. Ik rook niet, ik zweer het.
Ik laat een hele goede HMF-grap schieten om jou een plezier te doen.quote:
Bedankt. Heb ik je permissie om nu te gaan slapen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat een hele goede HMF-grap schieten om jou een plezier te doen.
Nou ben ik benieuwd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat een hele goede HMF-grap schieten om jou een plezier te doen.
Wel eerst je tanden poetsen he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Heb ik je permissie om nu te gaan slapen?
En vergeet vooral niet om eerst naar het toilet te gaan he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Heb ik je permissie om nu te gaan slapen?
Zal ik niet vergeten LR. Bedankt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet om eerst naar het toilet te gaan he.
Welterustenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Voor de rest ben ik niet verslaafd aan Fok! en ga ik nu ook echt slapen.
Ga nou maar. Straks heb ik mijn bericht waar weltrusten stond voor niets op FOK geplaatst.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Joequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Soms doet hij net alsof z'n hele leven niet om jou draait.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga nou maar. Straks heb ik mijn bericht waar weltrusten stond voor niets op FOK geplaatst.
Terwijl dat gewoon vast stond. Danny heeft het ook expres in de algemene voorwaarden van FOK! gezet, zodat mensen het serieus gingen nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms doet hij net alsof z'n hele leven niet om jou draait.
Misschien wil hij het voor de rechter gaan aanvechten ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl dat gewoon vast stond. Danny heeft het ook expres in de algemene voorwaarden van FOK! gezet, zodat mensen het serieus gingen nemen.
Maar waarom zou hij? Het is gewoon waterdicht hoor. Danny heeft veel ervaring met dit soort zaken en daarom vertrouw ik hem hierop ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wil hij het voor de rechter gaan aanvechten ofzo.
Terwijl er toch duidelijk in de voorwaarden staat dat dit buiten de rechter om gaat.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
Zonder Kapi stort deze sc in als een kaartenhuis.
Mooi. Kaartenhuizen zijn toch trieste hobies.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Kaartenhuizen zijn toch trieste hobies.
Snap je nou echt niet dat ik zo'n hobie bedoelde https://www.google.nl/sea(...)wrUcW8Iuem0AWcqYDACgquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Kaartenhuizen zijn toch trieste hobies.
Mijn oprechte excuses. Al waren die columns ook wel heel technisch geschreven. Het is niet enkel mijn schuld dat ik er niet doorheen ben gekomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet dat ik zo'n hobie bedoelde https://www.google.nl/sea(...)wrUcW8Iuem0AWcqYDACg
Als je de column gelezen had wist je dat.
Ik zie 't idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
OMG HIJ IS ER NOGquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze kaart trekt zich ook terug uit het huis.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:25 schreef mrstylo het volgende:
Ik was mijn creatie vergeten om te delen. Kapi vergeet niet in OP te zetten wanneer je deze topic vol maakt.
[ afbeelding ]
Ik vind dit net zo lelijk als die digitale wenskaarten die al die SBS6 huismoeders via FB en Hyves versturen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:25 schreef mrstylo het volgende:
Ik was mijn creatie vergeten om te delen. Kapi vergeet niet in OP te zetten wanneer je deze topic vol maakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een ziekte.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:27 schreef Gramulanion het volgende:
Maar ik ga m'n bed weer eens opzoeken.
Heb je 't gekocht?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Hmmmmm Crystal meth, ik wist niet eens dat je het in NL kon krijgen, blijkbaar wel dus.
Inferieure versie van speedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Hmmmmm Crystal meth, ik wist niet eens dat je het in NL kon krijgen, blijkbaar wel dus.
Het is idd maar 2,5 keer zo sterkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inferieure versie van speed
Dus? Kanon is 2.5 keer zo sterk als een simpel pilsje. Toch altijd pils >>>> kanonquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is idd maar 2,5 keer zo sterk.
Reteketeteteketetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus? Kanon is 2.5 keer zo sterk als een simpel pilsje. Toch altijd pils >>>> kanon
Doe dan liever bruin als je die grens op wil zoekenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:04 schreef Smoofie het volgende:
Kweenie met meth, op een 1 of andere manier zie ik het als een grens die ik overschreid, aan de andere kant zou ik het wel eens willen doen.
Roken ja, injecties doe ik sowieoso niet aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan liever bruin als je die grens op wil zoeken
Je hebt t wel gerookt dus?!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Roken ja, injecties doe ik sowieoso niet aan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan liever bruin als je die grens op wil zoeken
Mijn god man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Roken ja, injecties doe ik sowieoso niet aan.
quote:
Nee, maar als ik het zou doen , alleen roken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt t wel gerookt dus?!
Geen idee. Weet ook niet wat de werking ervan precies is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Zou jij dat niet proberen als je bv weet dat je nog paar weken te leven hebt? Ik ben daar echt wel benieuwd naar
Ik zou dat dus alleen doen als aarde binnen 3 dagen vergaat ofzo. Dan ook wel all the way.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het zou doen , alleen roken.
Je hebt trainspotting toch wel gezien?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Weet ook niet wat de werking ervan precies is.
Mwah, het is niet echt slecht voor je lichaam, alleen het kan voor sommige mensen erg verslavend zijn. Zelfde geldt voor meth, al is dat fysiek wel wat slechter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou dat dus alleen doen als aarde binnen 3 dagen vergaat ofzo. Dan ook wel all the way.
In die WCquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt trainspotting toch wel gezien?
In principe kan je iedere dag inspuiten zonder medische gevolgen idd. Probleem is dat dagelijkse gebruikers/junkies hun lichaam compleet naar de kanker helpen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, het is niet echt slecht voor je lichaam, alleen het kan voor sommige mensen erg verslavend zijn. Zelfde geldt voor meth, al is dat fysiek wel wat slechter.
Roken is wel heel slecht voor je lichaam en het is natuurlijk slecht voor je hart. Probleem is vooral dat de dosis steeds hoger wordt en uiteindelijk OD je gewoon. Ook denken verslavenden aan niets anders dan die shot, verkopen zelfs hun eigen vrouw voor heroine.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In principe kan je iedere dag inspuiten zonder medische gevolgen idd. Probleem is dat dagelijkse gebruikers/junkies hun lichaam compleet naar de kanker helpen.
Dit is mijn favoriete scène en ook gelijk reden dat ik wel benieuwd ben hoe het voelt..quote:
Ik keen net "drugged" op nat geo, over alcohol. Was een verslaafde, ging eindelijk naar rehab, 17 dagen later dood door afkickverschijnsels. Net ook aflevering gekeken over crack, heroine en methquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete scène en ook gelijk reden dat ik wel benieuwd ben hoe het voelt..
[url]http://m.youtube.com/watch?v=v6uBkJSbQO0[\url]
Alcohol is drug die met afstand meeste slachtoffers maaktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik keen net "drugged" op nat geo, over alcohol. Was een verslaafde, ging eindelijk naar rehab, 17 dagen later dood door afkickverschijnsels. Net ook aflevering gekeken over crack, heroine en meth/
Dus gebruik meer drugs.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alcohol is drug die met afstand meeste slachtoffers maakt
Daarom drink ik nu ook water.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alcohol is drug die met afstand meeste slachtoffers maakt
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom drink ik nu ook water.
twitter:FardauW twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 09:00:03BREAKING: STEVE MCCLAREN is niet langer de trainer van FC Twente reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:FardauW twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 09:00:03BREAKING: STEVE MCCLAREN is niet langer de trainer van FC Twente reageer retweet
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 10:27:40Inter in paniek na blessure Milito. John Carew (!) is voor 4 maanden binnengehaald. Bleek z'n veters nog te kunnen strikken. reageer retweet
Ik wel ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Heb je trainspotting nou gezien?!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2013 10:46:52 ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ach ja, die van zaterdag is belangrijker dan die van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet zien want werk. Maar is het die rus met zn dashboard cam? Ik las zoiets in het ADquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom gaan al de mongolen hem afsnijden
Oh die ene.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien want werk. Maar is het die rus met zn dashboard cam? Ik las zoiets in het AD
Yup hij ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh die ene.
Ja, die op AD stond idd.
Is ook irritantquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik last gister ook zo'n bericht even kijken
[ afbeelding ]
Volkomen logisch verder
Metsjfixing. Ik zeg 't je.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vaag ja. Ook de Jupiler League slaat dit jaar nergens op qua uitslagen.
Ik lulde maar over Rini Coolen. Dat is echt de slechtste trainer ooit, wat hij in een eerdere periode bij Twente ook wel aantoonde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Saind het volgende:
Vraag me wel af wie het nou gaat overnemen, Rini Coolen zie ik niet gebeuren. Die zit lekker in engeland
Ahja die heeft ook weer vrij hèquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lulde maar over Rini Coolen. Dat is echt de slechtste trainer ooit, wat hij in een eerdere periode bij Twente ook wel aantoonde.
Maar ik zet mijn geld in op John van 't Schip.
Vind ik ook niet kunnen man. Dit is het internet, dat moet je netjes houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al heeft hij het net iets langer dan Cruijff volgehouden in Mexico
Oh en Facebook
[ afbeelding ]
Facebook.quote:
"Henk en Ria de Jong" likes your post.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
Weet je wat nog erger is dan facebook.
Mensen met een gezamenlijk facebook account.
Wanneer draai je op die onz radio? Iedere vrijdag ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"Henk en Ria de Jong" likes your post.
Sterf
Ik bleek laatst vrienden te zijn geworden met de hond van iemand.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
Weet je wat nog erger is dan facebook.
Mensen met een gezamenlijk facebook account.
Meestal als ik er zin in heb. Laatste tijd ben ik druk met school, heb wel vakantie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Wanneer draai je op die onz radio? Iedere vrijdag ofzo?
Ik heb m'n dosis Duits wel nodig
Rosamundaaaaaa. In heel mijn jeugd niet geweten dat Danni Christiaans een Duitser was. Toen ik daar paar jaar terug achterkwam heb ik het wel een periode zwaar gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Wanneer draai je op die onz radio? Iedere vrijdag ofzo?
Ik heb m'n dosis Duits wel nodig
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las gister ook zo'n bericht, even kijken
[ afbeelding ]
Volkomen logisch verder
Patrick Kluivert.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Saind het volgende:
Vraag me wel af wie het nou gaat overnemen, Rini Coolen zie ik niet gebeuren. Die zit lekker in engeland
Momenteel even wat matige posts van mijn kant omdat ik op school zit, over een uurtje ben ik uit.quote:
Ik begon me al zorgen te maken over het niveau van je posts idd. Je hebt geluk dat GGMM nog in z'n bed ligt, want die is niet zo mild als het op dit soort dingen aankomt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel even wat matige posts van mijn kant omdat ik op school zit, over een uurtje ben ik uit.
Interim-trainertje tot einde seizoen en dan Verbeek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind er niks van. Wel benieuwd wie Steve gaat opvolgen
Zal wel Gert-Jan Verbeek worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind er niks van. Wel benieuwd wie Steve gaat opvolgen
Alfred Schreuder neemt voorlopig de taken over...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Interim-trainertje tot einde seizoen en dan Verbeek.
Of Ron Jans.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal wel Gert-Jan Verbeek worden.
Art Langelerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het dan verder moet met AZ, zal me benieuwen wie ze dan binnenhalen/
Hopelijk Kluivert. Die kan Fer mooi begeleiden aangezien die twee zo een beetje dezelfde interesses hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alfred Schreuder neemt voorlopig de taken over...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopelijk Kluivert. Die kan Fer mooi begeleiden aangezien die twee zo een beetje dezelfde interesses hebben.
Vond ik wel een sympathieke man, tot dat hij aanschoof bij Jack. Met dat neplachje steeds. Nu weet ik niet of dat onzekerheid/zenuwen was of dat die echt zo in elkaar steekt. Als het de zenuwen waren geeft ik hem het voordeel van de twijfel.quote:
Die blaag Pastoor of Ard Langeler.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het dan verder moet met AZ, zal me benieuwen wie ze dan binnenhalen/
Zo staat hij ook elke persconferentie. 't Zal z'n gezicht wel zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik wel een sympathieke man, tot dat hij aanschoof bij Jack. Met dat neplachje steeds. Nu weet ik niet of dat onzekerheid/zenuwen was of dat die echt zo in elkaar steekt. Als het de zenuwen waren geeft ik hem het voordeel van de twijfel.
Denk het ook. Al is dat nog niet zekerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ron JansDie gaat al naar PEC Zwolle.
Hij gaat wel altijd op de fiets naar het stadion. Zo gewoon gebleven, past perfect bij AZquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik wel een sympathieke man, tot dat hij aanschoof bij Jack. Met dat neplachje steeds. Nu weet ik niet of dat onzekerheid/zenuwen was of dat die echt zo in elkaar steekt. Als het de zenuwen waren geeft ik hem het voordeel van de twijfel.
Allebei uitstekende trainers.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die blaag Pastoor of Ard Langeler.
Zo een gemaakt lachje als hij niet meteen het antwoord op een vraag heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo staat hij ook elke persconferentie. 't Zal z'n gezicht wel zijn.
Pastoor lijkt me het meest logisch. Al waren die in onderhandeling over een verdere samenwerking.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pastoor een prima trainer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwolle ligt niet zo ver van Enschede hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pastoor lijkt me het meest logisch. Al waren die in onderhandeling over een verdere samenwerking.
Langeler heeft wel zijn gezellige huis in Zwolle volgens mij.
Jij hebt het vertrek van Stief mede veroorzaakt door je provocerende en tendentieuze UI. Ga je zonden maar eens overdenken Stinho.quote:
Ik heb het over AZ waar jij op inhaakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwolle ligt niet zo ver van Enschede hoor.
Ik zou het voor Art een hele mooie stap vinden, al denk ik niet dat hij gelijk naar een kampioenskandidaat moeten gaan. Zie hem beter een seizoen een club als NEC of AZ eventueelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwolle ligt niet zo ver van Enschede hoor.
Een beetje een wijsneusje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een blaag. Ik vraag me af of wat 'grotere' spelers hem echt serieus nemen.
Of van Dickie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, van Ronald Koeman natuurlijk.
Staat tussen de troepen, en spreekt de taal heb ik eens gelezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een blaag. Ik vraag me af of wat 'grotere' spelers hem echt serieus nemen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopelijk Kluivert. Die kan Fer mooi begeleiden aangezien die twee zo een beetje dezelfde interesses hebben.
Ik zal meermaals bidden tot god. Ik ga tijdens mijn volgende les aan volkspispaal Steve denken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt het vertrek van Stief mede veroorzaakt door je provocerende en tendentieuze UI. Ga je zonden maar eens overdenken Stinho.
Welke les? Engels?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal meermaals bidden tot god. Ik ga tijdens mijn volgende les aan volkspispaal Steve denken.
Ok man bedankt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente neemt Verbeek
PEC neemt Jans
AZ neemt Langeler/Pastoor/Jans/Stevens oid
4 van dat soort zwaargewichten bij AZ gaat denk ik niet werken. Ik zou voor 1 van die 4 gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente neemt Verbeek
PEC neemt Jans
Leuk dat Jans 2 clubs gaat trainen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente neemt Verbeek
PEC neemt Jans
Sinds zijn wissel wel hè.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heeft niets met Feyenoord te maken toch?
Dit. Heeft Jans zichzelf wel mooi gedevalueerd als trainer zijnde de afgelopen 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente neemt Verbeek
PEC neemt Jans
Dit had er 1 van GGMM kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
4 van dat soort zwaargewichten bij AZ gaat denk ik niet werken. Ik zou voor 1 van die 4 gaan.
Sowieso daar nooit echt van onder de indruk geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Heeft Jans zichzelf wel mooi gedevalueerd als trainer zijnde de afgelopen 1,5 jaar.
Zo hoort datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederlands.
Ik heb gewoon schijt aan mijn docente.
Ik ben weg
Ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso daar nooit echt van onder de indruk geweest.
Is een kloon van me.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit had er 1 van GGMM kunnen zijn.
Als ze genoeg bieden welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heeft niets met Feyenoord te maken toch?
Sinds die middelvinger heb ik ook mijn ernstige bedenkingen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jans is ook niet een heel bijzondere trainer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel heel speciaal, op zijn manier.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jans is ook niet een heel bijzondere trainer.
Toch wel de mindere als ik het afzet tegen kersen- of bosbessenjam.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van aardbeienjam?
Lekker zoetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel heel speciaal, op zijn manier.
[..]
Toch wel de mindere als ik het afzet tegen kersen- of bosbessenjam.
Ik doe ook altijd met salamiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo een tosti met kaas en salami maak.
/dagboek
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo een tosti met kaas en salami maak.
/dagboek
Mijn voorkeur ligt bij abrikozen jam.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
Bah.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn voorkeur ligt bij abrikozen jam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |