*hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef mrstylo het volgende:
Die hele Danny Vera discussie is aids. Snap de doel niet.
Je weet. Sowieso snap ik niet waarom Rens, de zelfuitgeroepen VI hooligan een succesvol format wil wijzigen maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met LittleRabbit eens in deze kwestie. Die heeft daar een zeer boeiende uitgebreide mening over.
Morgen wordt een kutdag, dat stel ik liever nog even uitquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met LittleRabbit eens in deze kwestie. Die heeft daar een zeer boeiende uitgebreide mening over.
Maar voetbal is een mannelijke sport>Daar gebruiken ze doelen>Doel is dus een mannelijke woord>dus de.quote:
Heb niet zo veel met de Eiffeltoren de laatste 10-15 jaar.quote:
Laatste dagen ben jij grappig. Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met de Eiffeltoren de laatste 10-15 jaar.
Wel erg commercieel geworden ja. Vroeger was het nog iets voor de liefhebbers nu zie daar echt van die typische toeristen inlopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb niet zo veel met de Eiffeltoren de laatste 10-15 jaar.
Niet doen. Hij heeft het al zwaar genoeg met zijn herwonnen verslaving.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste dagen ben jij grappig. Hoe komt dat?
Geen idee man. Ik rook niet, ik zweer het.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet doen. Hij heeft het al zwaar genoeg met zijn herwonnen verslaving.
Hij kopieert mijn stijl.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee man. Ik rook niet, ik zweer het.
Jammer man. Dit is geen goed voorbeeld voor Stijn he. Je moet je verantwoordelijkheden nemen. Nu moet Kapo al het opvoeden doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee man. Ik rook niet, ik zweer het.
Ik laat een hele goede HMF-grap schieten om jou een plezier te doen.quote:
Bedankt. Heb ik je permissie om nu te gaan slapen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat een hele goede HMF-grap schieten om jou een plezier te doen.
Nou ben ik benieuwd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat een hele goede HMF-grap schieten om jou een plezier te doen.
Wel eerst je tanden poetsen he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Heb ik je permissie om nu te gaan slapen?
En vergeet vooral niet om eerst naar het toilet te gaan he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Heb ik je permissie om nu te gaan slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |