Zal ik niet vergeten LR. Bedankt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet om eerst naar het toilet te gaan he.
Welterustenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Voor de rest ben ik niet verslaafd aan Fok! en ga ik nu ook echt slapen.
Ga nou maar. Straks heb ik mijn bericht waar weltrusten stond voor niets op FOK geplaatst.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Joequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Soms doet hij net alsof z'n hele leven niet om jou draait.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga nou maar. Straks heb ik mijn bericht waar weltrusten stond voor niets op FOK geplaatst.
Terwijl dat gewoon vast stond. Danny heeft het ook expres in de algemene voorwaarden van FOK! gezet, zodat mensen het serieus gingen nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms doet hij net alsof z'n hele leven niet om jou draait.
Misschien wil hij het voor de rechter gaan aanvechten ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl dat gewoon vast stond. Danny heeft het ook expres in de algemene voorwaarden van FOK! gezet, zodat mensen het serieus gingen nemen.
Maar waarom zou hij? Het is gewoon waterdicht hoor. Danny heeft veel ervaring met dit soort zaken en daarom vertrouw ik hem hierop ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wil hij het voor de rechter gaan aanvechten ofzo.
Terwijl er toch duidelijk in de voorwaarden staat dat dit buiten de rechter om gaat.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
Zonder Kapi stort deze sc in als een kaartenhuis.
Mooi. Kaartenhuizen zijn toch trieste hobies.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Kaartenhuizen zijn toch trieste hobies.
Snap je nou echt niet dat ik zo'n hobie bedoelde https://www.google.nl/sea(...)wrUcW8Iuem0AWcqYDACgquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Kaartenhuizen zijn toch trieste hobies.
Mijn oprechte excuses. Al waren die columns ook wel heel technisch geschreven. Het is niet enkel mijn schuld dat ik er niet doorheen ben gekomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet dat ik zo'n hobie bedoelde https://www.google.nl/sea(...)wrUcW8Iuem0AWcqYDACg
Als je de column gelezen had wist je dat.
Ik zie 't idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
OMG HIJ IS ER NOGquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze kaart trekt zich ook terug uit het huis.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:25 schreef mrstylo het volgende:
Ik was mijn creatie vergeten om te delen. Kapi vergeet niet in OP te zetten wanneer je deze topic vol maakt.
[ afbeelding ]
Ik vind dit net zo lelijk als die digitale wenskaarten die al die SBS6 huismoeders via FB en Hyves versturen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:25 schreef mrstylo het volgende:
Ik was mijn creatie vergeten om te delen. Kapi vergeet niet in OP te zetten wanneer je deze topic vol maakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een ziekte.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:27 schreef Gramulanion het volgende:
Maar ik ga m'n bed weer eens opzoeken.
Heb je 't gekocht?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Hmmmmm Crystal meth, ik wist niet eens dat je het in NL kon krijgen, blijkbaar wel dus.
Inferieure versie van speedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Hmmmmm Crystal meth, ik wist niet eens dat je het in NL kon krijgen, blijkbaar wel dus.
Het is idd maar 2,5 keer zo sterkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inferieure versie van speed
Dus? Kanon is 2.5 keer zo sterk als een simpel pilsje. Toch altijd pils >>>> kanonquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is idd maar 2,5 keer zo sterk.
Reteketeteteketetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus? Kanon is 2.5 keer zo sterk als een simpel pilsje. Toch altijd pils >>>> kanon
Doe dan liever bruin als je die grens op wil zoekenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:04 schreef Smoofie het volgende:
Kweenie met meth, op een 1 of andere manier zie ik het als een grens die ik overschreid, aan de andere kant zou ik het wel eens willen doen.
Roken ja, injecties doe ik sowieoso niet aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan liever bruin als je die grens op wil zoeken
Je hebt t wel gerookt dus?!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Roken ja, injecties doe ik sowieoso niet aan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan liever bruin als je die grens op wil zoeken
Mijn god man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Roken ja, injecties doe ik sowieoso niet aan.
quote:
Nee, maar als ik het zou doen , alleen roken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt t wel gerookt dus?!
Geen idee. Weet ook niet wat de werking ervan precies is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Zou jij dat niet proberen als je bv weet dat je nog paar weken te leven hebt? Ik ben daar echt wel benieuwd naar
Ik zou dat dus alleen doen als aarde binnen 3 dagen vergaat ofzo. Dan ook wel all the way.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het zou doen , alleen roken.
Je hebt trainspotting toch wel gezien?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Weet ook niet wat de werking ervan precies is.
Mwah, het is niet echt slecht voor je lichaam, alleen het kan voor sommige mensen erg verslavend zijn. Zelfde geldt voor meth, al is dat fysiek wel wat slechter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou dat dus alleen doen als aarde binnen 3 dagen vergaat ofzo. Dan ook wel all the way.
In die WCquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt trainspotting toch wel gezien?
In principe kan je iedere dag inspuiten zonder medische gevolgen idd. Probleem is dat dagelijkse gebruikers/junkies hun lichaam compleet naar de kanker helpen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, het is niet echt slecht voor je lichaam, alleen het kan voor sommige mensen erg verslavend zijn. Zelfde geldt voor meth, al is dat fysiek wel wat slechter.
Roken is wel heel slecht voor je lichaam en het is natuurlijk slecht voor je hart. Probleem is vooral dat de dosis steeds hoger wordt en uiteindelijk OD je gewoon. Ook denken verslavenden aan niets anders dan die shot, verkopen zelfs hun eigen vrouw voor heroine.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In principe kan je iedere dag inspuiten zonder medische gevolgen idd. Probleem is dat dagelijkse gebruikers/junkies hun lichaam compleet naar de kanker helpen.
Dit is mijn favoriete scène en ook gelijk reden dat ik wel benieuwd ben hoe het voelt..quote:
Ik keen net "drugged" op nat geo, over alcohol. Was een verslaafde, ging eindelijk naar rehab, 17 dagen later dood door afkickverschijnsels. Net ook aflevering gekeken over crack, heroine en methquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete scène en ook gelijk reden dat ik wel benieuwd ben hoe het voelt..
[url]http://m.youtube.com/watch?v=v6uBkJSbQO0[\url]
Alcohol is drug die met afstand meeste slachtoffers maaktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik keen net "drugged" op nat geo, over alcohol. Was een verslaafde, ging eindelijk naar rehab, 17 dagen later dood door afkickverschijnsels. Net ook aflevering gekeken over crack, heroine en meth/
Dus gebruik meer drugs.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alcohol is drug die met afstand meeste slachtoffers maakt
Daarom drink ik nu ook water.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alcohol is drug die met afstand meeste slachtoffers maakt
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom drink ik nu ook water.
twitter:FardauW twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 09:00:03BREAKING: STEVE MCCLAREN is niet langer de trainer van FC Twente reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:FardauW twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 09:00:03BREAKING: STEVE MCCLAREN is niet langer de trainer van FC Twente reageer retweet
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 10:27:40Inter in paniek na blessure Milito. John Carew (!) is voor 4 maanden binnengehaald. Bleek z'n veters nog te kunnen strikken. reageer retweet
Ik wel ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Heb je trainspotting nou gezien?!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2013 10:46:52 ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ach ja, die van zaterdag is belangrijker dan die van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet zien want werk. Maar is het die rus met zn dashboard cam? Ik las zoiets in het ADquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom gaan al de mongolen hem afsnijden
Oh die ene.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien want werk. Maar is het die rus met zn dashboard cam? Ik las zoiets in het AD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |