Yup hij ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh die ene.
Ja, die op AD stond idd.
Is ook irritantquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik last gister ook zo'n bericht even kijken
[ afbeelding ]
Volkomen logisch verder
Metsjfixing. Ik zeg 't je.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vaag ja. Ook de Jupiler League slaat dit jaar nergens op qua uitslagen.
Ik lulde maar over Rini Coolen. Dat is echt de slechtste trainer ooit, wat hij in een eerdere periode bij Twente ook wel aantoonde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Saind het volgende:
Vraag me wel af wie het nou gaat overnemen, Rini Coolen zie ik niet gebeuren. Die zit lekker in engeland
Ahja die heeft ook weer vrij hèquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lulde maar over Rini Coolen. Dat is echt de slechtste trainer ooit, wat hij in een eerdere periode bij Twente ook wel aantoonde.
Maar ik zet mijn geld in op John van 't Schip.
Vind ik ook niet kunnen man. Dit is het internet, dat moet je netjes houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al heeft hij het net iets langer dan Cruijff volgehouden in Mexico
Oh en Facebook
[ afbeelding ]
Facebook.quote:
"Henk en Ria de Jong" likes your post.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
Weet je wat nog erger is dan facebook.
Mensen met een gezamenlijk facebook account.
Wanneer draai je op die onz radio? Iedere vrijdag ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"Henk en Ria de Jong" likes your post.
Sterf
Ik bleek laatst vrienden te zijn geworden met de hond van iemand.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
Weet je wat nog erger is dan facebook.
Mensen met een gezamenlijk facebook account.
Meestal als ik er zin in heb. Laatste tijd ben ik druk met school, heb wel vakantie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Wanneer draai je op die onz radio? Iedere vrijdag ofzo?
Ik heb m'n dosis Duits wel nodig
Rosamundaaaaaa. In heel mijn jeugd niet geweten dat Danni Christiaans een Duitser was. Toen ik daar paar jaar terug achterkwam heb ik het wel een periode zwaar gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Wanneer draai je op die onz radio? Iedere vrijdag ofzo?
Ik heb m'n dosis Duits wel nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |