Gay.quote:
20 seconden. Hooguit.quote:
Prima weg luister muziek af en toe, maar veel mensen vinden het volgens mij geweldig omdat het hip is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die Bob Marley niet waarderen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die kapiteintje niet waarderen
Omdat het hip is?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima weg luister muziek af en toe, maar veel mensen vinden het volgens mij geweldig omdat het hip is.
Er is nu toch ook Marley Beats ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima weg luister muziek af en toe, maar veel mensen vinden het volgens mij geweldig omdat het hip is.
Ook goede shit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik niet altijd met Celine Dion aan wil komen voor jou.
Wauw, dat was grappig.quote:
Zou mij niks verbazen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is nu toch ook Marley Beats ofzo?
Ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat het hip is?![]()
Ben met de muziek opgegroeid, stond best vaak aan in de woonkamer.
Dat mag. Dit is een vrij land en je mag naar de muziek luisteren die je wilt luisteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
Ik en mijn grote vriend mrstylo luisteren tenminste naar hip-hop.
Nee maar sinds wanneer is het hip om naar Bob te luisteren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen.
[..]
Ok.
Mij er uit latenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
HET IS LENS ZN SCHULDquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag. Dit is een vrij land en je mag naar de muziek luisteren die je wilt luisteren.
[/Ajacied422]
Ja, wist ik dat.quote:
Sinds altijd? Ik kan je geen statistiek geven o.i.d. maar Bob Marley geweldig vinden zal je zelden op kritiek komen te staan in welke subcultuur dan ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar sinds wanneer is het hip om naar Bob te luisteren?
Behalve bij jou.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds altijd? Ik kan je geen statistiek geven o.i.d. maar Bob Marley geweldig vinden zal je zelden op kritiek komen te staan in welke subcultuur dan ook.
Easy listening met een enorm alternatief imago. En sowieso altijd een favoriet voor de stonersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar sinds wanneer is het hip om naar Bob te luisteren?
Nee hoor. Ik vind het prima weg luister muziek, vrolijk als het is.quote:
Bedankt voor de beknopte samenvatting.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Easy listening met een enorm alternatief imago. En sowieso altijd een favoriet voor de stoners
Nou nou, zo leuk was het nou ook weer niet.quote:
Groot =/= mooi.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd sowieso van wat kleinere tieten. Te groot gaan ze toch enkel hangen.
Doe ik expres omdat jij mij er buiten liet net.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
Al je plaatjes doen het niet in Opera, ik moet ze dus helemaal naar IE plakken om te kijken wat er op staat.
En het blijkt nu al 2 keer niet grappig te zijn.
Stop er dus mee aub.
Op het plaatje klikken en de link nogmaals verversen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
Al je plaatjes doen het niet in Opera, ik moet ze dus helemaal naar IE plakken om te kijken wat er op staat.
En het blijkt nu al 2 keer niet grappig te zijn.
Stop er dus mee aub.
Ik zal het nooit meer doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe ik expres omdat jij mij er buiten liet net.
Ai, dat is niet zo leuk man.quote:
Misschien iets anders dan yoghi proberen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink al 2 dagen en blijf maar dorst houden.
Mijne waren wel van niveau maar ik ga ook slapen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn posts zij niet van hoog niveau vandaag.Zo maar eens slapen.
A1quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1939635
Poll: Danny Vera heeft geen toegevoegde waarde meer
• Ja, ben het wel zat
• Nee, het blijft een verrijking!
• Escha mag blijven, Danny weg
Poll: Live muziek bij VI?
• Ja, zoals nu 2 keer per week
• Nee, 1 keer per week.
• Helemaal geen live muziek.
Uw mening
Gewoon zo houden als het nu is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
• Ja, ben het wel zat
• Nee, 1 keer per week.
Uw mening
Ik wou het net posten, zeer interessante discussie over Danny Vera gestart door VI-hooligan Rens in het VI topic. Komt allen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
• Ja, ben het wel zat
• Nee, 1 keer per week.
Uw mening
Ik plas altijd voordat ik in bed ga liggen. Dat schijnt er goed tegen te helpen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen vechten. Niks zo vervelend dan naar het toilet moeten terwijl je net in bed ligt.
Boks ouwe.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
Geen probleem man. Ik geef maar wat graag een antwoord op deze dringende kwestie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik breng altijd gesprekken op gang na twaalven
Voor twaalven heb je niet echt een functie idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik breng altijd gesprekken op gang na twaalven
Ja je inbreng is groots!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem man. Ik geef maar wat graag een antwoord op deze dringende kwestie.
Veel eiwit man, lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, hoe sta jij tegenover de paardenvleesproblematiek?
Danny Vera zijn stem is ook aids, maar ik verveel mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef mrstylo het volgende:
Die hele Danny Vera discussie is aids. Snap de doel niet.
Ik ben het helemaal met LittleRabbit eens in deze kwestie. Die heeft daar een zeer boeiende uitgebreide mening over.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, hoe sta jij tegenover de paardenvleesproblematiek?
Ga dan slapen man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny Vera zijn stem is ook aids, maar ik verveel mij.
*hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef mrstylo het volgende:
Die hele Danny Vera discussie is aids. Snap de doel niet.
Je weet. Sowieso snap ik niet waarom Rens, de zelfuitgeroepen VI hooligan een succesvol format wil wijzigen maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met LittleRabbit eens in deze kwestie. Die heeft daar een zeer boeiende uitgebreide mening over.
Morgen wordt een kutdag, dat stel ik liever nog even uitquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met LittleRabbit eens in deze kwestie. Die heeft daar een zeer boeiende uitgebreide mening over.
Maar voetbal is een mannelijke sport>Daar gebruiken ze doelen>Doel is dus een mannelijke woord>dus de.quote:
Heb niet zo veel met de Eiffeltoren de laatste 10-15 jaar.quote:
Laatste dagen ben jij grappig. Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met de Eiffeltoren de laatste 10-15 jaar.
Wel erg commercieel geworden ja. Vroeger was het nog iets voor de liefhebbers nu zie daar echt van die typische toeristen inlopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met de Eiffeltoren de laatste 10-15 jaar.
Niet doen. Hij heeft het al zwaar genoeg met zijn herwonnen verslaving.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste dagen ben jij grappig. Hoe komt dat?
Geen idee man. Ik rook niet, ik zweer het.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet doen. Hij heeft het al zwaar genoeg met zijn herwonnen verslaving.
Hij kopieert mijn stijl.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee man. Ik rook niet, ik zweer het.
Jammer man. Dit is geen goed voorbeeld voor Stijn he. Je moet je verantwoordelijkheden nemen. Nu moet Kapo al het opvoeden doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee man. Ik rook niet, ik zweer het.
Ik laat een hele goede HMF-grap schieten om jou een plezier te doen.quote:
Bedankt. Heb ik je permissie om nu te gaan slapen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat een hele goede HMF-grap schieten om jou een plezier te doen.
Nou ben ik benieuwd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat een hele goede HMF-grap schieten om jou een plezier te doen.
Wel eerst je tanden poetsen he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Heb ik je permissie om nu te gaan slapen?
En vergeet vooral niet om eerst naar het toilet te gaan he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Heb ik je permissie om nu te gaan slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |