Ai, dat is niet zo leuk man.quote:
Misschien iets anders dan yoghi proberen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink al 2 dagen en blijf maar dorst houden.
Mijne waren wel van niveau maar ik ga ook slapen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn posts zij niet van hoog niveau vandaag.Zo maar eens slapen.
A1quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1939635
Poll: Danny Vera heeft geen toegevoegde waarde meer
• Ja, ben het wel zat
• Nee, het blijft een verrijking!
• Escha mag blijven, Danny weg
Poll: Live muziek bij VI?
• Ja, zoals nu 2 keer per week
• Nee, 1 keer per week.
• Helemaal geen live muziek.
Uw mening
Gewoon zo houden als het nu is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
• Ja, ben het wel zat
• Nee, 1 keer per week.
Uw mening
Ik wou het net posten, zeer interessante discussie over Danny Vera gestart door VI-hooligan Rens in het VI topic. Komt allen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
• Ja, ben het wel zat
• Nee, 1 keer per week.
Uw mening
Ik plas altijd voordat ik in bed ga liggen. Dat schijnt er goed tegen te helpen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen vechten. Niks zo vervelend dan naar het toilet moeten terwijl je net in bed ligt.
Boks ouwe.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
Ik en mijn grote vriend mrstylo luisteren tenminste naar hip-hop.
Geen probleem man. Ik geef maar wat graag een antwoord op deze dringende kwestie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik breng altijd gesprekken op gang na twaalven
Voor twaalven heb je niet echt een functie idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik breng altijd gesprekken op gang na twaalven
Ja je inbreng is groots!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem man. Ik geef maar wat graag een antwoord op deze dringende kwestie.
Veel eiwit man, lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, hoe sta jij tegenover de paardenvleesproblematiek?
Danny Vera zijn stem is ook aids, maar ik verveel mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef mrstylo het volgende:
Die hele Danny Vera discussie is aids. Snap de doel niet.
Ik ben het helemaal met LittleRabbit eens in deze kwestie. Die heeft daar een zeer boeiende uitgebreide mening over.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, hoe sta jij tegenover de paardenvleesproblematiek?
Ga dan slapen man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny Vera zijn stem is ook aids, maar ik verveel mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |