quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopelijk Kluivert. Die kan Fer mooi begeleiden aangezien die twee zo een beetje dezelfde interesses hebben.
Vond ik wel een sympathieke man, tot dat hij aanschoof bij Jack. Met dat neplachje steeds. Nu weet ik niet of dat onzekerheid/zenuwen was of dat die echt zo in elkaar steekt. Als het de zenuwen waren geeft ik hem het voordeel van de twijfel.quote:
Die blaag Pastoor of Ard Langeler.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het dan verder moet met AZ, zal me benieuwen wie ze dan binnenhalen/
Zo staat hij ook elke persconferentie. 't Zal z'n gezicht wel zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik wel een sympathieke man, tot dat hij aanschoof bij Jack. Met dat neplachje steeds. Nu weet ik niet of dat onzekerheid/zenuwen was of dat die echt zo in elkaar steekt. Als het de zenuwen waren geeft ik hem het voordeel van de twijfel.
Denk het ook. Al is dat nog niet zekerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ron JansDie gaat al naar PEC Zwolle.
Hij gaat wel altijd op de fiets naar het stadion. Zo gewoon gebleven, past perfect bij AZquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik wel een sympathieke man, tot dat hij aanschoof bij Jack. Met dat neplachje steeds. Nu weet ik niet of dat onzekerheid/zenuwen was of dat die echt zo in elkaar steekt. Als het de zenuwen waren geeft ik hem het voordeel van de twijfel.
Allebei uitstekende trainers.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die blaag Pastoor of Ard Langeler.
Zo een gemaakt lachje als hij niet meteen het antwoord op een vraag heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo staat hij ook elke persconferentie. 't Zal z'n gezicht wel zijn.
Pastoor lijkt me het meest logisch. Al waren die in onderhandeling over een verdere samenwerking.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pastoor een prima trainer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwolle ligt niet zo ver van Enschede hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pastoor lijkt me het meest logisch. Al waren die in onderhandeling over een verdere samenwerking.
Langeler heeft wel zijn gezellige huis in Zwolle volgens mij.
Jij hebt het vertrek van Stief mede veroorzaakt door je provocerende en tendentieuze UI. Ga je zonden maar eens overdenken Stinho.quote:
Ik heb het over AZ waar jij op inhaakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwolle ligt niet zo ver van Enschede hoor.
Ik zou het voor Art een hele mooie stap vinden, al denk ik niet dat hij gelijk naar een kampioenskandidaat moeten gaan. Zie hem beter een seizoen een club als NEC of AZ eventueelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwolle ligt niet zo ver van Enschede hoor.
Een beetje een wijsneusje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een blaag. Ik vraag me af of wat 'grotere' spelers hem echt serieus nemen.
Of van Dickie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, van Ronald Koeman natuurlijk.
Staat tussen de troepen, en spreekt de taal heb ik eens gelezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een blaag. Ik vraag me af of wat 'grotere' spelers hem echt serieus nemen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopelijk Kluivert. Die kan Fer mooi begeleiden aangezien die twee zo een beetje dezelfde interesses hebben.
Ik zal meermaals bidden tot god. Ik ga tijdens mijn volgende les aan volkspispaal Steve denken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt het vertrek van Stief mede veroorzaakt door je provocerende en tendentieuze UI. Ga je zonden maar eens overdenken Stinho.
Welke les? Engels?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal meermaals bidden tot god. Ik ga tijdens mijn volgende les aan volkspispaal Steve denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |