Nee maar sinds wanneer is het hip om naar Bob te luisteren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen.
[..]
Ok.
Mij er uit latenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
Ik en mijn grote vriend mrstylo luisteren tenminste naar hip-hop.
HET IS LENS ZN SCHULDquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag. Dit is een vrij land en je mag naar de muziek luisteren die je wilt luisteren.
[/Ajacied422]
Ja, wist ik dat.quote:
Sinds altijd? Ik kan je geen statistiek geven o.i.d. maar Bob Marley geweldig vinden zal je zelden op kritiek komen te staan in welke subcultuur dan ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar sinds wanneer is het hip om naar Bob te luisteren?
Behalve bij jou.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds altijd? Ik kan je geen statistiek geven o.i.d. maar Bob Marley geweldig vinden zal je zelden op kritiek komen te staan in welke subcultuur dan ook.
Easy listening met een enorm alternatief imago. En sowieso altijd een favoriet voor de stonersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar sinds wanneer is het hip om naar Bob te luisteren?
Nee hoor. Ik vind het prima weg luister muziek, vrolijk als het is.quote:
Bedankt voor de beknopte samenvatting.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Easy listening met een enorm alternatief imago. En sowieso altijd een favoriet voor de stoners
Nou nou, zo leuk was het nou ook weer niet.quote:
Groot =/= mooi.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd sowieso van wat kleinere tieten. Te groot gaan ze toch enkel hangen.
Doe ik expres omdat jij mij er buiten liet net.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
Al je plaatjes doen het niet in Opera, ik moet ze dus helemaal naar IE plakken om te kijken wat er op staat.
En het blijkt nu al 2 keer niet grappig te zijn.
Stop er dus mee aub.
Op het plaatje klikken en de link nogmaals verversen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
Al je plaatjes doen het niet in Opera, ik moet ze dus helemaal naar IE plakken om te kijken wat er op staat.
En het blijkt nu al 2 keer niet grappig te zijn.
Stop er dus mee aub.
Ik zal het nooit meer doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe ik expres omdat jij mij er buiten liet net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |